jak Ci rozrząd sięnie rozjedzie w momencie uszkodzenia pompy to silnikowi raczej nic nie będzie ale za to po takiej awarii bym wykręcił wtryskiwacze i dał je do pompiarza do jeśli zdążyło pchnąć opiłki do wtryskiwaczy to z całą pewnością nie bedzie to dla nich obojętnefusse pisze:troche pytanie z innej beczki. przy ukreceniu tloka jak np u kolegi rafizdg, moze dojsc do uszkodzenia silnika?
Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA
Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA
Ja pytałem w jaki sposób geniuszu wsadziłeś falę de 110 do sekcji z sb?spawacz pisze:Ksenon przestan pier... wrescie na wszystkich i na wszystko, i dawac swoje genialne rozwiazania.
Tak trudno Ci odpowiedzieć,drugi arwam jesteś.
Pieprzysz głupoty,wprowadzając innych w błąd i liczysz,że nikt się w tym nie połapie?
Zapytam więc raz jeszcze,jakim cudem posadziłeś tłok z sb na fali de 110?
Póki co,to widzę,że Ty pier..lisz głupoty,licząc na to,że ktoś te bajki łyknie.
Jak już udzielasz się w takim temacie,to nie pier..l głupot,tylko pisz prawdę,bo koleś jest zdrowo zdygany,a takie Twoje śmiałe bajeczki tylko niepotrzebnie wprowadzają zament.
Ja odnoszę wrażenie,że nie masz bladego pojęcia o takich modach i robisz wszystko na chybił trafił,licząc na to,że a nóż się uda.spawacz pisze:Ja nie liczylem na nic, chodzilo mi tylko o to, ile moze szkód narobic i tyle to wysztko
Tak samo,jak z tą falą de 185,tak i z falą de 110 w sb'ku .
Czego raz jeszcze z całego serca życzę .spawacz pisze:I jak dla ciebie mimo ze mam "najgorsza fale" w sowjej 11 z reni to mysle ze mimo wszystko w calym zakresie bedzie lepiej rozlozony moment niz na org. 11VW
Podaj rękę arwamowi,bo widzę,że jesteście absolwentami tej samej uczelni.
Ten fachowiec nabrał wody w usta,nie potrafi napisać niczego konkretnego,pytany już dziesiątki razy udaje greka.
Żeby np. nie wszyscy łyknęli bajeczkę o fali de 110 w sb'ku.spawacz pisze:po co piszesz jakies wywody??
Druga sprawa,po to,aby niektórym uświadomić,co jest najczęstszą przyczyną takich awarii.
Wystarczy,że jeden mądry palnie głupotę,niczym nie poparty fakt i wszyscy wybitni znawcy kraczą tak samo.
Tak,zgadza się,to tłokoroździelacz był gówniany,do dupy,badziwny,hu..wy.
Tylko tłokoroździelacz,nic innego!
Nie pompa,która była już pewnie w agonalnym stanie,nie paliwo,tylko tłokoroździelacz.
Ja już pisałem,zadzwoń chłopie do pierwszego pompiarza,to się dowiesz,co doprowadza pompy wtryskowego do zgonu.
Podam Ci numery do wybitnych fachowców 606 820 768 Nadarzyn i 603 602 330 SWOS.
Raczej nie,musisz zatrudnić lepszego detektywa,to być może się dowiesz kim jestem .rob555 pisze:Drogi Ksenonku ( a moze AlterEgo BYKA),
Daleki jesteś od trafnego skojarzenia.
Dokładnie,a wiesz dlaczego?rob555 pisze:W korespondencji priv juz taki cwany nie jestes... nawet chcesz informacje jakie napiecie przy jakiej mocy
Chcę porównać osiągi oryginalej pompy 0 460 414 987 z tą,którą zbudowałem dla siebie.
Dlatego pytałem,ile lejesz paliwa na 190 koni,przy jakim napięciu itp.
Dane takie potrzebny mi były do weryfikacji tego,co wyszło na stole probierczym,a wyszło,że moja hybrydka jest wydajniejsza od takiej ...987.
Wiesz już teraz dlaczego pytałem?
Nie wstydziłem się tego i nie wstydzę,co więcej zapytam oficjalnie,ile lejesz na 987 żeby na 230'tkach uzyskać 190koni?
Nie mam archiwów wypełnionych wsadami,dlatego zapytałem,ale pytać was o takie dane,to jak pytać arwama o to,czym jest podsadzenie.
Mam kolesia,który robi taki sofciki,dobre,co sam przyznałeś,widziałeś nawet dowody,więc szukałem sobie odnośnika.
W serii na 10'tce z tego,co wiem też,więc może byś się zastanowił dlaczego?rob555 pisze:Ale ta pompa praktycznie nigdy nie generowala tego co sie od niej oczekiwalo
Ja bym się domyślił,że jeżeli nawet wymiana sekcji na większą niewiele dała,to problemu należałoby szukać gdzie indziej.
Z tego,co wiem,to jakieś wspomagacze były,domyśl się,o czym to świadczy Panie Robercie.
Ty znasz się na softach,ja na czym inny,i niech tak zostanie.
Widzisz,jak jak nie wiem,to nie wstydzę się zapytać,nawet Ciebie.
Ty jak nie wiesz,snujesz teorie,a wystarczyło zapytać.
Jeżeli choć raz uda-ło Ci się przyłapać mnie na kłamstwie,to BARDZO PROSZĘ O PRZYTOCZENIE TYCH SŁÓW!.rob555 pisze:I zacznij pisac prawde.
Ja na kłamstwach,bądź jak kto woli celowym pisaniu nieprawdy przyłapałem już arwama i spawacza.
I co Ty na to?
A nic,bo nie wiesz czym różni się fala de 110 od fali z sb,sorki już wiesz,bo wyjaśniłem.
Nie wiesz,że transit 2.5 d nie miał tłoka z przed wtryskiem,sorki to też już opisałem.
I wiele,wiele innych beaczelnych kłamstw,które padają z "ust" obecnych tu kolegów.
Tego nie dostrzegasz,czy nie chcesz,albo nie możesz dostrzec?
Sobie,raczej innym.rob555 pisze:Zastanawiales sie czasem bystrzaku jaki mialbym interes kopac sobie dolki???
Musiałeś mieć w tym pewnie jakiś interes.Jaki,tego nie wiem?
Dziwnym jest fakt,że na tej samej pompie,po zmianie czegoś tam wyszło ciekawie,na hamownii przez duże H,nie na czymś,co ją imituje,sorki.
Zapytaj go dlaczego się tak dobrego sprzętu pozbył,skoro taki profi i kupił coś,co dopiero teraz można nazwać hamownią.rob555 pisze:Tak sie sklada ze na podobnym sprzecie pracowal kiedys Rogal i jakos nie slyszalem by ktos plul na Jego robote.
Zastanawiające.
Słuchaj,nic do Ciebie nie mam,ale sam to zacząłeś.
Jesteś jednym z nielicznych,którzy mogli sobie pozwolić na taki rarytas,pozostali tunerzy mają jakieś gówniane,nic nie warte obciążeniówki.rob555 pisze:A zycze Ci bys kiedys mogl sobie pozwolic chociazby na hamownie inerycyjna.
Gratuluję.
Cały czas piszę,tylko trzeba czytać.spawacz pisze:A moze cos sam napiszesz o swoich mega tuningowanych pompach?
Taki Robert też nie wszytko chce powiedzieć,więc i ja oficjalnie nie mogę.
Ale gwarantuję Ci,że robotę robią.
Słuchaj,nie ja ją robiłem,więc nie wiem,co tam było robione.rafizdg pisze:z tą pompą od początku były problemy
Ja tylko staram Ci się wytłumaczyć,że to nie tłokoroździelacz narobił takiego bałaganu.
Wiem,bo już nie jedną taką pompę widziałem.
Też go widziałem i zastrzeżeń nie miałem.rafizdg pisze:W innym temacie pisałeś że wykres od byka na tej pompie był dobry,
Inna sprawa,to kondycja silnika,jeden wygeneruje moc,drugi już nie,a wiem,że ten skulka afn to była padaczka.
Nawet gdybyś walnął je na maxa,to z falą która tam była nie wiele byś ugrał.JohnyWalker pisze:To,że rozjeżdżał się kąt wtrysku przy wyższych mocach było spowodowane,że zapewne sprzedający nie regulował ciśnienia,
Zwiększenie ciśnienia,to jeden z kilku wymogów,jakie trzeba spełnić przy takiej pompie.
I o ile w jednej będzie wszystko cacy,bez dodatkowych zabiegów(zależnść od dawek,wartości wyprzedzenia itp.),to w drugiej już tak słodko nie będzie.
Zależy,jaką 12'tkę wsadzisz,bo jeżeli wg.Ciebie wszystkie są sobie wydajnościowo równe,to trochę się mylisz.JohnyWalker pisze:że zakładając tłoczek 12mm z falą de 110 to uzyskasz moc 175KM na tych dawkach
Są takie,które nie dobijają nawet do tego,co wygeneruje 11'tka.
Ostatnio zmieniony pt lis 18, 2011 16:20 przez ksenon, łącznie zmieniany 1 raz.
Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA
jak poskładam auto to pojade z tym do pompiarza na diagnoze zeby wszystko wyjaśnić
Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA
ksenon, nie wiesz jak wsadził DE 110 do tłoczka 9mm?
a jak wyjaśnisz fakt że z niektórych AAZ'ów i 1Y bierze się fale pod budowę pomp 10 lub 11 mm?
tak samo pod koniec produkcji MK2 zdarzału się pompy z większym gniazdem w fali>
ot w jaki sposób.
ale Ty i tak jak zawsze zaczniesz negować fakty.
mówisz Spawaczowi żeby mi podał rękę. z więlką przyjmnością bym mu uścisnął dłoń bo On w przeciwieństwie do Ciebie jeśli czegoś nie wie potrafi siędo tego przyznać i jest to ogólnie człowiek na poziomie czego o tobie nie mmożna powiedzieć. a Rob555 to dobrze ujął.
rob555 napisał(a):
W korespondencji priv juz taki cwany nie jestes... nawet chcesz informacje jakie napiecie przy jakiej mocy
a z Tobą nie będę siędalej wdawał w dyskusje bo ty tylko do kłutni dążysz, jak choćby z przedwtryskiem a wystarczyło trochę poszukać.
wiesz to dziwne bo już kiedyś pisałem że są i takie i takie pompy. zaraz zapewne powiesz że transity również nie miały pomp 12mm?
zakładając że masz pompę bez przedwtrysku . i obydwie 11mm to już mówię że bezczelnie kłamiesz.
roboczy skok tłoczka wyznacza dozownik a więc jest określony skok niezależnie od wysokości fali wykorzystywany. nie ważdna czy wsadzisz tam falę DE110 czy DE143 czy jaką kolwiek inną . max dawkę będzie nadal wyznaczał skok nastawnika którego notabene nie przesuniesz na max dawki ponieważ silnik nie będzie miał wolnych obrotów.
różnicę w falach wynikają nie z ich wysokości a tylko a z kształtu krzywek na fali.
no chyba że twoja 11mm była po rozwiercie
a skoro dysponujesz stołem probierczym to napisz jak będzie różnica po samej zmianie fali bez dotykania nastawnika tylko po złożeniu tłoko-rozdzielacza na tym samym podsadzeniu ( nie podkładce jak ją ty nazywasz)
to ja Ci powiem jak będzie różnica. ilość wtryskiwanego paliwa przy takim samym wychyleniu nastawnika będzie taka sama, będzie tylko inny okres czasu wtrysku i to będzie powodowało różnicę w pracy silnika na jednej fali a inną na drugiej.
jeśli jest inaczej to musisz otworzyć nową szkołę w której zaczniesz uczyć nowej fizyki.
ja jeśli tak nie jest to jaki wzór jest na objętość walca?
bo z tego co pamiętam to Objętość równa się iloczynowi Promienia podniesionego do kwadratu liczby PI, i wysokości walca co w tym zastosowaniu jest to skok roboczy tłoczka a więc znów wyznaczonego przez nastawnik.
różnice w pracy będą wynikać tylko i wyłącznie z kształu fali przy takim samym tłoczku. i tu leży sedno "wydajności" jeśli chodzi o moc ale max wydajność odnośnie paliwa będzie taka sama.
wiec po co sięz taką ciemną osobą jak ja pytasz co to jest podsadzenie.
póki co od początku swojej działalności na forum oprócz kłutni nic nie wniosłeś.
ja chociaż stworzyłem mechaniczno-pneumatyczny mechanizm sterowania VNT który bije na głowę wszelkie układy ciśnieniowe i czy linkowe jakie miałem już okazję testować z elektronicznym mechanizmem zaprojektowanym przez VENTIL'a ale t0o dzięki jego pomysłowi zacząłem szukać sposobu uzależniania ciśnienia od stopnia wciśnięcia gazu.
i to jemu również należy duża część zasług choć układ opracowany przeze mnie jest w całości moim pomysłem
a jak wyjaśnisz fakt że z niektórych AAZ'ów i 1Y bierze się fale pod budowę pomp 10 lub 11 mm?
tak samo pod koniec produkcji MK2 zdarzału się pompy z większym gniazdem w fali>
ot w jaki sposób.
ale Ty i tak jak zawsze zaczniesz negować fakty.
wiesz dlaczego bo w przeciwieństwie do ciebie ja nie jestem tu po to żeby robić burdel na forum jak Ty.ksenon pisze:Czego raz jeszcze z całego serca życzę .
Podaj rękę arwamowi,bo widzę,że jesteście absolwentami tej samej uczelni.
Ten fachowiec nabrał wody w usta,nie potrafi napisać niczego konkretnego,pytany już dziesiątki razy udaje greka.
mówisz Spawaczowi żeby mi podał rękę. z więlką przyjmnością bym mu uścisnął dłoń bo On w przeciwieństwie do Ciebie jeśli czegoś nie wie potrafi siędo tego przyznać i jest to ogólnie człowiek na poziomie czego o tobie nie mmożna powiedzieć. a Rob555 to dobrze ujął.
rob555 napisał(a):
W korespondencji priv juz taki cwany nie jestes... nawet chcesz informacje jakie napiecie przy jakiej mocy
a z Tobą nie będę siędalej wdawał w dyskusje bo ty tylko do kłutni dążysz, jak choćby z przedwtryskiem a wystarczyło trochę poszukać.
ksenon pisze:Nie wiesz,że transit 2.5 d nie miał tłoka z przed wtryskiem,sorki to też już opisałem.
wiesz to dziwne bo już kiedyś pisałem że są i takie i takie pompy. zaraz zapewne powiesz że transity również nie miały pomp 12mm?
ksenon pisze:rob555 napisał(a):
W korespondencji priv juz taki cwany nie jestes... nawet chcesz informacje jakie napiecie przy jakiej mocy
Dokładnie,a wiesz dlaczego?
Chcę porównać osiągi oryginalej pompy 0 460 414 987 z tą,którą zbudowałem dla siebie.
Dlatego pytałem,ile lejesz paliwa na 190 koni,przy jakim napięciu itp.
Dane takie potrzebny mi były do weryfikacji tego,co wyszło na stole probierczym,a wyszło,że moja hybrydka jest wydajniejsza od takiej ...987.
Wiesz już teraz dlaczego pytałem?
Nie wstydziłem się tego i nie wstydzę,co więcej zapytam oficjalnie,ile lejesz na 987 żeby na 230'tkach uzyskać 190koni?
Nie mam archiwów wypełnionych wsadami,dlatego zapytałem,ale pytać was o takie dane,to jak pytać arwama o to,czym jest podsadzenie.
Mam kolesia,który robi taki sofciki,dobre,co sam przyznałeś,widziałeś nawet dowody,więc szukałem sobie odnośnika.
zakładając że masz pompę bez przedwtrysku . i obydwie 11mm to już mówię że bezczelnie kłamiesz.
roboczy skok tłoczka wyznacza dozownik a więc jest określony skok niezależnie od wysokości fali wykorzystywany. nie ważdna czy wsadzisz tam falę DE110 czy DE143 czy jaką kolwiek inną . max dawkę będzie nadal wyznaczał skok nastawnika którego notabene nie przesuniesz na max dawki ponieważ silnik nie będzie miał wolnych obrotów.
różnicę w falach wynikają nie z ich wysokości a tylko a z kształtu krzywek na fali.
no chyba że twoja 11mm była po rozwiercie
a skoro dysponujesz stołem probierczym to napisz jak będzie różnica po samej zmianie fali bez dotykania nastawnika tylko po złożeniu tłoko-rozdzielacza na tym samym podsadzeniu ( nie podkładce jak ją ty nazywasz)
to ja Ci powiem jak będzie różnica. ilość wtryskiwanego paliwa przy takim samym wychyleniu nastawnika będzie taka sama, będzie tylko inny okres czasu wtrysku i to będzie powodowało różnicę w pracy silnika na jednej fali a inną na drugiej.
jeśli jest inaczej to musisz otworzyć nową szkołę w której zaczniesz uczyć nowej fizyki.
ja jeśli tak nie jest to jaki wzór jest na objętość walca?
bo z tego co pamiętam to Objętość równa się iloczynowi Promienia podniesionego do kwadratu liczby PI, i wysokości walca co w tym zastosowaniu jest to skok roboczy tłoczka a więc znów wyznaczonego przez nastawnik.
różnice w pracy będą wynikać tylko i wyłącznie z kształu fali przy takim samym tłoczku. i tu leży sedno "wydajności" jeśli chodzi o moc ale max wydajność odnośnie paliwa będzie taka sama.
szukajka jak zwykle boli ale skoro ty masz zakład tuningujący pompy ( rok temu jeszcze nie miałeś ) to po co się pytasz przecież i tak wiesz jak zwykle lepiej.ksenon pisze:Nie mam archiwów wypełnionych wsadami,dlatego zapytałem,ale pytać was o takie dane,to jak pytać arwama o to,czym jest podsadzenie.
wiec po co sięz taką ciemną osobą jak ja pytasz co to jest podsadzenie.
póki co od początku swojej działalności na forum oprócz kłutni nic nie wniosłeś.
ja chociaż stworzyłem mechaniczno-pneumatyczny mechanizm sterowania VNT który bije na głowę wszelkie układy ciśnieniowe i czy linkowe jakie miałem już okazję testować z elektronicznym mechanizmem zaprojektowanym przez VENTIL'a ale t0o dzięki jego pomysłowi zacząłem szukać sposobu uzależniania ciśnienia od stopnia wciśnięcia gazu.
i to jemu również należy duża część zasług choć układ opracowany przeze mnie jest w całości moim pomysłem
Re: Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA
47mgksenon pisze:
Nie wstydziłem się tego i nie wstydzę,co więcej zapytam oficjalnie,ile lejesz na 987 żeby na 230'tkach uzyskać 190koni?
Bo byla spie.olonaksenon pisze: W serii na 10'tce z tego,co wiem też,więc może byś się zastanowił dlaczego?
Dobry pompiarz powinien wylapac ten szczegół przed odeslaniem "stuningowanej" pompy do klienta
Ja tez bez bica sie przyznaje ze temat wewnetrznej budowy pompy znam pobieznie tylko tyle by wiedziec co i jak stroic...ksenon pisze:.
I wiele,wiele innych beaczelnych kłamstw,które padają z "ust" obecnych tu kolegów.
Tego nie dostrzegasz,czy nie chcesz,albo nie możesz dostrzec?
Ja nie jestem pompiarzem a Ty nie jestes tunerem.
I tu Cie mam ! Klamiesz gosciu i to jak stara gadzina...ksenon pisze:
Musiałeś mieć w tym pewnie jakiś interes.Jaki,tego nie wiem?
Dziwnym jest fakt,że na tej samej pompie,po zmianie czegoś tam wyszło ciekawie,na hamownii przez duże H,nie na czymś,co ją imituje,sorki.
kupa nie interes bym mial by sobie robote 3x robic. By kombinowac jak kon pod gore jak mozna bylo pieknie to wystroic...
I Klamiesz nadal bo doskonale wiesz ze przed pomiarem na " hamowni przez duze H" byla ona ponownie skladana !!!
Ja zaczalem ??? Klamstwo nr 2 !!!ksenon pisze: Słuchaj,nic do Ciebie nie mam,ale sam to zacząłeś.
Nawet nie wiedzialem kim jestes nim nie zaczales mi bruzdzic. Nie pochlebiaj sobie za duzo...
A co do hamowni 4x4 i obciazeniowych to spokojnie kupie sobie taka...ale jeszcze chwila.
Gwarantuje Ci ze wykresy owej nieszczesnej ibizy Skulka byly by wszedzie podobne z drobna tolerancja na temp, paliwo i cisnienie zew.
Ale to niuanse o ktore sie czepiasz....
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA
"roboczy skok tłoczka wyznacza dozownik a więc jest określony skok niezależnie od wysokości fali wykorzystywany. nie ważdna czy wsadzisz tam falę DE110 czy DE143 czy jaką kolwiek inną . max dawkę będzie nadal wyznaczał skok nastawnika którego notabene nie przesuniesz na max dawki ponieważ silnik nie będzie miał wolnych obrotów.
różnicę w falach wynikają nie z ich wysokości a tylko a z kształtu krzywek na fali.
no chyba że twoja 11mm była po rozwiercie " , dozownik czy nastawnik to bez roznicy to element sterujacy dawka, wyzsza fala da to ze przy max wychyle jeszcze wiecej paliwa, ale przy danej wartosci jest to samo, czas wtrysku jak naspial arwam, i to wychodzi z logiki. A odnosnie fali z AFN do SB to tak jak naspial Arwam. Robert ,nie ukrywam, wiele mi doradzil jak mialem dylemat z turbo i dobraniem dawek co wiele mi wyjasnilo, i texy ze klamie i ze cos tam porbuje naciagnac to sa zupelnie nie namiejsu, noku.. brak slow na takie postepowanie. Rob555 moze ty odpowiesz czy ten wynalazek 988 jest co wart na ori. fali, pomijajac fakt z trzeba bedzie dynamiczna mape wtryku obrobic, aczkoliwiek wydaje mi jest ze umiejetne zmanewrowanie kątem i nastawnikem mogo by dac niezly efekt podczas strojenia.
różnicę w falach wynikają nie z ich wysokości a tylko a z kształtu krzywek na fali.
no chyba że twoja 11mm była po rozwiercie " , dozownik czy nastawnik to bez roznicy to element sterujacy dawka, wyzsza fala da to ze przy max wychyle jeszcze wiecej paliwa, ale przy danej wartosci jest to samo, czas wtrysku jak naspial arwam, i to wychodzi z logiki. A odnosnie fali z AFN do SB to tak jak naspial Arwam. Robert ,nie ukrywam, wiele mi doradzil jak mialem dylemat z turbo i dobraniem dawek co wiele mi wyjasnilo, i texy ze klamie i ze cos tam porbuje naciagnac to sa zupelnie nie namiejsu, noku.. brak slow na takie postepowanie. Rob555 moze ty odpowiesz czy ten wynalazek 988 jest co wart na ori. fali, pomijajac fakt z trzeba bedzie dynamiczna mape wtryku obrobic, aczkoliwiek wydaje mi jest ze umiejetne zmanewrowanie kątem i nastawnikem mogo by dac niezly efekt podczas strojenia.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA
Roboczy skok tłoka wyznacza fala,dozownik,czyli pierścień dawkujący wyznacza wartość dawki,zapamiętaj sobie.spawacz pisze:"roboczy skok tłoczka wyznacza dozownik
Jak niby ma o tym decydować,dozownik?
Wyjaśnisz?
arwam,ja wiem jak to się robi,partyzantka,ale chcę,żeby spawacz, się do tego przyznał.
A raczej do tego,że takiego czegoś nigdy nie zrobił.
Wyjaśni to pewnie tak samo chętnie,jak Ty.
Czyli jest tak,jak pisałem,jesteście po tej samej szkole.arwam pisze:roboczy skok tłoczka wyznacza dozownik a więc jest określony skok niezależnie od wysokości fali wykorzystywany.
Czyli twierdzisz,że bez względu na wysokość fali,skok będzie taki sam,bo coś go tam ustala,tak.
Rozbierz sobie jakąś pompę,prosty sposób,załóż niską falę i zmierz skok tłoka,później wysoka i zrób to samo.
I zakładaj sobie co chcesz,jak chcesz.
Jeżeli na fali de 110 i na de 143 skok będzie identyczny,na identycznych,bądź różnych podsadzeniach,to ja przyjeżdżam do Ciebie z komisją noblowską,bo niewątpliwie zasłużysz na tę wybitną nagrodę.
Teraz do sedna,ile razy można Cię prosić o udzielenie odpowiedzi,która wydawałoby się,nie powinna Ci sprawić najmniejszego problemu?
Sypiesz cytatami z fachowej lektury,jak Daniec dowcipami.
Tylko co innego coś cytować,a już zupełnie inaczej napisać coś z własnej głowy.
Ja nadal czekam na odpowiedzi dotyczące dwóch pytań.
1.Co to jest podsadzenie?
2,W jakich pompach występowały tłoki z przed wtryskiem,transita?
arwam pisze:póki co od początku swojej działalności na forum oprócz kłutni nic nie wniosłeś.
Kłótnia,tak się to słowo poprawnie pisze,słownik,albo wyszukiwarka się kłania.
Ja boję się korzystać z jej funkcji przed obawą trafienia na Twoje słowa.
A wniosłem dużo,udało mi się ośmieszyć kogoś tak wybitnego,jak Ty .
A to duuuży sukces,jesteś co najmniej niewiarygodny w oczach już wielu czytelników.
Ja bym się ze wstydu spalił,gdyby to mnie tak ośmieszano,zarzucając brak wiedzy, i nieznajomość gramatyki,ale to ja.
arwam, podyskutujemy,jak łaskawie odpowiesz na postawione pytania.
To będzie klucz do nawiązanie dyskusji.
Nie mam już siły odpowiadać na Twoje idiotyzmy.
A najgorsze jest to,że zarażasz tym pozostałych.
Pijesz do mnie?rob555 pisze:Dobry pompiarz powinien wylapac ten szczegół przed odeslaniem "stuningowanej" pompy do klienta
Ja też nie jestem pompiarzem,a tym bardziej tunerem.rob555 pisze:Ja nie jestem pompiarzem a Ty nie jestes tunerem.
Mam tunera i pompiarza w zasięgu ręki,ot co.
arwam, tak więc jak widzisz,nie dysponuję stołem,ale mam na tyle dużo wiedzy,żeby Twoje głupoty ripostować.
Ale dla większości z was,to nie do pojęcia.
Zjawia się ktoś,i robi tyle zamieszania,niedopuszczalne,a stare wygi mają kłopot.
Wiesz,odnośnie tego wykresu,to przyznaj szczerze,co byś napisał,gdybym to ja zamieścił takie coś i napisał,że furę stroił mi kolega,amator,tylko szczerze,proszę.rob555 pisze:Nawet nie wiedzialem kim jestes nim nie zaczales mi bruzdzic.
Aaa i dzięki za dane,choć wątpię,by były prawdziwe,ale sprawdzimy.
Dam znać.
rob555, pisanie tak dużymi literami jest łamaniem regulaminu,mógłbyś trochę zbastować,bo dajesz do zrozumienia,że tracisz nad sobą panowanie.
Komuś takiemu jak Ty nie wypada dać się wyprowadzić z równowagi przez kogoś mojego pokroju.
spawacz, dysponujesz czujnikiem zegarowym,kup sobie taki i napisz,to powiem Ci,jak zmierzyć,sprawdzić różnicę w skoku tłoka na dwóch ,albo i 10'ciu różnych falach.
Mylisz nastawnik z falą,funkcje nastawnika,z rolą fali.
Ale tak się kończy znajomość z arwamem.
Do do dawki,to na swojej 11'tce mogłem,co niedawno sprawdziłem zejść poniżej 2 mg bez szkody dla prawidłowej charakterystyki pracy silnika na jałowym.
Po 1'wsze,to arwam nic nie napisał,typowe dla niego.spawacz pisze: A odnosnie fali z AFN do SB to tak jak naspial Arwam.
Po drugie,to pytałem Ciebie,arwam jest Twoim adwokatem,ojcem,opiekunem,że nie możesz,nie potrafisz sam odpowiedzieć?
Weź,bądź mężczyzną i napisz,jak tego dokonałeś,podaj numer swojej pompy,tej z sb .
Pewnie nie będziesz go pamiętał.
Dawaj numery pomp,tych z aaz'ta i 1y,choć mowa była o sb'ku,do których podchodzi fala z 10-11.arwam pisze:a jak wyjaśnisz fakt że z niektórych AAZ'ów i 1Y bierze się fale pod budowę pomp 10 lub 11 mm?
Szybciutko to zweryfikuję.
Ty coś brałeś?spawacz pisze:różnicę w falach wynikają nie z ich wysokości a tylko a z kształtu krzywek na fali.
Przestań brać to świństwo,albo zmień lekarza,bo Twój Cię oszukuje.
Proszę Cię,jeżeli Ty twierdzisz,że fale nie różnią się wysokościami,a wyłącznie charakterystyką krzywki,to jedź czym prędzej na leczenie.
Jak jeszcze nie jest za późno,...oby nie było.
Suwmiarka,czujnik zegarowy,to są jak widać obce Ci narzędzia .
Jak widzę,mało wiesz,on faktycznie generuje takie napięcie,jakie zada mu mu ecu,ale zapominasz,że można te parametry oszukać.spawacz pisze:dozownik czy nastawnik to bez roznicy to element sterujacy dawka,
Trzeba tylko coś tam przestawić i będziesz miał napięcie tak samo,jak sekcję,dajce lepszego,kopa.
Będące w pewnym stopniu o pewną wartość oszukane.
Takie rzeczy,to tylko w erze.spawacz pisze:no chyba że twoja 11mm była po rozwiercie
Ja nie muszę niczego rozwiercać,pompa to tak wdzięczne do modyfikacji urządzenie,że dla wprawnego pompiarza(ja nim nie jestem,zaznaczam) nie jest żadnym problemem zbudować 10'tkę,która wydajnością przewyższy 11'tkę .
Ty masz tę logikę?spawacz pisze: i to wychodzi z logiki.
Bo odnoszę wrażenie,że jakoś z nią u Ciebie słabo,nie obraź się,ale bredzisz jak w gorączce.
Pozdrawiam.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA
Co ty pier... , ty chyba czytac nie umiesz albo jak dziecku ci trzeba pisac, fala wysoka mozesz dodac wiecej dawki owszem, ale tylko wykorzystujac max potencjalu, jezeli nastawink bedzie w niskim polozeniu to cudow nie zrobisz z tego, ksztalt natomias zadecyduje o kopniaku NM i o zakresie w jakim wystapia , ty myslisz ze zrobisz wznosem fali wyzszym o 0.4mm 50mg wiecej czy jak bo tak by to wychodzilo z twojej wypowiedzi. Niepotrzebnie sie wdalem w dyskusje z toba, bo przy tobie mozna sie samemu pomieszac w zeznaniach i powiedziec na czarne- biale. Skok fali da ci dawke maxymalna najwieksza przy max odchylu pierscienia , jak napisalem ty nie wykorzystasz tego przy normlaniej jezdzie , wiem ile potrafi dac tkniecie nastawnikiem ale bez przesady dla ciebie istnieje pompa chyba 107J tylko, bo jak widze reszta to trupki... , osobiscie wole nizsza fale ale rowno narastajaca , przeciez korby maja tez jakas konkretna wytrzymalosc, a jak bedzie tuner debil dowali ci +50% paliwa o 1000 rpm, i jak masz mocne wtryski to alob rozje.... turbo , albo ugnie korbe. Kazdy robi inaczej , moglym daj np. 12 z 2.8 TDI LT , tylko pytanie po co?> Zeby zniszczyc skrzynie i sprzeglo momentem? Naprawde pokaz cos w twoim wykonaniu chetnie zobacze twoje super tuningowe pompy o nadzywczajnych timingach i setupy jakie robiles , bo jak wspomialem wczesniej duzo pisania a efektu "0". Aaa bym zapomial , na 2 naucz sie cytaty tych co pisali dawac, a nie robic jakies hybrydy z 2 lub 3 na raz, zupelnie jak ten nieszczesne tlokoroadzielacze od Byka
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Użytkownik
- Posty: 328
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33
Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA
Panowie,dajcie spokoj i nie śmiećmy tematu,bo był założony,żeby rozwiązać problem uszkodzenia,lecz to zrobi pompiarz,a my musimy poczekać.
Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA
spawacz, a widziałeś wysoką falę o charakterystyce identycznej,jak w niskiej?
Im wyższa fala,tym lepsza,bo po pierwsze masz potencjał paliwa,masz odpowiednio długi czas wtrysku,w pewnym zakresie obrotów,choć nie zawsze dobrym,a to przekłada się zarówna na wartość mocy,jak i momentu.
Z pewnością będzie płaski,ale okupiony,czym,zobaczysz.
Są dla Twojej informacji takie fale,które dają jeszcze lepszego kopa z dołu,jak de 185,czy nawet de 143 .
Jedyny ich mankament,to ograniczona góra,siniki wolnossące,a niestety samym momentem to się jeździć nie da.
No chyba,że no toper będziesz kręcił go do 2500-3000.
Zbyt gwałtownie tracą moment powyżej pewnej wartości obrotowej.
Dlatego zakładanie fali,którą zamierzasz wsadzić nie da nic,poza przymusowym ograniczaniem dymu,niutona w dolnym zakresie i spadku wartości w górnym zakresie obrotów,na własne życzenie,niestety.
Testowaliśmy falę de 185,poza kupą dymu i gorszymi czasami nie większego osiągnąć się nie udało,na dawkach,które powinny dać coś więcej,poza dymem.
Nadmienię,że na mapie kąta ze sterownika z tdi.
A już żeby dół uległ poprawie,...na de 110 było lepiej,bo szybciej narastał na niej moment.
Wyprzedzenie kąta nawet o 18 stopni niczego nie zmieniało,a wręcz pogarszało sprawę.
Ale skoro chcesz,to kombinuj,do pewnych dawek jeszcze wyrobi,ale później kąt będzie główną przeszkodą.
Jedyne,co się poprawiło,to dźwięk silnika,bardziej wyciszony,nic poza tym.
Poszukaj sobie wykresów mocy i momentu z 1.9 dti,to zobaczysz jaką furrurę robią fale z tych pomp.
Tutaj prośba do kolegi(nie mojego już niestety),Roberta,może dysponujesz jakimiś kreskami renault'a dti.
Mógłbyś coś zapodać?
Dlatego piszę Ci,że ta fala,to poroniony pomysł,a zrobisz,jak uważasz.
Robert coś na ten temat wie,bo stroił skulka ibizę na takiej właśnie fali.
Zapytaj go,to Ci powie,to czego ja nie potrafię wytłumaczyć.
Jak już furę wystroisz,to pochwal się wynikiem,ja pochwalę się swoim na takiej de 143 z tej jak dla mnie nie zbyt słusznej pompy.
Dobrą ma tylko falę,tylko.
Powiem więcej,taka fala+odpowiednie drobne modyfikacje dają efekt nawet przy delikatnym muśnięciu pedału przyśpieszenia.
Dziwię się Twoim słowom,bo zwiększenie skoku musi wymusić,siłą rzeczy zwiększenie dawki,nawet z delikatnym traktowaniem pedału gazu.
Po to jest nastawnik i możliwość regulacji dawki na jałowym,aby móc takie rzeczy dopieścić.
Powiem więcej,ja mam tak zrobioną pompę,że nawet najmniejsze muśnięcie przyspieszacza daje natychmiastową reakcję.
I nie jest ona porównywalna do tego,co było na niższej,wypłaszczonej fali.
Na płaskiej nic nie czujesz,a w tdi właśnie czuć trzeba.
Aaa i z płaskim momentem,to się dobrze w sdi jeździ.
Ja piszę to,czego doświadczyłem,nie snuję bajeczek,których się naczytałem.
Jak widzę,każdy ma swój patent na modzenie pomp,to dobrze,tylko co innego mieć pewien etap za sobą,a już inna sprawa,mieć go dopiero przed sobą.
Wszystkie inne dysponują albo potężnym dołem i lichą górą,albo odwrotnie.
Jedne się nadają do tdi,inne wręcz przeciwnie.
Sztuką samą w sobie jest odpowiedni dobór tarczki oporowej.
A blisko 200'tu było,bo czasy mówiły same za siebie.
Wtryski 260'tki,zaznaczę.
Tak,jak pisałem,najpierw wprowadź coś w życie,praktycznie,a później możesz teoretyzować,bo jak na razie,to masz do powiedzenia dużo,ale w teorii.
Ty od razu potrafiłeś wszystko robić perfekcyjnie.
Przykład Twoich teorii temu przeczy,ale obym się mylił.
Ze swoim setupem i jego ujawnieniem poczekam do chwili,w której Ty odsłonisz swoje karty.
Powiem tylko tak,obecnie 46mg w mapach, 1.5 bara,nastawnik 6.0mg, leon arl po sofcie obecnie zostaje delikatnie w tyle.
Fura jeszcze pod obecne mody( te w pompie głownie)nie strojona.
Passat avf 200/395 nawet nie pozwolił się do czwórki rozpędzić.
Im wyższa fala,tym lepsza,bo po pierwsze masz potencjał paliwa,masz odpowiednio długi czas wtrysku,w pewnym zakresie obrotów,choć nie zawsze dobrym,a to przekłada się zarówna na wartość mocy,jak i momentu.
Czyli liczysz,że na tej de 185 zrobisz płaski,w granicach 380?spawacz pisze:ksztalt natomias zadecyduje o kopniaku NM i o zakresie w jakim wystapia
Z pewnością będzie płaski,ale okupiony,czym,zobaczysz.
Są dla Twojej informacji takie fale,które dają jeszcze lepszego kopa z dołu,jak de 185,czy nawet de 143 .
Jedyny ich mankament,to ograniczona góra,siniki wolnossące,a niestety samym momentem to się jeździć nie da.
No chyba,że no toper będziesz kręcił go do 2500-3000.
Zbyt gwałtownie tracą moment powyżej pewnej wartości obrotowej.
Dlatego zakładanie fali,którą zamierzasz wsadzić nie da nic,poza przymusowym ograniczaniem dymu,niutona w dolnym zakresie i spadku wartości w górnym zakresie obrotów,na własne życzenie,niestety.
Testowaliśmy falę de 185,poza kupą dymu i gorszymi czasami nie większego osiągnąć się nie udało,na dawkach,które powinny dać coś więcej,poza dymem.
Nadmienię,że na mapie kąta ze sterownika z tdi.
A już żeby dół uległ poprawie,...na de 110 było lepiej,bo szybciej narastał na niej moment.
Wyprzedzenie kąta nawet o 18 stopni niczego nie zmieniało,a wręcz pogarszało sprawę.
Ale skoro chcesz,to kombinuj,do pewnych dawek jeszcze wyrobi,ale później kąt będzie główną przeszkodą.
Jedyne,co się poprawiło,to dźwięk silnika,bardziej wyciszony,nic poza tym.
Poszukaj sobie wykresów mocy i momentu z 1.9 dti,to zobaczysz jaką furrurę robią fale z tych pomp.
Tutaj prośba do kolegi(nie mojego już niestety),Roberta,może dysponujesz jakimiś kreskami renault'a dti.
Mógłbyś coś zapodać?
Dlatego piszę Ci,że ta fala,to poroniony pomysł,a zrobisz,jak uważasz.
Robert coś na ten temat wie,bo stroił skulka ibizę na takiej właśnie fali.
Zapytaj go,to Ci powie,to czego ja nie potrafię wytłumaczyć.
Jak już furę wystroisz,to pochwal się wynikiem,ja pochwalę się swoim na takiej de 143 z tej jak dla mnie nie zbyt słusznej pompy.
Dobrą ma tylko falę,tylko.
Nie rozumie,dlaczego nie miałbym odczuć różnic przy normalnej jeździe.spawacz pisze:Skok fali da ci dawke maxymalna najwieksza przy max odchylu pierscienia , jak napisalem ty nie wykorzystasz tego przy normlaniej jezdzie
Powiem więcej,taka fala+odpowiednie drobne modyfikacje dają efekt nawet przy delikatnym muśnięciu pedału przyśpieszenia.
Dziwię się Twoim słowom,bo zwiększenie skoku musi wymusić,siłą rzeczy zwiększenie dawki,nawet z delikatnym traktowaniem pedału gazu.
Po to jest nastawnik i możliwość regulacji dawki na jałowym,aby móc takie rzeczy dopieścić.
Powiem więcej,ja mam tak zrobioną pompę,że nawet najmniejsze muśnięcie przyspieszacza daje natychmiastową reakcję.
I nie jest ona porównywalna do tego,co było na niższej,wypłaszczonej fali.
Na płaskiej nic nie czujesz,a w tdi właśnie czuć trzeba.
Aaa i z płaskim momentem,to się dobrze w sdi jeździ.
Ja piszę to,czego doświadczyłem,nie snuję bajeczek,których się naczytałem.
Jak widzę,każdy ma swój patent na modzenie pomp,to dobrze,tylko co innego mieć pewien etap za sobą,a już inna sprawa,mieć go dopiero przed sobą.
Tylko,jako dawca fali,jednej z najlepszych,bo posiadających najmądrzejsze wyważenie góry i dołu.spawacz pisze: dla ciebie istnieje pompa chyba 107J tylko
Wszystkie inne dysponują albo potężnym dołem i lichą górą,albo odwrotnie.
Jedne się nadają do tdi,inne wręcz przeciwnie.
Sztuką samą w sobie jest odpowiedni dobór tarczki oporowej.
Haha,jak zapodasz,co się wypowiedz,bo na 12'tce i wysokiej fali,dawki 47mg i 1.75 bara no i jakoś się ani skrzynia,ani też korby nie wysypały.spawacz pisze: moglym daj np. 12 z 2.8 TDI LT , tylko pytanie po co?> Zeby zniszczyc skrzynie i sprzeglo momentem?
A blisko 200'tu było,bo czasy mówiły same za siebie.
Wtryski 260'tki,zaznaczę.
Tak,jak pisałem,najpierw wprowadź coś w życie,praktycznie,a później możesz teoretyzować,bo jak na razie,to masz do powiedzenia dużo,ale w teorii.
Cały czas się uczę,z racji tego,że jestem tutaj od niedawna,to jakieś małe wpadki można by wybaczyć.spawacz pisze: Aaa bym zapomial , na 2 naucz sie cytaty tych co pisali dawac,
Ty od razu potrafiłeś wszystko robić perfekcyjnie.
Przykład Twoich teorii temu przeczy,ale obym się mylił.
Jak kogoś takiego znasz,to napisz tutaj,kto to taki,ku przestrodze,bo mój tuner doskonale wie,co i jak robić .spawacz pisze: a jak bedzie tuner debil dowali ci +50% paliwa o 1000 rpm
Ze swoim setupem i jego ujawnieniem poczekam do chwili,w której Ty odsłonisz swoje karty.
Powiem tylko tak,obecnie 46mg w mapach, 1.5 bara,nastawnik 6.0mg, leon arl po sofcie obecnie zostaje delikatnie w tyle.
Fura jeszcze pod obecne mody( te w pompie głownie)nie strojona.
Passat avf 200/395 nawet nie pozwolił się do czwórki rozpędzić.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA
Taki debil -> Cxxxxxt z Przemysla . Ogladales film? Ogladales. Widziales jak jedzie ?Widziales. CZy po tym co zobaczyles twierdzisz ze to auto nie ma momentu ani mocy? Bo ja mysle ze jedzie jak na 7.2mg, 1.1 bar w overb chwilowym i na prostej drodze , a moge powiedziec ze az za dobrze, celowo dzis posadzilem zone za kieronica i kazalem jej ostry start zrobic od 1300 rpm gaz w podloge , i teraz jednak widze ze dymek sie pojawia ale na max 2-3s i pozniej czysto, wiec paliwo ma i mysle ze jakby ktos to ma pojecie o takich wynalazkach wzial na soft to by zrobil z tego co byc powinno. Dodam ci tylko
nie chce mi sie juz przekladac nastepnej pompy bo juz takich testow tez troszke zrobilem, i powiem ci ze to co jest nawet jedzie fajne, nawet w ubiegla niedziele przejechal sie ktos z tego forum kto softy pisze i stwierdzil ze to jest niemozliwe ze na ori sofcie to tak jechalo, zlogowal i mial glupia mine, roboty sie jednak nie podjal bo kat dynamiczny i jego odpowiedznie ustalenie go przeroslo. Dobra nie robmy OT bo to troszke inny temat.
nie chce mi sie juz przekladac nastepnej pompy bo juz takich testow tez troszke zrobilem, i powiem ci ze to co jest nawet jedzie fajne, nawet w ubiegla niedziele przejechal sie ktos z tego forum kto softy pisze i stwierdzil ze to jest niemozliwe ze na ori sofcie to tak jechalo, zlogowal i mial glupia mine, roboty sie jednak nie podjal bo kat dynamiczny i jego odpowiedznie ustalenie go przeroslo. Dobra nie robmy OT bo to troszke inny temat.
Ostatnio zmieniony sob lis 19, 2011 09:37 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA
spawacz, rób,jak chcesz,Twoja brocha,z innej beczki teraz.
Skoro Twierdzisz,że na bardziej wypłaszczonej fali będzie lepiej,to która z tych dwóch fal Twoim zdaniem będzie lepsza?
Ta po lewej,czy ta z prawej.
Jak się trochę takich modów prze Twoje ręce przewinęło,to pewnie będziesz wiedział.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aaa ... 284e8.html
Który tłokoroździealcz będzie wydajniejszy?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f9 ... b6a28.html
Pamiętasz,że jeździsz na seryjnym wsadzie?
Jak pisałem,zrobisz program,nawet w CarSoft,to się pochwal.
Do tego czasu trzeba wyluzować,bo wam nerwy takiego tempa nie wytrzymają.
Skoro Twierdzisz,że na bardziej wypłaszczonej fali będzie lepiej,to która z tych dwóch fal Twoim zdaniem będzie lepsza?
Ta po lewej,czy ta z prawej.
Jak się trochę takich modów prze Twoje ręce przewinęło,to pewnie będziesz wiedział.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aaa ... 284e8.html
Który tłokoroździealcz będzie wydajniejszy?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f9 ... b6a28.html
Pamiętasz,że jeździsz na seryjnym wsadzie?
Widzę,że zaczynają Ci więzadła powoli puszczać,ja stopuję,bo jeszcze żonę młodo owdowisz.spawacz pisze:Taki debil -> CarSoft z Przemysla . Ogladales film? Ogladales. Widziales jak jedzie ?Widziales.
Jak pisałem,zrobisz program,nawet w CarSoft,to się pochwal.
Do tego czasu trzeba wyluzować,bo wam nerwy takiego tempa nie wytrzymają.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA
Czytając te posty to aż sie śmieszne robi:) na 190km pompy składać i później po 170km z dymem wychodzi. Lepiej chyba wsadzić asz 130km do tego turbo arl i prawie pewnie ze to 190km wyjdzie. A nie wyciągać pompy bo moc nie wyszła.
Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA
ksenon pisze:Roboczy skok tłoka wyznacza fala,dozownik,czyli pierścień dawkujący wyznacza wartość dawki,zapamiętaj sobie.
Jak niby ma o tym decydować,dozownik?
Wyjaśnisz?
sokor wiesz wszystko to powinieneś wiedzieć jak jest różnica między roboczym a jałowym skokiem tłoczka panie pompiarzu przez małe "p" a włąściwie już teraz każdy widzi że jesteś tylko pozerem. bo wiedziałbyć że prędkość podawania paliwa przy tego typu pompach jest stała niezależnie od dawki i tylko czas wtrysku decyduje o dawce a to z kolei trwa do momentu odsłonięcia otworu przelewowego w tłoczku.
ksenon pisze:Ja nie muszę niczego rozwiercać,pompa to tak wdzięczne do modyfikacji urządzenie,że dla wprawnego pompiarza(ja nim nie jestem,zaznaczam) nie jest żadnym problemem zbudować 10'tkę,która wydajnością przewyższy 11'tkę .
teraz piszesz że nie jesteś pompiarzem a dziwne że głos zabierasz niemal wyłącznie w tematach o pompach. dla mnie co najmniej dziwne
tyle ode mnie
i twoje własne słowa radzę w wprowadzić w czyn:
jak to zrobisz ludzię Cię zaczną od razu bardziej cenić. i najpierw naucz się podstawowych reguł współżycia między ludzkiego, to też Ci się przydaksenon pisze:Tak,jak pisałem,najpierw wprowadź coś w życie,praktycznie,a później możesz teoretyzować,bo jak na razie,to masz do powiedzenia dużo,ale w teorii.
i tu Spawacz ma świętą rację.ksenon pisze: Nie rozumie,dlaczego nie miałbym odczuć różnic przy normalnej jeździe.
Powiem więcej,taka fala+odpowiednie drobne modyfikacje dają efekt nawet przy delikatnym muśnięciu pedału przyśpieszenia.
Dziwię się Twoim słowom,bo zwiększenie skoku musi wymusić,siłą rzeczy zwiększenie dawki,nawet z delikatnym traktowaniem pedału gazu.
a skoro nie rozumiesz na jakiej zasadzie odbywa się dozowanie paliwa znaczy też że jesteś złośliwie ryjącą osobą na forum i nie masz najmniejszej wiedzy na temat budowy( może po za rozebraniem paru pomp ) a już na pewno nie masz wiedzy o pompach. nawet pisząć że po zmianie tłoko-rozdzielacza w pompie elektronicznej od TDI należy dostrajać timing i i ciśnienie wewnętrzne w pompie.
tam jedynie jeśli pompa nie może osiągnąć zadanego kąta wtrysku to można tylko nieco zwiększyć ciśnienie wewnętrzne żeby przy zamkniętym zaworku N-108 ciśnienie było wystarczające do odpowiedniego przesunięcia tłoczka przestawiacza.
resztę ogarniamy nastawnikiem ( wychylenie nastawnika na wolnych obrotach na gorącym silniku po to żeby nie było problemów z szarpaniem silnikiem na wolnych obrotach i problemu ze schodzeniem z obrotów), iw resztę parametrów pracy układu wtryskowego i turbosprężarki ingerujemy tylko i wyłącznie softem.
pisząc takie banialuki
tylko nadal potwierdzasz brak swojej wiedzy.ksenon pisze:Co więcej,zmienię w takiej pompie podsadzenie,sprężyny,pogmeram przy timingu,też nie będzie ori,przy cisnieniach i gwarantuję Ci,że to będzie hulało.
i wiesz pisze że ani mnie ani byka nie znasz, zadziwiająco dużo szczegółów znasz nie koniecznie prawdę przytaczając.
ksenon pisze:Zapytaj arwama,to Ci powie,że nawet do tłoka z transita,który ma najniższą falę można wsadzić falę de 110 z afn'a,co ten geniusz uczynił i nic takiego się nie stało.
Baa,dał na domiar złego najgrubszą możliwą podkładkę regulacyjną,co przecież sprawia,że tłok jeszcze bardziej wchodzi w zbiorniczek.
I tam jakoś nic się nie stało.
tak prawdą jest że włożyłem falę z AFN'a bo komp głupiał i opuźniał kąt wtrysku błędnie odczytując wczesny wtrysk.
a podkładka gdybyś chciał wiedzieć była jedną z najcieńszych stosowanych na większe gniazdo tłoczka.
o tym też nie wiedziałeś że podkładki z AFN'a nie włożysz do pompy na małym gnieździe.
a tu napisałeś o sobie wreszcie prawdę
ksenon pisze:arwam, tak więc jak widzisz,nie dysponuję stołem,ale mam na tyle dużo wiedzy,żeby Twoje głupoty ripostować.
Ale dla większości z was,to nie do pojęcia.
Zjawia się ktoś,i robi tyle zamieszania,niedopuszczalne,a stare wygi mają kłopot.
zwłaszcza w ostatnim zdaniu napisałeś co masz za cel.
a stare wygi mają kłopot bo jesteś poprostu Wieśniak nie ubliżając ludziom mieszkającym na wsi bo sam ze wsi pochodzę i nie wstydzę się do tego przyznać.
ale twój poziom jest poniżej wszelkiej krytyki.
a twoje rozumowanie i rozumienie pozostawia jeszcze więcej do życzenia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości