GTB2260 bez wydechu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
GTB2260 bez wydechu
Ja dodam tylko tyle że u mnie były wtedy okolice 240KM realnie, nic w mocy mi nie uciekło od czasu pomiaru, także 220-230 KM powinno być bez problemu.
Źle pomiary wychodzą tylko haldexów, quattro audi wychodzi prawidłowo, pewnie ma to jakiś związek z tym że 4m to nie jest stały napęd na 4 koła, wszystkie dane wpisane do programu są prawidłowo.
Źle pomiary wychodzą tylko haldexów, quattro audi wychodzi prawidłowo, pewnie ma to jakiś związek z tym że 4m to nie jest stały napęd na 4 koła, wszystkie dane wpisane do programu są prawidłowo.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 14:38
- Lokalizacja: Mikołów
GTB2260 bez wydechu
nie wiem czy to będzie mądre, ale czy nie można na sam pomiar wykręcić wał napędowy od skrzyni od dyfra i robić pomiar jak zwykłej ośki?
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
GTB2260 bez wydechu
musiał byś zdemontować wał, haldex i poloski tylne, może wtedy by to zadzialalo
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
GTB2260 bez wydechu
akurat odpiecie tego czujnika nic Ci nie da na drodze
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 14:38
- Lokalizacja: Mikołów
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
GTB2260 bez wydechu
Wypięcie bezpiecznika nic nie spowoduje, dlatego że tył załącza się dopiero po uślizgu przednich kół, wypięcie bezpiecznika spowoduje tylko tyle że tył się nie załączy po uślizgu przodu.
Żeby shamować na drodze haldexa tak jak ośkę trzeba było by zdemontować co najmniej elementy które dostają napęd ze skrzyni i z tylnich kół czyli wał i półośki tylne, oczywiście później zważyć samochód żeby znać dokładną wagę bez półosiek i wału.
Żeby shamować na drodze haldexa tak jak ośkę trzeba było by zdemontować co najmniej elementy które dostają napęd ze skrzyni i z tylnich kół czyli wał i półośki tylne, oczywiście później zważyć samochód żeby znać dokładną wagę bez półosiek i wału.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
GTB2260 bez wydechu
a co przeszkadza kręcący się wał czy tylne połośki ?Dario84 pisze:Żeby shamować na drodze haldexa tak jak ośkę trzeba było by zdemontować co najmniej elementy które dostają napęd ze skrzyni i z tylnich kół czyli wał i półośki tylne, oczywiście później zważyć samochód żeby znać dokładną wagę bez półosiek i wału.
to powinno być uwzględnione jako straty w napędzie, opory tychze elementów powinny skrócić wybieg po wysprzegleniu, czyli zwiększyc opory toczenia...
czy w praktyce to nie działa i dynomet pokazuje pogode ?
na stacjonarnej hamowni wał się kręci i po prostu zwiększa straty w napędach...
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
GTB2260 bez wydechu
cowboy, w teorii jest oczywiście jak mówisz, w praktyce jest inaczej, z jakiegoś powodu źle są liczone straty na poloskach, samym haldexie, wale i przekładni katowej. Co ciekawe quattro że stałym napędem wychodzi prawidłowo. haldex może też by wyszedł dobrze jak była by możliwość spięcia na sztywno tylu z przodem.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: GTB2260 bez wydechu
Dziwne rzeczy opowiadasz, jakoś mi wychodzi dobrze. Tylko ja nie wypinam bezpiecznikaDario84 pisze: w teorii jest oczywiście jak mówisz, w praktyce jest inaczej, z jakiegoś powodu źle są liczone straty na poloskach, samym haldexie, wale i przekładni katowej. Co ciekawe quattro że stałym napędem wychodzi prawidłowo. haldex może też by wyszedł dobrze jak była by możliwość spięcia na sztywno tylu z przodem.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
GTB2260 bez wydechu
toffic, a jak to sprawdzales że masz dobrze? Nam już w 3 samochodzie wyszły podejrzane wyniki, wszystko haldex, odpinanie bezpiecznika nic nie zmienia na pomiarze, sprawdzone.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
GTB2260 bez wydechu
przyszła mi do głowy karkołomna teoria że zaraz po wysprzęgleniu kręcący sie wał i półosie maja jakąś bezwładnośc i działaja przez chwilę jak koło zamachoweDario84 pisze:z jakiegoś powodu źle są liczone straty na poloskach, samym haldexie, wale i przekładni katowej
wtedy straty przy koncu pomiaru (wysokie rpm gdzue jest moc max) byłby ciut mniejsze niz w rzeczywistości i finalna moc mniejsza
wiem że troche naciągane ale moze cos w tym jest
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
GTB2260 bez wydechu
cowboy, chyba zbyt naciągane , według mnie ma to bezpośredni związek z tym że przy napędzaniu moc jest przekazywana tylko na przednią oś, a straty mierzone na całym napędzie tak jakby był w trybie zasprzęglania.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości