z NX i metanolem

ON

http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=17#" onclick="window.open(this.href);return false;
Silnik: baza to 2.0tdi 8V BPW
Modyfikacje głowicy: poszerzone kanały, odpowiednio przygotowane zawory, skuteczność zabiegów sprawdzona na maszynce do badania przepływów, NIE wycierający się wałek Dbilas Dynamic.
W planach (jeszcze pod znakiem zapytania) dużo mocniejsze zawory i sprężyny oraz likwidacja hydrauliki
Modyfikacje bloku: planowanie, dodatkowe uszczelnienia, wyważone i odpowiednio przygotowane tłoki, wyważony wał korbowy
Układ dolotowy: turbina gt2260V z małymi modyfikacjami, doprowadzenie powietrza kwasówka fi85 i oczywiście FMIC
w planach przerobienie całego układu doprowadzającego powietrze do turbo na wydajniejszy
Układ wydechowy: 3" na jednym przelotowym tłumiku by El-tec
Układ wtryskowy: pompki zaopatrzone w końcówki RACE
Elektronika: zamontowane wskaźniki najbardziej potrzebne: boost, EGT, temp. oleju oraz ciśnienie oleju z czujnikiem na końcu układu smarowania
Układ chłodzenia: seria
Układ napędowy: sprzęgło by Radzikowski, skrzynia obliczona i przerobiona pod ćwiartkę, szpera Quaife
Strojenie: Rogalotti z MR Motors
Doposażone jest w instalacje NX i Snow Performance.
Najlepszy czas ET- 13.074s (z całym środkiem)