Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1498
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Pòmòrze
Auto: Golf IV
Silnik: AXR

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Skrzak » czw sty 21, 2016 19:23

Golf IV wagon, AXR,
- turbo ARL
- jednomas 1z + sprzęgło VR6
- FMIC 550x230x65mm
- EGR out
- wydech przelot
- map sensor C

Seria malutka wyszła - 103KM, ale końcowy wynik jak na seryjne pompowtryski AXR, jest okej. Widać przeładowanie turbiny na około 3tys rpm, trzeba obczaić sztangę i geometrię. Wynik tylko orientacyjnie, bo opony zimowe. Na wiosnę będzie bardziej wiarygodny i pewnie trochę niższy.
Obrazek


Kupię:
- wiązkę środka lewej lampy xenon AL Golf 4.
Moje padło: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6320126" onclick="window.open(this.href);return false;

barthezz2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob gru 13, 2008 17:07
Lokalizacja: Gdynia

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

Post autor: barthezz2 » sob sty 23, 2016 14:38

Seat Ibiza 6L 1.9TDI 130KM :

- Słupek po remoncie (ARL)
- Głowica Po portingu - zawory seria
- Wałek Seria
- Turbo GTB2260VKLR by Fiodor
- najwiekszy Fmic z przodu z Fmic.pl
- Wtryski Firad HF 100% na korpusach AL
- Kolektor Ssący Custom by VRservice
- Wydech 2.75cala
- Skrzynia biegów GUC z cupry BPX + Szpera Quaife
- Sprzegło Jednomas + Wzmocniony Docisk + Spiek 4 łopatkowy
- Strojony przezemnie :)

Najpierw Soft na "miasto" vs Soft na "ćwiartke" Moc bez szału wieksza bo soft zrobiony pod nitro i mocno otwarty zawór N75 wiec doładowanie praktycznie identyczne jak na sofcie na miasto czyli 2.5bar . Na sofcie na "miasto" EGT max 880 Stopni także bezpiecznie :)
Obrazek


Soft na "ćwiartke" vs soft na "ćwiartke" Plus Nitro strzał od 3300-3400
Obrazek

Niestety ale Pompa Metanolu odmówiła posłuszeństwa także pomiary tylko na Ropie i na Ropie + Nitro do tego na już pustawej Butli wiec przyrosty też nie takie jakie powinny być , moim zdaniem z Metanolem i pełną butlą powinno być w okolicach 335KM/600NM na Ropie z metką i około 420KM/750NM z Nitro . Na wiosne bedzie powtórna próba.


był : Golf 3 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 174.5KM/382NM - ET@15,6
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Jest : Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ / 328KM/560NM +Metanol+NX - ET@12,40
https://www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/info/?tab=page_info

jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: jarol2002 » sob sty 23, 2016 17:31

Model Auta : Audi A4 B5
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AFN
Modyfikacje silnika : Turbosprężarka GT1749VA, wytryski 216, MAP 3 bary, sprzęgło AWX
Moc seryjna : 110km/235Nm
Chiptuning : 163Km/364Nm by JAROL

Obrazek


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

Awatar użytkownika
spanky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 550
Rejestracja: pn maja 25, 2009 20:35
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: spanky » śr sty 27, 2016 01:36

Model auta: Audi A3 8L
Rodzaj silnika: 1.9 TDI ASZ

Modyfikacja silnika:
W aucie zamontowana została turbosprężarka GTB2260VZK z Porsche Cayenne - (przerobienie na podciśnienia i montaż by krzysiek1606).
FMIC
MAPsensor 4bar,
zestaw sprzęgła BTB,
seryjne pompowtryskiwacze AL.
usunięty mechanicznie i programowo EGR oraz przepływomierz (MAF).

MOC: 241PS / 460 Nm
RODZAJ HAMOWNI: Dynomet(drogowa) / Dynoproject(obciążeniowa)

Tuner:
modyfikacje mechaniczne (krzysiek1606)
strojenie EDCtuning (spanky)

Pomiar Hamownia - Dynomet
Obrazek

Pomiar Hamownia - Dynoproject
Obrazek



Awatar użytkownika
Conrado1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob sie 15, 2015 08:39
Lokalizacja: Ciepielów

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Conrado1991 » śr sty 27, 2016 01:39

Model auta: Skoda Octavia I
Silnik: 1.9 TDI AHF
Modyfikacje: Katalizator out
Moc seryjna: 115,6KM/237Nm
Chiptuning: 144,8KM/294Nm by Daron

Obrazek

Jest to wynik na ori 205. Wynik na wtryskach 216 i jednomasie oraz sprzęgle G60 z kevlarem wkrótce.


Octavia I MS-Design 1.9 TDI AHF+216+chip http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=590088

lukasz143
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob wrz 08, 2012 21:23

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: lukasz143 » sob sty 30, 2016 19:03

i ja się pochwalę.
Audi a4 b5 96r 1z 16bit.

silnik nie rozbierany,
nowy docisk plus tarcza z kevlarem, jednomas,
wałek 38E sdi,
wtryski 0.250 firad cobretti,
turbo gt2256v merc 2,7 plus dolot z agr custom,
FMIC 550x140x65,
wydech przelot dp 3cale, reszta 2,5 na dwóch tłumikach,
kat out, egr out, odma out, usunięta przepływka,
wstępna pompa paliwa,
pompa wtryskowa custom: tłoczek 11mm, nastawnik hdk248 modyfikowany,
tłoczek przyspieszacza 052, niska podkładka miedzy falą a tłokiem, podbite ciśnienie,
krótkie springi, fala de643, korpus pompy afn.

Sprawy mechaniczne, przerobienie sterowania na vnt i budowa pompy najlepszy mechanik w okolicy;)
soft by Prochip.

ogólnie szał jest. Piotrek z Prochip naprawdę się przyłożył wyciągając tyle momentu z tego turba. Problem jest z egt, ponieważ przekracza 900st, ale to nie wina wtrysków a turbiny i źle zamontowanego FMIC. W planach wymiana na gtb. Wykres po poprawce ze wzgledu na egt, ogólnie da się z tego zrobic ok220KM.

Obrazek



jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

Post autor: jarol2002 » ndz sty 31, 2016 14:29

Model Auta : Seat Ibiza
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AXR
Modyfikacje silnika : Turbosprężarka GT1749VA,
Moc seryjna : 101km/250Nm
Chiptuning : 160Km/357Nm by JAROL

Obrazek


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

Post autor: jarol2002 » sob lut 06, 2016 09:27

Model Auta : Audi A4 B6
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AVF
Modyfikacje silnika by FROGRACING :
- Turbosprężarka GTB2260VK,
- map 4 bar,
- Firad HF50,
- EGR i KAT out,
- IC frontowy+orurowanie ze stali nierdzewnej
- nowy dwumas+tarcza kevlar+mocniejszy docisk
Moc seryjna : 131km/310Nm
Chiptuning : 240Km/447Nm by JAROL

Auto obecnie jeszcze na seryjnym wydech który trochę ogranicza, po zrobieniu nowego dołożymy z kilkanaście koni i trochę Nm.

Obrazek

Obrazek


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

mrcinek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt gru 26, 2014 12:16

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: mrcinek » sob lut 06, 2016 11:18

2.0 TDI CR CFGB
Dolot , Intercooler , turbo hybrydowe , DPF OFF .
Sprzęgło już mocno daje znać o swoich ograniczeniach.
Auto ciągle jeszcze jest niedostrojone i liczę na lepszy wynik w przyszłym tygodniu .

Obrazek



Awatar użytkownika
Fodor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:02

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Fodor » ndz lut 07, 2016 16:01

Toledo2 1,9 tdi asv
pompa wtryskowa ori sekcja 11ka z renowki, przerobiony nastawnik
W290
walek sdi
turbo GTB2056 mercedes
wydech 2,5
fmic 180mm
praktycznie bez dymnie!!
Obrazek


ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe

https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Fodor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:02

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Fodor » ndz lut 07, 2016 16:07

Porowniania golfa VP i leona PD arl
w golfie VP:
dol DP
pompa 11ka pomadzona
walek sdi
w 330
turbo GTB2060VKLR
fmic 600x300
wydech 2,5

leon PD ARL
W firad+80
turbo GTB2060VKLR
fmic 600x300
i jedne i drugie auto w wiekszym stopniu ogarnialem osobiscie stroil oczywiscie Robert Tune-up przez przypadek wyszlo niemal jednokowy wykres :)
Obrazek


ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe

https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
strus90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: sob sty 15, 2011 14:40
Lokalizacja: Nasielsk
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: strus90 » pn lut 08, 2016 00:24

AHF 110KM
Turbo ASZ
Sprzeglo G60

Obrazek


Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: spawacz » śr lut 10, 2016 23:27

Passat 1.9 130 AVF , 315 000 przebiegu , nowy walek i hydro , pompki ori.
-silnik AVF swap z AFN
-GTB20 z Volvo D5
-wydech 2.5
-FIMC
-Soft DARON
-sprzeglo 1 mas + spiek
Obrazek


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
strus90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: sob sty 15, 2011 14:40
Lokalizacja: Nasielsk
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: strus90 » pn lut 15, 2016 20:23

Seat Toledo ASV 110KM

Turbo GT2056V
Wtryski 0.216 Bosch
Pompa 11ka
Walek SDI
FMIC
Kolektor ssacy z PD
Pompka w zbiorniku
DP 2,5"
Sprzeglo G60/VR6

Obrazek

Niestety turbo wstawalo ospale, silnik sie gotowal i na nic zdala sie podmianka slupka wiec wpadlo kilka zmian:

Turbo GTB1756VK
Wymiana pompy wodnej SKF (plastikowy wirnik) na Metelli (wirnik stalowy)
Dodatkowa pompa wody elektryczna
Termostat 80*C

Obrazek

A tak odpycha sie auto

https://www.youtube.com/watch?v=ain2Ro4 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;


Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości