Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: krzysiek1606 » pn paź 28, 2013 15:28

JohnyWalker pisze:to i tak nie będzie,bo trójka lżejsza jest,a do tego słyszałem już jak 199KM z dynometu okazało się mieć granice 180KM.Tam ma wpisane 1560kg masa auta

prosze bardzo :bajer:
oto wykres z przereklamowanej hamowni maha
totalna porazka jesli chodzi o uslizgi molet w dp robi porzadna robote
4 nieudane proby z uslizgiem przy 2000 4 razy spryskiwane opony
i dopiero 5 pomiar na 5
i jak to ma byc to jedyna sluszna i miarodajna hamownia
bo wedlug mnie to te super rolki maha obdarte z farby nie doruwnuja nawet w 50% tym z dp
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8fe ... c6466.html#" onclick="window.open(this.href);return false;


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: vagpumpe » wt paź 29, 2013 00:14

prosze bardzo :bajer:
oto wykres z przereklamowanej hamowni maha
totalna porazka jesli chodzi o uslizgi molet w dp robi porzadna robote
4 nieudane proby z uslizgiem przy 2000 4 razy spryskiwane opony
i dopiero 5 pomiar na 5
i jak to ma byc to jedyna sluszna i miarodajna hamownia
bo wedlug mnie to te super rolki maha obdarte z farby nie doruwnuja nawet w 50% tym z dp
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8fe" onclick="window.open(this.href);return false; ... 6466.html#

Ciekawe...
Wykres jak wykres...Każdy może taki zrobić i napisać,że zrobił go na wtryskiwaczach 0,205.Poza tym widać,że paliwa to już na full lane było z samego dołu byleby tylko ładny wykres wyszedł i tyle,400Nm przy 2000RPM,a wcześniejszy na 199KM 315Nm przy 2000RPM.A poza tym to przejrzałem Pańskie wykresy i 213KM i 335Nm przy 2000RPM znowu wyszło i poza tym to było w tym golfie wychodzi na identycznym osprzęcie poza wałkiem sdi i jakimś tam tłokorozidzielaczem.Waga tutaj to 1560kg,a wcześniej na 199KM 1600kg to ttylko o 65kg mniej niż waży passat w8...A nagle teraz pomiar na następnej hamownii i moc juz 203.7KM...Strasznie pogmatwane to wszystko.Ciekawe jak to jeździ,raz lepiej,a raz gorzej??Zależy jaki ma dzień???



Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: krzysiek1606 » wt paź 29, 2013 07:32

vagpumpe pisze:
prosze bardzo :bajer:
oto wykres z przereklamowanej hamowni maha
totalna porazka jesli chodzi o uslizgi molet w dp robi porzadna robote
4 nieudane proby z uslizgiem przy 2000 4 razy spryskiwane opony
i dopiero 5 pomiar na 5
i jak to ma byc to jedyna sluszna i miarodajna hamownia
bo wedlug mnie to te super rolki maha obdarte z farby nie doruwnuja nawet w 50% tym z dp
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8fe" onclick="window.open(this.href);return false; ... 6466.html#

Ciekawe...
Wykres jak wykres...Każdy może taki zrobić i napisać,że zrobił go na wtryskiwaczach 0,205.Poza tym widać,że paliwa to już na full lane było z samego dołu byleby tylko ładny wykres wyszedł i tyle,400Nm przy 2000RPM,a wcześniejszy na 199KM 315Nm przy 2000RPM.A poza tym to przejrzałem Pańskie wykresy i 213KM i 335Nm przy 2000RPM znowu wyszło i poza tym to było w tym golfie wychodzi na identycznym osprzęcie poza wałkiem sdi i jakimś tam tłokorozidzielaczem.Waga tutaj to 1560kg,a wcześniej na 199KM 1600kg to ttylko o 65kg mniej niż waży passat w8...A nagle teraz pomiar na następnej hamownii i moc juz 203.7KM...Strasznie pogmatwane to wszystko.Ciekawe jak to jeździ,raz lepiej,a raz gorzej??Zależy jaki ma dzień???
no coz moge ci detektywie wykresowy podpowiedzec :cool:
kup sobie popkorn i okolary 3D i patrz w te wykresy az wszystko zrozomiesz :kac:
a i oswiec mnie mistrzu gdzie ty widzisz i na ktorym wykresie 315-325nm przy 2000 :hehe:


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » wt paź 29, 2013 07:39

50 koni strat?? Nie za duzo coś??


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: JohnyWalker » wt paź 29, 2013 09:41

Nauka czytania ze zrozumieniem się kłania,powyżej wszystko kolega wypisał.Mając 199KM miałeś 315,mając 213 było 335,a teraz z maha masz 203 i momentu 400.A straty faktycznie spore,może powietrze z kół spuścili.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » wt paź 29, 2013 10:09

straty sa wieksze jak sie mocniej pasami przypnie auto, a pewnie dociagneli jak sie slizgały koła

trzeba było do Rogala jechac albo do Mastersa..



Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: krzysiek1606 » wt paź 29, 2013 10:51

JohnyWalker pisze:Nauka czytania ze zrozumieniem się kłania,powyżej wszystko kolega wypisał.Mając 199KM miałeś 315,mając 213 było 335,a teraz z maha masz 203 i momentu 400.A straty faktycznie spore,może powietrze z kół spuścili.

a moze ciebie ktos by nauczyl czytac wykresy z dynometu ze zrozumieniem :goof:

http://images49.fotosik.pl/1691/31d3435dd5c46cd5gen.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


niestety skalowanie osi RPM na Dynomecie jest lekko przesuniete "optycznie"

kreseczki na osi rpm odpowiadaja liczbie rpm w podpisie


P.S wystarczy spojrzec na max wartosc momentu i wiadomo jak czytac wartosc rpm na osi poziomej ....


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: JohnyWalker » wt paź 29, 2013 11:23

to i tak cuda wychodzą



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » wt paź 29, 2013 13:16

panowie, prosze o zakonczenie OT

piszemu tu o wtryskach, jak chcecie dystkutowac to mozemy wydzielic temat



ToReN
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: czw sie 02, 2012 18:01
Lokalizacja: Elbląg / Świętochłowice

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: ToReN » czw paź 31, 2013 14:47

mam pytanko czy umiał by mi powiedzieć coś na temat wyników/logów/ czy jak to nazwać z testów cambox odnośnie pompowtrysków ?

https://drive.google.com/file/d/0B1R5Mc ... sp=sharing <--- takie coś umi mi ktoś to przeistoczyć na prosty język ... tego mam 8 bo przed naprawą i po naprawie jesli tak prosił bym o pw wysłał bym komplet plików.



Mateo0021
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr sty 19, 2011 13:12
Lokalizacja: Pasłęk

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Mateo0021 » pn lis 04, 2013 13:38

Witam mam pytanie,

Czy w zamian za 038130073AL mogę założyć 038130073BQ.
Autko to BORA 1.9 TDI ARL 4Motion po sofcie na 183KM
Jeśli są do tego potrzebne zmiany softu lub coś innego proszę o info.
Dziękuję za pomoc


VW BORA 1,9 TDI 4MOTION 150KM ARL VARIANT
Sprzedam kierownicę drewnianą trójroramienną Passat W8 z poduszką - 700,00 PLN
Możliwa zamiana na pozostałe elementy drewno na zwykłe.
Posiadam również inne elementy z golfa

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KoJ@K » pn lis 04, 2013 13:42

Nie jestem pewien, ale chyba będzie potrzebne dziobnięcie w sofcie. W razie czego mógłbyś chyba też szukac pompek z końcówką 073 BA. :bajer:


Obrazek

Mateo0021
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr sty 19, 2011 13:12
Lokalizacja: Pasłęk

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Mateo0021 » pn lis 04, 2013 13:45

ale zmiana softu powinna wystarczyć


VW BORA 1,9 TDI 4MOTION 150KM ARL VARIANT
Sprzedam kierownicę drewnianą trójroramienną Passat W8 z poduszką - 700,00 PLN
Możliwa zamiana na pozostałe elementy drewno na zwykłe.
Posiadam również inne elementy z golfa

Mateo0021
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr sty 19, 2011 13:12
Lokalizacja: Pasłęk

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Mateo0021 » pn lis 04, 2013 13:47

A do BA będę potrzebował zmiany softu?


VW BORA 1,9 TDI 4MOTION 150KM ARL VARIANT
Sprzedam kierownicę drewnianą trójroramienną Passat W8 z poduszką - 700,00 PLN
Możliwa zamiana na pozostałe elementy drewno na zwykłe.
Posiadam również inne elementy z golfa

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości