Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Witam, nad niebieską linie lub na linii, coś od 49-55.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Dla osób zainteresowanych dużymi modami PD - pompowtryskiwaczy mam coś ciekawego
Nie ma jeszcze tego w PL - coś mocniejszego niż RACE 783 !!
Moce jakie można uzyskać na tych końcówkach to okolice 350 km
Race 783 są wydajne do około 300 km.
Zainteresowani pisać PW.
Nie ma jeszcze tego w PL - coś mocniejszego niż RACE 783 !!
Moce jakie można uzyskać na tych końcówkach to okolice 350 km
Race 783 są wydajne do około 300 km.
Zainteresowani pisać PW.
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Wszystko ładnie i pięknie - szkoda tylko, że coraz więcej usterek się zdarza na Bosio. Śledziłem akurat temat piramidy na sąsiednim forum dot. jego Octavii - no i ponoć coś się wys..... (wg wstępnych szacunków właściciela - R1287).Muszka.d pisze:Race 783 są wydajne do około 300 km.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Ral1n, zajrzałem tam, i nie widziałem updateów w dziale wykresów, ale znalazłem opis w dziale nasze auta
rzeczywiscie brak kompresji na 4 cylindrze podejrzewaja pompki
w 1.9 TDI na mocach 280KM RACE-y wytrzymują 20 tys km , coraz wiecej usterek bo coraz wiecej TDI jezdzi na mocach 280KM
ja na razie nie dostałem żadnej informacji od Piramidy, chetnie zdiagnozuje pompki, mozliwe że juz koncówki padły z przegrzania, moze sie głowica w BKD poddała ?
rzeczywiscie brak kompresji na 4 cylindrze podejrzewaja pompki
w 1.9 TDI na mocach 280KM RACE-y wytrzymują 20 tys km , coraz wiecej usterek bo coraz wiecej TDI jezdzi na mocach 280KM
ja na razie nie dostałem żadnej informacji od Piramidy, chetnie zdiagnozuje pompki, mozliwe że juz koncówki padły z przegrzania, moze sie głowica w BKD poddała ?
- hugo00
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
- Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Na bank winne jest przegrzanie, same w sobie te koncowki nie maja jakiejs wyjątkowo niskiej zywotnosci. Kiedys krążyła opinia ze po 10 000 trzeba wymienic ale jak zawsze kij ma dwa końce...
wiecej koksu=wieksze obciazenia=mniejsza zywotnosc wszystkich podzespołów ( a że pompki sa najdelikatniejsze z tego wszystkiego to lecą pierwsze )
wiecej koksu=wieksze obciazenia=mniejsza zywotnosc wszystkich podzespołów ( a że pompki sa najdelikatniejsze z tego wszystkiego to lecą pierwsze )
Pomiary G-tech
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Cześć,
Piramida napisał, że ca~6-7k km zrobił na tym setupie, więc mówimy tutaj o jeszcze krótszym "resursie".
Chętnie dowiem się więcej szczegółów.
Dzięki, pozdrawiam.
Piramida napisał, że ca~6-7k km zrobił na tym setupie, więc mówimy tutaj o jeszcze krótszym "resursie".
Chętnie dowiem się więcej szczegółów.
Dzięki, pozdrawiam.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
no ale moc była wieksza bo prawie 300KM, wiec to tez ma znaczenie - jakby miał 280 to moze by jeszcze kolejne 6kkm zrobiłRal1n pisze:Piramida napisał, że ca~6-7k km zrobił na tym setupie, więc mówimy tutaj o jeszcze krótszym "resursie".
DGW zrobił octawią 20 kkm ale on duzo jezdził tez normalnie po prostu jako dupowóz kiedys, teraz nie wiem
MOIM zdaniem robienie takich mocy w TDI w aucie na codzień to pomyłka, TYLKO i wyłacznie w aucie które uzywa się do wyscigów i po to jest robione...
moim zdaniem szybciej padają niż Bosch... ale to i tak nie ma znaczenia... na mniejszych mocach na podobnych zakresach EGT tez mozna zabic koncówkihugo00 pisze:Na bank winne jest przegrzanie, same w sobie te koncowki nie maja jakiejs wyjątkowo niskiej zywotnosci
tak naprawde to były PIERWSZE hybryd RACE1287 w Polsce i samo wystrojenie nie było łatwe, nie ma jeszcze takiej wiedzy jak w przypadku 8 zaworowych jednostek
- hugo00
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
- Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
dlatego ja poszedlem w boscha. do 280km starczaja na bank. narazie auto sluzy i do upalania i do dalekich tras, sam jestem ciekaw ich zywotnosci.cowboy pisze:moim zdaniem szybciej padają niż Bosch
Pomiary G-tech
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Zamierzam do swojego afn-a zakładac wtryski 230 FB. Ale nie wiem czyt wziąć stage 1 czy stage 2?
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Koledzy padają mi pompki, tzn tak mi napisali koledzy z forum. Wykonałem kilka logów i wskazań. Wszystko jest w tym temacie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=468465" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeśli miałbym je wymieniać to wymieniłbym na coś wydajniejszego bo znudziło mi się już skromne 115KM.
Czy z moich pompek da się coś sensownego stworzyć, czy lepiej jest szukać AL?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=468465" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeśli miałbym je wymieniać to wymieniłbym na coś wydajniejszego bo znudziło mi się już skromne 115KM.
Czy z moich pompek da się coś sensownego stworzyć, czy lepiej jest szukać AL?
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
nie pompki cie ograniczają a turbina i IC. Seryjne pompki starcza do okolo 180 KM.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Do turbo wiadomo, że przydałoby się zrobić Customowego FMIC.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Panowie, trzymajmy sie tematu, nie pytamy sie tutaj o modyfikacje silników bo sie zrobi smietnik...
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: czw lis 10, 2011 20:57
- Lokalizacja: Kęty
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Prosze o pomoc.
Mam mk3, wtryski seryjne z 1z, zakupiłem 4 końcówki 0.216 czy one spasują na te wtryski?
Czy da się to samemu zrobić?
Jak to wygląda? Wiem jak wymienić ale chciałbym poradę na ten temat/opis. Czy trzeba mechanika czy mozna samemu? Jak jest z ustawianiem kąta oraz ciśnieniem?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Mam mk3, wtryski seryjne z 1z, zakupiłem 4 końcówki 0.216 czy one spasują na te wtryski?
Czy da się to samemu zrobić?
Jak to wygląda? Wiem jak wymienić ale chciałbym poradę na ten temat/opis. Czy trzeba mechanika czy mozna samemu? Jak jest z ustawianiem kąta oraz ciśnieniem?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości