Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
klapie jakby byl bez cisnienia oleju, moze tez byc kat wtrysku mocno przyspieszony - za mocno!Rozrzad nie przestawil sie czasem przy skladnaiu? Sprawdz cisnienie oliwy.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
jeżeli panewki mają slady zużycia czyli przebarwienia itp, a wał jest ładny, nieporysowany wystarczy zmierzyć owal, jeżeli jest w normie to można założyć nowe panewki i wszystko. A jeżeli panewki są ładne to oznacza że wał też będzie ok, pozatym po co wymieniać dobre panewki?matig20 pisze:pytanie czy przy wymianie panewek trzeba szlifować wał ?
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
w TDi żadko kiedy leci wal ...chyba ze zabraknie smarowania
rozbierałem motor po przebiegu 240 000 km panewki jak nowe główne i korbowodowe
rozbierałem motor po przebiegu 240 000 km panewki jak nowe główne i korbowodowe
Re: Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
w sumie to masz racje ostatnio rozbierałem AVF z przelotem 380tyś to panewki wyglądają jak by ktoś je niedawno założyłFahoo pisze:w TDi żadko kiedy leci wal ...chyba ze zabraknie smarowania
rozbierałem motor po przebiegu 240 000 km panewki jak nowe główne i korbowodowe
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
Baryla, tu kolega z forum ma problema z blokiem asz i pompa wody pod asv znasz problem?
mowi ze pompa z vp nie chce wejsc w blok z asz czy ty tez przekładałes w swoj blok od vp wał z korbami z PD?
mowi ze pompa z vp nie chce wejsc w blok z asz czy ty tez przekładałes w swoj blok od vp wał z korbami z PD?
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
bo w tdi pd masz dwa rodzaje pomp wody, mniejsza i większa, a pierwsza różnica widoczna gołym okiem to umieszczenie oringu
http://allegro.pl/pompa-wody-vw-audi-se ... 75002.html" onclick="window.open(this.href);return false; pierwszy typ
http://allegro.pl/pompa-wody-golf-iv-bo ... 79843.html" onclick="window.open(this.href);return false; a tutaj drugi typ
ja akurat miałem farta że AVF miał taką samą pompę wody jak mój AGR. U mnie śmiga cały blok z wałem, korbami i tłokami z AVF, wymieniłem tylko pierścień od czujnika na wale
http://allegro.pl/pompa-wody-vw-audi-se ... 75002.html" onclick="window.open(this.href);return false; pierwszy typ
http://allegro.pl/pompa-wody-golf-iv-bo ... 79843.html" onclick="window.open(this.href);return false; a tutaj drugi typ
ja akurat miałem farta że AVF miał taką samą pompę wody jak mój AGR. U mnie śmiga cały blok z wałem, korbami i tłokami z AVF, wymieniłem tylko pierścień od czujnika na wale
Re: Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
wiem ze to lamerskie pytanie sle gdzie dokladnie jest ta tarcza zliczajaca na wale? mozna prosic jakies zdjecie?Fahoo pisze:złożyłem osobiście 2 takie silniki wszystko pasuje p&p potwierdzam na 100%
wazne aby zmienić tarcze zliczająca na wale jesli dół z pd ma latac w vp ale o tym chyba juz wspominano
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
a czujnik obrtow walu korbowego to umiesz po kabelku odnaleźć?? wkrecany w bloksilnika zaraz przy zamachu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
no innego na wale nie ma.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
ja wiem gdzie lezy czujnik od walu ale myslalem ze chodzi o cos innego dzieki za wytlumacczenie
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
Co ty wesol mu znowu mieszasz, czujnik czy z PD czy z VP i jak czyta tak samo i tak, tarcza jest zakrecona na wal korbowy na 3 srobach trox30 , znajduje sie na koncu na 4-tym cyl. na ostaniej przeciwwadze . Tos mu wytlumaczyl. http://www.google.pl/search?q=walasz&so ... B750%3B502" onclick="window.open(this.href);return false;
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
co zle przeciez nie od strony rozrzadu czy tam wolisz napedu pompy oleju jest co nie? To jak zle. DObrze. W PDku masz tu pod glowica zaraz te dwie wtyczki co nie na takim uchwycie. To sa wtyczki od obu czujnikow i walu i walka. Po kablu dojdzie gdzie co i jak.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?
Chlop pyta gdzie tarcza a ty mu gdzie jest czujnik... to chyba nie jest dobre tlumaczenie.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości