[mk4] Balans auta
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk4] Balans auta
Witam
Czy myślał ktoś z was aby zmniejszyć wagę auta? np w TDI wywalić koło zapasowe i zamiast jego wstawić tam np akumulator wydrzeć z przodu i dać do tyłu, tak jak w bmw? Tak rozmyślam co można by zrobić dla lepszego balansu golfa i jak by to się miało do stylu jazdy. Nowe wozy vaga w ogóle nie mają za pasówki tylko sprzęt do zaklejenia dziury i napompowania koła, waga i balans jest bardzo ważny dlatego też i nowe kołyski i wahacze są aluminiowe, dzięki temu można osiągnąć lepszy wynik i w spalaniu i reakcji na koła na nawierzchnie.
Czy myślał ktoś z was aby zmniejszyć wagę auta? np w TDI wywalić koło zapasowe i zamiast jego wstawić tam np akumulator wydrzeć z przodu i dać do tyłu, tak jak w bmw? Tak rozmyślam co można by zrobić dla lepszego balansu golfa i jak by to się miało do stylu jazdy. Nowe wozy vaga w ogóle nie mają za pasówki tylko sprzęt do zaklejenia dziury i napompowania koła, waga i balans jest bardzo ważny dlatego też i nowe kołyski i wahacze są aluminiowe, dzięki temu można osiągnąć lepszy wynik i w spalaniu i reakcji na koła na nawierzchnie.
EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
[mk4] Balans auta
admin911, wywalajac aku do tylu dokladasz pare kg kabli
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
[mk4] Balans auta
Przeciągnąłbym jeden kabel plus masa do auta, ale chodzi mi o balans, patrząc na bmw czy passata , silnik umieszczony wzdłużnie i przed przednimi kielichami lub po środku, na pewno ma to ogromny wpływ na prowadzenie się auta w zakręt.
EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...
[mk4] Balans auta
admin911, nie pisz lepiej już nic więcej
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
[mk4] Balans auta
admin911, zdajesz sobie sprawe jakiej srednicy bylby to kabel ? bo chyba nie wiesz co piszesz
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
[mk4] Balans auta
Top Gear się chłopak naoglądał
Dość tego że mkIV to i tak jest jedna wielka jeżdząca kanapa której rozkład mas 50/50 nie pomoże niestety
Dość tego że mkIV to i tak jest jedna wielka jeżdząca kanapa której rozkład mas 50/50 nie pomoże niestety
[mk4] Balans auta
hehe tak coś kombinuje co tu zrobić ze swoją kanapką blachy, no dobra Adamm nie panikuj z kablem, bmw nie ma az takiego grubego kabla, ja taki jak od plusa mam do wzmaka ;p
bongo które auto z vag grupy miało by dobry rozkład masy ? ? Mi się wydaje że z mk4 da się sporo ale trzeba spoko kombinować
chu.. z top gearem program dla ludu nie dla takich kombinatorów jak tutaj
" onclick="window.open(this.href);return false;
bongo które auto z vag grupy miało by dobry rozkład masy ? ? Mi się wydaje że z mk4 da się sporo ale trzeba spoko kombinować
chu.. z top gearem program dla ludu nie dla takich kombinatorów jak tutaj
" onclick="window.open(this.href);return false;
EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...
[mk4] Balans auta
co myślicie o wachaczach(odlewane) z cupry r lub r32 oraz sposób montowania stabilizatora do amorków czy jest to lepiej opracowana konstrukcja niż łączenia stabilizatora do wachacza?
Jak narazie mam 20mm stabilizator z przodu i gotowy czeka eibach 25mm zastanawiam się czy może nie pójść w strone stabilizatora z r32
Jak narazie mam 20mm stabilizator z przodu i gotowy czeka eibach 25mm zastanawiam się czy może nie pójść w strone stabilizatora z r32
EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...
[mk4] Balans auta
rozkładu mas łatwo nie poprawisz w cywilnym aucie
kombinuj z grubszymi stabilizatorami, wahacze to bardzo dobry pomysł - ogólnie słowo klucz to geometria !
rozpórki, dobre amorki bilsteina, lekki negatyw a przede wszytskim OPONA i mozesz zrobić tak że golf bedzie zamiast ryc przodem to zarzucał dupą
popatrz w temat usera stf - on golfem mkIV 1.8T 200KM robił 1:20 na rozecie
tu masz temat o autku:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=161&t=92098" onclick="window.open(this.href);return false;
dodam że na pojezdzawkach objezdzal evo, sti i bmw
tak wiec mozna golfem szybko jezdzic w zakretach, ale trzeba duzo trenować bo łacznik odgrywa ogromną rolę
kombinuj z grubszymi stabilizatorami, wahacze to bardzo dobry pomysł - ogólnie słowo klucz to geometria !
rozpórki, dobre amorki bilsteina, lekki negatyw a przede wszytskim OPONA i mozesz zrobić tak że golf bedzie zamiast ryc przodem to zarzucał dupą
popatrz w temat usera stf - on golfem mkIV 1.8T 200KM robił 1:20 na rozecie
tu masz temat o autku:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=161&t=92098" onclick="window.open(this.href);return false;
dodam że na pojezdzawkach objezdzal evo, sti i bmw
tak wiec mozna golfem szybko jezdzic w zakretach, ale trzeba duzo trenować bo łacznik odgrywa ogromną rolę
[mk4] Balans auta
tak właśnie zaczynam robić cowboy, z tylnej belce org jest mały stabilizator tylko w wersjach gti są większe jak i z przodu też, ja niestety autko od początku mam z najchudszymi, dostawiając do tyłu h&r dostałem nadsterowność i tak było że tyłem mi zarzuca ale znowu przód się za bardzo wygina, a na mokrym nawet ślizga, nie zamontowałem jeszcze przedniego 25mm eibacha, mój orginał to 20mm,
na początku po zamontowaniu tylnego h&r 22mm, autko na mokrym łapało podsterowność skręcam kierownicą i jadę do przodu, wymieniłem przednie łączniki z plastikowych na metalowe z wersji gti autko odrazu przestało się ślizgać na mokrym ale dalej mi mało, tak z ciekawości mieżyłem brata passata kombi stabilizator i oryginalnie przód ma 29mm , tak myślę żeby auto mi tak samo wchodziło w zakręty jak passat myślę że ten stabilizator mi pomoże.
na dniach zabieram się za poluiretanowe tuleje czerwone, bo jak narazie to mam na przednich kołach lekki negatyw przez co mi zjadło roczne opony po krawędzi :/ myślę zrobić przednie zawieszenie a mam trochę roboty, magiel mi siada i od razu chciałbym robić wszystko na raz stabilizator, poly tuleje, eibach stabilizator, ustawić geometrie i kupić dobre oponki falken lub toyo chyba ze conti ale jeszcze nie myslałem zbytnio które
dzięki cowboy za podrzucenie tematu z stf , kolega zrobił z zawieszeniem to co ja będę chciał teraz pozytywnie podchodze do sprawy z golfikiem
na początku po zamontowaniu tylnego h&r 22mm, autko na mokrym łapało podsterowność skręcam kierownicą i jadę do przodu, wymieniłem przednie łączniki z plastikowych na metalowe z wersji gti autko odrazu przestało się ślizgać na mokrym ale dalej mi mało, tak z ciekawości mieżyłem brata passata kombi stabilizator i oryginalnie przód ma 29mm , tak myślę żeby auto mi tak samo wchodziło w zakręty jak passat myślę że ten stabilizator mi pomoże.
na dniach zabieram się za poluiretanowe tuleje czerwone, bo jak narazie to mam na przednich kołach lekki negatyw przez co mi zjadło roczne opony po krawędzi :/ myślę zrobić przednie zawieszenie a mam trochę roboty, magiel mi siada i od razu chciałbym robić wszystko na raz stabilizator, poly tuleje, eibach stabilizator, ustawić geometrie i kupić dobre oponki falken lub toyo chyba ze conti ale jeszcze nie myslałem zbytnio które
dzięki cowboy za podrzucenie tematu z stf , kolega zrobił z zawieszeniem to co ja będę chciał teraz pozytywnie podchodze do sprawy z golfikiem
EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...
[mk4] Balans auta
spoko, pogadaj z nim, bo stf chyba z Twoich okolic jestadmin911 pisze:dzięki cowboy za podrzucenie tematu z stf , kolega zrobił z zawieszeniem to co ja będę chciał teraz pozytywnie podchodze do sprawy z golfikiem
wiem że przy obniżeniu auta warto iść w te wahacze z S3 bo sie zmienia bodajże roll center, a te z S3 mają jakoś niżej mocowanie czy coś... teraz na szybko nie pamietam
[mk4] Balans auta
kurcze przy tych z s3 trzeba amorki inne :/ no i stabilizator gdzie ja juz mam eibacha do tych blaszanych wahaczy, na razie zostanę przy tych wahaczach zobaczę jeszcze co i jak może jak mi sie uda gdzie trafić do reki taki wahacz z s3 to pomierzę go z normalnym, ja myślałem ze te z s3 sa mocniejsze bo odlane i siła pracy rozchodziła by się lepiej niż na tych z blachy,
choć jest jeszcze jedna opcja by zastosować te wahacze , mianowicie rozwiercić gwint na stabilizator w wahaczu z s3, dziwne ale vw już chyba takie coś próbował, bo w owych wahaczach s3 są miejsca na właśnie stabilizator jak ten zwykły w mk4, zastanawiam się tylko czy to by nie osłabiło stabilizatora w dużym stopniu i czy w ogóle dało by rade, wrzuciłem fote z tym pickiem na wahaczu
zapomniałem dodać śrubka w to miejsce to m10x50
choć jest jeszcze jedna opcja by zastosować te wahacze , mianowicie rozwiercić gwint na stabilizator w wahaczu z s3, dziwne ale vw już chyba takie coś próbował, bo w owych wahaczach s3 są miejsca na właśnie stabilizator jak ten zwykły w mk4, zastanawiam się tylko czy to by nie osłabiło stabilizatora w dużym stopniu i czy w ogóle dało by rade, wrzuciłem fote z tym pickiem na wahaczu
zapomniałem dodać śrubka w to miejsce to m10x50
EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości