Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
A ja mam pytanko czy ktoś ma jakieś doświadczenia z końcówkami wtrysków do VP większymi niż 230 a mniejszymi niż 260. Mam aktualnie setup 230+11mm dopalone do końca przez gtb17 przy doładowaniu 1,85bar + wałek SDI a nie chciałbym iść w 260 bo to straszne wiadra i myślę że do jazdy na co dzień się raczej nie nadają. Szukając w necie znalazłem np końcówki HFLOX .240:
http://www.hflox.com/di_nozzles_car.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Oferuje ktoś hybrydowe wtryski z takimi końcówkami w Polsce?
http://www.hflox.com/di_nozzles_car.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Oferuje ktoś hybrydowe wtryski z takimi końcówkami w Polsce?
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
z tego co wiem to Aligator posiada jakieś 240 w swojej ofercie,ale ja bym wolał zwykłe 260 bo dużo osób jeżdzi na takich i sobie chwalą
gti tdi 20jahre
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pn mar 22, 2010 07:21
- Lokalizacja: Rykały
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Nie chwala. Przejezdzilem 20tys na 260 i pekl tlok, przez to ze wtryski zaczely lac, co prawda kupilem uzywki, ale wyregulowalem cisnienia i w momencie zakupu wtryski rozpylaly dobrze, takze do codziennej jazdy zdecydowanie nie polecam 260.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Podpowiedzcie koledzy czy takie BIP-y dyskwalifikują auto (Pasek) z jego zakupu ?
http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_109069.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie jest idealnie ale chyba tragedii nie ma ? Auto jedzie równo, moc jest, nie telepie nic...
http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_109069.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie jest idealnie ale chyba tragedii nie ma ? Auto jedzie równo, moc jest, nie telepie nic...
Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria
188KM@369Nm czyli mocna seria
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Panowie mam pytanie jak sprawdzić czy wtryski leją,jest na to jakiś sposób czy po prostu trzeba je wymontować i oddać do sprawdzenia.Przeorałem cały temat i nie znalazłem info kto takim ustawianiem (dwóch ciśnień) się zajmuje,najlepiej w Szczecinie ale nie ma problemu mogę wysłać wtryski w Polskę.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
moze kupiłeś zajechane te wtryski, i po chwili zaczeły lac, albo miałes mocny program z duzym EGTMateusz1605 pisze:Nie chwala. Przejezdzilem 20tys na 260 i pekl tlok, przez to ze wtryski zaczely lac, co prawda kupilem uzywki, ale wyregulowalem cisnienia i w momencie zakupu wtryski rozpylaly dobrze, takze do codziennej jazdy zdecydowanie nie polecam 260.
jest taka kwestia że jak 260 zaczną lać to zniszczenia moga być większe niz jak zaczna lac 216, po prostu mają mniejsze dziury
to nie szukaj problemów, jesli wartości mieszczą sie w przedziale serwisowym to lac rope i jezdzicNastar pisze:Nie jest idealnie ale chyba tragedii nie ma ? Auto jedzie równo, moc jest, nie telepie nic...
trzeba wymontować i dokładnie sprawdzić rozpylanieKrzylu pisze:Panowie mam pytanie jak sprawdzić czy wtryski leją,jest na to jakiś sposób czy po prostu trzeba je wymontować i oddać do sprawdzenia.Przeorałem cały temat i nie znalazłem info kto takim ustawianiem (dwóch ciśnień) się zajmuje,najlepiej w Szczecinie ale nie ma problemu mogę wysłać wtryski w Polskę.
W Szczecinie chyba nie ma nikogo, jak przynjamniej dla kolegoi Leo robiłem, w razie czego nie ma sprawy pomogę, sprawdzenie gratis
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
w Szczecinie nei ma nikogo godnego polecenia bo sami partacze sa. nawet nie tyle co Szczein ale dawne woj. szczecinskie to dziura w tego typu sprawach. Nie ma firmy regenerujacej wtryski, pompy i turbiny. Wszytsko to taka kaszana ze szkoda nerwów i kasy.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
No właśnie na 3 cyl. chyba się nie mieszczą (-30 do +30)... dlatego pytam czy to już problem.cowboy pisze:to nie szukaj problemów, jesli wartości mieszczą sie w przedziale serwisowym to lac rope i jezdzic
Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria
188KM@369Nm czyli mocna seria
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
skoro auto jezdzi OK
ma moc, nie dymi, nie telepie, zapala na zimnym to jest OK
ewentualnie spróbuj zbic cene zakupu
a jak dawki w grupie 13 ?
ps. ale to juz tematyka działu diagnostyka, albo chce kupic auto
ma moc, nie dymi, nie telepie, zapala na zimnym to jest OK
ewentualnie spróbuj zbic cene zakupu
a jak dawki w grupie 13 ?
ps. ale to juz tematyka działu diagnostyka, albo chce kupic auto
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Przestan przeciez wyniki sa dosc dobre. Ja mam na jednej pompce w asz'u okolo 50 czy nawet 60 i silniczek chodzi jak pszczoła.Nastar pisze:No właśnie na 3 cyl. chyba się nie mieszczą (-30 do +30)... dlatego pytam czy to już problem.
+
Sprawdzlem w grupie 023 mam w golfie jedna pompke co wali po 70 a w sharnaie AUY mam na wszystkich pompkach okoloce 40-50. Niby do +- 150 jest w normie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Nie prawda, to zależy od softu ale w większości przy BIPach bliskich 100 wali błąd. Wg mnie 30 to już dużo, jak masz 70 to tylko gratulować. Dobre pompki to np. takie:wesol pisze:Sprawdzlem w grupie 023 mam w golfie jedna pompke co wali po 70 a w sharnaie AUY mam na wszystkich pompkach okoloce 40-50. Niby do +- 150 jest w normie.
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
trzeba wymontować i dokładnie sprawdzić rozpylanieKrzylu pisze:Panowie mam pytanie jak sprawdzić czy wtryski leją,jest na to jakiś sposób czy po prostu trzeba je wymontować i oddać do sprawdzenia.Przeorałem cały temat i nie znalazłem info kto takim ustawianiem (dwóch ciśnień) się zajmuje,najlepiej w Szczecinie ale nie ma problemu mogę wysłać wtryski w Polskę.
W Szczecinie chyba nie ma nikogo, jak przynjamniej dla kolegoi Leo robiłem, w razie czego nie ma sprawy pomogę, sprawdzenie gratis [/quote]
Dzięki za zainteresowanie Cowboy podasz na priva adres to wyśle do ciebie swoje wtryski drugie mam na podmiankę ale to w styczniu
Problem u mnie jest taki że trochę więcej zaczęła palić no i 6 miechów temu wymieniłem suszarkę nie jeżdżę jak emeryt ,nie mam egr ani kata
góra zrobiona, uszczelniacze i szklanki, oleju nie ubywa za dużo(0,2/10000) a łapie notlaufy(17958-charge pressure) jedynie zostały odma i wtryski do sprawdzenia.
lwesol tak też myślałem ,że u nas to wieje wioską w tym temacie
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
toffic no patrz a mi w firmie chipsujacej powiedzieli ze pompki mam zdrowe jak rydz.
A oto logi z tych pompek:
http://vaglog.rtnet.pl/wesol-paw_109220.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czyli co pompki mam do luftu??
Krzylu skoro wali ci blad P1550 To blad eobd bo vagowski to ten 17958 to nie ma nic do tego stan wtrysków. Tu masz problem z suszarka ewentualnie jak wskazuja procedury pryz tym bledzie nieszczelnosc na ukladzie dolotowym.
A oto logi z tych pompek:
http://vaglog.rtnet.pl/wesol-paw_109220.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czyli co pompki mam do luftu??
Krzylu skoro wali ci blad P1550 To blad eobd bo vagowski to ten 17958 to nie ma nic do tego stan wtrysków. Tu masz problem z suszarka ewentualnie jak wskazuja procedury pryz tym bledzie nieszczelnosc na ukladzie dolotowym.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości