Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: Daron7 » sob lis 12, 2011 00:41

Dokładnie, masa robi swoje. Cordoba Vario waży 1100kg, nawet liczmy ze zdrowym kierownikiem 1200kg. To 300kg mniej od tego A4, więc nie ma się co dziwic, że takie czasy robi. Wsadź silnik z tej cordoby do a4, to będzie stało w miejscu. A zrób na odwrót - cordoba będzie latała !



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: spawacz » sob lis 12, 2011 09:57

Juz ci mowie ze Codri wazy 1120kg z pelnym zbiornikiem, a Audi A4 TDI90 1280km , auta warzone na wadze towarowej, kiero wazy 105kg, ale u mnie czy 1 czy 3 osoby i tak tak samo przyspiesza juz to sprawdzalem, i nie zapominaj tez tu to jest ori soft , i co z tego ze osprzet mocny jak to pracuje lajciku, tak soft jakby byl co ma audi to ja nie chce nawet myslec co ona z 2 i 3cim biegu z oponami zrobila by, tu startowlem z wolych obrotow, bo w tym aucie start przy 2000 jest nieosiagalna trakcja na 1 . Narazie szykuje go na softa i doprowadzam do perfekcji co by nie miec pozniej glupich surprisów :los2:


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: ksenon » sob lis 12, 2011 15:47

spawacz pisze:ale u mnie czy 1 czy 3 osoby i tak tak samo przyspiesza
Tak,może nawet lepiej z trzema osobami.
Opanuj się trochę,bo chyba Cię fantazja ponosi.
Mój z kompletem jedzie nawet lepiej,jak tylko ze mną :rotfl: .

Nie ma takiego auta w tdi,które jechałoby tak samo z trzema,jak z jedna osobą,no chyba,że te dwie osoby,to noworodki.
Każdy dodatkowy kilogram,to strata czasu.
spawacz pisze:i nie zapominaj tez tu to jest ori soft
To jest najlepsze,tylko zapominasz,że 42 mg z 11'tki,to jak 50 z 10'tki,do tego turbina,bankowo dmucha więcej,jak te 0.95 bara.
Nie zapominaj,że zwarcie czujnika ciśnienia doładowania ma miejsce dopiero przy 2570mbar.
Więc może dmuchać nawet 1.5 i Ty tego wiedział nie będziesz,nim nie zalogujesz.
Więc stwierdzenie,że masz ori soft jest trochę w tym przypadku nie na miejscu.
spawacz pisze:soft jakby byl co ma audi to ja nie chce nawet myslec co ona z 2 i 3cim biegu z oponami zrobila by,
Zakładam się z Tobą tu i teraz,że nie będzie wcale dużo lepiej,niż jest obecnie,zobaczysz.
Co do opon na 2gim i 3cim biegu,to powiem Ci jedno,jaj mam obecnie ponad 180koni,11'tka(w pompie takie mody,o jakich nawet pewnie nie słyszałeś)/230'tki/1.65 bara z turbiny takie,jak Twoja,zaznaczam 230'tki i nic strasznego się z nimi nie dzieje,więc się nie napalaj,bo się jeszcze rozczarujesz :-( .
O ile na 1'wszym biegu traci trakcję,ale to w przypadku tdi nic nadzwyczajnego :jezor: ,na 2'gim też zamieli,to na 3'cim poślizgi łapię tylko na mokrej nawierzchni :hmm: .
A wiem,jaka jest różnica po zmianie nędznych 216'tek na 230'tki :grin: .

Ale u Ciebie pewnie jeszcze na 4/tym trakcję gubi ... zimową porą,sorki ale nie mogłem.
spawacz pisze: bo w tym aucie start przy 2000 jest nieosiagalna trakcja na 1
Już pisałem,masz lane i dmuchane więcej,niż wynika to z ori softu,bo ori soft pisany była pod pompę 10'tkę,nie 11'tkę,turbinka dmucha więcej,jak 0.95 stałego i masz większe wtryski.
Więc nie rozumiem,skąd ten zachwyt.
U kolegi po zmianie wtrysków na 216'tki,wcześniej zrobił sofcika na 140/310 i turbo dmuchało ciągłego 150mbar więcej,niż miało zadane w mapie.
Nie będę pisał,ile łapała w ob,bo byś się wystraszył.
To wszystko na 10'tce,więc przy 48mg na 10'tce miał lane mniej,niż ty masz przy 42mg na 11'tce.

spawacz,wyluzuj,bo wyżej h..a z modami nie podskoczysz.
Nie zrobisz więcej niż inni,zobaczysz.
Pozdro.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: spawacz » sob lis 12, 2011 17:16

oooo ksenson, zaczynasz jak Arwam pisac ... , na twoje niedoczekanie logowalem go wczoraj przed nagwywaniami tych filmow, 5 bieg 80-200 i jakie rozczarownie dla ciebie 1800-2500 overbooost na 1.1 bar i pozniej stabilizacja cisnienia na niepelny 1B, na 4 biegu jest tak samo, niezapominaj ze ja mam tylko 7.2mg na nastawnku i auto nie dymi , fakt moze sobie lekko przesadzilem z 3-ma osobami ale jest moze minimalnie slabiej , ale nie tak ze auto przestalo jechac, a odnosnie softa ze to nie pomoze duzo, jak mysle ze bardzo pomoze przy wyzszych predkosciach. Mimo tez ze pompa z reni z kupa warta fala w/g ciebie , chociaz w innym poscie u kogos inego napisales ze pompa 988 nie jest zla , a z takiem mam przelozone wszystko do swojej, wiec no comment, a zaworek pracuje sobie na 55-60% wysterowania, i kat portrafi przyspieszyc nawet sporo poza 8st. Tak ze jak widac niektorzy pisali po forach ze pompy z reno szmec itp, nie bedzie kąta, a tu jednak wszstko dziala, ze beda overboosty, i bledy , a dzwine u mnie dzial tak wszstko od miecha i nic sie nie dzieje, czy to przypadek? Czy umiejetnosc wyregulowania sztangi i nastawnika? Czy tez to ze osprzet zstal praktycznie nowy zalozony? A moze to ze motor ma ponad 30 bar/cyl? Sledzac to forum moge stwiedzic ze sporo ludzi wprowaadza w blad innych ale czy to jest celowe dzialanie czy niewiedza tego to juz nie wiem... . I jak u ciebie przy 2 potrafi zamielic na 180Km to wiesz co wez to auto wyzuc albo silnik zremontuj , bo na 2 to on powienien topic laka jak glupi , jezeli tak nie jest przy tej mocy to tylko swiadczy ze albo sobie cos nawymyslales , ale zrobiles swoje genialne mody w pompie o ktorych sie pewnie nie dowiem bo ich nie ma.... Tym razem sie ty opanuj. Ty myslisz ze rozmawiasz z kim kto nie ma pojecia o temacie, ja sobie to sam wszstko robilem przy aucie i uwierz mi nim podjalem decyzje o modach to przebadalem motor dokladnie i wymienialem wszstko co wygladalo na niedokonca sprawne. Pozdro


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: ksenon » sob lis 12, 2011 18:00

spawacz pisze:niezapominaj ze ja mam tylko 7.2mg na nastawnku i auto nie dymi
To by wyjaśniało tak niskie ciśnienie,ale spróbuj dolać na 3,5-4mg,to zobaczysz,jak turbo pompuje.
Inna sprawa,to na takiej dawce,wątpię,żeby to tak jechało.
Albo gonisz z konkretnej górki,a w podkarpackim takich nie brakuje,albo celowo na nastawniku dowliłeś,żeby gnał,jak szalony.
Ja też mógłbym napisać,że mam na nastawniku 8mg i tak mi to jedzie.
Nikt tego przecież nie zweryfikuje :bajer: .
Ale ... .
spawacz pisze: 1800-2500 overbooost na 1.1 bar
Niebywałe,tak samo,jak te czasy,ale cóż,niektórzy wytyczają nowe szlaki i łamią wszelkie standardy w modzeniu tdi :pub: .
spawacz pisze: Mimo tez ze pompa z reni z kupa warta fala w/g ciebie
Zależy jaka pompa,w dti było wiele rodzajów pomp i tyleż samo tarcz oporowych.
Rozumiem,że masz falę z ...988?
spawacz pisze:napisales ze pompa 988 nie jest zla
Jest najlepszą pompą do przeszczepu,tak między nami mówiąc,sam na takiej gratach śmigam.
W niczym,zupełnie w niczym nie ustępuje takiej sekcji z ahh,a w połączeniu z jej falą jest nawet lepsza :grin: .
spawacz pisze:Tak ze jak widac niektorzy pisali po forach ze pompy z reno szmec itp, nie bedzie kąta
Napisali,co wiedzieli,a że mało wiedzieli,to napisali,co napisali :rotfl: .
spawacz pisze:nie bedzie kąta, a tu jednak wszstko dziala, ze beda overboosty, i bledy , a dzwine u mnie dzial tak wszstko od miecha i nic sie nie dzieje, czy to przypadek?
To nie przypadek,tylko jeszcze robota seryjnego softu.
Kąt wyprzedza o 8 stopni,to malutko w porównaniu z tym,co będzie po sofcie.
Nie wiem,ile jest w serii wyprzedzany.
Żeby tylko wtedy dało radę wysterować,bo będzie wyprzedzony gdzieś do minimum 16'tu stopni.
Po sofcie dopiero wyjdą takie,czy inne drobnostki,które można łatwo usunąć,tak na marginesie.
Masz jeszcze tę pompę dawcę?
Zapytam,czy kąt wtrysku na zblokowanych ma tendencję do falowania,czy utrzymuje stałą wartość?



fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: fusse » sob lis 12, 2011 20:16

Spawacz ja tez bym nie liczyl,ze az taki bedzie mega przyrost po czipie u CIebie. dla udowodnienia tego, przedstawiam wykres kolegi, silnik ahh czyli z pompa 107j, wtryski 216ski, turbo awx. przed czipem walil takie overboosty ze sie jezdzic nie dalo, po czipie bylo juz ok.

soft oczywiscie ori . poszukaj sobie ile w serii ahh ma koni i momentu:

Obrazek

w seri dmucha tez jakies 0,9 bara, na programie 1,5bara.
po czipie wcale jakos lepiej nie jechal .



Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: Daron7 » sob lis 12, 2011 20:56

spawacz 1 czy 3 osoby - bez różnicy... :rotfl: A próbowałeś z przyczepką czy bez ?

Myślę że też byś nie odczuł różnicy :bigok:

A co do trakcji - ja na Yokohamach, twardszej zawieszce, 1.72bara, 11mm, 216, 48mg, 4.5V mam problemy tylko na 1,max 2ce z trakcją. Oczywiście inna sprawa jest na mokrym, bo wtedy jak tylko dmuchnie turbo to nie ma 1,2,3 niestety woda robi swoje :-( Utrata trakcji zależy od masy czynników - jak szybko turbo się wkręca, jaka jest nawierzchnia, jakie są oponki, jaka jest zawiecha, jak szybko narasta moment i wiele innych.

To, że motor ma 30b/cyl to żadna nowość, większość TDI tyle trzyma wiec nie wiem dlaczego myślisz, ze auto jak nie traci trakcji na 2,3biegu na SUCHYM i ma 180km to jest do bani :shock:

Co do kąta - moja sekcja z renaulta i kilka innych modów potrafi wyprzedzić kąt do 19.6 stopnia, oczywiście nie na dole bo to potrafi większość. Moja trzyma 19.6 przy 4200obr przy impulsie 86.5 gdzie max jest 96.4 (wiec minimalny zapas jeszcze jest), a przy 4300 jest 18.9 (żeby nie było że chwilowo sobie przyspiesza).

Pozdrawiam i 3mam kciuki za brak trakcji :pub:



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: Fucker » sob lis 12, 2011 21:50

Z tą trakcją to mi się śmiać chce, jak czytam na forum. Dużo ludzi pisze, że założył 216 i traci trakcję na 3 biegu.

To ja nie wiem, co by się musiało u mnie dziać z oponami przy moich modach. Niektórzy widzieli filmiki, jak golfy II PD po ponad 200KM wymiękały przy moim Kombi.

I zaznaczam, że mam oponki 185/65 R14 Pirelli i tylko na chwilę gubię trakcję na 2 biegu.



chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: chrzaniu » sob lis 12, 2011 22:10

Fucker pisze:Z tą trakcją to mi się śmiać chce, jak czytam na forum. Dużo ludzi pisze, że założył 216 i traci trakcję na 3 biegu.

To ja nie wiem, co by się musiało u mnie dziać z oponami przy moich modach. Niektórzy widzieli filmiki, jak golfy II PD po ponad 200KM wymiękały przy moim Kombi.

I zaznaczam, że mam oponki 185/65 R14 Pirelli i tylko na chwilę gubię trakcję na 2 biegu.
Fucker wiesz jak to jest , być może oni mają serie zawias co sie buja jak łódka podczas sztormu :) to i trakcja ucieka ;D


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: fusse » sob lis 12, 2011 22:13

dokladnie, tu chodzi o zawias.

zobaczcie sobie moj filmik jak buja samochodem. amory ori , springi -40, niby jest klin bo przod stoi nizej tyl wyzej, a jak daje gaz to przod podnosi sie troche i zaraz gubi trakcje.



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: Fucker » sob lis 12, 2011 23:21

chrzaniu pisze:być może oni mają serie zawias co sie buja jak łódka podczas sztormu :)

ORI, jak ORI, ale wyrąbany.

I pewnie opony minimum 6 lat stare.

Albo felga 9 cali szeroka i naciągnięta opona 165.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: spawacz » ndz lis 13, 2011 10:03

Daron7 na twoje pytanie czy probowane z przeczepka - tak, 300 kg przyczepki a na niej 1000L wody w mauserze, wczoraj kumplowi na budowe wiozlem, i tu faktycznie o ile 1-2 jechalo to na 3 juz nie byl taki madry, ale to chyba nie nowosc. Ja moge dac logi nie ma problemu skoro twierdzicie ze to nie mozliwe zeby to tak jachalo na tak niskiej dawce, a gory nie bylo jak widac bo auto stalo na rownym chwile nim obroty do startu wybralem. Ksenon mam 988 ta pompe i jeszcze 2 takie, w razie W , wiec jak by komus cos tam trza bylo to nie ma problemu, a jeszcze z tym kątem seria cos pnad 7st. ma wyprzedzanie, a jeszcze wam powiem ze auto w nastawie na TDI-timing przy ustawiniu niebieska linia nie chcailo jechac i palic na zimno, ustawilem nieco ponad czerowa i jest lala nie ma dymu przy zapalaniu, i dobrze pracuje a jak jedzie widac. Sami widzicie w pompach hybrydach o seryjnych nastawach to mozecie zapomiec i jak nastawilem 4.5 mg na nastawniku to az iglice we wtryskach przewieszal taka byla dawka wiec niem do czego dumasz, jabys dal na 3.5 to egt by bylo takie ze doslownie turbina by sie stopila. Ogólnie cieszy mnie ze to tak jezdzi na serii sofcie, mam nadzieje ze po sofcie bedzie lepiej, i czy zrobi 170 czy 190KM to bez roznicy to nie jest auto na 1/4m chodz moze kiedys, jak narazie żona nim wozi dziecko do szkoly. A jeszcze zawias u mnie kupiony w lipcu tego roku, wszstko nowe coprawda Ta-tech ale nowy, w wahaczach tulejki z audi TT pelne co by sie jakos trzymal , kolo 15" 195/50


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: ksenon » ndz lis 13, 2011 13:41

spawacz, nikt Ci źle nie życzy,tylko zrozum kolego,że to co masz obecnie niewiele będzie się różniło od tego,co będziesz miał po sofcie.
Ja trzymam kciuki za to,żeby nie było gorzej,o czym świadczą Twoje niżej przytoczone słowa.
spawacz pisze:auto w nastawie na TDI-timing przy ustawiniu niebieska linia nie chcailo jechac i palic na zimno, ustawilem nieco ponad czerowa i jest lala nie ma dymu przy zapalaniu, i dobrze pracuje a jak jedzie widac.
Więc już masz problem z wysterowaniem kąta wtrysku w serii,pomyśl co będzie,jak przyjdzie go wyprzedzić o 19 stopni.
Przy tak opóźnionym w tdi timing będzie z tym problem.
Zapytam Cię raz jeszcze,jaką wsadziłeś falę?
Czy kąt wtrysku w zablokowanych ma tendencję do falowania?
Nie mówię o tdi timing,bo ten zawsze będzie odrobinę falował.
Bez względu ile paliwa dowalisz,nawet 2.5mg,to timing musi dać radę wysterować kąt wtrysku przy standardowych dawkach i ustawieniach,to podstawa do dalszych modów.A u Ciebie tak nie jest.
Jeżeli wtryski dzwoniły,a nie miały prawa,to mówię Ci,że będą problemy z kątem,co więcej,już są.
spawacz pisze:jak nastawilem 4.5 mg na nastawniku to az iglice we wtryskach przewieszal taka byla dawka
spawacz, kolego,4.5 mg,to żaden koks,uwierz mi,co więcej,to typowa,standardowa dawka,tyle to ma seryjnie każdy nastawnik.
Przy takiej dawce nie mają prawa dzwonić żadne wtryski,nawet na 12'tce.
A to,że dzwonią nie jest winą dużej ilości paliwa,bo tak się dziać nie powinno nawet przy 51mg w sofcie i 2.5 mg na nastawniku.
Wiem,bo miałem 216'tki na identycznej sekcji,też zdrowiutkiej i jeszcze wyższej fali.
Skoro teraz jedzie lepiej na mniejszej,jak na większej dawce,to domyślam się,co będzie,jak Ci tuner doleje paliwa.
Zmiana sekcji w takiej pompie,to NIE WSZYSTKO :hmm: .
Uderz na gg,to Ci podpowiem,to i owo.

Fucker, doczekam się?



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: Fucker » ndz lis 13, 2011 14:23

ksenon,

Zdjęcie dostałeś ? Bo nie dostałem odp.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości