Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
arwam
Post
autor: arwam » wt paź 02, 2012 20:45
leonfr pisze:Ponieważ montowana będzie u mnie (1.9 arl) gtb2260 vk jaki pod to najlepiej kolektor dobrać ?
ja bym zakładał kolektor od 1Z'a
-
leonfr
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: wt paź 02, 2012 12:58
Post
autor: leonfr » wt paź 02, 2012 20:56
A orientujecie się może, czy od jakiegoś autka wydechowy podchodzi z miarę małą rzeźbą, i niestanowi wtedy "wąskiego gardła" ?
-
tomek08
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Post
autor: tomek08 » wt paź 02, 2012 21:03
Witam, prawdopodobnie z 1,6TD, zakładasz go odwrotnie i dorabiasz flansze.
Pozdrawiam.
Tomek
-
biznes88
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
- Lokalizacja: Bochnia
Post
autor: biznes88 » wt paź 02, 2012 21:29
Kolektor z 1.6 ma wieksze gardlo??? przeciez 1.9 aazety mialy takie same kolektory... (chyba ze byly turbinki k03 w tedy bylo inne moceowanie) ale "wylot" mialby by wiekszy (te od 1.6td)???
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9267
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » śr paź 03, 2012 06:32
Ale w wydechu chcesz miec wieksz ekanaly?? To nie ma az takiego znaczenia. ZObacz jakie jest gardlo w turbinie na zmiennej geo- jak tam sie spaliny przeciskają. Chcesz miec wiekszy kolektor wydechowy to sobie wyspawaj tak jakkilku kolegów z forum wstawialo fotki tych "baranów" wraz z turbiną.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
biznes88
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
- Lokalizacja: Bochnia
Post
autor: biznes88 » śr paź 03, 2012 17:07
No jakby chcial wiekszy "wylot" z kolektora to moglby kombinowac z kolektorem od wolnossacego - 1.6d czy tam 1.9d juz nie pamietam
tam byly wieksze dziury wylotowe
tylko pytanie czy zmiesci sie turbina czy nie wejdzie do kabiny???
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9267
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » śr paź 03, 2012 17:27
Powiem szczerze z enie widze sensu. Chyba ze celuje w jakies mega moce pod 300 koni to wtedy mozna by si epokusic o jakies wlasne wyspawanie kolektora.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
arwam
Post
autor: arwam » śr paź 03, 2012 17:42
wesol, dobrze prawisz. skoro w starym TD wystarcza kolekto od 1Z'a wydechowy na moce nawet ponad 240KM to po kiego grzyba sobie roboty dorabiać chyba że to robisz samodzielie i "sztuka dla sztuki..."
-
toffic
- V.I.P.
- Posty: 3845
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
- Lokalizacja: RKR
-
Kontakt:
Post
autor: toffic » śr paź 03, 2012 20:37
wesol pisze:Powiem szczerze z enie widze sensu. Chyba ze celuje w jakies mega moce pod 300 koni to wtedy mozna by si epokusic o jakies wlasne wyspawanie kolektora.
Jakbyś zmierzył choć raz EGT i inny, dość istotny parametr na super hiper kolektorze z 1.6TD i rurowym przy tych samych dawkach to już nigdy byś do tego pierwszego nie powrócił
-
biznes88
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
- Lokalizacja: Bochnia
Post
autor: biznes88 » śr paź 03, 2012 22:23
no wiadomoze im wieksze cisnienie (przez np maly otwor) tym wieksze egt ale tez turbina szybciej wstaje
-
toffic
- V.I.P.
- Posty: 3845
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
- Lokalizacja: RKR
-
Kontakt:
Post
autor: toffic » śr paź 03, 2012 22:49
biznes88 pisze:no wiadomoze im wieksze cisnienie (przez np maly otwor) tym wieksze egt ale tez turbina szybciej wstaje
Niekoniecznie, bardzo często jest odwrotnie z tym wstawaniem turba
-
pvdzi23
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: pt mar 09, 2012 19:22
- Lokalizacja: Świdnica
Post
autor: pvdzi23 » pt paź 05, 2012 14:53
Witam wszystkich . Przed momentem skonczyłem montować kolektor awx do mojego 1Z . Dodam ze auto ma założone wtryski 216 i zrobiony soft na 131 KM i 291 Nm. Problem tkwi w tym ze podczas jazdy próbnej auto powyżej 3 tys zaczyna podmulać i nie ciągnie ładnie do 4 i powyżej co się nie zdarzało przy seryjnym z 1 Z ... Zdarza się ze raz pojedzie ok a następny but lipa ... Powyżej 3 tys zamuła i wiekszy batory .. W czym może tkwić problem ?? Nieszczelny układ intercoolera ??
-
biznes88
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
- Lokalizacja: Bochnia
Post
autor: biznes88 » pt paź 05, 2012 16:23
a wskaznik turbiny masz?
-
pvdzi23
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: pt mar 09, 2012 19:22
- Lokalizacja: Świdnica
Post
autor: pvdzi23 » pt paź 05, 2012 21:59
niestety nie mam...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości