map sensor do asz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
map sensor do asz
czy zmieniac map sensora przy wymianie coolera na fmic 1.9 tdi asz czy nie ma sensu bedzie zmieniana suszarka na gtb
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
map sensor do asz
Witam, jeśli zapodasz GTB to raczej musiał byś zmienić map sensor na taki z końcówką A lub C.
Pod C musisz dorobić króciec z mniejszym otworem, a jeśli zdobędziesz z końcówką A to będzie pasował w ten otwór.
Przy zmianie samego IC nie musisz zmieniać mapsensora.
Jeśli się mylę to mnie poprawcie.
Pozdrawiam.
Pod C musisz dorobić króciec z mniejszym otworem, a jeśli zdobędziesz z końcówką A to będzie pasował w ten otwór.
Przy zmianie samego IC nie musisz zmieniać mapsensora.
Jeśli się mylę to mnie poprawcie.
Pozdrawiam.
Tomek
map sensor do asz
w tym silniku to on juz ma MAP'a 51C. Nic nie ruszasz i zostawiasz jak jest. Wkladasz FMIC a turbo tez mozesz dac wieksze. Bez problemu ogarnie ten map.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
map sensor do asz
zostawiasz ori map sensor, wazne by byl w dolocie za coolerem, nie przed
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
map sensor do asz
bo map jest tez czujnikiem temp w dolocie i chyba lepiej zeby pokazywal temp powietrza jaką faktycznie dostaje silnik.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
map sensor do asz
tak zostawie go jest z ozn C i zamontuje go na rurze do egr wszystko ladnie pasuje tylko trzeba kawalek rurki wspawac fi 12 mm i go zamontowac zastanawiam sie tylko nad faktem egr czy go zostawiac czy zalozyc zamiennik i zaslepke cooler 55o/180/65 rdzen od fmic z wydajmynym rdzeniem powiniem opanowac chlodzenie
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
map sensor do asz
Witam,
Dodam, że był wkładany już na rolkach, przed hamowaniem po zrobieniu softa, tuner wiedział, że zmieniam na 3barowy i uwzględnił to w sofcie?
Pozdrawiam.
Czy jak ja miałem w ASVle z literką B, zmieniłem na C i byłem na programie, to czy mi pokazuje prawdziwą temperaturę w dolocie, czy oszukuje?wesol pisze:bo map jest tez czujnikiem temp w dolocie i chyba lepiej zeby pokazywal temp powietrza jaką faktycznie dostaje silnik.
Dodam, że był wkładany już na rolkach, przed hamowaniem po zrobieniu softa, tuner wiedział, że zmieniam na 3barowy i uwzględnił to w sofcie?
Pozdrawiam.
Tomek
map sensor do asz
no jak mu mowiles ze zminiony map to raczje uwzglednił to. Mapy sie roznia charakterystyka wyskalowania cisnienia. Czujka temp jest taka sama.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
map sensor do asz
Odgrzebuję tego starego kotleta, bo:
Nie będę zakładał kolejnego tematu, to raz!
A dwa, to tutaj zagląda was najwięcej (dieslowatych wyjadaczy)
Problemem jest map w Borze ASZ 03r. Jak wiadomo jest on przykręcony do IC...
Jak się spodziewacie, nikt go nie ruszał od fabryki, czyli będzie problem z odkręceniem śrub od niego...
Tzn jedną już ukręciłem (praktycznie bez użycia siły) i jak wnioskuję tam nie sa śrubki z gwintem metrycznym, tylko jakieś wkręty bezpośrednio w tworzywie... I to jest właśnie ból :/
Map padł i musze go wymienić. Macie jakieś sprawdzone patenty na te wkręty??
Bo gdybym ten jeden co jest nieruszany wykręcił, to jeszcze spoko. Bo wtedy jakieś cuda z drugim poczynię i zamocowane, ale jak dwa się ukręcą to bieda straszna... W metalu to pikolo odwiercić itd. ale wkręty wydobyć z tworzywa w puszcze która musi pozostać czyściutka i szczelna, to obłęd
Nie będę zakładał kolejnego tematu, to raz!
A dwa, to tutaj zagląda was najwięcej (dieslowatych wyjadaczy)
Problemem jest map w Borze ASZ 03r. Jak wiadomo jest on przykręcony do IC...
Jak się spodziewacie, nikt go nie ruszał od fabryki, czyli będzie problem z odkręceniem śrub od niego...
Tzn jedną już ukręciłem (praktycznie bez użycia siły) i jak wnioskuję tam nie sa śrubki z gwintem metrycznym, tylko jakieś wkręty bezpośrednio w tworzywie... I to jest właśnie ból :/
Map padł i musze go wymienić. Macie jakieś sprawdzone patenty na te wkręty??
Bo gdybym ten jeden co jest nieruszany wykręcił, to jeszcze spoko. Bo wtedy jakieś cuda z drugim poczynię i zamocowane, ale jak dwa się ukręcą to bieda straszna... W metalu to pikolo odwiercić itd. ale wkręty wydobyć z tworzywa w puszcze która musi pozostać czyściutka i szczelna, to obłęd
'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
map sensor do asz
chyba lekko podgrzac je jakims palinikiem malym albo jakąś mocna lutownicą oporową. Powinno puscic a zawsze mzona pozniej wstawic jakies wieksze wkrety ewentualnie nawet srubki na zwykle gwinty tylko nagwintowac wczesniej ten plastik. Tam nie ma wielkiego cisnienia by wywalilo czujnik a srubki z gwintami wyrwalo.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: map sensor do asz
Szczerze mówiąc miałem podobny pomysł (podgrzać, jak nie da rady to odwiercić i albo odpowiednie wkręty albo przegwintować)wesol pisze:chyba lekko podgrzac je jakims palinikiem malym albo jakąś mocna lutownicą oporową. Powinno puscic a zawsze mzona pozniej wstawic jakies wieksze wkrety ewentualnie nawet srubki na zwykle gwinty tylko nagwintowac wczesniej ten plastik. Tam nie ma wielkiego cisnienia by wywalilo czujnik a srubki z gwintami wyrwalo.
Nie byłem pewien jak z tymi ciśnieniami, ale skoro Ty mówisz, że tyle wystarczy to już całkiem problem z głowy
Zasikanie penetrantem dużo w tym przypadku nie pomoże, ale jednak dałem mu trochę i jeszcze na noc siknę. Jutro sprawdzę wiązkę i będę działać
Dzięki za szybką odpowiedź
'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości