Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP


alexcrane
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 16:12
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: alexcrane » sob gru 22, 2012 20:53

A ja mam pytanko czy ktoś ma jakieś doświadczenia z końcówkami wtrysków do VP większymi niż 230 a mniejszymi niż 260. Mam aktualnie setup 230+11mm dopalone do końca przez gtb17 przy doładowaniu 1,85bar + wałek SDI a nie chciałbym iść w 260 bo to straszne wiadra i myślę że do jazdy na co dzień się raczej nie nadają. Szukając w necie znalazłem np końcówki HFLOX .240:
http://www.hflox.com/di_nozzles_car.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Oferuje ktoś hybrydowe wtryski z takimi końcówkami w Polsce?



ZULUS 28
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: wt gru 25, 2007 11:14
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: ZULUS 28 » ndz gru 23, 2012 09:38

z tego co wiem to Aligator posiada jakieś 240 w swojej ofercie,ale ja bym wolał zwykłe 260 bo dużo osób jeżdzi na takich i sobie chwalą


gti tdi 20jahre

Mateusz1605
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn mar 22, 2010 07:21
Lokalizacja: Rykały
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Mateusz1605 » ndz gru 23, 2012 20:48

Nie chwala. Przejezdzilem 20tys na 260 i pekl tlok, przez to ze wtryski zaczely lac, co prawda kupilem uzywki, ale wyregulowalem cisnienia i w momencie zakupu wtryski rozpylaly dobrze, takze do codziennej jazdy zdecydowanie nie polecam 260.



Awatar użytkownika
Nastar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz cze 19, 2011 20:03
Lokalizacja: Wałcz

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Nastar » czw gru 27, 2012 23:25

Podpowiedzcie koledzy czy takie BIP-y dyskwalifikują auto (Pasek) z jego zakupu ?
http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_109069.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie jest idealnie ale chyba tragedii nie ma ? Auto jedzie równo, moc jest, nie telepie nic...


Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria :-)

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Krzylu » pt gru 28, 2012 00:45

Panowie mam pytanie jak sprawdzić czy wtryski leją,jest na to jakiś sposób czy po prostu trzeba je wymontować i oddać do sprawdzenia.Przeorałem cały temat i nie znalazłem info kto takim ustawianiem (dwóch ciśnień) się zajmuje,najlepiej w Szczecinie ale nie ma problemu mogę wysłać wtryski w Polskę.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » pt gru 28, 2012 08:47

Mateusz1605 pisze:Nie chwala. Przejezdzilem 20tys na 260 i pekl tlok, przez to ze wtryski zaczely lac, co prawda kupilem uzywki, ale wyregulowalem cisnienia i w momencie zakupu wtryski rozpylaly dobrze, takze do codziennej jazdy zdecydowanie nie polecam 260.
moze kupiłeś zajechane te wtryski, i po chwili zaczeły lac, albo miałes mocny program z duzym EGT

jest taka kwestia że jak 260 zaczną lać to zniszczenia moga być większe niz jak zaczna lac 216, po prostu mają mniejsze dziury
Nastar pisze:Nie jest idealnie ale chyba tragedii nie ma ? Auto jedzie równo, moc jest, nie telepie nic...
to nie szukaj problemów, jesli wartości mieszczą sie w przedziale serwisowym to lac rope i jezdzic
Krzylu pisze:Panowie mam pytanie jak sprawdzić czy wtryski leją,jest na to jakiś sposób czy po prostu trzeba je wymontować i oddać do sprawdzenia.Przeorałem cały temat i nie znalazłem info kto takim ustawianiem (dwóch ciśnień) się zajmuje,najlepiej w Szczecinie ale nie ma problemu mogę wysłać wtryski w Polskę.
trzeba wymontować i dokładnie sprawdzić rozpylanie
W Szczecinie chyba nie ma nikogo, jak przynjamniej dla kolegoi Leo robiłem, w razie czego nie ma sprawy pomogę, sprawdzenie gratis ;)



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9202
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » pt gru 28, 2012 11:23

w Szczecinie nei ma nikogo godnego polecenia bo sami partacze sa. nawet nie tyle co Szczein ale dawne woj. szczecinskie to dziura w tego typu sprawach. Nie ma firmy regenerujacej wtryski, pompy i turbiny. Wszytsko to taka kaszana ze szkoda nerwów i kasy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Nastar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz cze 19, 2011 20:03
Lokalizacja: Wałcz

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Nastar » pt gru 28, 2012 16:28

cowboy pisze:to nie szukaj problemów, jesli wartości mieszczą sie w przedziale serwisowym to lac rope i jezdzic
No właśnie na 3 cyl. chyba się nie mieszczą (-30 do +30)... dlatego pytam czy to już problem.


Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria :-)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » pt gru 28, 2012 16:47

skoro auto jezdzi OK
ma moc, nie dymi, nie telepie, zapala na zimnym to jest OK
ewentualnie spróbuj zbic cene zakupu
a jak dawki w grupie 13 ?
ps. ale to juz tematyka działu diagnostyka, albo chce kupic auto ;)



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9202
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » pt gru 28, 2012 17:34

Nastar pisze:No właśnie na 3 cyl. chyba się nie mieszczą (-30 do +30)... dlatego pytam czy to już problem.
Przestan przeciez wyniki sa dosc dobre. Ja mam na jednej pompce w asz'u okolo 50 czy nawet 60 i silniczek chodzi jak pszczoła.
+
Sprawdzlem w grupie 023 mam w golfie jedna pompke co wali po 70 a w sharnaie AUY mam na wszystkich pompkach okoloce 40-50. Niby do +- 150 jest w normie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: toffic » pt gru 28, 2012 18:48

wesol pisze:Sprawdzlem w grupie 023 mam w golfie jedna pompke co wali po 70 a w sharnaie AUY mam na wszystkich pompkach okoloce 40-50. Niby do +- 150 jest w normie.
Nie prawda, to zależy od softu ale w większości przy BIPach bliskich 100 wali błąd. Wg mnie 30 to już dużo, jak masz 70 to tylko gratulować. Dobre pompki to np. takie:
Obrazek



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Krzylu » pt gru 28, 2012 18:49

Krzylu pisze:Panowie mam pytanie jak sprawdzić czy wtryski leją,jest na to jakiś sposób czy po prostu trzeba je wymontować i oddać do sprawdzenia.Przeorałem cały temat i nie znalazłem info kto takim ustawianiem (dwóch ciśnień) się zajmuje,najlepiej w Szczecinie ale nie ma problemu mogę wysłać wtryski w Polskę.
trzeba wymontować i dokładnie sprawdzić rozpylanie
W Szczecinie chyba nie ma nikogo, jak przynjamniej dla kolegoi Leo robiłem, w razie czego nie ma sprawy pomogę, sprawdzenie gratis ;)[/quote]

Dzięki za zainteresowanie Cowboy podasz na priva adres to wyśle do ciebie swoje wtryski drugie mam na podmiankę ale to w styczniu :pub:
Problem u mnie jest taki że trochę więcej zaczęła palić no i 6 miechów temu wymieniłem suszarkę nie jeżdżę jak emeryt ,nie mam egr ani kata
góra zrobiona, uszczelniacze i szklanki, oleju nie ubywa za dużo(0,2/10000) a łapie notlaufy(17958-charge pressure) jedynie zostały odma i wtryski do sprawdzenia.
lwesol tak też myślałem ,że u nas to wieje wioską w tym temacie :grrr:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9202
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » pt gru 28, 2012 20:01

toffic no patrz a mi w firmie chipsujacej powiedzieli ze pompki mam zdrowe jak rydz.

A oto logi z tych pompek:
http://vaglog.rtnet.pl/wesol-paw_109220.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Czyli co pompki mam do luftu??

Krzylu skoro wali ci blad P1550 To blad eobd bo vagowski to ten 17958 to nie ma nic do tego stan wtrysków. Tu masz problem z suszarka ewentualnie jak wskazuja procedury pryz tym bledzie nieszczelnosc na ukladzie dolotowym.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości