Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 328
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33
Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???
Domyślam się,że skoro ma problemy z kątem to tarczke oporową założył z pompy 988
Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???
Fucker, fotka jest,odpisałem na gg bodajże.
Czekam na resztę .
JohnyWalker, tego jeszcze nie wiemy.
Ale to nie jedyna możliwa przyczyna,choć najbardziej prawdopodobna.
Czekam na resztę .
JohnyWalker, tego jeszcze nie wiemy.
Ale to nie jedyna możliwa przyczyna,choć najbardziej prawdopodobna.
Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???
spawacz pisze:jabys dal na 3.5 to egt by bylo takie ze doslownie turbina by sie stopila
A to nowości opowiadasz
Kumpel jeździ na 2mg .. z 12mm tłoczkiem ! i wyobraź sobie, że turbo jakoś mu się nie stopiło baa nawet mu uszczeli nie wydmuchało, a jeździ tak już pół roku
Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???
ja latam na 11mm, nastawnik 3,5, a program 50mg . i tez nic jeszcze nie przetopilo
Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???
hybryda z jakiejs renaty, nie wiem jakiej bo kupilem od byka, fala ori z afn, dmucham 1,45bara.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???
Daron7 2mg na 12 tak tak i zwolnych obortow schodzi 2H,- to mozesz koniowej mamie zameldowac, na 11 daje sie jak chipujesz 5-5,5 mg max 4.5 a ty o 2mg na 12 , zgroza!!! Osbiscie sam probowem na 216 i org. ASV pompie 2.5mg, to auto schodzilo z obrotow jakbys hamowal 4 biegiem. Jezeli wy tak musicie solic dawkami to macie w rewelacyjnym stanie pompy jak widac, albo piszecie jakies piedoly z kosmosu wziete , k... az film zrobie jaki dym jest, a raczej jak go nie ma. To ze u mnie byl problem z katem, to dlatego ze tlokorozdziwlacz z fala i mechanizmem przyspieszania poszedl, i wiadomo ze nastawa bedzie inna, teraz na opozninowyn potrafi wyprzedzic wiecej niz jest zadane przez fabryke , a na zblokowanym od czasu cos tam drgnie o punkt i tyle. Najlpeiej jakby ktos kto to przerabia na bierzaco cos powiedzac, bo ja te forumowe porady i wskazowki bokiem wychodza ... , a pozniej gadki to niemozliwe, tak sie nie da, taka mala dawka i tak jedzie i niskie doladowanie, no kur... zal!
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???
Do wolnych obrotów schodzi normalnie bez jakichkolwiek problemów, nawet obroty nie falująspawacz pisze:Daron7 2mg na 12 tak tak i zwolnych obortow schodzi 2H,- to mozesz koniowej mamie zameldowac, na 11 daje sie jak chipujesz 5-5,5 mg max 4.5 a ty o 2mg na 12 , zgroza!!! Osbiscie sam probowem na 216 i org. ASV pompie 2.5mg, to auto schodzilo z obrotow jakbys hamowal 4 biegiem. Jezeli wy tak musicie solic dawkami to macie w rewelacyjnym stanie pompy jak widac, albo piszecie jakies piedoly z kosmosu wziete , k... az film zrobie jaki dym jest, a raczej jak go nie ma. To ze u mnie byl problem z katem, to dlatego ze tlokorozdziwlacz z fala i mechanizmem przyspieszania poszedl, i wiadomo ze nastawa bedzie inna, teraz na opozninowyn potrafi wyprzedzic wiecej niz jest zadane przez fabryke , a na zblokowanym od czasu cos tam drgnie o punkt i tyle. Najlpeiej jakby ktos kto to przerabia na bierzaco cos powiedzac, bo ja te forumowe porady i wskazowki bokiem wychodza ... , a pozniej gadki to niemozliwe, tak sie nie da, taka mala dawka i tak jedzie i niskie doladowanie, no kur... zal!
Mówisz, że na ori pompie ASV i 2.5mg schodził z obrotów tak wolno ? A to nowosc Ja jeździłem kiedyś na 10mm na 0mg sobie wyobraź (jeszcze nawet nie wiedziałem ,że takie coś jak nastawnik istnieje) i jedynym problemem była nierówna praca na biegu jałowym, wkrecanie jak i spadanie z obrotów było kompletnie bez różnicy, więc jakieś nowości prawisz no ale jak kto lubi
Dawki wali jak kto chce, ja jeżdze na 11mm i 6.5mg i nie narzekam i nie mam zamiaru schodzić niżej żeby nie było dymu. Kolega jeździ jak wspomniałem na 2mg i 12mm, jest lokomotywa ale nie ma kompletnie zjawiska "zwolnych obortow schodzi 2H"
Poza tym, ku twojej informacji (bo wiem, że oczekujesz tego że po sofcie bedzie auto jechało mega mocno i nie bedzie trakcji na 3ce) - na 216,11mm i seryjnym sofcie AHU (36mg przy 4V) i 0.85b wyszło 137.5HP i 311NM. Więc na tym co masz w serii (42mg przy 4-4.1V) + 11mm + 216 aktualnie masz około 150-160HP/340-350NM.
Po sofcie doleć nawet na 190 i 400nm (zakładam że masz super sztuki końcówki, motor pierwsza klasa i wszystko jest fest ideał nówka ze sklepu) - teraz pokaż mi kogoś kto przy 190/400 traci trakcje na 3cim biegu, bo to autom na 240/450 sie nie robi
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???
hehehe, skoncz juz te wywody i to pisane, niezle musiales google przetrzepać , ja powiedzilem 170-190 wystarczy,a ze ty 250 chcesz robic to inna sprawa . Moze ina 3 bedzie cos tam grzebal nie wiem ,ale pewnie sie wkrotce dowiem. I czytaj calosci ja cie prosze. Pozdro
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???
A co w Google miałem znaleźć hehe Tak sie składa, ze na sekcji 11mm jeżdze od stycznia tego roku, i co nie co wiem na ten temat (zaznaczam co nie co!).
Gdzie napisałem, że chce 250 ? Przytoczyłem fakt aut, które na 250hp na big t, gdzie jest nic nic nic i nagle jest jebniecie momentu nie rwą trakcji na 3ce.
Gdzie napisałem, że chce 250 ? Przytoczyłem fakt aut, które na 250hp na big t, gdzie jest nic nic nic i nagle jest jebniecie momentu nie rwą trakcji na 3ce.
Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???
Daron7, dodam od siebie,że kolega ma 12'tkę z falą de 143,na nastawniku dowalone tak,że mikrometry dzielą silnik od nierównej pracy na jałowym i podobnie jak u Twojego kolegi,nie ma najmniejszych problemów z chodzeniem do wolnych obrotów.
A paliwa zaznaczam dolane,że hoho.
Dlatego nie rozumiem skąd takie problemy na seryjnej pompie,możliwe,że coś z nią było nie tak.
Ostatnio koleś zmniejszył mi dawkę vagiem do 3.0mg,tak do testów i nie odczuwałem żadnych trudności ze spadkiem obrotów na 11/230.
Każdy stopień w dół,cz też w górę powoduje zmniejszenie zakresu pracy przestawiacza.
Bo jeżeli wsadziłeś falę de 015 z ...988,to kto Ci taki pomysł podsunął?
Jak kolega koledze,radzę Ci wyjmij ją czym prędzej,no chyba,że na strojeniu tuner będzie dysponował ori mapą kąta ze sterownika,który obsługuje silnik z taką pompą.
Ale to musisz znać numer sterownika.
Bo w przeciwnym razie za wiele tej mocy nie wykrzesze.
Dla mnie to,że musiałeś opóźniać kąt,aby auto lepiej jechało,co zawsze ma miejsce w odwrotnej sytuacji,dowodzi tego,że masz już w serii bardzo wyprzedzony kąt wtrysku,a to najprawdopodobniej zasługa fali de 185.
Gdybyś porównał jej krzywkę z krzywką oryginalnej de 110,to zobaczyłbyś,na czym polega różnica.
Fala de 185 nie jest zła,ale tylko w przypadku seryjnych i niewiele większych wartości wyprzedzenia kąta wtrysku.
Ale jeżeli tylko będzie trzeba zwiększyć zakres,to będą problemy.
A paliwa zaznaczam dolane,że hoho.
Dlatego nie rozumiem skąd takie problemy na seryjnej pompie,możliwe,że coś z nią było nie tak.
Ostatnio koleś zmniejszył mi dawkę vagiem do 3.0mg,tak do testów i nie odczuwałem żadnych trudności ze spadkiem obrotów na 11/230.
Z takim kątem wtrysku to nierealne,trzeba bowiem pamiętać,że aby n 108 mógł prawidłowo sterować przestawiaczem,to w tdi timng wartość musi być jak najbliżej niebieskiej linii.Daron7 pisze:(bo wiem, że oczekujesz tego że po sofcie bedzie auto jechało mega mocno i nie bedzie trakcji na 3ce
Każdy stopień w dół,cz też w górę powoduje zmniejszenie zakresu pracy przestawiacza.
Poszedł,czyli padł,czy co?spawacz pisze:To ze u mnie byl problem z katem, to dlatego ze tlokorozdziwlacz z fala i mechanizmem przyspieszania poszedl
Bo jeżeli wsadziłeś falę de 015 z ...988,to kto Ci taki pomysł podsunął?
Jak kolega koledze,radzę Ci wyjmij ją czym prędzej,no chyba,że na strojeniu tuner będzie dysponował ori mapą kąta ze sterownika,który obsługuje silnik z taką pompą.
Ale to musisz znać numer sterownika.
Bo w przeciwnym razie za wiele tej mocy nie wykrzesze.
Dla mnie to,że musiałeś opóźniać kąt,aby auto lepiej jechało,co zawsze ma miejsce w odwrotnej sytuacji,dowodzi tego,że masz już w serii bardzo wyprzedzony kąt wtrysku,a to najprawdopodobniej zasługa fali de 185.
Gdybyś porównał jej krzywkę z krzywką oryginalnej de 110,to zobaczyłbyś,na czym polega różnica.
Fala de 185 nie jest zła,ale tylko w przypadku seryjnych i niewiele większych wartości wyprzedzenia kąta wtrysku.
Ale jeżeli tylko będzie trzeba zwiększyć zakres,to będą problemy.
Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???
tutaj filmik Kolegi Skulek jak pojechal z fala z renaty na program do roberta, nie dalo sie ogarnac dynamicznego, widac na filmiku jak cos sie wysypuje:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???
napięcie to 3,726 V a powietrza jest nawet i 0,924 jeśli wszystkie warunki zostaną spełnioneDaron7 pisze:AHU (36mg przy 4V) i 0.85b
-
- Użytkownik
- Posty: 328
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33
Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???
Na trzecim biegu to i owszem,a nawet na piątym jak będzie duże turbo 1.8 bara i deszcz,ale na suchym asfalcie z dobrymi oponami nie da rady,za duże przełożenie,prędzej to sprzęgłem obróci niż kołami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości