Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
sparrow, u mnie też wyszło marne 185km i 410nm na takim zestawie jak Skulek,a liczyłem na więcej i stwierdziłem że szkoda dalej cokolwiek zmieniać w tym silniku i jeżdzić na korekty bo są to duże koszta a przyrost marny żeby osiągnąć ze 185 koni te 195 więc ty Skulek daj sobie spokój z tym AFN i nic niekombinój dla paru koni
gti tdi 20jahre
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
ZULUS 28, no może tylko wałek od SDI i nowe szklanki dla lepszego samopoczucia .... no i KKK przeczyścić ..
...
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
Kolego a mi się wydaje, że to nie koniecznie wina pompy..sparrow pisze:Nie pije do wyniku,tylko do sławy,jaka otacza się te pompy,tylko.
Żeby nie było,iż mam coś do właściciela tej ibizy.
Mnie chodzi tylko o pompę.
Pozdrawiam.
U mnie na 11mm wtryskach 230 BRD pokazało 180KM 380NM .. byłem z lekka załamany bo do cholery tyle poszło kasy jechałem z myślą o 200KM a tu zonk. Już chciałem robić kampitalny remont silnika aby jeszcze poprawić wynik, ale skusiłem się na wtryski 260 i na zmianę mapsesnora. Po pierwszych hamowaniu 202KM 440NM a nic więcej nie robiłem przy silniku... I co i powiesz, że to też wina pompy była.. ??
Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
u mnie na 230 BRD i 11 wyszlo 194 KM i 412 Nm zdjete bo sprzeglo sie uslizgiwalo
ale ludzie zrozumcie ze auto autu nie rowne i ciezko porownywac takie same konfiguracje bo w kazdym moze co innego domagac. chyba ze wezmiemy wszystko nowe z fabryki to mozna sie o to pokusic
ale ludzie zrozumcie ze auto autu nie rowne i ciezko porownywac takie same konfiguracje bo w kazdym moze co innego domagac. chyba ze wezmiemy wszystko nowe z fabryki to mozna sie o to pokusic
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: śr mar 09, 2011 17:48
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
bez korekty tyle? jeżeli tak to wydaje mi sie ze większe szpryce większa dawka większa moc etcrafal102 pisze: Po pierwszych hamowaniu 202KM 440NM a nic więcej nie robiłem przy silniku... I co i powiesz, że to też wina pompy była.. ??
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
Nie no panowie na zdrowy rozum, jak założył map sensor od ARL który automatycznie zawyża doładowanie o ~0,2bara w,to na pewno Robert grzebał w programie.
...
Re: Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
cowboy,jak na razie wszystkie twoje domysły,tak zarówno szklanki,jak i ciśnienie,że tak powiem o kant dupy rozbić.
Co jeszcze wpadnie Ci do głowy,może ciśnienie sprężania polecisz zmierzyć?
Gdyby,co po raz wtóry powtórzę wsadzić tam falę de 110,to wynik byłby taki sam,jak obecnie na tej super ...987.
Sam widzisz,jakie zacne wyniki produkują te pompy.
O ile dobrze pamiętam,to sam przyznałeś,że zdecydowana wększość tych pomp,to padła.
Ale nieważne,że wyszło 185 z pomocą,(czyli 180 bez pomocy),ważne,że na pompie,która czyni cuda i daje kosmiczne przyrosty.
Ja wiem,że tyle samo,to można na dobrze złożonej hybrydzie bez trudu zrobić.
Skulek, powiedz mi,co by było gdybyś te 185 koni uzyskał na takiej składance?
Chyba byś zawału dostał.
Ale,że wyszło to na tej jakże dobrej pompie,to siedzisz cicho i udajesz,że jesteś zadowolony.
O ile pamiętam,to za 1wszym razem winę za dupny wynik ponosiła pompa,teraz z kolei,to wina silnika.
Ciekawi mnie,co będzie za 3cim podejściem,turbina?
A,że wyszło słabo,to tym razem wina padła na silnik.
Zawsze trzeba znaleźć winnego.
rob555,rozumiem Cię,jak mało kto.
Pokazałem wam,że na zdrowej,zaznaczam zdrowej ...987 można takie 185 koni uzyskać na słabszych wtryskach.
Więcej udowadniać nie muszę.
A wy się nadal pocieszajcie tłumaczeniem,że silniki macie "marne".
To,że na takich gratach wychodzą tak marne wyniki,to na bank tylko i wyłącznie wina siników,pompy zawsze były w świetnym stanie.
Używane pompy z kosmicznymi przebiegami nie mogą być przyczyną takich wyników.Nie pompy o numerze końcowym ...987.
To jedyne nieśmiertelne pompy wtryskowe jakie bosch wypuścił na rynek.
Nie takie,które część swojego żywota były pojone naszym doskonałym paliwem.
Znając życie,to większość tankuje tam,gdzie najtaniej,a później oszczędności wychodzą ... na rolkach.
Mnie zasadniczo chodzi tylko o uświadomienie niektórym,że sam numer 0 460 414 987 "wiosny nie czyni"
Pozdrawiam.
Co jeszcze wpadnie Ci do głowy,może ciśnienie sprężania polecisz zmierzyć?
Jeżeli piszesz o tej pompie,którą miał Skulek, wcześniej,to i tak dobrze wyszło,biorąc pod uwagę falę jaką otrzymał w komplecie.rob555 pisze:Na hybrydowej pompie :przy nastawniku 5-6mg konskich dawkach i doladowaniu 1.8 bara 170KM ledwo szlo w kupie dymu.
Gdyby,co po raz wtóry powtórzę wsadzić tam falę de 110,to wynik byłby taki sam,jak obecnie na tej super ...987.
Nie,uczepiłem się mitu jaki tutaj krąży,tylko mitu.rob555 pisze:Sparrow uczepiles sie tych uzywanych 11 jak rzep psiego ogona
Sam widzisz,jakie zacne wyniki produkują te pompy.
O ile dobrze pamiętam,to sam przyznałeś,że zdecydowana wększość tych pomp,to padła.
Ale nieważne,że wyszło 185 z pomocą,(czyli 180 bez pomocy),ważne,że na pompie,która czyni cuda i daje kosmiczne przyrosty.
Ja wiem,że tyle samo,to można na dobrze złożonej hybrydzie bez trudu zrobić.
Skulek, powiedz mi,co by było gdybyś te 185 koni uzyskał na takiej składance?
Chyba byś zawału dostał.
Ale,że wyszło to na tej jakże dobrej pompie,to siedzisz cicho i udajesz,że jesteś zadowolony.
O ile pamiętam,to za 1wszym razem winę za dupny wynik ponosiła pompa,teraz z kolei,to wina silnika.
Ciekawi mnie,co będzie za 3cim podejściem,turbina?
Idę o zakład,że tuner od razu wrzucił gotowca na ponad 190 koni.cowboy pisze:ja bym reklamował u Tunera, 190KM ma być
A,że wyszło słabo,to tym razem wina padła na silnik.
Zawsze trzeba znaleźć winnego.
rob555,rozumiem Cię,jak mało kto.
Pokazałem wam,że na zdrowej,zaznaczam zdrowej ...987 można takie 185 koni uzyskać na słabszych wtryskach.
Więcej udowadniać nie muszę.
A wy się nadal pocieszajcie tłumaczeniem,że silniki macie "marne".
To,że na takich gratach wychodzą tak marne wyniki,to na bank tylko i wyłącznie wina siników,pompy zawsze były w świetnym stanie.
Używane pompy z kosmicznymi przebiegami nie mogą być przyczyną takich wyników.Nie pompy o numerze końcowym ...987.
To jedyne nieśmiertelne pompy wtryskowe jakie bosch wypuścił na rynek.
Nie takie,które część swojego żywota były pojone naszym doskonałym paliwem.
Znając życie,to większość tankuje tam,gdzie najtaniej,a później oszczędności wychodzą ... na rolkach.
Mnie zasadniczo chodzi tylko o uświadomienie niektórym,że sam numer 0 460 414 987 "wiosny nie czyni"
Masz już konający silnik,szukaj nowego,najlepiej pd-ka,który ma ze 400kkm nakulane,a sprzedawany jest,jako silnik o przebiegu 170kkm.ZULUS 28 pisze:sparrow, u mnie też wyszło marne 185km i 410nm
Pozdrawiam.
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
sparrow, gdybym uzyskał to na składance to bym się cieszył i obalony zostałby mit 'składanek' , to jak bierzesz moją przerobioną pompę ? Zobaczymy ile z niej wyciśniesz ...
...
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
pomysl następnym razem zanim napiszesz albo przeczytaj co napisałeśsparrow pisze:cowboy,jak na razie wszystkie twoje domysły,tak zarówno szklanki,jak i ciśnienie,że tak powiem o kant dupy rozbić.
Co jeszcze wpadnie Ci do głowy,może ciśnienie sprężania polecisz zmierzyć?
ja nie sieje domysłów podałem dwa najprostsze do wyeliminowania przyczyny braku mocy na górze
domysły to snujesz Ty pisząc ciągle o jakiejś wyimaginowanym kulcie pompy z AHH i ciagle wciskając jakie to tłoczki z renaulta sa super,
nie widziałes auta Skulka na oczy a wszystko wiesz najlepiej - i podejmujesz dyskusje z Rob555 który to auto chipował
zarejestrowałes sie na forum po to żeby bronic tych zestawów z Renaulta? sprzedajesz to czy jaki masz w tym interes, bo ja nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi ?
pisałem juz na forum sobie pomagamy, a Ty dalej się wymądrzasz piszac posty w stylu WY (nie wiem chyba do ogółu forum) nie wiecie, a ja wiem
dla mnie 185KM jest więcej niz 170KM z falami dunaju, takie sa póki co fakty o aucie skulka
weź od skulka tą przerobioną pompę , poskładaj i idę o zakład że Rob555 za darmo shamuje ten zestaw żeby zobaczyć czy peknie 200KM - wchodzisz w to ?
Ty zyskasz sławę a Sulek +15KM
Re: Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
No ba... niejaki Jackowski (slynny jasnowidz z moich stron) bedzie mial przechlapane jak Twoje zdolnosci wyjda na jaw.sparrow pisze: Idę o zakład,że tuner od razu wrzucił gotowca na ponad 190 koni.
A,że wyszło słabo,to tym razem wina padła na silnik..
Nr totolotka, waluty, czy akcje na najblizsze tyg tym sie zajmij. Z tego sa pieniadze a przy takich zdolnosciach ... pienic sie na forum
to grzech i marnotractwo....
A propos silnika to jakos pol roku temu mialem seryjnego AFN ktory po sofcie klepal liche 130KM i 290Nm. Co wiecej paliwa lalem rosl tylko dym a
moc w dol. Zabawa z katem wtrysku czy doladowaniem nie przynosila efektu. Seria byla na granicy cos kolo 110KM.
Wlasciciel kazal mi moda zostawic bo auto i tak smietnik a chce zajezdzic z lepszym samopoczuciem.
Aaaa i co wazne juz byl po 2giej wymianie uszczelki pod glowica (na serii),
Stawialem na zajechane wtryski bo raczej one daja takie efekty...
Miesiac temu przyjechal z nowym slupkiem bo w starym po raz 3ci uszczelka padla wiec wkurzony kupil drugi motor i oblozyl to gratami ze swojego starego.
Wtryski zostaly stare, turbo tak samo, soft nie dygniety.
Wpadl na rolki by sprawdzic co wyjdzie...i wyszlo ponad 140KM i 320Nm !
Slupek styrany zyciem zabral ok 20KM i 40Nm... jak znajde wykresy to wrzuce...
Przypominam Ci ze to tylko mod seryjny....im wiecej krecisz tym stan techniczny bardziej na wynik wplywa.
Nadal chcesz wszystko na karb pompy zwalic? Ciezko wyciagnac wnioski ze motor moze byc juz zjechany (zreszta chyba byla przygoda z rozrzadem kiedys).
Zobacz ze wynik na pompie 10 tez mizerny jak na osprzet zastosowany. Myslisz ze bym nie ruszyl paru mapek by zadowolic wlasciciela i forumowych "szpecow" od kresek? Myslisz ze jestem takim leniem ze wale gotowca i szukam winnych wszedzie tylko nie w u siebie...??
Akurat to takie proste w tym motorze ze nawet na allegro mozna kupic przyzwoite wsady i skoro mialem zapowiedziane ze ma byc ogien a dym sie nie liczy to zdrowego podcziwego AFN na dobrym osprzecie wykrecic to proste jak szczanie.
Oj chlopie za duzo sobie wyobrazasz...auta sa sobie nie rowne i czasem lekki soft w aucie A da lepsze przyrosty niz hardcore w aucie B.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
sparrow, ten wykres co podałeś to jest na zdrowej oryginalnej 11 po przebiegu 100tys,daj teraz taki tylko z tą przerabianą 10 i będzie po temacie bo tak to tylko narazie wypisujesz jakie to są cudowne te 10 przerabiane a zero wyników
gti tdi 20jahre
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
Ja do dziś też nie widziałem mocnego TDI na przerabianej 10.. Głośno o tym ostatnio a brak wyników... więc coś z tym nie tak..
Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości