Zle włozony MapSensor 51C
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Zle włozony MapSensor 51C
Tak umieszczony MAP "kłamie" ECU bo podaje temperaturę powietrza doładowanego przed jego schłodzeniem. Ale nie podejmę się stwierdzenia jak to wpływa na wstawanie turbiny.
Za to dolot fi63 może powodować większego laga przy turbo.
Za to dolot fi63 może powodować większego laga przy turbo.
Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria
188KM@369Nm czyli mocna seria
Zle włozony MapSensor 51C
map sensor przed IC podaje zawyzoną wartośc cisnienia w dolocie i stąd mało mocy, bo faktyczne cisnienie w kolektorze dolotowym jest mniejsze niz mysli ECU
po IC zwykle są straty i mniejsze cisnienie (przymuje sie srednio 100mbar) , najlepiej mierzyc najblizej kolektora dolotowego
po IC zwykle są straty i mniejsze cisnienie (przymuje sie srednio 100mbar) , najlepiej mierzyc najblizej kolektora dolotowego
Zle włozony MapSensor 51C
to znaczy ze aby było przed kolektorem dolotowym (za intercoolerem) 1 bar doładowania, to na wyjsciu z turbiny musi byc 1,1 baraR-lineXXyahre pisze:co9 to znaczy straty ??
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
Zle włozony MapSensor 51C
cowboy, a jak to jest dokladniej z tym czujnikiem temp przed ic? co powoduje za wysoka temp odczytana przez ecu? ciecie dawek ?
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
Zle włozony MapSensor 51C
a faktycznie tam jest chyba tez czujnik temperatury razem z MAPem
jest podobnie, tz ECU mysli ze jest bardzo gorace powietrze w dolocie i obcina dawke
słowem same minusy z powodu zamontowania tych czujników przed intercoolerem
jest podobnie, tz ECU mysli ze jest bardzo gorace powietrze w dolocie i obcina dawke
słowem same minusy z powodu zamontowania tych czujników przed intercoolerem
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
Zle włozony MapSensor 51C
Ok, dzieki za odpowiedz. U mnie akurat jest sytuacja gdzie mam map sensor 051c za IC, tylko mam oddzielnie czujnik temp w ori rurze przed ic, ale to podlacze sie do tego MAPowskiego czujnika i bedzie git;) pozdrawiam
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
Re: Zle włozony MapSensor 51C
takR-lineXXyahre pisze:a czy Jak mialem robiony Program we wtorek ze zle umieszczonym Map sensorem a teraz mam dobrze Map sensor to trzeba coś z korygować??
Zle włozony MapSensor 51C
myślę że tak bo map będzie pokazywał raz że temp prawidłową przez co komputer nie będzie ciął dawki, a dwa że ciśnienie pojawi się na czujniku troszeczkę później dzięki czemu też paliwkiem komp będzie dłużej podlewał. Jak dobrze pójdzie za trochę ponad tydzień Rolgal będzie robił mi korektę na podobnych gratach jak twoje, zobaczymy czy będzie różnica
Zle włozony MapSensor 51C
Co do wpływu temperatury powietrza to dokładnie mówiąc są korekty procentowe ciśnienia doładowania i dawki paliwa zależne od temperatury powietrza ale przeważnie w EDC15 ECU zaczyna ciąć jedno i drugie powyżej 70*C
EGR masz wycięty w programie??R-lineXXyahre pisze:WITAM
Czy ZŁE umieszczenie Map sensora czyli miedzy Turbina a IC zamiast IC a kolektor ssacy moze miec wpływ ze :
1)Turbina Wstaje dopiero około 2400rmp
2)Przepływka na vag com do 2400rmp daje 550 wartosc zamiast zadanej 850.....po minieciu 2400 Turbo idzie ładnie i wskazanie przeplywki juz daje 900 na zadane 850
3)AHF,AWX Kolektor,11stka,230,GT1749vc Hybryda(turbobogdan),Fmic,dolot Custom 63'(przeplywka seria) dało 180KM/400NM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości