Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

Post autor: evolution » wt maja 08, 2012 22:59

Bannan, koledzy ci pisza dokladnie. masz bledy w modyfikacji oprogramowania, musisz ruszyc troche wartosci w tym kilka limiterow i przeladowania znikna. Reasumujac jesli chcesz miec dmuchawe zywa i nie poniesc kosztow nowej zainwestuj w tunera. lepiej na tym wyjdziesz.
Bannan pisze:Zakładając że mapa n75 i turbo jest ustawiona jak ori ARL,dawki paliwa również ori to w miarę logicznie myśląc ciśnienie powinno się dosyć dobrze sterować
to jest zupelnie nielogiczne myslenie, ale ja tam sie nie znam ja truskawki cukrem posypuje


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

Post autor: eden1992 » wt maja 08, 2012 23:10

A jakby cały soft wrzucił z ARL-a to zadziałało by to dobrze czy nie?


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FM

Post autor: evolution » śr maja 09, 2012 14:37

jak go odpali to sie dowie :bajer:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Bannan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 13, 2012 17:20

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

Post autor: Bannan » czw cze 07, 2012 20:52

Panowie a co może być przyczyną tego że podczas przyspieszanie w przedziale obrotów od 1800 do 2300 ciśnienie jest ok 1.6bar, spod maski słychać odgłos jakby silnik nie był w stanie przyjąć takiej dawki powietrza,auto słabo przyspiesza a gdy przekroczy 2300 cisnienie opada i auto wyrywa do przodu?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FM

Post autor: evolution » pt cze 08, 2012 17:57

Bannan pisze:Panowie a co może być przyczyną tego że podczas przyspieszanie w przedziale obrotów od 1800 do 2300 ciśnienie jest ok 1.6bar, spod maski słychać odgłos jakby silnik nie był w stanie przyjąć takiej dawki powietrza,auto słabo przyspiesza a gdy przekroczy 2300 cisnienie opada i auto wyrywa do przodu?
STROJENIE Z :ass:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Bannan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 13, 2012 17:20

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

Post autor: Bannan » sob cze 09, 2012 23:11

A coś konkretnego ?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

Post autor: evolution » sob cze 09, 2012 23:21

Tuner ktory to robi powinien zajac sie pieczeniem chleba.... Kolego to o co pytasz to doswiadczenie, chcesz zaoszczedzic na robocie to testuj, az sie nauczysz, chyba ze wczesniej cos wybuchnie :bajer:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
grejf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt maja 12, 2009 12:23
Lokalizacja: Konstancin Jeziorna
Kontakt:

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

Post autor: grejf » wt cze 12, 2012 17:14

Daron7 Ci napisał... 17 postow wyzej
Trzeba zdjąć trochę impulsu w pewnych miejscach z N75 a przeładowania znikną do max 100mbar. / testuj i mecz temat :hmm:


Diagnose-Turbodiesel - schwarzer Rauch
TUNE-UP - BKC T [ARL] PD+ się rzeźbi reszta ...

Awatar użytkownika
Bannan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 13, 2012 17:20

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

Post autor: Bannan » śr cze 13, 2012 10:36

Temat przeładowania opanowany ale wciąż jest tak ze przy niskich obrotach 1800-2300 cisnienie jest a auto słabo ciągnie dopiero jak przekroczy 2300 to po zegarze widać jak cisnienie lekko opada a auto wyrywa do przodu.Dodam że jest tak bez względu na to czy lekko wcisnę gaz czy do dechy i czy program ori czy mod.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

Post autor: evolution » śr cze 13, 2012 19:33

Dalej kwestia wystrojenia, ruszasz nie to co trzeba....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Bannan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 13, 2012 17:20

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

Post autor: Bannan » sob sie 04, 2012 20:13

Temat Opanowany. Powodem była za krótka sztanga,dopiero po wydłużeniu o 4 obroty auto zaczęło normalnie jeździć. :okej:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FM

Post autor: evolution » sob sie 04, 2012 23:29

Bannan pisze:Temat Opanowany. Powodem była za krótka sztanga,dopiero po wydłużeniu o 4 obroty auto zaczęło normalnie jeździć. :okej:
hhahahaha no nie moge.... jak sie nie umie ruszyc odpowiednio programem przy strojeniu to trzeba szukac srubek ktorych ruszenie cos da... :helm: domorosli tunerzy... juz wspolczuje komukolwiek ktoremu przyjdzie wymieniac dmuchawe na ustawiona wzorcowo bo znow bedzie :ass: :rozpacz:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Bannan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 13, 2012 17:20

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

Post autor: Bannan » ndz sie 05, 2012 12:45

evolution pisze:hhahahaha no nie moge.... jak sie nie umie ruszyc odpowiednio programem przy strojeniu to trzeba szukac srubek ktorych ruszenie cos da... :helm: domorosli tunerzy... juz wspolczuje komukolwiek ktoremu przyjdzie wymieniac dmuchawe na ustawiona wzorcowo bo znow bedzie :ass: :rozpacz:
Wszystko będzie OK bo sztanga jest teraz wyregulowana w 100% tak jak oryginalna i to w jej długości był problem a nie w programie. :grin:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

Post autor: evolution » pn sie 06, 2012 21:00

Bannan pisze:a nie w programie
smiem twierdzic jedna ze w nim, programem mozna duzo zdzialac, ale wierze ci na slowo ze teraz jest wyregulowane jak nalezy mimo iz ktos napisal wczesniej ze:
Bannan pisze:Jak sztangę wydłużyłem o 2-3 obroty to było nieco lepiej ale turbo wstawało znacznie później i po zmianie biegu był niemiły lag.
:bajer:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 3 gości