GT2556V w VP

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

GT2556V w VP

Post autor: spawacz » pt lip 27, 2012 22:08

Mam takie pytanie, jak to turbo bedzie sie zachowywac w setupie, dol ASZ gora VP max porting, 260 wtryski, 11 ori+ podbite cisnienia, dolot 3" wydech 3", kolektor ssacy PD ARL. Jak to widzcie, nie zalezy mi na mega dole, wystarczy ze przy 2400 juz bedzie osiagac ze 350NM.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

GT2556V w VP

Post autor: Fucker » sob lip 28, 2012 20:29

spawacz,

Uważam, że taka ciężka i droga turbina jest nie potrzebna. Nie żebym przechwalał, ale GTB poradzi sobie bez problemu i szybciej wstanie.

No chyba, że masz taką za pół darmo.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: GT2556V w VP

Post autor: spawacz » ndz lip 29, 2012 09:17

Wiem ze jest ciezka, wiem tez ze GTB wstanie szybciej, ale ta turbine wyjalem osobiscie z BMW i dalem za to grosze w postaci 400 :satan: , teraz jest pytanie czy dac ja w ori , czy przerobic na wieksze kolo kompresji to wtedy wstanie porownywalnie z GTB . Dobrze by bylo zeby ktos kto to montowal sie odezwal, nie chodzi mi juz o sam montaż itd. jakis wykres w granicy 220-260km na niej chcialbym zobaczyc jezeli by byla taka mozliwosc bo po tym bym wiedzial czego sie mozna spodziewac.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
IksDe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: sob cze 19, 2010 01:09
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

GT2556V w VP

Post autor: IksDe » ndz lip 29, 2012 17:17

spawacz, ja jeżdżę na tym turbo z tym, że w PD. Na tą chwilę wstaje u mnie w granicach 2400 obrotów i pakuje max 1.8 bara, ograniczone przez Jacka z Evolution. więcej wrażeń przekażę jak umówię się z Jackiem w strojenie.


Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci :shock: :bylo:

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: GT2556V w VP

Post autor: spawacz » ndz lip 29, 2012 18:22

O widzisz o to mi chodzilo, szkoda zeby taka loszka sie zmarnowala, jak bedziesz mial finalnie zestrojone to zadaj jakis wykres lub napisz jak bangla. Pozdr.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
IksDe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: sob cze 19, 2010 01:09
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

GT2556V w VP

Post autor: IksDe » ndz lip 29, 2012 21:04

Nie ma problemu :pub: w tej chwili mogę Ci powiedzieć, że to turbo ma stosunkowo słaby dół, ale góra jest naprawdę mocna. Dalsze wrażenia niebawem :-)
Wrzucę wykres mojego auta z 2007 roku, gdy wrzucone zostało GT2556, wynik nie powala na kolana, ale od tamtej pory były korekty softu
Obrazek


Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci :shock: :bylo:

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości