Chiptuning Woj. Lubelskie

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Re: Chiptuning Woj. Lubelskie

Post autor: goodhope » czw cze 16, 2011 08:49

kowalm322

Ty na prawdę wstydu nie masz.

Nie wiem skąd ci się ubzdurało, że auta nie są diagnozowane.
Pozbieraj proszę myśli i poskładaj je jakoś rzeczowo, bo się robi z tego niezły bajzel.
cytuję
kowalm322 pisze: Sławek jest dobry, ale tylko samej diagnostyce, bo tuner to kiepski z niego.
po czym za chwilę wypisujesz powyższe brednie. Rozumiem, że sugerujesz iż Sławek zrobi szybką wprawną diagnostykę za 50zł byle auta z drogi, ale już do tego z którego zostaje mu kilkaset złotych z premedytacją nawet nie wsiądzie. Po woli stajesz się śmieszny i żałosny w tym co wypisujesz.

Ale ciągle wałkujesz to, teraz na dwa fronty próbując wybrnąć jakoś ze spalonej sytuacji w jakiej się na własne życzenie znalazłeś.

Prawisz morały ludziom, którzy wiedzą co robią, robiąc to od lat. A w tej samej chwili na krzywy ryj próbujesz ukraść cudzą robotę nie mając nawet zielonego pojęcia o tym co robisz.

Na domiar złego szukając pustych argumentów mieszasz to z wątkiem 44tuning, który nie ma z tym nic wspólnego. Jak bardzo nie ma, wie już chyba pół internetu, właściciel auta nie omieszkał o tym go poinformować.

A że hamowni nie ma, no cóż nie ma. Polecani przez Ciebie tańsi "o połowę" koledzy też nie mają. Ale o tym już nie napisałeś.


A teraz darmowa lekcja.

Ja ci źle nie życzę, ale ... biorąc pod uwagę twoją wiedzę na ww temat, a raczej jej brak, obawiam się że jeszcze możesz trafić ze swoim golfem na lawecie do wspomnianego Sławka w prośbie o postawienie zarżniętego ECU allegrową podróbką galetto na nogi.

Jeśli ci się wydaje że masz pełny backup swojego ecu po odczycie, to się mylisz, a używanie klona do wczesnych U1 jest niczym całowanie lwa w dupę.



Awatar użytkownika
kowalm322
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr cze 15, 2011 17:58
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Chiptuning Woj. Lubelskie

Post autor: kowalm322 » czw cze 16, 2011 10:30

Nie wiem jak Ty szanujacy się tuner możesz pisać że Sławek otzymując od Ciebie pliki i to nie zawsze (w poprzedniej wypowiedzi sam wspomniałeś że bazuje nie tylko na gotowcach, więc wnioskujemy że bazuje) robi programy indywidualne.

Co do drugiego gościa z tomaszowa, nie wiem czy już posiada hamownie, ale wiem jedno ze wszystkie programy wychodzą spod jego reki i robi to bardzo dobrze. Nie chcę się do końca wypowiadać, ale przytaczam słowa kumpla co chipował w tamtym miesiacu.

Co do Sławka nigdy u niego z autem nie byłem, kiedyś z jedynie z telewizorem, gdzie dobrze i tak nie zrobił a jedynie ściągnoł kasy po byku fest.
A moje wypowiedzi to są tylko opinnie na jego temat od moich znajomych. Oczywiście jest również częsc osb co go chwali, ale mówią krutko jest zdziercą.

Nie mogę pojąć tylko jednego jak program moze być indywidualny, jezeli robiony jest w ten sposób.
44-tuning przetotyłem tylko i wyłącznie po to aby ukazać jaki wpływ mają modyfikacje wykonywane zdalnie, tak jak jest to w przypadku Sławka.



Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Chiptuning Woj. Lubelskie

Post autor: goodhope » czw cze 16, 2011 10:47

Moje słowa
goodhope pisze: TEN Sławek, zdecydowanie nie bazuje wyłącznie na gotowcach.
tyczyły się tych oszczerstw
kowalm322 pisze: Bazuje tylko i wyłącznie jak wcześniej kolega napomniał na gotowcach, później wychodzą problemy.
...
Teraz próbujesz okręcić kota ogonem.
Modyfikując u siebie programy, odczytuję je, by potem po sieci przesłać do innego PC na którym posiadam licencję na soft. Zatem skoro to leci po sieci, to także w twojej ocenie są gotowce ? (pytanie retoryczne). Dostęp do narzędzi jak i oprogramowania diagnostycznego, każdy ma taki sam. Jednym odstępstwem jest brak rolek. O tym, że da się zrobić modyfikację bez nich (choć jest to bardziej czasochłonne, był już wątek na tym forum).

Kiedy już zaczniesz wyciągać wnioski z tego co przejdziesz na własnej skórze (na przykład uwalenie swojego ecu przypadkową zawartością z "niemal" takiego samego golfa z chęci cwaniactwa, bo nie wiem jak inaczej nazwać takie postępowanie, w sytuacji kiedy masz takich fajnych i tanich chłopaków w zasięgu ręki) , wtedy podziel się z Nami tymi wnioskami.

Jak na razie na pewno wiemy, że z 6-7 lat temu miałeś popsuty jakiś telewizor i z tego powodu jesteś uprzedzony. Mniej więcej wtedy, kiedy połowa a może 3/4 tunerów polskich robiło zupełnie co innego niż dziś.
Poza tym, reszta to tylko opowieści dziwnej treści, typu bo ktoś gdzieś słyszał że ktoś inny kiedyś powiedział.

Z mojej strony to koniec tej bezproduktywnej konwersacji.

p.s. Przepraszam w imieniu moich współpracowników, że cenią się za swoją pracą i pomimo tego że "są zdziercami" ciągle mają co robić, co znaczy, że jednak są ludzie zadowoleni z ich pracy (bo z tego co wiem Tomaszów ani okolice nie należą do metropolii pełnej klientów jednorazowych).
Jak to mówią "tanie mięso psy jedzą".



mihas66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 15:54
Lokalizacja: lbn

Re: Chiptuning Woj. Lubelskie

Post autor: mihas66 » pt cze 24, 2011 22:11

Nie odbierzcie tego źle ale w jaki sposób działa ten chiptuning partnerski bo ja widzę to tak jest pan gury tuningu np z warszawy i jego warsztat partnerski z szczecina-przyjeżdża golf asz do szczecina i chce normalnego sofa to co wtedy? warsztat partnerski dzwoni do guru aby coś przysłał na e-maila to on wgra? w zamian wysyła logi? i co- warsztat partnerski ocenia że batorego nie ma, kop z dołu jest to klient będzie zadowolony?? wytłumicie mi jak np by rozegrała się sytuacja gdzie przyjeżdża ten sam golf asz z big turbo, wydechem FMIC i po własnoręcznym portingu głowicy, co wtedy guru robi? wysyła mocniejszego softa do szczecina a w szczecinie bez rolek na oko i dupę mówią że jest ok? pewnie zaraz ktoś powie że żaden partnerski warsztat takich zaawansowanych przeróbek do strojenia się nie podejmuje a co np z prostymi takimi jak chip + wtryski tak ostatnio modne?

A tak poza tym jest w Lublinie jakiś cywilizowany warsztat wykonujący chiptuning?? Najlepiej z hamownia obciążeniową, pytam się z ciekawości bo jestem z lublina i chciał bym na razie tylko shamować swoje autko...



mihas66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 15:54
Lokalizacja: lbn

Re: Chiptuning Woj. Lubelskie

Post autor: mihas66 » sob lip 16, 2011 07:20

odpowie ktoś na moje pytanie?



Awatar użytkownika
zyx21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt lip 15, 2011 19:48
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Chiptuning Woj. Lubelskie

Post autor: zyx21 » czw sie 18, 2011 10:45

mihas66 pisze:odpowie ktoś na moje pytanie?
nie wiem czy patrzyłeś wcześniejsze posty? Bo ktoś chyba już podał z LBN - masz http://www.skn-tuning.pl/ jest jeszcze podobno ktoś w Krasnymstawie ale co i jak to nie wiem, kolega mój coś wspominał, ze tam się wybiera na chipa. Proponuje szukać w Google


TDI - Tak Dobrze Idzie :)

szpila79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn wrz 19, 2011 10:40
Lokalizacja: Hrubieszów

Chiptuning Woj. Lubelskie

Post autor: szpila79 » pn wrz 19, 2011 12:21

Nie wiem Kaktus_dj ile w tym jest prawdy, ale slyszałem od dwóch osób z mojego regionu negatywne opinie odnośnie modyfikacji wykonanej u sławka z sikorskiego. jedna dotyczny nierówniej pracy silnika i padnietej turbiny, a droga kopcenia i brania oleju.

Pod koniec miesiąca jestem umowiony na podniesienie mocy w tomaszowie ale w firmie z bratłomowicza, słyszałem kilka róznych opinii i każde pozytywne. Wiec u sławka to chyba raczej byłoby ryzyko. Nie chcę się wymądrzać czy też chwalić czy negować, ale piszę jakie są opinie znajomych co mieli do czynienia z jedną lub drugą osobą.


Jak będę już po modyfikacji wyrażę własną opinie.



szpila79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn wrz 19, 2011 10:40
Lokalizacja: Hrubieszów

Chiptuning Woj. Lubelskie

Post autor: szpila79 » pn wrz 26, 2011 11:12

Witam modyfikacji dokonałem w sobotę, przed w trakcie czy też po modyfikacji była diagnostyka robiona. Całość zajęła jakieś 2-3 godziny.
Autko zdecydowanie lepiej się zbiera, w dużym stopniu różnicę odczułem wracając do domu poruszając się na wyższych biegach, auto bez porównania dużo lepiej się zbiera, co do samego spalania to nie wiem sam, musiałbym pokonać odcinek, tym samym stylem jazdy, co przed modyfikacją, gdyż teraz to było głównie testowanie. Według osoby, która mi to robiła doszło około 25 koni i 60 niutonometrów, w sumie nie ukrywam myślałem, że bedzie dużo więcej, ale tak podobno będzie bezpieczniej. Co najważniejsze nie zauważyłem, aby auto kopciło, chociaż z drugiej strony posiadam DPF wiec praktycznie i tak nie powinno. Jak więcej pojeżdżę to może jeszcze napisze jak wygląda sprawa ze spalaniem.



szpila79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn wrz 19, 2011 10:40
Lokalizacja: Hrubieszów

Chiptuning Woj. Lubelskie

Post autor: szpila79 » wt wrz 27, 2011 10:31

Wczoraj wieczorem miałem mały wyjazd jakieś nie całe 100 km w jedna stronę. Przed wyjazdem skasowałem ekonomizer, po powrocie wyszło spalanie około 0,7 litra mniej niż przed modyfikacją. Co prawda byłem o tym poinformowany że spalanie również spadnie, ale nie chcialo mi się wierzyć.
Jak może wzrosnąć moc a zarazem obniżyć się spalanie?



Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Re: Chiptuning Woj. Lubelskie

Post autor: goodhope » wt wrz 27, 2011 18:09

Zweryfikuj to z dystrybutorem. Lekkie kopnięcie synchro może powodować cyrki rzędu 1,5 l/100km na MFA.

Żadna, nawet najgorsza modyfikacja nie może powodować brania oleju. Po prostu to awykonalne.
Ale padająca turbina i owszem, dodatkowo jeszcze generuje dymienie (olej w wydechu).
Turbosprężarka to taka rzecz, która się zużywa, jak sprzęgło, opony czy koło zamachowe.
Modyfikacje często uwypuklają to co nieuniknione.
Niektórym jednak wydaje się, że 10 letnie auto musi być jeszcze przez co najmniej 10 lat bezawaryjne. A malejąca wartość z każdym rokiem to tylko następstwo ludzkiego widzimisię.
Przypadłość starczą najłatwiej przytulić do ostatniej osoby jaka dotykała auto. Zamiast poprosić o przywrócenie do oryginału w celu weryfikacji własnych domysłów.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Chiptuning Woj. Lubelskie

Post autor: toffic » śr wrz 28, 2011 00:07

szpila79 pisze: Jak może wzrosnąć moc a zarazem obniżyć się spalanie?
Po dobrym sofcie, czy to w benzynie czy dieslu, spalanie zawsze spadnie jeśli tylko nie wykorzystuje się przez cały czas max osiągów. Why?? Bo dobry program, na przykładzie TDi, to nie tylko większa dawka przy charakterystyce zewnętrznej ale i większa sprawnosć silnika



Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Re: Chiptuning Woj. Lubelskie

Post autor: goodhope » czw wrz 29, 2011 20:54

Brednie opowiadasz kolego :)

Aby się nie rozpisywać odsyłam do jednego z wielu źródeł, w których komuś chciało się rozpisać.
http://autowiedza.republika.pl/moc_i_sprawnosc.html

Potencjalne oszczędności zwykle wynikają ze zmian nawyków, częstszego korzystania z niższych zakresów prędkości obrotowej. Silnik dostaje więcej paliwa, ale jak się okazuje bardziej opłaca się dolać 15% niż kręcić wyżej na standardzie o 30%.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Chiptuning Woj. Lubelskie

Post autor: toffic » czw wrz 29, 2011 22:20

Niech ci będzie, że bredze, teraz już wiem dlaczego auta z moimi softami palą mniej niż twoje :jezor:



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Chiptuning Woj. Lubelskie

Post autor: spawacz » pt wrz 30, 2011 08:39

Toffic z twoimi? Z z tymi ktore dostales :jezor:


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości