Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
tomek08
- Forum Master

- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Post
autor: tomek08 » sob gru 27, 2014 18:35
Witam, od razu niemusisz jechać, ale jak chcesz uzyskać całą moc jaką możesz uzyskać z tego setupu, to musisz jechać na korektę.
Pozdrawiam
Tomek
-
lg1984
- Użytkownik

- Posty: 372
- Rejestracja: czw kwie 05, 2012 20:16
Post
autor: lg1984 » sob gru 27, 2014 18:52
Dzieki. A lepsze beda WZM czy Seven Diesel?
-
tomek08
- Forum Master

- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Post
autor: tomek08 » sob gru 27, 2014 19:34
lg1984 pisze:Dzieki. A lepsze beda WZM czy Seven Diesel?
Niestety, tu ci nie pomogę. Jedyne jakie mogę polecić to Bosch. Niby dobrą opinia cieszą się jeszcze FIRD-y.
Tomek
-
lg1984
- Użytkownik

- Posty: 372
- Rejestracja: czw kwie 05, 2012 20:16
Post
autor: lg1984 » sob gru 27, 2014 21:16
No wiadomo ze Bosche sa

ale niestety kosztuja dobre 2x tyle co WZM czy Seven a autem nie bede jezdzil 10 lat zeby wytrzymaly ponad 200tys. Te ktore podalem pewnie wytrzymaja ok 100tys czyli jakies 4 lata i to mi by wystarczylo. No ale ktos moze bedzie wiedzial w ktore lepiej zainwestowac
-
tomek08
- Forum Master

- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Post
autor: tomek08 » sob gru 27, 2014 21:48
Dokładnie, jak piszesz. Poczekaj niech inni się jeszcze wyowiedzą.
Tomek
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9272
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » ndz gru 28, 2014 12:47
Tak ale kto powiedzial ze wtryski to tak jak zarówka. Swieci te 3 lata czy tam 50 czy 100 tys km i nagle gasnie. A ja sie cos krzaczy stopniowo nawet o tym nie bedziesz wiedzial pewnei puki calkiem auta nie zmuli. Generalnei nie ma co tragizowac i ponoc te rozpylacze do VP to dosc zywotne sa.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
serekt
- Nowicjusz

- Posty: 13
- Rejestracja: sob kwie 12, 2008 19:43
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: serekt » sob sty 03, 2015 13:17
Witam
Proszę o informację jakie są serie pompowtrysków o numerze 038130073AG, przewija się w ogłoszeniach seria BA, ale google pokazuje tylko pompowtryski o numerze 038130073BA, a to chyba całkiem inny pompowtrysk? Jakie są inne serie niż BA pompowtrysków o numerze 038130073AG i czym się różnią?
Poza tym co to są za oznaczenia RB3, BTD czy BPT na pompowtryskach 038130073AG, czym one się od siebie różnią i czy można jedne drugimi podmienić bez żadnych konsekwencji? Ewentualnie proszę o jakiegoś linka gdzie można o tym poczytać, bo ja tego nie mogę nigdzie znaleźć.
Dzięki
-
KoJ@K
- ...

- Posty: 5923
- Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Post
autor: KoJ@K » sob sty 03, 2015 14:58
AR są odpowiednikami BA, BJ chyba też, tyle że z nowszych silników i nie wiem czy by nie wymagały korekty.
-
Haki
- _

- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » ndz sty 04, 2015 16:47
lg1984 pisze:Dzieki. A lepsze beda WZM czy Seven Diesel?
WZM swojego czasu robił końcówki dla Bosha ... Ostatnio rozmawiałem z pompiarzem i sam stwierdził,że od lat montuje WZM-y i nie ma najmniejszych problemów z reklamacjami czy ludkami którzy po 50 tys np przyjadą na reklamacją bo leje końcówka etc ...
Od siebie dodam --- czego byś nie założył - odczujesz różnicę ---

Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
Ral1n
- Użytkownik

- Posty: 392
- Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Ral1n » pn sty 05, 2015 11:02
Koledzy, przepraszam za to pytanie ale chciałem się upewnić...
Mamy 2 komplety wtrysków do PD. Zakładamy, że stan techniczny korpusów jest identyczny. Końcówki na obu to dajmy na to Firad +120%. Jeden komplet AL drugi BA. Czy prawdą jest, że AL będą słuszniejszym wyborem - nie wiem jak to określić. Będę sprawniejsze, czy to jeden kot...
Dzięki.
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9272
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » pn sty 05, 2015 11:14
Korpus nie ma znaczenia. Możesz dac hf+120 nawet w pompki od axr.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
Ral1n
- Użytkownik

- Posty: 392
- Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Ral1n » pn sty 05, 2015 11:23
wesol,
Dzięki za odp. Czyli rozumiem, że korpusy nie mają znaczenia o ile tylko ich stan techniczny jest taki sam?
Pytam bo mam u siebie AL i być może F +100% wpadną na wiosnę - powinny mieć lepszą atomizację paliwa względem 120. Komplet 120 na BA mógłbym mieć od ręki... ale wolę na swoich AL zrobić pompki.
Pzdr.
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » pn sty 05, 2015 12:19
wesol, nie wprowadzaj ludzi po raz kolejny juz w błąd jesli czegoś nie jesteś pewien
korpusy w pompowtryskach mają bardzo duze znaczenie jesli chodzi o wartości dawek, choć BA są akurat niezłe i czesto je proponowałem bo znalezc zdrowe AL to sztuka
Ral1n, dawki na AL bedą nieco wieksze niz na BA
-
Ral1n
- Użytkownik

- Posty: 392
- Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Ral1n » pn sty 05, 2015 12:27
Ok, dzięki
cowboy, .

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości