Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Osobiście uważam, że powinno się wyważyć wirnik i koło kompresji zamontowane już w korpusie.
Ale najlepiej niech wypowiedzą się osoby które siedzą w temacie.
Ale najlepiej niech wypowiedzą się osoby które siedzą w temacie.
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Ja zrobiłem tak że zaznaczyłem sobie na wirniku i kole kompresji znakiem i przy składaniu ustawiłem tak jak było - na pewno nie jest to idealnie jak po wyważaniu ale myślę że będzie ok. Gdzieś czytałem że jak się złoży równo tak samo jak było wcześniej to wywarzanie nie jest potrzebne, a w jeszcze innym miejscu ktoś pisał że ma znajomego w serwisie turbo i mówił mu że takich małych turbin to nawet nie wyważają przy regeneracji. Ile w tym wszystkim jest prawdy to nie wiem ale ja zrobiłem tak jak pisałem i na razie jest ok, no może troszkę bardziej ją teraz słychać niż wcześniej a ile km wytrzyma to czas pokaże.
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
witam posiadam mk4 z silnikiem 1.9 tdi asz moca 233KM serduszko jakie siedzi to gtb22 co sadzicie o suszarce biturbo od sprintera 315 http://www.google.pl/search?q=biturbo+s ... B400%3B300" onclick="window.open(this.href);return false; podejdzize to?? bedzie cos lepiej chodzi mi o dol interesuj mnie dosc szybki start z gory dzieki
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
nie wiem jak przy takich mocach ale na serii w sprintach wysiadają zawsze ta mała sprężarka raczej lepiej spisze się gtb dobrze przerobiona i wystrojona
mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Witam potrzebuje listy turbo sprężarek WG pasujące lub po lekkich modyfikacjach do 1.9 TDI. Czyli takie sterujące ciśnieniowo
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
każda turbinka z mkII, k14, k24, T3, T2, T15
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin
Z tego co wyyczytałem jeszcze kkk03 tak ? bo one są w 1z właśnie ?
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
ja w AHU, czyli bliźniaku 1Z-eta, miałem T15
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin
A jaka się nadaje na wyższy atak mocy, ale jazdy na co dzień po mieście i czasami po za ?
Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin
Witam, zależy jaka ma być moc jeżeli:
jakieś 110 to seryjna T15 (posiada małą bezwładność i nie traci się elastyczności) wystarczy,
jeżeli ma być 125-130 to oczywiście na 216-tkach tez T15 wystarczy, ale należy zmienić interculer na wiekszy w upalne dni będzie czuć osłabnięcie mocy.
Max. ciśnienie jakie ładować to 1.1bar można zastosować też garrett-a t2 (większe bezpieczeństwo dla turbiny) tu ciśnienie ok 1.3 bar ale ma większą bezwładność mimo to też można sprawnie się poruszać i w mieście jak i poza.
jakieś 110 to seryjna T15 (posiada małą bezwładność i nie traci się elastyczności) wystarczy,
jeżeli ma być 125-130 to oczywiście na 216-tkach tez T15 wystarczy, ale należy zmienić interculer na wiekszy w upalne dni będzie czuć osłabnięcie mocy.
Max. ciśnienie jakie ładować to 1.1bar można zastosować też garrett-a t2 (większe bezpieczeństwo dla turbiny) tu ciśnienie ok 1.3 bar ale ma większą bezwładność mimo to też można sprawnie się poruszać i w mieście jak i poza.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
No moc około 135-140KM. Właśnie u mnie jest problem bo nie wiem jaka mam turbawke czy właśnie T15 czy KKK03 bodajże
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Ja mam 135 kuca na T2. Jeździ się całkiem przyjemnie, ale trzeba pamietać że w mieście jak obroty są poniżej 2000, to kupa dymu i auto nie jedzie. Jak chce się zrobić jakiś manewr gwałtowny, to 2200 obr min. Wtedy autko się zbiera zaje*iście.
KLICHO, może CI się uda uzyskać na T2 140 koni, ale znając życie pojeździsz więcej, zrobisz trochę km i dojdziesz do 2 wniosków :
1. Czemu te zakichane turbo nie pompuje z dołu ????
2. Pierdo*e turbo WG, pakuje VNT i robie 170 koni
KLICHO, może CI się uda uzyskać na T2 140 koni, ale znając życie pojeździsz więcej, zrobisz trochę km i dojdziesz do 2 wniosków :
1. Czemu te zakichane turbo nie pompuje z dołu ????
2. Pierdo*e turbo WG, pakuje VNT i robie 170 koni
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Pewnie tak będzie ale najpierw chce spróbować na WG Ja nie ścigam się ze świateł z Bełemkami itp
Czy przy T2 trzeba dokonywać przeróbek czy wejdzie P&P ?
Czy przy T2 trzeba dokonywać przeróbek czy wejdzie P&P ?
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
T2 do tdi, wchodzi na kol. wydechowym od TD-ka. Trzeba dać inną flanszę na wydech ( na 4 śruby ), spływ oleju jest inny, zasilanie oleju trzeba podgiąć i ciut przedłużyć. Trzeba też obrócić muszlę strony zimnej turbiny, bo może haczyć o ścianę grodziową. Sterowanie z N75 podpinasz bezpośrednio do gruchy od sztangi.
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości