Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- czarodziej6969
- Gadatliwa bestia
- Posty: 691
- Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
KoJ@K, parę postów wyżej cowboy napisał, że w miarę cenowo są BA, a AL są dobre do mocy ~220-240KM
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Tylko, że ja nie wiem co to są hybrydowe, czym się różnią od normalnych, czy są lepsze czy gorsze, jakie dobrze byłoby do AXRa wsadzic itd. Dlatego pytam o poradę, doradzenie itp.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
hybrydowe to takie kotre sie samemu robi czyli wklada sie koncowki rozpylajace od innych wtryskow- zazwyczja wydajnieszych do korpusów naszych wtryskow. Mozesz te nie kombinowac i poporstu szukac wtryskow od ASZ/ARL czyli wtryskow 073AL ( zwanych ALkami) i problem rozwiazany.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
A jest coś tańszego od ALek ? Jakieś BA ? Czy cenowo tak samo to wygląda ? Po zmianie na takie np BA lub AL ile by mógł wypluc AXR z turbem od BTB ? Coś pod 170KM ? A cenowo to jak taka zabawa wygląda ?
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
mysle ze wiecej nawet na tych BA.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Ale więcej to już chyba turbo nie wydoli co nie ?! A wydech ? Jeszcze jakby można, to jak cenowo wygląda takie zmienianie ?
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
proszę o trzymanie się tematuKoJ@K pisze:Ale więcej to już chyba turbo nie wydoli co nie ?! A wydech ? Jeszcze jakby można, to jak cenowo wygląda takie zmienianie ?
w tym temacie ograniczmy sie do wtryskiwaczy, nie zadajemy pytan o turbiny i wydechy
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Ale pytanie w tym wypadku odnosiło się wtrysków, czy to na wtryskach wydolą te części co wymieniłem, no ale okej, rozumiem.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Mnie ciekawi jedna sprawa. Zaraz po zmianie się dosyć stukały ale pewnie przez ich ułożenie. Teraz jest ciszej ale wydaje mi się że i tak trochę głośniej niż na fabrycznych 0,205 nie wiem czy to moje odczucia czy faktycznie tak jest.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
tak ma byc, proces spalania trwa krócej, praca moze wydawac sie bardziej twarda
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
trwa krócej bo przy wiekszych otworkach ta sama ilosc paliwa potrzebna do utrzmania zadanej predkosci obrotowej silnika jest wtryskiwana krócej. Diesel z wtryskiem bezposrednim tdi vp ma dwa momenty wtrysku jak wiemy. Pierwszy jest do zlagodzenia cyklu pracy i poczatkuje caly proces. Drugi wtrysk jest wtryskiem glownym i podaje paliwo by wywolac suw pracy. Paliwo jest podawane gdy juz jest proces spalania. Dlatego tez nowsza technologia jaka jest uklad common rail ma nawet 7 faz wtrysku by wylagodzic caly proces spalania.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
ja odgrzeję trochę kotleta ale co tam na samym początku tego tematu Fucker pytał o to jakie ciśnienia ustawić najlepiej na wtryskach .260 padła propozycja 190/285, niedługo ja będę również stał przed podobnym dylematem dlatego ponawiam pytanie czy ktoś przerabiał już temat i może podpowiedzieć jakie ciśnienia będą najbardziej optymalne ? moc docelowo ma oscylować w okolicach 230KM+ jeśli ma to znaczenie pompa 11mm, GTB2260VK, wałek SDI...
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
190/285 ????
chyba 190 / 385
ja bym ustawił 190/340 jesli to sie sprawdza
chyba 190 / 385
ja bym ustawił 190/340 jesli to sie sprawdza
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
a nie rozjedzie sie troszke ten przedwtrysk od wtrysku glownego? Ja bym dał 220 czy nawet 230 pierwszego i drugiego tez nieco ponad 300 jakies 320 do 340. Jesli to jedenastka (pompa) z automata ALH to tam przeciez cisnienia byly jak w ASV a nie jak w AHF czy AFN. Nieco wieksze cisnienie spowoduje nieco opoznienie kata wtrysku ( pozniej sie otworza wtryski) ale jest raczj ewieksza szansa ze lepiej bedzie rozpylac. W oplach na pompie VP44 cisnienie drugie jest na 365 ustawione a pierwsze na 180
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości