Strona 28 z 32

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: czw sty 21, 2016 19:23
autor: Skrzak
Golf IV wagon, AXR,
- turbo ARL
- jednomas 1z + sprzęgło VR6
- FMIC 550x230x65mm
- EGR out
- wydech przelot
- map sensor C

Seria malutka wyszła - 103KM, ale końcowy wynik jak na seryjne pompowtryski AXR, jest okej. Widać przeładowanie turbiny na około 3tys rpm, trzeba obczaić sztangę i geometrię. Wynik tylko orientacyjnie, bo opony zimowe. Na wiosnę będzie bardziej wiarygodny i pewnie trochę niższy.
Obrazek

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

: sob sty 23, 2016 14:38
autor: barthezz2
Seat Ibiza 6L 1.9TDI 130KM :

- Słupek po remoncie (ARL)
- Głowica Po portingu - zawory seria
- Wałek Seria
- Turbo GTB2260VKLR by Fiodor
- najwiekszy Fmic z przodu z Fmic.pl
- Wtryski Firad HF 100% na korpusach AL
- Kolektor Ssący Custom by VRservice
- Wydech 2.75cala
- Skrzynia biegów GUC z cupry BPX + Szpera Quaife
- Sprzegło Jednomas + Wzmocniony Docisk + Spiek 4 łopatkowy
- Strojony przezemnie :)

Najpierw Soft na "miasto" vs Soft na "ćwiartke" Moc bez szału wieksza bo soft zrobiony pod nitro i mocno otwarty zawór N75 wiec doładowanie praktycznie identyczne jak na sofcie na miasto czyli 2.5bar . Na sofcie na "miasto" EGT max 880 Stopni także bezpiecznie :)
Obrazek


Soft na "ćwiartke" vs soft na "ćwiartke" Plus Nitro strzał od 3300-3400
Obrazek

Niestety ale Pompa Metanolu odmówiła posłuszeństwa także pomiary tylko na Ropie i na Ropie + Nitro do tego na już pustawej Butli wiec przyrosty też nie takie jakie powinny być , moim zdaniem z Metanolem i pełną butlą powinno być w okolicach 335KM/600NM na Ropie z metką i około 420KM/750NM z Nitro . Na wiosne bedzie powtórna próba.

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: sob sty 23, 2016 17:31
autor: jarol2002
Model Auta : Audi A4 B5
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AFN
Modyfikacje silnika : Turbosprężarka GT1749VA, wytryski 216, MAP 3 bary, sprzęgło AWX
Moc seryjna : 110km/235Nm
Chiptuning : 163Km/364Nm by JAROL

Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: śr sty 27, 2016 01:36
autor: spanky
Model auta: Audi A3 8L
Rodzaj silnika: 1.9 TDI ASZ

Modyfikacja silnika:
W aucie zamontowana została turbosprężarka GTB2260VZK z Porsche Cayenne - (przerobienie na podciśnienia i montaż by krzysiek1606).
FMIC
MAPsensor 4bar,
zestaw sprzęgła BTB,
seryjne pompowtryskiwacze AL.
usunięty mechanicznie i programowo EGR oraz przepływomierz (MAF).

MOC: 241PS / 460 Nm
RODZAJ HAMOWNI: Dynomet(drogowa) / Dynoproject(obciążeniowa)

Tuner:
modyfikacje mechaniczne (krzysiek1606)
strojenie EDCtuning (spanky)

Pomiar Hamownia - Dynomet
Obrazek

Pomiar Hamownia - Dynoproject
Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: śr sty 27, 2016 01:39
autor: Conrado1991
Model auta: Skoda Octavia I
Silnik: 1.9 TDI AHF
Modyfikacje: Katalizator out
Moc seryjna: 115,6KM/237Nm
Chiptuning: 144,8KM/294Nm by Daron

Obrazek

Jest to wynik na ori 205. Wynik na wtryskach 216 i jednomasie oraz sprzęgle G60 z kevlarem wkrótce.

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: sob sty 30, 2016 19:03
autor: lukasz143
i ja się pochwalę.
Audi a4 b5 96r 1z 16bit.

silnik nie rozbierany,
nowy docisk plus tarcza z kevlarem, jednomas,
wałek 38E sdi,
wtryski 0.250 firad cobretti,
turbo gt2256v merc 2,7 plus dolot z agr custom,
FMIC 550x140x65,
wydech przelot dp 3cale, reszta 2,5 na dwóch tłumikach,
kat out, egr out, odma out, usunięta przepływka,
wstępna pompa paliwa,
pompa wtryskowa custom: tłoczek 11mm, nastawnik hdk248 modyfikowany,
tłoczek przyspieszacza 052, niska podkładka miedzy falą a tłokiem, podbite ciśnienie,
krótkie springi, fala de643, korpus pompy afn.

Sprawy mechaniczne, przerobienie sterowania na vnt i budowa pompy najlepszy mechanik w okolicy;)
soft by Prochip.

ogólnie szał jest. Piotrek z Prochip naprawdę się przyłożył wyciągając tyle momentu z tego turba. Problem jest z egt, ponieważ przekracza 900st, ale to nie wina wtrysków a turbiny i źle zamontowanego FMIC. W planach wymiana na gtb. Wykres po poprawce ze wzgledu na egt, ogólnie da się z tego zrobic ok220KM.

Obrazek

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

: ndz sty 31, 2016 14:29
autor: jarol2002
Model Auta : Seat Ibiza
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AXR
Modyfikacje silnika : Turbosprężarka GT1749VA,
Moc seryjna : 101km/250Nm
Chiptuning : 160Km/357Nm by JAROL

Obrazek

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

: sob lut 06, 2016 09:27
autor: jarol2002
Model Auta : Audi A4 B6
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AVF
Modyfikacje silnika by FROGRACING :
- Turbosprężarka GTB2260VK,
- map 4 bar,
- Firad HF50,
- EGR i KAT out,
- IC frontowy+orurowanie ze stali nierdzewnej
- nowy dwumas+tarcza kevlar+mocniejszy docisk
Moc seryjna : 131km/310Nm
Chiptuning : 240Km/447Nm by JAROL

Auto obecnie jeszcze na seryjnym wydech który trochę ogranicza, po zrobieniu nowego dołożymy z kilkanaście koni i trochę Nm.

Obrazek

Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: sob lut 06, 2016 11:18
autor: mrcinek
2.0 TDI CR CFGB
Dolot , Intercooler , turbo hybrydowe , DPF OFF .
Sprzęgło już mocno daje znać o swoich ograniczeniach.
Auto ciągle jeszcze jest niedostrojone i liczę na lepszy wynik w przyszłym tygodniu .

Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: ndz lut 07, 2016 16:01
autor: Fodor
Toledo2 1,9 tdi asv
pompa wtryskowa ori sekcja 11ka z renowki, przerobiony nastawnik
W290
walek sdi
turbo GTB2056 mercedes
wydech 2,5
fmic 180mm
praktycznie bez dymnie!!
Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: ndz lut 07, 2016 16:07
autor: Fodor
Porowniania golfa VP i leona PD arl
w golfie VP:
dol DP
pompa 11ka pomadzona
walek sdi
w 330
turbo GTB2060VKLR
fmic 600x300
wydech 2,5

leon PD ARL
W firad+80
turbo GTB2060VKLR
fmic 600x300
i jedne i drugie auto w wiekszym stopniu ogarnialem osobiscie stroil oczywiscie Robert Tune-up przez przypadek wyszlo niemal jednokowy wykres :)
Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: pn lut 08, 2016 00:24
autor: strus90
AHF 110KM
Turbo ASZ
Sprzeglo G60

Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: śr lut 10, 2016 23:27
autor: spawacz
Passat 1.9 130 AVF , 315 000 przebiegu , nowy walek i hydro , pompki ori.
-silnik AVF swap z AFN
-GTB20 z Volvo D5
-wydech 2.5
-FIMC
-Soft DARON
-sprzeglo 1 mas + spiek
Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: pn lut 15, 2016 20:23
autor: strus90
Seat Toledo ASV 110KM

Turbo GT2056V
Wtryski 0.216 Bosch
Pompa 11ka
Walek SDI
FMIC
Kolektor ssacy z PD
Pompka w zbiorniku
DP 2,5"
Sprzeglo G60/VR6

Obrazek

Niestety turbo wstawalo ospale, silnik sie gotowal i na nic zdala sie podmianka slupka wiec wpadlo kilka zmian:

Turbo GTB1756VK
Wymiana pompy wodnej SKF (plastikowy wirnik) na Metelli (wirnik stalowy)
Dodatkowa pompa wody elektryczna
Termostat 80*C

Obrazek

A tak odpycha sie auto

https://www.youtube.com/watch?v=ain2Ro4 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;