Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: arwam » pn maja 06, 2013 12:55

pompowałem z niej nawet 2,3bara, ale to nic nie daje, na tym silniku przyrosty mocy są do 2.1bara, potem jest już tylko gorzej



vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: vagpumpe » pt maja 10, 2013 00:22

To skąd ludziom te auta jeżdżą tak dobrze i nie narzekają przy takich mocach???



arwam

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: arwam » pt maja 10, 2013 00:43

vagpumpe, nie zapominaj że ja mam nie TDI tylko TD a więc starą technologicznie jednostkę która ma znacznie wyższe EGT i wieksze zapotrzebowanie na powietrze przy tej samej mocy.
to że na jednym silniku czy drugim się takie turbo świetnie sprawuje nie znaczy że i na jeszcze innym będzie hulać tak samo dobrze, po drugie nie mówię że jeździ to źle, tylko że mi mało i chcę więcej...



eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: eden1992 » sob maja 11, 2013 01:00

Mam do was pytanie, jaka jest bezpieczny max boost dla turbiny gt1749v samochód passat b5 afn, w tej chwili jest 1,4 bara.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

arwam

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: arwam » sob maja 11, 2013 08:10

1.35-1.45bara



eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: eden1992 » sob maja 11, 2013 19:45

arwam, Dzięki


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
pavo71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 826
Rejestracja: sob lut 14, 2009 14:44
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: pavo71 » ndz maja 26, 2013 15:43

Panowie czym rózni się gtb2260vk od gtb2260v ? Czy tylko sterownikiem ( jedna elektronicznie , druga podciśnieniem ) ? Reszta jest taka sama ? Nie bedzie taki problemów jak z opdowiednikiem gtb2260vk turbina KKK która nie chciała wcześnie wstawać ?
Ostatnio zmieniony pt maja 31, 2013 21:29 przez pavo71, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: superkasztan » ndz maja 26, 2013 19:07

Ktoś wie jak minimalnie muszą być uchylone łopatki w GTB do prawidłowego działania
Śrubka ogranicznika jest po to by łopatki się nie zamknęły ?? true ??
Mam GTB1752 V z cytryny 2.2 l 2010 r.

Z góry dzięki za pomoc :helm:

pozdro


Somewhere in Nowhere

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: spawacz » czw maja 30, 2013 10:33

Panowie pytanie o GTB i GTA , boost max ,spool .

GTB1446, GTB1546,GTB12,GTB1549, GTB1749
GTA1549,GTA1749, GTA1546


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

rudolfqqq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lip 24, 2013 23:00

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach.

Post autor: rudolfqqq » śr lip 24, 2013 23:44

Witam. Potrzebuje pomocy golf mk4 1.9 tdi asz 131km seria, program na 171 km 402 nm trzy dni temu padało mi turbo, chce włożyć troche lepsze od serii? od ARL ? co trzeba przerobic ? ktoś mi mówił że rożni sie wyjściem na IC ???


Mk4 1.9 TDI ASZ 171km/402nm

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: cowboy » czw lip 25, 2013 10:17

masz mocny program, zwykle ASZ rob i sie na około 160-165KM

załóż turbo z ARL jest PnP z tego co sie orientuję, wyjscie na IC jest takie samo, w zasadzie to nic nie musisz zmieniac po załozeniu turbiny ARL



Urban666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn lip 29, 2013 17:17

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: Urban666 » pn lip 29, 2013 17:31

Jesli chodzi franQlin o ten Twoj wykres to wszystko jest w porządku... Na doważarce ktora odczytywala niewywazenie przy duzych predkosciach obrotowych (takich w jakich pracuje turbo w aucie) to wywazenie zmiescilo sie w tolerancji.. Co obrazuje Ci ten caly wykres i linia prosta... :p



dawidszew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 22, 2012 19:28

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: dawidszew » ndz sie 04, 2013 21:46

Witam

W mojej ibizie 6k z silnikiem AHU z 99r. pada turbina i dlatego mam do was pytanie jaki dokładnie model znajduję się u mnie, wiem że jest to jakaś KKK ale ciężko jest dokładnie odczytać numery z tabliczki bez wyciągania dmuchawki. A drugie pytanie jaka większa - wydajniejsza turbina na WG która będzie pasować od mojego silnika bez poważnych przeróbek(chodzi mi o jak najmniej zabawy, najlepiej jak by było plug & play). Ponieważ jak już zmieniać to myślę że warto coś pokombinować i mieć trochę lepszą dmuchawkę. Dodam że mam założone wtryski z AEL, tak więc więcej powietrza by się bardzo przydało.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: stefano189 » śr sie 07, 2013 17:14

wsadź turbo z silnika o kodzie aaz, czyli Garrett T2, większa od seryjnej pchełki z AHU, po programie mam na niej prawie 150 Kuca i dmucha tylko 1,2 bara.

Jedyna wada jest taka, że wstaje troche później niż T15 ( taką masz teraz ), ale za to odchodzą w niepamięć problemy z kierowniczkami i notlaufami, które mogą się przytrafiać przy przejściu z WG na VNT.

Na allegro można kupić dobrą T2 za oszałamiającą kwotę 150 zł, więc majątek :hmm: :hmm: :hmm:

Ja kupiłem od kolegi arwam, i śmiga jak ta lala. :kac:

tu masz link ---> http://allegro.pl/turbina-turbosprezark ... 06028.html" onclick="window.open(this.href);return false;, szukaj takiej samej, tylko nie za takie $$$$.


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości