Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
do ALH i nie tylko polecam 216stki
jak juz inwestować to w koncówki P764
jak juz inwestować to w koncówki P764
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
To jak mówimy o oszczędności - jakie ciśnienia będą bardziej ekonomiczne w przypadku 216tek - 190 czy 220 bar?
A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro
A80 B4 2,8 AAH Quattro
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
w sumie zadna roznica ale zwarzywszy na fakt taki ze cisnienia raczje po pewnym czasie nie beda sie podnosic tylko lekko opadac to lepiej zapodac nieco wyzsze i mysle ze te 220 bedzie okej.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
cisnienie przedwtrysku nie ma wielkiego znaczenia w spalaniu czy mocytower pisze:jakie ciśnienia będą bardziej ekonomiczne w przypadku 216tek - 190 czy 220 bar?
dawka zasadnicza wtryskiwana jest przy cisnieniu 300 bar i ono ma główne znaczenie
wtrysk pilotujący inicjujący zapłon paliwa moze miec znaczenie przy normie spalin itd
dla AFN/ ALH/AGR/AHF/ASV proponuje zawsze 220
dla starych 1Z gdzie pompa jest słabsza mozna ustawiac 190
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
cowboy,
Jeszcze jedna kwestia - gdybyś robił dla siebie - to HF50 stawiałbyś na AL czy na BA? U siebie najprawdopodobniej mam AL - ale wiem, że coś jest tam z nimi 'niehalo' ogólnie (konstrukcja wtrysku) i mogą się sypać.
Warto szukać BA (np. kupić nawet nowe w ASO) - czy robić na AL tych co mam? Sorry, jeśli zadaje głupie pytanie.
Jeszcze jedna kwestia - gdybyś robił dla siebie - to HF50 stawiałbyś na AL czy na BA? U siebie najprawdopodobniej mam AL - ale wiem, że coś jest tam z nimi 'niehalo' ogólnie (konstrukcja wtrysku) i mogą się sypać.
Warto szukać BA (np. kupić nawet nowe w ASO) - czy robić na AL tych co mam? Sorry, jeśli zadaje głupie pytanie.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
na razie to Firady sie skonczyły i nie ma i nie wiadomo kiedy bedą wiec sie nie zastanawiam
ja bym robił na swieżych wtryskach, jesli masz pewne i sprawdzone ALki to nie ma co kombinowac
jesli chcesz sobie zostawić te ALki na okoliczność downgradu kiedys czy sprzedazy auta to polecam kupic BA w dobrym stanie
ALek duzo sie trafiało z poprzycieranymi trzpieniami w zaworkach i nie przechodziły testów
ja bym robił na swieżych wtryskach, jesli masz pewne i sprawdzone ALki to nie ma co kombinowac
jesli chcesz sobie zostawić te ALki na okoliczność downgradu kiedys czy sprzedazy auta to polecam kupic BA w dobrym stanie
ALek duzo sie trafiało z poprzycieranymi trzpieniami w zaworkach i nie przechodziły testów
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Cześć chciał zapytać o wtryski o oznaczeniach DSLA145P631 czy będą pasowały pod korpusy z tdi, i jaką mają one średnicę otworków ?
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Pasować może i będą, ale zwróc uwagę, że kąt smugi paliwa wydobywającej się z końcówki wynosi 145 stopni zamiast standardowych 150 dla VW TDI.TDiesel power pisze:Cześć chciał zapytać o wtryski o oznaczeniach DSLA145P631 czy będą pasowały pod korpusy z tdi, i jaką mają one średnicę otworków ?
A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro
A80 B4 2,8 AAH Quattro
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
A można poznać po oznaczeniach jaka będzie ich średnica?
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Nie. Otworki sie mierzy a nie wylicza z oznaczeń. Czy bosch kiedykolwiek jakos znakował swoje wyroby *#cenzura#* je na podstawie jakiegoś parametru? Poprostu nadaje im numer i tyle. Tak jak vagowskie oznakowania. JEsli juz maja inne kąty rozpylania to moim zdaniem juz sie nie nadają. Nie wiadomo tez jak by sie zachowywaly te cisnienia otwarcia bo tez nie musi byc tak jak w oryginale. Oczewiscie tez moga byc problemy z ustawieniem tych cisnień i moga sie mocno rozjeżdzać. Tez myslalem o podmiance rozpylaczy w korpusach przeznaczonych do opla ale okazuje sie ze to wielka niewiadoma co z tego wyniknie a mozna przy tym sobie narobic biedy bo tloki przy duzych obciazeniach moga popłynąć. Czy 216 kosztują tak wiele by kombinować??
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Zależy co chcesz osiągnąć.TDiesel power pisze:ale czy 216 się opłacają?
A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro
A80 B4 2,8 AAH Quattro
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
DSLA145P631
DSLA - końcówki osadzone kątem innym niż 90st w głowicy (TDI 8V VP i PD)
DLLA - końcówki osadzone pod kątem prostym do głowicy (do cylindra), zwykle CR i też PD 16V
145P, 150P - kąt rozpylania podawany w stopniach
Reszta chyba to numery nie związane z danymi technicznymi bo nie dopatrzyłem się żadnych zależności.
Np.
DSLA150P1248 - końcówka 073BA (max ok 220KM)
DSLA150P1043 - końcówka 073AL (max ok 250KM)
DSLA150P1491 - końcówka 073BN (max ok 150KM)
DSLA 150P672 - końcówka o ile się nie mylę AHH (seria 90KM z pompą 11)
DSLA - końcówki osadzone kątem innym niż 90st w głowicy (TDI 8V VP i PD)
DLLA - końcówki osadzone pod kątem prostym do głowicy (do cylindra), zwykle CR i też PD 16V
145P, 150P - kąt rozpylania podawany w stopniach
Reszta chyba to numery nie związane z danymi technicznymi bo nie dopatrzyłem się żadnych zależności.
Np.
DSLA150P1248 - końcówka 073BA (max ok 220KM)
DSLA150P1043 - końcówka 073AL (max ok 250KM)
DSLA150P1491 - końcówka 073BN (max ok 150KM)
DSLA 150P672 - końcówka o ile się nie mylę AHH (seria 90KM z pompą 11)
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
mam problem mam okazje od znajomego kupić wtryski bosio 230 7 otworowe ma je byłem na maszynie i pompiarz pyta się mnie takie rzeczy
pyta się czy 7 otworkowe powinny tak charczeć na maszynie jak normalne 5 otworkowe
i czy wizualnie gorzej mogą rozpylać niż 230 5 otworkowe
bardzo proszę pomoc
pyta się czy 7 otworkowe powinny tak charczeć na maszynie jak normalne 5 otworkowe
i czy wizualnie gorzej mogą rozpylać niż 230 5 otworkowe
bardzo proszę pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości