Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » pt paź 05, 2012 09:07

ja dodam że kupuje drożej niz na tej aukcji, wiec jesli to oryginał to warto

nie polecam natomiast chińszczyzny, co chwile dostaje PW od ludzi że kupili i kupa, nawet moc jednemu spadła o 30KM po założeniu 216 na chinskich koncówakch z allegro ;)



Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Ral1n » pt paź 05, 2012 11:28

cowboy,

Napisz proszę jak z Firadami +80% - jak się sprawują i na jakie przyrosty można liczyć? Przede wszystkim interesowałoby mnie porównanie R783 VS Firad +80%

Z mojej pobieżnej analizy wynika (mogę być w błędzie), że Firady nie posiadając powłoki, tzw. DLC (diamond like coating) i mogą być przez to mniej trwałe, niż Bosio.

Prawda, fałsz?

Jak cenowo wychodzą takie końcówki?


Dziękuję i pozdrawiam.

:bajer:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » pt paź 05, 2012 12:42

nie znam sie ale ale ja bym w jakies magiczne powłoki FB nie wierzył

RACE783 jak to fratelli, czasem zdarzają sie gorzej wykonane (słaba kontrola jakości)

dawki dla testu 3000 rpm (1500 na wałku rozrządu) dla RACE783 wychodzą około 86-91 na Firadach +80% około 100-102

Firadów 1043 zamienników boscha z Alek poszło duzo i dawki wychodza idealne jak na boschu - tutaj firad ma bardzo dobrą kontrole jakości i prezycję wykonania

co sie tyczy trwałości to Race783 w modach na 270-280KM konczą sie po około 20 tys jazdy, mozliwe ze starczą i na 30-40 tys przy normalnej jezdzie a mozliwie ze mozna je zabic po 10 tys upalania z wysokim EGT

widziałem fioletowe Race783 po kilkustet km, widziałem fioletowe Firady 1043 po 5 tyskm na seryjnym programie (T5 który zrobił 5 tys km w 3 tyg po niemieckich autobahnach latając po 160-170km/h non stop - silnik 4 cyl)

tak wiec robienie takich grubych modów w 1.9 TDI wiąze sie z duzym ryzykiem i ja zawsze piszę ze taki mody to tylko do scigania sie

co do sprawowania tych wydajnych Firadów moze kolega zaprzal cos napisze, wiem ze pierwsze testy były OK

na koniec zapodam tylko wynik z testów:

Obrazek

Firady bardzo ładnie dawkują, na raceach czasem albo dawki rozruchowe są za małe albo za duże ;)

te dawki to sa na 300KM ;)

zobaczymy co bedzie jak bedzie tego wiecej, uwazam że jest to ciekawa propozycja, podobno sa jeszcze wersje +50%, które mogą byc ciekawe

ja na razie WYCOFAŁEM się z mocnych PD, nie mam czasu na to, a takie grube mody wiążą sie z duzym ryzykiem wiec nie robie juz wiecej...



gwizdek24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt paź 05, 2012 22:41
Lokalizacja: lipusz

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: gwizdek24 » pt paź 05, 2012 23:32

Witam mam pytanie gdyz zakupiłem wtryski o nr 028 130 202 P były wyciagane z A4 110 KM po włozeniu ich do mojego silnika AHU ustawieniu katów oraz dawki na 6.0mg nie ma zadnego przyrostu mocy wrecz przeciwnie. stare wtryski o28 130 201 G wydaje mi sie radziły sobie lepiej czy aby napewno te nowe wtryski sa ze 110 sa napewno z 110 czy z 90. dodam iz w aucie został zmieniony soft ale jeszcze na starych wtryskach czy moze miec to jakies znaczenie???
pomocy!



vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: vagpumpe » pt paź 05, 2012 23:39

Witam mam pytanie gdyz zakupiłem wtryski o nr 028 130 202 P były wyciagane z A4 110 KM po włozeniu ich do mojego silnika AHU ustawieniu katów oraz dawki na 6.0mg nie ma zadnego przyrostu mocy wrecz przeciwnie. stare wtryski o28 130 201 G wydaje mi sie radziły sobie lepiej czy aby napewno te nowe wtryski sa ze 110 sa napewno z 110 czy z 90. dodam iz w aucie został zmieniony soft ale jeszcze na starych wtryskach czy moze miec to jakies znaczenie???
pomocy!
są z silnika alh 90KM niestety



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: marcinas1983 » pt paź 05, 2012 23:39

gwizdek24, ten numer wtrysku co podałeś to etka podaje jako wtrysk od 1.9 ALH :hmm: czyli 90KM.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » pt paź 05, 2012 23:53

Witam, a i dawka za mała, chyba, ze na pompie 11tce, to obleci.
Pozdrawiam.


Tomek

gwizdek24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt paź 05, 2012 22:41
Lokalizacja: lipusz

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: gwizdek24 » ndz paź 07, 2012 10:27

czyli generalnie lipa ktos mnie konkretnie wkrecił z tymi wtryskami lub ktos jezdził 110 na wtryskach od 90 :banghead: a dawke musial bym zwiekszyc do jakiej wartosci? bo pompa jest standard ahu!



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » ndz paź 07, 2012 15:13

Witam, dawkę zrób w przedziale od 3,2-3,6mg/R i będzie ok. :bigok:
Pozdrawiam.


Tomek

gwizdek24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt paź 05, 2012 22:41
Lokalizacja: lipusz

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: gwizdek24 » ndz paź 07, 2012 19:28

podziękował :pub: a jeszcze jedno pytanie czy jest wogóle jakas roznica pomiedzy tymi wtryskami o ktorych pisałem prócz tego ze jedne maja 190 bar a drugie 220bar??? bo nie wiem które miałbym sprzedac?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » ndz paź 07, 2012 19:40

praktycznie zadna, poza tymi cisnieniami ale i na jednych i na drugich motor nawet nie poczuje roznicy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

gwizdek24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt paź 05, 2012 22:41
Lokalizacja: lipusz

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: gwizdek24 » ndz paź 07, 2012 20:07

dzieki wielkie za pomoc w takim razie 28 130 201 G sa na sprzedaz :bigok: :bigok:



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » pn paź 08, 2012 21:26

Witam, panowie ja również się zastanawiam, czy wtryski z 1Z mają te same średnice otworków co wtryski ALH, czy jednak nie???
Pozdrawiam.


Tomek

Piczasty_88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw lis 10, 2011 20:57
Lokalizacja: Kęty

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Piczasty_88 » pt paź 12, 2012 06:48

Witam.

Czy miał ktoś styczność z końcówkami wtrysków ( 0.216 ) firmy Firds?

Takowe posiadam ( leżą na biurku ) i zastanawiam się nad założeniem do swojego klekota.

Dodam, że auto po programie i po wymianie sprzęgła na oryginał Sachs...

Opłaca się to wsadzać ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości