Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: spawacz » pn wrz 19, 2011 19:45

Mam takie pytanko lepiej bedzie zastosowac ori pompe z Reni DTI 11 o onaczeniu 0460 414 982 , czy wepchać graty z tej pompy do mojej org. ASV . Chodzi o to ze mam teraz taki setup :, 216, ARL dolot, 1 mas ABF, KAT/EGR out, soft na 1.35 bar, GT1749V , i niestetty powzyej 3800 aut nie jest tak agresywne jak 1900-3800, pozniej moment spada na pysk, ten temat juz kiedys ROB nawet poruszal, niestety org. 10 jest za cienka na gorne zakresy. I nadszedl taki czas ze mam okazje kupic za grosze 2 - 11 , i nie wiem czy skladac na swojej czy przelozyc nastawniki i na tamtej latac, nie bedzie ona tak mocna jak 107 bo nawet falke ma mniejsza, ale zapewne po ksztalcie moment bedzie ladnie prowadzic po calym zakresie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: fusse » pn wrz 19, 2011 22:28

gdy zmienisz fale,a nie dokonasz modyfikacji map dynamicznego kąta, bedzie mial problem z dynamicznym kątem. tak jak skulek u Roberta, gdzie nagral filmik. radze zostawic ori fale. mapy dynamicznego pisane są pod dana fale.

Darek z forum passka tez najpierw zalozyl ori z reno, ale dopiero auto zaczelo jezdzic tak jak powinno po zmianie na ori fale.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: spawacz » wt wrz 20, 2011 08:34

Ja to bardzo dobrze rozumiem, ale i tak bede korygowal soft od nowa, powniewaz turbina i tak zostanie zmieniona wkrtce, chodzi mi o to nim pojade na nowy soft czy bedzie lepiej niz na starej 10, to ze bedzie to jest wiadome, ale czy lpeiej zalozyc cala pompe czy wnetrznosci.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: tomek08 » wt wrz 20, 2011 20:35

spawacz pisze:czy lpeiej zalozyc cala pompe czy wnetrznosci.
na to pytanie Ci nie odpowiem, ale ja na ori pompie ASV mam cały czas fajnie nawet i po wyżej 3800obr/min. o to dowody http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ff ... 5e2ec.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Wydaje mi się, że po sofcie będzie Ci na 10tce jechał lepiej niż teraz, ale ja bym do pompy z ASVła pakował wnętrzności z 11tki.
Pozdrawiam.


Tomek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: spawacz » śr wrz 21, 2011 09:17

Sluchaj ja nie powiem zeby mi to nie jechalo , ale jednak ta gora spada, i wynik mam podobny do Twojego , ale to juz zaczyna sie robic malo :helm: , wiec wiadomo o co biega, mi wystarczy te ok 170KM , ale zeby moment byl bardziej plaski, bo teraz mam wieksze uderzenie z dolu niz u Ciebie ale pozniej spada, to ze wina tunera to napewno, i juz mam sprawe nagrana kto zrobi jak byc powinno, ale musze go jeszcze przygotowac finalnie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: tomek08 » śr wrz 21, 2011 11:26

Witam, rozumiem Cie doskonale spawacz mi też już jest mało. Głowiczka 11tka już czeka na montaż :food: .
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: Skulek » śr wrz 21, 2011 22:23

Moja pompa (10->11 od Byka) poszła do Ibizy AFN, na setupie: BRD, 230 i reszta wiadomo .... Wypluła 17xKM i 390NM .... i dynamiczny kąt wtrysku zaczął się rozjeżdżać ...


...

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: spawacz » czw wrz 22, 2011 11:07

to setup lekko mowiac slaby tzn. sprzetowo mocy , ale wynik slaby , jednak co orginal to orginal , a jakia miales dawke jalowa/glowna i jakie doladowanie. W sumie powinno ci 190-200 w tej granicy zrobic.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: Skulek » czw wrz 22, 2011 12:37

spawacz, Ile widziałeś AFN zrobionych powyżej 190KM ? Bo ja znam tylko jednego ... W moim aucie ta pompa wypluła 174KM i teraz wsadzona została do innego i tam też granica 180KM nie została przekroczona .... Czyli można rzec że 10 przerobiona na 11 da w maksie 180KM ....


...

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: spawacz » czw wrz 22, 2011 14:21

No w sumie to AFN tylko, sluchaj a z czego ty miales ten zestaw od byka? I czy to byl Kpl. AHH bylby najlepszy ale sie chyba zadowole tym reni, albo ... LT46 2.8 TDI i nie bedzie problemu z wydajnoscia. Szkoda ze nadal nie ma odpowiedzi na pytanie, zostaje mi przetestowanie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
RSRoss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 26, 2010 10:41

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: RSRoss » czw wrz 22, 2011 17:48

Skulek pisze:Moja pompa (10->11 od Byka) poszła do Ibizy AFN, na setupie: BRD, 230 i reszta wiadomo .... Wypluła 17xKM i 390NM .... i dynamiczny kąt wtrysku zaczął się rozjeżdżać ...
hej a jaka dawka byla ? wiecej niz 55mg ?



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: spawacz » pt wrz 23, 2011 13:10

No i sa pompki , fale 185 , wysokosc 7.65 i wznios na 3.0 mm , czego mozna sie po tym spodziewac, falka dosc ostra no i 11, mam nadzieje ze bedzie lepiej niz na ASV org. chodz tloczki maja jakies minimalne podtarcia, nie sa to rysy ale tak jakby "V" -ki na tloczku odbite. Bo i w sumie tloczek dziala jak V


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: Skulek » wt wrz 27, 2011 23:14

spawacz, kpl. tylko fala jednak została od AFN bo na fali z reno auto dostawało bzika ......
RSRoss, sorry nie pamiętam.


...

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: ksenon » śr wrz 28, 2011 20:52

Skulek pisze: Czyli można rzec że 10 przerobiona na 11 da w maksie 180KM ....
Na padniętym silniku,na zdrowym dała 190 po korekcji z co tu dużo mówić badziewnym ssącym od afn'a,z falą od afn'a i doładowaniu tylko 1.5 bara.
Tobie dmuchał na bank więcej.
Warto dodać,że siedzi tam fala de 110,7.75mm,a można by wsadzić de 143 z ahh,8.0mm.
spawacz pisze:AHH bylby najlepszy
5 lat temu,nie teraz.
Obecnie te pompy,to już 11'tki tylko z nazwy,nie z wydajności.
Traf taką,która ma mniej,jak 300kkm...powodzenia.
Skulek pisze:i dynamiczny kąt wtrysku zaczął się rozjeżdżać ...
I zawsze po zmianie sekcji na większą się będzie rozjeżdżał,trzeba to i owo w pompie ruszyć,wtedy będzie dobrze.
To,że niektórzy z was wiedzą,jak przerobić pompę,zmienić sekcję,nie oznacza,że wiedzą już wszystko.
spawacz pisze:fale 185 , wysokosc 7.65
Fala de 185 to fala z pompy 0 460 414 988,zupełnie nie nadająca się do tdi,do td już prędzej.
Wysokość,to 7.7mm,skok jak już wiesz,3mm.
Gdyby miała 7.65mm,to skok wynosiłby 2.95mm.
spawacz pisze: falka dosc ostra
Jest beznadziejna,jak ona jest ostra,to ja jestem szachem perskim.
Nie zakładaj tej fali!

Najlepszą i najwyższą falę ma pompa z ahh,tam jest kosmiczne 8mm wysokości i skok 3.3mm.
Wyższej jeszcze nie widziałem.

spawacz, zmieniaj sekcję,tylko zostaw swoja falę de 110.
Będzie najlepszą opcją.
Co do rysek,to większość tłoków je posiada,byle nie były wyczuwalne pod igłą.
RSRoss pisze:hej a jaka dawka byla ? wiecej niz 55mg ?
51 mg możesz zadać w mapach paliwowych,pozostałe powiedzmy 3 mg uzyskach bawiąc się nastawnikiem,co daje max 54mg.
Dlaczego tylko 3mg,otóż zakres regulacji na nastawniku,to 2.2-9 mg.
Neutralną wartością jest wartość w okolicach 5.5 mg.
Przy tej dawce masz wtedy to,co zadane w sofcie,zwiększenie dawki do 2.5 mg daje nam około 3mg bonusu.
Zatem możesz ugrać max 54mg,moooże 55.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości