Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Niestety nie mogę tego tobie powiedzieć powiem że przekładka też wymaga toczenia
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: śr lip 22, 2009 00:12
- Lokalizacja: src
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Szatannnn, p448 chodzą po 60zł http://neomax.pl/koncowka-wtryskiwacza- ... c-bbe.html to co tam wymaga przeróbki oprócz wiedzy że 1300zł
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Kolega krawczuk 666 dostał bana na dwa tygodnie każdemu następnemu użytkownikowi który będzie się niecenzuralnie wyrażał dam bana na miesiąc Tak samo spamującym w temacie jak i tym którzy pytają o wielokrotnie omawiane już zagadnienia
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
to może poprostu zamknąć temat i po sprawie żeby za dużo nikt nie wiedział
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
to ja mam inne pytanie, przy wymianie wtryskow zauwazylem ze starym wtrysku sterujacym byl bialy nalot, co to moze oznaczac??
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Kolego italiano daj sobie na wstrzymanie, bo mial racje ze sie wpienil, bo ja kolo nie ma nic mardego do napisania to niech nie pisze, i nie tyczy sie tego 1 watku. A teraz cos odnosnie tematu kolegi Satannn , ktory tak mocno broni, 240 w jego wykonaniu czyli ,p261 z rovera 2.0 TDI 105KM + (0.240) + slifowana iglica najprawdopodobniej z p502 . KTos tu gra mocno nieuczciwie!!!
Ostatnio zmieniony śr paź 16, 2013 16:47 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
a ja na forum audi wypatrzyłem wykres na 213KM na oryginalnych 216 BOSCHa to chyba rekord
Dokonane zmiany:
pompa wtryskowa 107J [słynna 11-tka]
tłokorozdzielacz "renault"
wałek SDI "038E"
zewnętrzna elektryczna pompa paliwa
wtryskiwacze 216-tki Bosch
turbosprężarka GTB1756VK
kolektor ssący AWX
MAPsensor 3 bar
FMIC z w211 3.2 CDI
układ wydechowy fi 60
wkładka filtra pipercross
Dokonane zmiany:
pompa wtryskowa 107J [słynna 11-tka]
tłokorozdzielacz "renault"
wałek SDI "038E"
zewnętrzna elektryczna pompa paliwa
wtryskiwacze 216-tki Bosch
turbosprężarka GTB1756VK
kolektor ssący AWX
MAPsensor 3 bar
FMIC z w211 3.2 CDI
układ wydechowy fi 60
wkładka filtra pipercross
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Cowboy bosch to bosch, i nie ma 2 zdan. Ale to ewnidentnie jest jakas hybrydka , trzeba tylko dokladnie zbadac temat, szkoda ze nie mam takich wtyskow o szatannna bo mysle ze bylo by widac ze "tuningi"
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
W nosie mam czego i kogo bronił Dopóki będzie łamał regulamin forum dopóty będzie nagradzany zarówno on jak i każdy innyspawacz pisze:Kolego italiano daj sobie na wstrzymanie, bo mial racje ze sie wpienil, bo ja kolo nie ma nic mardego do napisania to niech nie pisze, i nie tyczy sie
Więc na wstrzymanie to daj sobie kolego Ty, od upominania mnie odnośnie moich obowiązków na tym forum.
Chciał skrytykować, mógł to zrobić jak każdy inny użytkownik forum, a nie w każdym zdaniu epitetami sypać.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
italiano_83, szkoda tylko ze wywaliles rowniez posty nie zwiazane z ta klotnia. Rowniez moje pytanie o koncowki WZM p502 (210) bez epitetow i wulgaryzmow, nagrodziles mnie ostrzezeniem.
Gdy probowalem do ciebie wyslac PW, z zapytaniem o wyjasnienie, i powod (w PW zaznczyles ze napisalem post pod postem, fakt napisalem, ale bylem przkonany ze sie polacza jak na innych forach), dostalem komunikat ze nie zezwalasz na otrzymywanie PW!
W takim razie powtorze pytanie ktore zostalo usuniete, a takze nie znalazlem na nie odpowiedzi zarowno w tym jak i innych watkach.
Jaki jest sens zakladnia wtryskow 210 do ALH, ktory nie bedzie modzony, virusowany. Czy bedzie duzy dym ?? Jakiego przyrostu mozna sie spodziewac ?? Czy ktos moze wyrazic opinie o koncowkach WZM (w stosunku np do 7diesel)??
Gdy probowalem do ciebie wyslac PW, z zapytaniem o wyjasnienie, i powod (w PW zaznczyles ze napisalem post pod postem, fakt napisalem, ale bylem przkonany ze sie polacza jak na innych forach), dostalem komunikat ze nie zezwalasz na otrzymywanie PW!
W takim razie powtorze pytanie ktore zostalo usuniete, a takze nie znalazlem na nie odpowiedzi zarowno w tym jak i innych watkach.
Jaki jest sens zakladnia wtryskow 210 do ALH, ktory nie bedzie modzony, virusowany. Czy bedzie duzy dym ?? Jakiego przyrostu mozna sie spodziewac ?? Czy ktos moze wyrazic opinie o koncowkach WZM (w stosunku np do 7diesel)??
Ostatnio zmieniony śr paź 16, 2013 17:39 przez p14c3k, łącznie zmieniany 1 raz.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Dokładnie tak, po napisaniu postu widać, że jeden po drugim się zapisuje, po roku na forum trudno tego nie zauważyć, jest funkcja edycji w prawym górnym rogu i można edytować, pierwszy post, a ten nadpisany usunąć, a jeśli ktoś akurat umieścił post chwile po Twoim i nie masz możliwości usunięcia, można edytować umieszczając info z prośbą o usunięcie nadpisanego posta lub zgłosić ten post do usunięcia.p14c3k pisze:italiano_83, szkoda tylko ze wywaliles rowniez posty nie zwiazane z ta klotnia. Rowniez moje pytanie o koncowki WZM p502 (210) bez epitetow i wulgaryzmow, nagrodziles mnie ostrzezeniem.
Gdy probowalem do ciebie wyslac PW, z zapytaniem o wyjasnienie, i powod (w PW zaznczyles ze napisalem post pod postem, fakt napisalem, ale bylem przkonany ze sie polacza jak na innych forach).
Koniec OT.
Po pierwsze "dym" to pojęcie względne, to co dla jednego będzie dymem dla drugiego będzie "mgiełką" granica jest płynna. A to czy będzie dym nie zależy jedynie od wtryskiwaczy, a także od dawki na nastawniku, od kondycji pompy wtryskowej jak i samego silnika. U jednego będzie kopcił przy 4mg u drugiego przy 3.5mg a u trzeciego przy 5.5 mg nie ma reguły szczególnie w tak "wiekowych" silnikach jak "nasze", za dużo się składa na to.p14c3k pisze:Jaki jest sens zakladnia wtryskow 210 do ALH, ktory nie bedzie modzony, virusowany. Czy bedzie duzy dym ?? Jakiego przyrostu mozna sie spodziewac ??
Będzie kopcił, kopniesz w nastawnik ubijając dawkę, stracisz z mocy trochę i zmniejszysz dymienie.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
italiano_83, a mysisz ze sens sie jest pchac w te WZM 210 czy lepiej 7diesel 216 (jakos firma 7diesel do mnie sredno przemawia). W sensie 'dymineie' w tej sytuacji chodzi mi czy nadal bedzie mial spaliny jak inne niemodzone auta ??
Czyli co, myslisz ze te 216 odrazu ??
//btw, to ze jestem rok na forum nie oznacza ze jestem aktywnym userem (dopiero od jakiegos czasu zaczelem wiecej pisac). Pozatym dla Ciebie jako moda, tez nie byl problem scalic postow. Malo tego na wczensiejszej stronie tego tematu (dokladnie 52), koledzy speckom (na forum od 4 lat) i Szatannnn (na forum 5 lat), rowniez pisali post pod postem, i nie zostaly one usuniete, scalone ani nie dostali oni ostrzezen. Chcialem zapytac na PW o konkretne powody, i nie robic OT, ale nie da sie do Ciebie ich wysylac (masz zablokowane PW). Koniec OT//
Czyli co, myslisz ze te 216 odrazu ??
//btw, to ze jestem rok na forum nie oznacza ze jestem aktywnym userem (dopiero od jakiegos czasu zaczelem wiecej pisac). Pozatym dla Ciebie jako moda, tez nie byl problem scalic postow. Malo tego na wczensiejszej stronie tego tematu (dokladnie 52), koledzy speckom (na forum od 4 lat) i Szatannnn (na forum 5 lat), rowniez pisali post pod postem, i nie zostaly one usuniete, scalone ani nie dostali oni ostrzezen. Chcialem zapytac na PW o konkretne powody, i nie robic OT, ale nie da sie do Ciebie ich wysylac (masz zablokowane PW). Koniec OT//
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Najlepiej korzystać z cudzych doświadczeń i kupować sprawdzone produkty .. na 216 jeździ multum ludzi - z reguły bosch - bosio o różnicy w cenie zapomnisz po miesiącu.p14c3k pisze:italiano_83, a mysisz ze sens sie jest pchac w te WZM 210 czy lepiej 7diesel 216
Nie ma innego obwarowania w regulaminie, poza czasem.
Speckom dostał - możesz sprawdzić w profilu jego. Szatannn- może przeoczyłem
Tak mam, z wielu powodów- ludzie wolą pisać po naście pw, aniżeli edytować temat lub umieścić go w odpowiednim dziale i całą robotę zwalają na mnie, taki postów są setki.
Odnośnie ostrzeżeń ostrzegałem wcześnie..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości