Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- czarodziej6969
- Gadatliwa bestia
- Posty: 691
- Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy
był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5
był golf mk3
jest golf mk5
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Wszystko zmienione, m.in. zakuty kompleksowo i zwiększona pojemność, turbo GT2559 (chyba??) pompowane 3,2bara, w planach miało być potem GT2860RS czy GT3063V na moce 500-580KM ...plus wiele, wiele innych jak dodatki do paliwa.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Golf 1 1,6D(CR), założone T3 z Golfa 2 TD (JR), 1,4 bara, przelot 2,2 cala, wtryski merce 265, pompa z 1,6D bez grzybka, gov mod:
Pierwszy pomiar na ubogiej dawce, drugi na właściwej.
W planach założenie IC, już leży.
A mówili, że Diesle się nie kręcą i mają nisko moment Normalnie ten silnik idzie ponad 6000 tylko jak widać nie ma już za bardzo sensu bo i tak pompa nie wyrabia przyspieszać kąta wtrysku.
Pierwszy pomiar na ubogiej dawce, drugi na właściwej.
W planach założenie IC, już leży.
A mówili, że Diesle się nie kręcą i mają nisko moment Normalnie ten silnik idzie ponad 6000 tylko jak widać nie ma już za bardzo sensu bo i tak pompa nie wyrabia przyspieszać kąta wtrysku.
Ostatnio zmieniony wt mar 12, 2013 01:11 przez twromek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy
tzn ze masz 2 wykresy z EcuProject i Agma Tuning ?? i dwa różne wyniki ??
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
tak dokładnie mam 2 wykresy i dwa rózne wyniki.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
wklejam wykres arl po modach
male info co do zmian
wydech przelot 3' / 2,75
kolektor wydechowy rurowy
turbo hybryda 2260 mietek/bmdablju
dawka via MAP
pomiar na 5 biegu
male info co do zmian
wydech przelot 3' / 2,75
kolektor wydechowy rurowy
turbo hybryda 2260 mietek/bmdablju
dawka via MAP
pomiar na 5 biegu
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pn sie 21, 2006 16:05
- Lokalizacja: PK/PPL
- Kontakt:
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
i na takim setupie jeździ ? wynik zacny a co na to sprzęgło ?
ASV + gt22,11,230,2.5",FMIC itd
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
zabba88, zanim powiesz o lagu pomysl co to lag... na wykresie zadnym laga nie zobaczysz.. lag to opozniona reakcja turbo na przycisniecie gazu... w tym aucie laga nie ma, auto jezdzi do 2500 podobnie jak seria reaguje na gaz podobnie przyspieszenia tez sa podobne pozniej sie dzieje. ze silnik ma taka charakterystyke a nie inna nie oznacza ze ma laga po zatym mozesz mi zaufac ze dla dwumasy i sprzegla 400 niuta przy 2000 rpm jest wiekszym obciazeniem niz 500 przy 3000 rpm z powodu drgan harmonicznych.
Magic-Cookie, sprzeglo ma sie ok
manior15, to jezdzi po miescie wiec lipa nie jest... minie lat kilka zanim zrozumiecie ze 2256 to przezytek
Magic-Cookie, sprzeglo ma sie ok
manior15, to jezdzi po miescie wiec lipa nie jest... minie lat kilka zanim zrozumiecie ze 2256 to przezytek
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- hugo00
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
- Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Auto jezdzi glownie po miescie i nie bylo potrzeby "przestawiania sie" na nowy setup wiec jazda bezproblemowa. zjawisko Laga porownywalne niewiele wieksze niz w arl - rząd 0.2-0.5sek. Do 2400-2500 jezdzi jak arl a jak potrzeba spuscic psy to wystarczy troche wyzej zakrecic i pasażerowie zaciskaja zwieracze Jesli mam byc szczery to przy poprzednim setupie przy (190 hp/380nm) szerokim i plaskim momencie od niskich zakresow sprzeglo mialo tendencje do poslizgiwania. teraz tego nie ma.
Dobra robota Evolution.
btw... raz na zawsze sie nauczcie
LAG jest to czas jaki uplywa pomiedzy zadaniem przez ECU konkretnego ladowania, a osiagnieciem tego ladowania (w sekundach).
Turbo dziura - bardzo czesto (nawet przez profesjonalistów) mylone z Lagiem. Turbo dziura jest to efekt wystepujacy od poczatku dzialania turbo do gwaltownego wzrostu doladowania.
zaczerpniete z mototechnic.pl
Dobra robota Evolution.
btw... raz na zawsze sie nauczcie
LAG jest to czas jaki uplywa pomiedzy zadaniem przez ECU konkretnego ladowania, a osiagnieciem tego ladowania (w sekundach).
Turbo dziura - bardzo czesto (nawet przez profesjonalistów) mylone z Lagiem. Turbo dziura jest to efekt wystepujacy od poczatku dzialania turbo do gwaltownego wzrostu doladowania.
zaczerpniete z mototechnic.pl
Ostatnio zmieniony śr cze 29, 2011 18:20 przez hugo00, łącznie zmieniany 2 razy.
Pomiary G-tech
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości