Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: arwam » sob lis 26, 2011 20:56

JohnyWalker pisze:Widzę,że jednak kolega arwam nie umie czytać.


JohnyWalker, to akurat nie było o Tobie ale chyba jak widać nie wszyscy to widzą. a co do mojej umiejętności czytanie to może i nie dowidzę ale jeszcze czytać to bardzo dobrze umiem



JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: JohnyWalker » sob lis 26, 2011 21:10

Sorki...



arwam

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: arwam » sob lis 26, 2011 21:12

JohnyWalker pisze:Sorki...
:bigok: :bigok: nie myli się ten kto nic nie robi :pub:



ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: ksenon » ndz lis 27, 2011 15:16

rob555 pisze:Motor Skulka idealny nie byl ale do trupa to mu daleko bylo !
Wiem,że sam określiłeś go mianem padaczki,więc nie rozumiem po co innym oczy mydlisz.
Kolejna sprawa,wyniki jakie osiągał,tak na 10'tce,jak na 11'tce były i są pożałowania godne.
Skoro dla Ciebie jeden i drugi,to zacny wynik,to świadczy to tylko o tym,że nie masz odwagi powiedzieć klientowi,że ma najzwyczajniej padlinę pod machą.
Weź no sobie przeglądnij archiwa,zobacz ile się na lajcie robi na 11/230/brd,bo chyba już zapomniałeś.
To samo tyczy się modów na 10/230/brd,żenada i niczego tu nie zmienią Twoje wywody.
Możesz słodzić,zachwalać tego afn'a,ale na dobrą sprawę zdawałeś sobie sprawę,o czym pisałeś,że silnik jest już w słabej kondycji,pamiętasz,czy już może zapomniałeś??
Skoro 165 koni na 10/230 to super wynik,to ja gratuluję,na prawdę,jest czego.
Tyle,to z palcem w du...e robi się na 10/216,przy zdrowym motorze i zdrowej pompie,czego ani w jednym,ani w drugim przypadku skulek nie doświadczył.
rob555 pisze:Chyba ze jestes AllegroTunerem
Być może zapomniałeś,więc Ci przypomnę,nie jestem tunerem,ale mam takie w zasięgu ręki.
Nie jestem pompiarzem,ale mam takiego w zasięgu wzroku.
To,że Ty potrafisz dobrze skalibrować,przerobić kilka map,nie musi oznaczać,że inni tego nie potrafią.
Dowód jego umiejętności otrzymałeś,więc skończ te pierdoły wypisywać i miej odwagę przyznać oficjalnie to,o czym szeptałeś za skulka plecami.
Tak trudno jest napisać,że silnik już niestety nie reagował na zwiększanie dawki paliwa.
Przecież w dyskusji z inną osoba tak właśnie pisałeś,masz ten sam problem,co arwam,krótką pamięć?
rob555 pisze:a ja zrobilembezpieczne 155KM na turbinie z ALH
Tylko skulek nie chciał bezpiecznie,tak samo,jak nie chciał tego w ostatnio dłubanym aucie,paniał?
Tam nie było marnej dmuchawki z alh,tylko coś o wiele wydajniejszego,paniał?
Więc przestań pier...lić smuty,bo przynudzasz.
Albo pisz prawdę,a jak brakuje Ci odwagi,to się nie udzielaj.
Winę za marny wynik ponosiła tylko pompa,tak?
To dlaczego na oryginalnej super,hiper 107j wyszło praktycznie to samo,co na tej zjeb...ej hybrydzie?
Zapominasz,że 107j ma inną falę,dowiedz się na czym polegają różnice między de 143,a de 110,później się wymądrzaj.
Przecież te kilka koni,to:
rob555 pisze:mniejsza odchylka niz 8% teoretycznej mocy oczekiwanej
Więc czego Ty się dopatrujesz,bo nie mogę pojąć.
A to,że fala była dupna,to wina byka,fakt,ale wystarczyło ją tylko zmienić,tylko zmienić.
Co chyba zrobił.
A to,że pozostałe podzespoły pompy były w takim samym stanie,jak silnik,nie pozwoliło by w tej padlinie na wygenerowanie większej mocy.
Skoro na ...987 się to nie udało,przy pomocy jakichś tam wstępnych,dodatkowych pompek,to czego byś oczekiwał od takiej hybrydy???
Powiem Ci coś,skoro dodatkowa pompa dała te 4 konie przyrostu,to nie sposób się domysleć,że wstępna w tej pompie była już w stanie,jaki prezentował silnik.
Ja żadnych dodatkowych pomp zakładać nie muszę,bo to co mam w zupełności przetłacza paliwo,które jest niezbędne do uzyskania 200'tu koni.

Tyle ode mnie kolego.arwam, dlaczego nie donosisz się do kłamstwa,na którym Cię przyłapałem?
Z tego,co wiem,to pompa którą złożyłeś poszła do poprawki :rotfl: :rotfl: :rotfl: .
Jak to możliwe,przecież piszesz:
arwam pisze: bo akurat w ten sposób uzyskiwałem najlepsze efekty na AAZ'cie..
Tyczy się to ponoć vw/transit,pomp,które już tyle razy ze sobą udanie łączyłeś :jaja: :rotfl: .
Podpowiem ci coś,żebyś kolejnego klienta nie naciągał na koszty i zmuszał do straty czasu.
Zapamiętaj sobie,żadna fala z wolnossącego diesla nie sprawdzi się w td!!!

A odnośnie słów
arwam pisze:akurat w ten sposób uzyskiwałem najlepsze efekty na AAZ'cie..
Zapytam,choć to strata czasu,masz na to jakiś dowód w postaci wykresu? Czy popierasz tę teorię tylko swoim słowem,które dla mnie już funta kłaków warte nie jest.
arwam pisze: na hybił trafił się nie robi ty masz gotowe przepisy na zrobienie pompy na mechanicznym silniku :kac: zapewne podłączysz go do VAG'a celem ustawienia kąta wtrysku :bum:
Nie modzę mechanicznych pomp,bo wiem,czym to pachnie,o czym się niebawem przekonasz.
Mnie wystarczy,jak sobie dłubnę pompę z tdi.
W przeciwieństwie do Ciebie,wiem jaką falą z jaką sekcją połączyć,jakie dać spręzyny,timing,podkładki itd,itd.
Nie eksperymentuję,tak jak Ty z sekcją z transita.
Musisz wiedzieć,że transit miał więcej,niż jeden rodzaj tłokoroździelacza,i trzeba szukać pompy z odpowiednim numerem,oraz fali z odpowiednim początkiem tłoczenia.
Ale Ty to wszystko wiesz,tylko dlaczego pompa wróciła do poprawki,co spieprzyłeś?
I jak to w ogóle możliwe?
arwam pisze:ja wiem że jednak w silniku na komorze wirowej najlepiej sprawdzi się tłoko-rozdzielaczz Transita chyba że chcemy iść w moment obrotowy..
Ty musiałeś wypaść tuż po narodzinach położnej z rąk,bo ja innego wytłumaczenia nie widzę.
Albert A. przy Tobie,to tumok.

To jak to jest z tymi średnicami podkładek,bo nie raczyłeś mi tego wyjaśnić?????

spawacz, prosiłbym Cię,ustosunkuj się do teorii jakie stawiałeś,a które obaliłem.
Pier...lisz głupoty,po czym zmieniasz temat,zachowując się tak,jakby niczego nie było.
Gdzie te fotki tego tysiąca tłokoroździelaczy,które miałeś sobie z neta ściągnąć?
Jak dotychczas nie widzę niczego,poza kolejnymi głupotami,Twojego autorstwa.
spawacz pisze:Ksenon jakiej cofki? O czym ty mowisz,
Temat cofki już wyjaśniłem,przeczytaj proszę raz jeszcze.
widzisz,jak czasami celowo piszę nieprawdę,żeby sprawdzić,kto dysponuje wiedzą,a komu się tylko wydaje,że ją posiada.
Tobie z całą pewnością tylko się tak wydaje.
spawacz pisze:a co widzisz zlego w fali z transita z pompie SB?
Powtórzę to raz jeszcze,fala z takiego silnika do td się nie nadaje.
Dlaczego?
Popytaj,to się dowiesz,albo z neta sobie odpowiedź ściągnij,potrafisz,Tobie się uda ściągnąć tysiąc poprawnych odpowiedzi.
Ten,kto wsadza taką falę do td musi dysponować ogromem wiedzy,bo inaczej tego wyjaśnić nie sposób.
Teorie awrwama są tak samo prawdziwe,jak teoria o średnicach podkładek,większych i mniejszych i to w transicie :panna: :rotfl: :jaja: :rozpacz:.
Bo pod tłok z transita wsadził najcieńszą,sorki okazało się,że najgrubszą,podkładkę z tych o innej średnicy :rotfl: :rotfl: .
spawacz pisze:ty najwyrazniej nie wiesz co potrafi mechanika ba, napewno nie wiesz, to nie jest pompa na elektornice tu nie ma tej samej zasady,
Lecz się,jeżeli jeszcze nie jest za późno,nie wiem,zmień lekarza,przestać brać to,co bierzesz.
Zrób coś ze sobą,bo z dnia na dzień coraz bardziej się pogrążasz.
Jeżeli wg.Ciebie zasada działania przestawiacza kąta w tdi różni się od tej w td,to nie wiem,w jaki sposób określic twój geniusz.
Brakuje mi słów.
Różnica tkwi tylko w sposobie regulacji ciśnienia paliwa,które wypycha tłoczek przestawiacza,zasada jest identyczna.
Tak w pompie z td,jak i w tdi tłoczek przestawiacza w ruch wprawia ciśnienie paliwa,inaczej tylko odbywa się sposób sterowania tym cisnieniem.
W tdi steruje tym min. n 108,czyli zaworek hydrauliczny,w td już odpowiednio dobrane ciśnienie paliwa,bo nie ma ona takiego zworka i odpowiednie PRZEPŁYWY PALIWA,którymi charakteryzuje się każdy jeden timing,czy jak wolisz tłoczek przestawiacza kąta.
Przepływy paliwa przez timing,są tak samo istotne,jak twardość,czyli odpowiedni sposób wyregulowania charakterystyki sprężynki przestawiacza.
Jeżeli tego wszystkiego odpowiednio nie zestroisz,to możesz zapomnieć o dobrze złożonej pompie,tak w td,jak i w tdi.
O właściwym doborze ciśnienia paliwa,które zależy od skoku fali,średnicy tłokoroździalcza,rodzaju tłokoroździelacza(te już poznałeś),wspomnę tylko mimo chodem.
spawacz pisze:Ksenon resumujac nadal nic nie wniasles oprocz kłótni
Wychodzę z założenia,że dyskusja z osobnikiem o wątpliwej wiedzy,nie tyle jest kłótnią,co marnowaniem czasu,ale niekiedy trzeba.Ku przestrodze innych.
Jeżeli chodzi o Ciebie,to moim małym sukcesem jest fakt,że już wiele razy zostałeś dokształcony.
Będą te fotki????????????????
spawacz pisze: a ja nadal czekam, na jakies zdjecia twoich poczynan odnosnie pomp
Zdjęcia pomp ściągniesz sobie z neta,umiesz ściągać tysiące fotek :rotfl:.Moja z zewnątrz niczym szczególnym się nie wyróżnia.
Skoro prosisz,to coś Ci tam napiszę.
Wymieniłem pompkę przetłaczająca na wydajniejszą,dzięki czemu nie muszę sztucznie,jak skulek,zawyżać mocy.
Sekcję z dti posadziłem na fali e 143 z pompy ...987,nie z transita :rotfl: .
Odpowiednio dobrałem wysokość sprężyn,zarówno pod falę,jak i prędkość obrotową pompy,powiem Ci,że sprężyny są z td.
Odpowiedniej grubości podsadzenie,które pozwala idealnie zgrać ze sobą pewne "punkty" w tłokoroździelaczu i głowiczce roździelacza.
Odpowiednio dobrane zaworki nurnikowe,pod zwiększone ciśnienie tłoczenia,bo to wraz z większym ciśnieniem wewnątrz pompy też wzrasta.
Odpowiednio zmodyfikowane ciśnienie na zaworku ciśnienia przetłaczania,do tego odpowiednio ustawione wydatki paliwa na zaworku przelewowym.
Wszystko musi być odpowiednio zgrane,żeby ilość powracającego paliwa nie zakłócała pracy pewnych,dobranych wcześniej,elementów w pompie,nie powodowała niepotrzebnych skoków ciśniena itp :grin: .
Na koniec odpowiedni dobór timingu,przy zwiększonym ciśnieniu musi mieć odpowiednie przepływy :hmm:.
Na koniec charakterystyka sprężynki przestawiacza kąta,ta też odpowiednio zmodyfikowana.
Gdybyś chciał wiedzieć więcej,to nic prostszego wal do arwama jak w dym,on to wszystko ma obcykane :jaja:,o czym świadczy fakt,że pompa którą złożył na transicie poszła do poprawki :banghead: .

Arwam,piszesz,że pompa,a raczej sekcja z transita najlepiej sprawdza się w silniku z komorą wirową.
Nie rozumiem zatem,dlaczego wsadziłeś to samo do silnika z bezpośrednim wtryskiem.
Kiedyś pisałeś,że to właśnie w tym silniku sprawdza się najlepiej.
Co Ty nasz z tymi teoriami,piszesz je chyba na poczekaniu i pod dany temat :los2: .
To w jakim silniku będą się sprawdzały najlepiej sekcje,które pochodzą z silnika z bezpośrednim wtryskiem paliwa????????????
Bo chyba wiesz,że transit 2.5 taki systemem wtrysku dysponuje.



arwam

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: arwam » ndz lis 27, 2011 17:51

ksenon pisze:arwam napisał(a):
bo akurat w ten sposób uzyskiwałem najlepsze efekty na AAZ'cie..


Tyczy się to ponoć vw/transit,pomp,które już tyle razy ze sobą udanie łączyłeś .
Podpowiem ci coś,żebyś kolejnego klienta nie naciągał na koszty i zmuszał do straty czasu.
Zapamiętaj sobie,żadna fala z wolnossącego diesla nie sprawdzi się w td!!!
:popcorn:

coś jeszcze?
ksenon pisze:arwam napisał(a):
ja wiem że jednak w silniku na komorze wirowej najlepiej sprawdzi się tłoko-rozdzielaczz Transita chyba że chcemy iść w moment obrotowy..


Ty musiałeś wypaść tuż po narodzinach położnej z rąk,bo ja innego wytłumaczenia nie widzę.
Albert A. przy Tobie,to tumok.

To jak to jest z tymi średnicami podkładek,bo nie raczyłeś mi tego wyjaśnić?????

już pisałem ale ty czytać nie potrafisz, lub nie chcesz. ja stawiam na przewagę tego drugiego.

ksenon pisze: Arwam,piszesz,że pompa,a raczej sekcja z transita najlepiej sprawdza się w silniku z komorą wirową.
Nie rozumiem zatem,dlaczego wsadziłeś to samo do silnika z bezpośrednim wtryskiem.
Kiedyś pisałeś,że to właśnie w tym silniku sprawdza się najlepiej.

pisałem w kontekście fali a nie tłoczka. i po za tym z tego co sobie przpominam pisane było jaka fala wylądowała w pompie od TDI która powędrowała od AFN'a a w to że poszła do porawek to tak wierzę jak w jakie kolwiek inne twoje słowo.
bynajmniej nie z transita.
co do M-TDI też pisałem że że tam taką falę sprawdziłem ale tam nie było problemów z kątem wtrysku bo tam nie masz elektroniki geniuszu



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: spawacz » ndz lis 27, 2011 18:42

Ksenon juz myslsalem ze zapomiales o naszej spolecznosci na 3 dni, ale nie, na ciebie zawsze mozna liczyc. :pub:
Jak wspomialem wczesniej czytaj dokladnie posty a nie laczysz je ze soba :hehe: , no nic najlepszym sie zdarzalo :kac: .
Najlepszy byl tekst zaworkiem nunrikowym , ku... nie wiedzialem ze przerobiles VP pod hydraulike przemyslowa na 200-300 bar... moze patent odsprzeaz , bo ma wieksza wydajnosc, ze sprzezyna i przyspieszaczem to mnie niczym nie zaskoczyles, tak samo jak zapewne podbiles cisnienie "metoda lukiego" , jakies polozenia hmmm to ty niezle fabryke poprawiles az moze napiszesz do Boscha swoje rozwiazania, w koncu silnik na VP jeszcze produkuja. A tak na serio przesan pier...


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: rob555 » ndz lis 27, 2011 21:17

ksenon pisze:Wiem,że sam określiłeś go mianem padaczki,więc nie rozumiem po co innym oczy mydlisz.
.....To samo tyczy się modów na 10/230/brd,żenada i niczego tu nie zmienią Twoje wywody.
Możesz słodzić,zachwalać tego afn'a,ale na dobrą sprawę zdawałeś sobie sprawę,o czym pisałeś,że silnik jest już w słabej kondycji,pamiętasz,czy już może zapomniałeś??
Czy ja gdzies pisalem ze motor igielka????
Ale to nie wina motoru ze pompa hybrydowa na bezpiecznych ustawieniach kata wtrysku zaczynala tak dawkowac ze az dzwonilo !!!!
ksenon pisze: Tyle,to z palcem w du...e robi się na 10/216,przy zdrowym motorze i zdrowej pompie...
Dam Ci hamownie, lapa z OLSem i zapewnienie ze bedziesz mogl nawet cala reke po lokiec sobie tam wsadzic - podejmujesz wyzwanie?
Przeciez to takie proste....

ksenon pisze:Tak trudno jest napisać,że silnik już niestety nie reagował na zwiększanie dawki paliwa.
Przecież w dyskusji z inną osoba tak właśnie pisałeś,masz ten sam problem,co arwam,krótką pamięć?
Przeciez to oczywiste ! Dlatego wyszlo 185KM na org 11...gdyby mozna bylo to by i 200 atakowal...
Tak ciezko to pojac?

Nie MOC BYLA PROBLEMEM W HYBRYDZIE NA KTOREJ SKULEK PRZYJECHAL bo to jeszcze szlo by wybaczyc.
Ale fakt ze zadany kat wtrysku ni jak nie pasowal by generowac moc przy akceptowalnym dymieniu
!!!!

Wytlumaczyc CI to lopatologicznie czy wyslac opisana kartke A4 poczta???????
Jeszcze raz przyczepisz sie do wartosci wynikow koncowych to bede miec juz powazne podejrzenia ze ten palec w Twojej d... az do mozgu dotarl.
ksenon pisze:Więc przestań pier...lić smuty,bo przynudzasz....
Więc czego Ty się dopatrujesz,bo nie mogę pojąć.
Pompa ktora Skulek dostal nie pozwalala na prawidlowe spalenie sie mieszanki przy kącie wtrysku wlasciwym dla AHH.
Zreszta nawet zabawa z katem w normalnych proporcjach nadal powodowala efekty wizualne i dzwiekowe ktore nie szly w parze z osiagami.
Nie mniej moc to byl ostatni gwozdz do trumny jesli chodzi o wynik. Motor Skulka byl zmeczony ale spokojnie wygenerowal 185KM bez mega sra.nia ogniem co
na leciwego AFN wcale nie jest takie oczywiste.
To co sie stalo z pompa kiedy Byku ja poprawil to juz nie moja broszka....
Natomiast ta rzeczona pompa rozsypala sie po 10tys km i tyle...
W tej chwili to problem paliwa tak?

Wiec idac Twoim tokiem rozumowania - motor Skulka byl tak rozjechany ze pompa hybrydowa byla za dobra i nie chciala wspolpracowac.
Co wiecej byla tak dobra ze paliwo na ktorym jezdzi wiekszosc tdi spowodowalo dalsze uszkodzenia pompy....
Zadowolony
?
Ostatnio zmieniony ndz lis 27, 2011 23:32 przez rob555, łącznie zmieniany 1 raz.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: Adamm » ndz lis 27, 2011 22:48

ksenon, wszyscy juz wiemy ze jestes alfa i omega ale ja juz mam dosyc czytania Twoich wypocin i wytykania innym jacy to sa niekompetentni i w ogole bee a Ty wiesz wszystko,

jesli jestes taki obcykany otworz biznes, tuninguj auta zarabiaj i ciesz sie zyciem, a jesli masz zamiar tu uskuteczniac swoje zale to przestan bo dla mnie jestez zwyklym trolem czepiajacym sie wszystkich i wszystkiego


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: fusse » ndz lis 27, 2011 22:56

chyba doszlismy do tego, ze wina uszkodzenia pompy skulka nie byl sam w sobie tlokorozdzielacz, przeciez opilki nie wziely sie z tlokorozdzielacza! co ,moze tlok sie wycieral? problem lezal w innym miejscu. jak koledzy mowili moze w pompie wstepnej.



arwam

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: arwam » ndz lis 27, 2011 23:42

fusse, częśto opiłki biorą się z cylinderka pompy wtryskowej z głowiczki bo tłoczek jest wykonany z twardszego materiału niż głowiczka, mogą być z rolek lub fali lub też z wałka jeśli już był luz. z samej pompy wstępnej nie będziesz miał opiłków jeśli nie ma wałek znacznych luzów



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: jaszczur » pn lis 28, 2011 07:24

zamykam temat na parę dni,daję czas na ochłonięcie :bajer:



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości