AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Siema mam golfa z silnikiem AXR 101 ps w bdb kondycji przebieg 220 tys. ale naprawde bardzo szanowany. Mam pytanie czy da się wstawić turbosprężarkę z audi 3.0 TDI ? wiem że do ASZ wstawiają, a axr też ma bardzo wydajne wtryski. Wiem o hamulcach ze będę musiał zmienić ale to potem. Po wstawieniu turbo i zrobieniu chipa ile golfik miałby około koni ? nie zaszkodzi to silnikowi ? Jakie by było spalanie ?
?
?
seria 1.9 TDI 101 PS LBL 00844
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Wstawić się da. Axr nie ma wydajnych pompo wtrysków jak przekroczysz 170-180km to będzie bardzo dobrze. Spalanie zależne od prawej nogi będziesz jeździł wolno to nie powinno się podnieść. A jak cały czas pedał w podłogę to koło 10 litrów można zrobić. Musisz zrobić fmic na początek i mieć na uwadze ze korby są słabsze niż w asz. Tak więc czeka Cię parę modów a później duża sprężarka. Na początek pompki AL,fmic i sprzegło.
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
a jak wymienie wtryski to będzie ponad 200 ?
seria 1.9 TDI 101 PS LBL 00844
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Chip - 140-145KM
IC+turbo - 170-175KM
pompki+wydech+dwumasa i będzie więcej
Jak dla mnie pompki które osiągają 170-180KM w silniku, który seryjnie (przynajmniej w teorii) ma 100KM to wydajne pompki w porównaniu do ALek np. wypadają licho, no ale...
Jeśli w miarę małym kosztem chcesz mieć wysoką moc to chyba najlepiej IC+turbo+sprzęgło. Pompki i wydech to już spora cena dochodzi.
Ktoś coś wie o wstawianiu tego turbo do AXRa? bo kiedyś tak będę też myślał o nowym ślimaku
IC+turbo - 170-175KM
pompki+wydech+dwumasa i będzie więcej
Jak dla mnie pompki które osiągają 170-180KM w silniku, który seryjnie (przynajmniej w teorii) ma 100KM to wydajne pompki w porównaniu do ALek np. wypadają licho, no ale...
Jeśli w miarę małym kosztem chcesz mieć wysoką moc to chyba najlepiej IC+turbo+sprzęgło. Pompki i wydech to już spora cena dochodzi.
Ktoś coś wie o wstawianiu tego turbo do AXRa? bo kiedyś tak będę też myślał o nowym ślimaku
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
ja jedynie nie widze zasadnosci wkladania takiego turbo do takich mocy bo GTB1756VK w zupelnosci wystarczy, a bedzie wstawac jak seryjny ARL
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Z brd jest za dużo roboty w golfie w porównaniu z osiągami. Albo arl albo jakiś GTB.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: AXR turbo z Audi 3.0 TDI
180Km to na tych pompach nie zrobi to nie ma co myslec nawet zeby turbo bylo GTB. Pompy BA + Caha i mozna ok 190-200 strzelac.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Najtaniej to suszarke od ASZ i program i mysle ze okolice 160 KM bedą. Jesli wiecej mocy trzeba to wiekszy koszt bo i pompki do wymiany i IC wiekszy i suszarka inna( drozsza bedzie). Wszytsko zalezy jakie moce sa potrzebne i jaka kasa do wydania jest.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
spawacz Ali z Dynosoftu mówił, że 170-175 powinno być na pompkach
wesol przy większym turbo to już raczej by się IC przydał.
wesol przy większym turbo to już raczej by się IC przydał.
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Zawsze by sie przydał ale kwestai kasy. Wiesz FMIC moze i drogi nie jest ale do tego troszke trzeba pomajstrowac z orurowaniem i napewno wyjdzie z 500 zl za to. IC nie daje mocy tylko nie ma spadków po kilku startach w lato. JEsli auto bedzie uzywane do jazdy codziennej bez upalania zbytniego to nie widze potrzeby ładowania kasy w IC. Turbo ASZ kupi za 700 zl plus program 800 i suma mysle 1500 jest do przelkniecia dla kazdego. Jak wstawisz FMIC to bedzie 10 koni wiecej i żal bedzie nie inwestowac dalej.
Nie wiem moze ja sie starzeje juz ale zszedlem na ziemie i lubie wcisnac pedal gazu do podlogi ale poprostu nie ma gdzie tu depnąć i gdzie poszaleć. Na ASZ realne jest nawet i 170-174 KM bo bywały takie wyniki bez problemu ale Ja juz tu mowie o tych gwarantowanych 160 koniach co mysle ze z przesiadki 100 koni napewno użytkownik poczuje dość znacznie.
Nie wiem moze ja sie starzeje juz ale zszedlem na ziemie i lubie wcisnac pedal gazu do podlogi ale poprostu nie ma gdzie tu depnąć i gdzie poszaleć. Na ASZ realne jest nawet i 170-174 KM bo bywały takie wyniki bez problemu ale Ja juz tu mowie o tych gwarantowanych 160 koniach co mysle ze z przesiadki 100 koni napewno użytkownik poczuje dość znacznie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
AXR turbo z Audi 3.0 TDI
Dokładnie Axr ma lekko wydajniejsze pompki niż atd tak że wykorzystasz na nich potencjał sprężarki ASZ do końca. Jeśli wystarczy ci 170km to zrobił bym to tak jak wesol pisze. Ewentualnie możesz zainwestować w sprzęgło będzie można poszaleć z momentem. Jak miałbym montować Fmic to kupił bym pod wymiar chińczyka żeby za dużo nie ciąć zderzaka z wyjściami po jednej stronie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości