ASV+dolot ARL+mody+216= Dziwne zachowanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
ASV+dolot ARL+mody+216= Dziwne zachowanie
Panowie dzis tak z nudow zalozylem kpl. dolot ARL , EGR zaspawany, KAT out , jutro 216 . Auto starsznie zeslablo na dole, ale za to na gorze jest pieklo, trbina pompuje 0.95 i lekkim over bostem na 1.2 chwilowo. Moje pytanie czy to jest normalne rzeby tak zeslabl z dolu w stosunku do serii? Przedtem mial sporo wieksza moc na dole ale za to na gorze tak nie zapier... jak teraz.
Problem rozwiazny, 01-10-00 - poznaj , juz lata jak powinien.
Problem rozwiazny, 01-10-00 - poznaj , juz lata jak powinien.
Ostatnio zmieniony pn sie 01, 2011 14:21 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
ASV + nowy dolot + mody= Dziwne zachowanie
Może trzeba by korekte zrobic .
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
ASV + nowy dolot + mody= Dziwne zachowanie
spawacz, zmieniłeś średnice rury przepływomierza - teraz musisz zrobić korekte, bo wychodzi na to że samochód dostaje za dużo powietrza
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
ASV + nowy dolot + mody= Dziwne zachowanie
Kolektor + przepustnica z EGR jest znaczaco wieksza niz org. ASV, ja mysle ze turbine zza duzo schodzi napompowanie tego stad lag taki, soft i tak bedzie , dzis jak wspomialem 216 a T ARL w przyszlym miechu pozniej strojenie,ew. jak nie turbo arl to jakas hybrydka. Ale po takiej kosmetyce to dziwi mnie troszke ze korekcje trza robic, przeciez motor nadal tyle samo powietrza pobiera tyle ze inaczej ma to dostarczane.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
ASV + nowy dolot + mody= Dziwne zachowanie
U kumpla w ASV dokładnie tak samo było po zmianie kolektora ASZ/ARL, egr ASZ, puszka z filtrem i rura do turbo ASZ i ori przepływka ASV osadzona na rurze od ASZ. Ogólnie jechał słabiej jak przed modyfikacjami ale po programie jest ogień.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: ASV + nowy dolot + mody= Dziwne zachowanie
I kolejny etap na mna , 216 Made in italy , jak sie okazalo moje P873 byly w stanie bdb 210/280 bar mialy cisnienia, te ustawilem na 240/320 a wlasciewie same bo zlozeniu mialy takie cisnienia i dziala pieknie, dymu jak nie bylo na starych tak na 216 nadal nie ma, turbinka szybciej wstaje i moc jest wyraznie wieksza ale wiecej jak 15km bym nie dal a moze nawet z 12, ale to sie dzieje z tym dolem, to nadal nie jedzie jak powinno , sprobuje jutro zrobic adaptacje na 00 moze cos tam gdzie sie ostalo. Kat sie z 55 zrobil 45 wiec bez dramatu. Tylko co z tym dolem, Auto nie reaguje odrazu na gaz ,tzn. widac ze chce jechac ale zebrac sie nie potrafi, ale 2-3s jak zlapie 2400 juz sie zaczyna robic fajnie, no coz pozostaje mi tylko GT17vb zalozyc ze te swoje 150km mial bez katuszy
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: ASV+dolot ARL+mody+216= Dziwne zachowanie
Rozwiazanie : 01(silnik)-10(adaptacja)-00(kanal) , poznaj/zapisz. U mnie dopiero za drugim razem byl skutek taki jak byc pownienien. Za 1 bylo lepiej ale jeszcze nie to co mialo byc.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Re: ASV+dolot ARL+mody+216= Dziwne zachowanie
Odgrzeje troche - czy po zalozeniu tego kompletnego dolotu z ARLa do AXRa tez cos trzeba bedzie adaptowac itd? Mam u siebie turbo BTB, pompki BA, wylaczona przeplywke i egr, do tego zrobiony program, wpadl mi w rece ten dolot i planuje go zalozyc. Mysle, ze tu nie powinno byc zbytnio cyrkow, ze wzgledu na wylaczona przeplywke, no i czy w ogole to cos da/zmieni, polepszy lub pogorszy ?!
ASV+dolot ARL+mody+216= Dziwne zachowanie
jak masz dawke wyznaczana po MAPsensorze to bedzie wszystko ok
ASV+dolot ARL+mody+216= Dziwne zachowanie
Dolot zalozony i wydaje mi sie, ze cos jest lepiej. Najprawdopodobniej tak jest, ze po MAPie jest dawka. Czyli teraz tu zadna korekta nie jest potrzebna, bo i tak nic nie da czy jestem w bledzie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości