Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
mechatronik1988, po tym logu jeśli był robiony na 3 biegu to widać, że jest lipa na max'a... próbowaliście ją na każdy sposób obudzić, przez opóźnianie kąta wtrysku i inne cuda?? Dziwi mnie tylko to, że max doładowanie prawie 1,4 bara ma tak wysoko 3,4 tys obr/min...
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn wrz 16, 2013 20:34
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
3 bieg skrzynia DTA opony 185/60r14
Nie wiem co tam jest w programie czy kąt opóżniony czy przyspieszony, można zrobić logi porównać z tym co było w seri.
Nie gnębiłem gościa o to ponieważ sam kiedyś pisaleś że jak się kąt opóźni turbo gorzej wstaje.
W seri + wtryski max doładowanie (0.9) osiągała przy 2300 -2400 obr więc też późno i co tu się mogło zmienić jak z dołu jeszcze się zdjeło paliwa w porównaniu do serii.
Zawór WG rozruszałem przed montarzem bo stał w pozycji pół otwartej, muszla w miejscu kontaktu z grzybkiem miała spore wżery co może opóżniać wstawanie ale nie ma wpływu na wydajność turbiny jak już osiągnie ciśnienie...
Albo to turbo to szmelc najgorszy z możliwych albo mam coś w silniku zrąbane, tylko co może powodowąć dymienie na czarno przy tak dużym doładowaniu i małej ilości paliwa (jak jest pełne doładowanie to też przykapca)
Nie wiem co tam jest w programie czy kąt opóżniony czy przyspieszony, można zrobić logi porównać z tym co było w seri.
Nie gnębiłem gościa o to ponieważ sam kiedyś pisaleś że jak się kąt opóźni turbo gorzej wstaje.
W seri + wtryski max doładowanie (0.9) osiągała przy 2300 -2400 obr więc też późno i co tu się mogło zmienić jak z dołu jeszcze się zdjeło paliwa w porównaniu do serii.
Zawór WG rozruszałem przed montarzem bo stał w pozycji pół otwartej, muszla w miejscu kontaktu z grzybkiem miała spore wżery co może opóżniać wstawanie ale nie ma wpływu na wydajność turbiny jak już osiągnie ciśnienie...
Albo to turbo to szmelc najgorszy z możliwych albo mam coś w silniku zrąbane, tylko co może powodowąć dymienie na czarno przy tak dużym doładowaniu i małej ilości paliwa (jak jest pełne doładowanie to też przykapca)
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
trzeba zrobić log 004 np. na 3 i 4 biegu i zobaczyć czy kąt wtrysku się wyrabia od początku do końca. Możliwe, że to turbo jest mało wydajne i brakuje powietrza mimo wysokiego ciśnienia doładowania.mechatronik1988 pisze:Albo to turbo to szmelc najgorszy z możliwych albo mam coś w silniku zrąbane, tylko co może powodowąć dymienie na czarno przy tak dużym doładowaniu i małej ilości paliwa (jak jest pełne doładowanie to też przykapca)
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn wrz 16, 2013 20:34
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Kąt wtrysku wyrabia. Sprawdzone podczas programu
Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin
mozna zobaczyc wykres z tego wyniku ?KLICHO pisze:Tak ale dzięki temu mam 142KM i 368Nm na wtryskach 205
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin
Trochę nie więżę w 370nm na ori pompie 1z i tej małej sprężarce nawet z wałkiem.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Wszystko da radę Jak już każdy wie że pompa 1z i AFN to to samo a różni się falą która niemal że nic nie daje.
Co do tematu jeszcze poczytałem o turbawce K14 niby lepsza od T15 ale czy dużo trzeba zmieniać aby ją włożyć ?
Bo najpierw szukam czegoś co mogę zrobić P&P za T15, ale chyba nie ma prawda ?
Co do tematu jeszcze poczytałem o turbawce K14 niby lepsza od T15 ale czy dużo trzeba zmieniać aby ją włożyć ?
Bo najpierw szukam czegoś co mogę zrobić P&P za T15, ale chyba nie ma prawda ?
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
zgredd pisze:Trochę nie więżę w 370nm na ori pompie 1z i tej małej sprężarce nawet z wałkiem.
Ładnie hamownia leci w kulki z niutonem. W 130 kuca i 330 Nm uwierzę, ale w 370 Niuta nigdy
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin
Moze minimalnie zawyza ale wczoraj bez problemu odjechalem Leonkowi ARL w serii. Ok a co do tego pytania co do t15 i k14?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin
Kilka przypadków 1z z brd plus 216 nie chciał wygenerować tyle mocy co AFN z brd i 216 według mnie fala w pompie ma bardzo dużą różnice.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Mialem okazje sie przyjzec tym falom to roznicy nie bylo duzej. Bardziej roznica wiaze sie z cisnieniem. Jesli ma byc duza i odczowalna roznica miedzy falami to roznica jest na de 143. Ale to ot teraz chodzi o k14
I takie inne pytanie jakie roznice sa wielkosci, wsatawania miedzy turbinami t15 a k14 i jeszcze k24/t3/td04?
I takie inne pytanie jakie roznice sa wielkosci, wsatawania miedzy turbinami t15 a k14 i jeszcze k24/t3/td04?
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn wrz 16, 2013 20:34
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Nie pchaj tego padziewia lepsza jest ta co masz. Szkoda czasu na taki zabieg.Logi w tym temacie wstawiałem tak samo jak były wstawione logi dotyczące td04 z bmw.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin
Moze i badziewia ale dmuchaja porzadnie, a moja tylko ma + ze dmucha z dolu ale hest mocno ograniczona w doladowaniu bo jej granica bezpieczna konczy sie 1,3. Chyba ze istnieje zrobic jakas lepsza hybryde na t15?
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn wrz 16, 2013 20:34
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
k14 nie dmucha z dołu ani na górze, ma duże ciężkie wirniki wykonane w 40 letniej technologi. Mimo dużego ciśniena doładowania ma kiepski przepływ powietrza no i zawór upustowy w 9 przypadkach na 10 zastany
Ktoś na forum porównywał k14 i td04. Na k14 pompował 1,4bar na tdo4 tylko 1,0bar a i tak auto lepiej jechało.
Ktoś na forum porównywał k14 i td04. Na k14 pompował 1,4bar na tdo4 tylko 1,0bar a i tak auto lepiej jechało.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości