spawacz, specjalnie dla Ciebie,bo widzę,że mało jeszcze widziałeś,zapodam kilka fotek fal z ich opisami.
Do tej chwili miałem Cię za kogoś kumatego,ale jak widzę Ty się dopiero pomp uczysz,oby tylko tego.
spawacz pisze:moglbym nawet powiedziec ze jest to fala z TD zmodyfikowana jakim Photoshopem albo czys innym,
To nie jest fala z td,muszę Cię niestety rozczarować,pochodzi z wolnossącego silnika,z forda transita 2.5 d z pompy o numerze 0 460 414 083
arwam, Ty jesteś specjalistą od pomp z transita,to może coś o pochodzeniu taj fali powiesz.
Bo niczego innego poza doszukiwaniem się moich korzeni i udawaniem greka lepiej nie robisz.
tomek08, najważniejsze,że robię dobre wrażenie,odnośnie sparrowa,to powiem Ci jedno,dzwonił do od YGD i gdyby tylko chciał,to jego login zostałby przywrócony,bo cowboy usunął go bezpodstawnie,okazało się,że sparrow,to nie osoba,za którą cowboy go wziął
.
spawacz pisze:Tlokorozdzielacz jak ty to nazwales , a chyba nie wiesz ze to wystepuje jako calosc
Całość,to kolego sekcja wysokiego ciśnienia,bardzo mylisz pojęcia,bardzo.
To,co przedstawiłem na zdjęciu,to tłokoroździelacz,czylu urządzenie które tłoczy i rodziela paliwo na poszczególe sekcje,wtryski,cylindry
.
Musisz wykupić kilka godzin korepetycji u arwama
.
Jeżeli wg.Ciebie fala z lewej jest przerobiona w photoshopie,to zapodaję zrobione dzisiaj,świeżutkie fotki tych samych i innych fal.
I tak,jako pierwsze na odstrzała idą fale,de 609,transit 2.5d,oraz de 110 z takiego asv.
Nadal będziesz twierdził,że na fali de 609,bardziej wypłaszczonej będzie lepiej,jak na tej de 110?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a93 ... b84a2.html
Dla rozwiania wszelkich wątpliwości widok z góry
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/764 ... 39563.html
Nie dziwi mnie fakt,że w życiu takiej fali nie widziałeś,bo poza falą de 110 i de 185 żadnej innej w rękach nie trzymałeś.
Gdyby tak było,to podejrzewam,że pewnie pokusiłbyś się o ich porównanie i nie wsadziłbyś takiego czegoś.
Choć z drugiej strony,patrząc na to,co wypisujesz,to już sam nie wiem,co myśleć.
Na pewno nie byłeś świadomy,tego,co robisz,to pewne.
To tak samo,jak z Twoją teorią,któa głosi,że za skok tłoka odpowiada jakiś tam pierścień
.
Nadal będziesz uparcie Twierdził,że na tej niższej,de 609 skok tłoka będzie taki sam,jak na de 110?
I,że to pierścień decyduje o skoku tłoka,a nie fala?
Mam dla Ciebie jeszcze jedną niespodziankę.Fotki fali de 185,którą ponoć masz w pompie i fali de 110,która z pompy wyjąłeś.
Popatrz sobie,na czym polegają różnice.
Te w wysokości przedstawiam,de 185-7.7mm,skok 3mm,fala de 110 7.75mm,skok 3.05mm.
Teraz prezentacja.
Aaa,bym zapomniał,odnośnikiem kąta wtrysku każdej fali,jest ta widoczna na dole stopka.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c4 ... b87d0.html
Tradycyjnie widok z góry,żeby nie było,że numery nieczytelne,czy niewidoczne
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/745 ... 30138.html
Widzisz dlaczego masz problemy ze zbyt wczesnym kątem wtrysku,czy ma Ci to wyjaśnić?
Żeby utwierdzić Cię w przekonaniu,że robiłem to w photoshopie,to poniżej dzieło mojego życia,zrobione tym właśnie programem.
Fale,de 609-transit 2.5d,de 110 chociażby asv i de 643 z 12'tki iveco.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2e ... 38b5f.html
Widoczek z góry,żeby nie było,Panie obcykany
.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ce ... c057b.html
Co masz do powiedzenia?
Niezła robota,jednak ten photoshop jest genialny.
A teraz odnośnie Twojej kolejne bystrej teorii,odnośnie tych tłokoroździelaczy,to muszę Cię po raz kolejny zmartwić.
spawacz pisze:tloczek ktory dales na zdjeciu lepszy ten od lewej.
Ten z lewej pochodzi z pompy 0 460 404 985,czyli pompy montowanej w silniku 1z
.
Natomiast ten z prawej wyjąłem z pompy 0 460 404 986,czyli pompa z afn'a.
Jeżeli tego nie wiesz,to zapytaj arwama,powie Ci,że pompa z afn'a jest wydajniejsza.
Zapewne zapytasz dlaczego?
Po pierwsze ma wyższą falę,jak zechcesz,wkleję fotki,to sobie lukniesz,oczywiście przerobione w photoshopie.
Po drugie ma inną wartość wewnętrznego ciśnienia paliwa,o czym wprawny obserwator,znający się na rzeczy,dowie się patrząc na pewien szczegół widoczny gołym okiem.
No i po trzecie,sam tłokoroździelacz,jak widzisz.
Gdybyś nie mógł skumać,dlaczego tłok z afn'a jest lepszy od tego z 1z'ta,to poproś,chętnie wyjaśnię.
Taka mała podpowiedź w formie pytania.Który tłok ma większą powierzchnię tłoczenia
?
Żeby nie było,to zdjęcie też jest dziełem photoshopa
.
To tylko część tego,do czego mam dostęp,wzięte na potrzeby prezentacji
.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e1 ... e3c03.html
Zapytam ostatni raz,nadal twierdzisz,że nie wysokość fali daje to,czego wszyscy szukamy?
To pierścień decyduje o roboczym skoku tłokoroździalcza?
Zatem na fali de 609 efekt będzie lepszy,jak na fali de 643,dużo wyższej,ale mniej wypłaszczonej?
Będziesz jak arwam,udawał greka i zmieniał za każdym postem temat,unikając odpowiedzi,których z prostej przyczyny znać nie możesz,czy zdobędziesz się na odwagę i jak mężczyzna,udzielisz fachowej odpowiedzi.
arwam, ja nie neguję Twojej wiedzy,jako mechanika,bo masz łeb,trzeba to przyznać,co niniejszym przyznaję.
Ale w temacie pomp wtryskowych,przyznaj szczerze,jesteś na poziomie spawacza.
Ja już sobie odpuszczam,jeżeli chodzi o Ciebie,bo w życiu niczego konkretnego się od Ciebie nie dowiem.
Do tej pory nie możesz( z wiadomych względów),napisać,co to jest Twoim zdaniem podsadzenie.
Aaa,a podkładka którą wsadziłeś była człowieku jedną z najgrubszych.
Jeżeli grubość 2.5m jest najmniejszą wartością,to co powiesz o takich,które mają 2.2mm?
Pozostałych mądrości z braku sił nie skomentuję,szkoda czasu,zdrowia i nerwów.
Każdy,kto ma choć odrobinę oleju w głowie,zrozumie o czym piszę.
Pozdrawiam i czekam na ewentualne sugestie i komentarze.