launch control , odcinka i inne bajery w TDI !

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

axel1983
Low Rider
Low Rider
Posty: 479
Rejestracja: pt kwie 01, 2011 10:25

1.9 tdu AHU odcinka i LC? Do kogo wysłac sterownik?

Post autor: axel1983 » śr gru 19, 2012 14:08

kurde, mi bardziej chodzi zeby auto było "idioto odporne" na postoju a dawać fun to efekt uboczny :)


Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7258
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

launch control , odcinka i inne bajery w TDI !

Post autor: cowboy » śr gru 19, 2012 17:29

połączyłem wszystkie tematy o odcince, LC i innych tego typu bajerach w TDI

piszemy tylko w tym jednym temacie !

dziękuję :bigok:



axel1983
Low Rider
Low Rider
Posty: 479
Rejestracja: pt kwie 01, 2011 10:25

launch control , odcinka i inne bajery w TDI !

Post autor: axel1983 » śr gru 19, 2012 17:41

tak więc kto sie podejmie lub poleci kogos?


Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

launch control , odcinka i inne bajery w TDI !

Post autor: Fahoo » śr gru 19, 2012 22:41

axel1983, pomysł bez sensu...ustawiony LC na kołach letnich i 100% przyczepnosci nie działa jesienia i zimą tak jak latem a ty chcesz robic to wysyłkowo?... zle kombinujesz...musi byc tak jak pisał evolution tylko na miejscu..inaczej bedzie tylko lans ze jest a działac na 100% nie bedzie


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

axel1983
Low Rider
Low Rider
Posty: 479
Rejestracja: pt kwie 01, 2011 10:25

launch control , odcinka i inne bajery w TDI !

Post autor: axel1983 » czw gru 20, 2012 10:42

aha rozumiem, w sumie macie racje, a wysyłkowo chciałem bo w mojej okolicy nikogo nie ma co by coś takiego zrobił przynajmniej nie słyszałem o kimś takim.


Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7258
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

launch control , odcinka i inne bajery w TDI !

Post autor: cowboy » czw gru 20, 2012 15:02

nie przesadzajcie

kolega axel1983 potestuje sobie na suchym asfalcie i np empirycznie sprawdzi że przy 3270 rpm najlepiej mu sie startuje- napisał ze chce głównie ograniczenie pałowania na postoju

kolega evolution na tyle ustawi LC i klient bedzie miał to czego chciał, czyli wszyscy bedą zadowoleni ;)



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

launch control , odcinka i inne bajery w TDI !

Post autor: evolution » czw gru 20, 2012 16:25

cowboy, a jakie cisnienie mu stawic???? przeciez to jest wazniejsze od obrotow:P


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

axel1983
Low Rider
Low Rider
Posty: 479
Rejestracja: pt kwie 01, 2011 10:25

launch control , odcinka i inne bajery w TDI !

Post autor: axel1983 » czw gru 20, 2012 18:48

cowboy pisze:sprawdzi że przy 3270 rpm najlepie
właśnie mniej więcej o takie okolice mi chodzi.


Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7258
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

launch control , odcinka i inne bajery w TDI !

Post autor: cowboy » czw gru 20, 2012 23:58

a jakie tam cisnienie napompuje na postoju ?

chłopu zalezy głownie na starcie z okreslonych obrotów i juz ;)



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

launch control , odcinka i inne bajery w TDI !

Post autor: Fahoo » pt gru 21, 2012 01:17

cowboy, ale zeby wystartowac z okreslonych obrotów to trzeba ustawic turbo ile ma dymać


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7258
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: launch control , odcinka i inne bajery w TDI !

Post autor: cowboy » pt gru 21, 2012 10:46

Fahoo pisze:cowboy, ale zeby wystartowac z okreslonych obrotów to trzeba ustawic turbo ile ma dymać
tak ? nie wiedziałem ;)

no to stan sobie i na jałowym dodaj gazu do 3250 rpm, zapodaj podcisnienie bezposrednio na gruszke i zobacz ile barów naładuje trubina bez obciazenia

potem trzeba ograniczac moment na pierwszych biegach (pod obciażeniem) ale skoro evolution zrobił kilka tych modów to bedzie mniej wiecej wiedział co ustawić znając wage auta i jaki mocny jest program

chłopak nie jedzie sie sciagać w klasie drag, i nie walczy o niską 9tke tylko chce miec fajną procedure startu

w pierwszym lepszym TDI na ~160KM i dobrej oponie to wystarczy pewnie ograniczyc obroty i moment na 1 biegu, bo na 2jce juz powinien isc pełną parą z lekkim piskiem opon

nie czarujmy sie ze to rocket science i nie da sie tego ustawic na zyczenie klienta w normalnym lekko pomodzonym aucie jako taki bajer, zeby nie startować z 4500rpm i zeby nie było zmulenia na starcie..

moim zdaniem ogranicznik momentu jest w prawej nodze ;)



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

launch control , odcinka i inne bajery w TDI !

Post autor: evolution » sob gru 22, 2012 11:27

cowboy, widzisz ja wychodze troche z odmiennego zalozenia ze launch control jest dla ludzi ktorzy maja mowiac delikatnie klopot z energicznym ruszaniem ( ja na ten przyklad naleze do tego grona 3+ sekundy na 60 ft czterolapem mowi wyraznie ze nie potrafie ruszac) wiec dobrze jest ustawic procedure pod dane auto tak by ruszalo ono samo mozliwie najlepiej z przyklepanym gazem w deche. co do samego launch control wyobraz sobie ze na postoju takie turbo jak gt23 moze w 1,9 nadmuchac 1 bara bez obciazenia wiec waznym jest jak ustawic cisnienie bo przy malej suszarce uzyskac mozesz maks boost nie ruszajac z miejsca. tak wiec kilka uwag co do obiegowych opini o lc
1. na postoju silnik nie przekroczy pewnych obrotow
2. turbo rozpedza sie odpowiednia nastawa dawki i kata wtrysku
3. auto wydaje z wydechu dziwne odglosy i dym czarny
4. czarnego jest tym wiecej im wieksze turbo i wiecej kol napedzanych
5. musimy zadac dane cisnienie na LC by cos nie odfrunelo
6. cisnienie musi byc na tyle male by wystarczylo do efektywnego ruszenia


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1837
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

launch control , odcinka i inne bajery w TDI !

Post autor: JABcok20 » sob lut 23, 2013 09:30

Ja sobie wywaliłem przepływke i zrobiłem sterowanie mapem , kurcze jak dodaje gazu to cały czas myślami jestem na kodowaniu i innej mapie w sterowniku. Dziwne uczucie ale nie dławię dolotu. Co do LC nie jest to takie trudne. Możesz sobie pozmieniać mape i jej osie jak chcesz. Pare przejazdów i fura wystrojona( mówię o EDC15P bo w msa nie robiłem ).


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

launch control , odcinka i inne bajery w TDI !

Post autor: Dario84 » pn mar 11, 2013 09:18

LC naszej roboty, ciśnienie na postoju 0,7-0,8 bar, turbo GTB2260VK:

http://www.youtube.com/watch?v=Kx0zP9ed ... e=youtu.be


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości