Fala tłokorozdzielacza 11mm

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: soprano89 » ndz kwie 10, 2016 16:58

Właśnie dziwna sprawa bo większy dym jest na pompie, z afn na tej 988 dymu dawka na 5



Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: palio » ndz kwie 10, 2016 16:58

dawid13132, zdaję sobie z tego sprawę. Rozmawiałem i z Tobą na ten temat i z innymi, którzy podpowiadali mi jak zakładałem pompę. Większość nawet twierdziła, że korpus z reni 988 nie podejdzie do 1z.



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: bzdzioch1 » ndz kwie 10, 2016 16:58

Soprano jaki nastawnik zapodałeś? jaki numer hdk?



soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: soprano89 » ndz kwie 10, 2016 17:01

Hdk 196 czyli afn



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: bzdzioch1 » ndz kwie 10, 2016 17:03

Daj ten z renaty i podkładkę cieńszą pod tłok..



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: tomek08 » ndz kwie 10, 2016 17:05

Dzięki chłopaki za objaśnienia.
dawid13132, do tej pory też tak myślałem:
dawid13132 pisze:Tomku korpus 988 jest ok, testowane u mnie.
jednak, teraz już sam nie wiem :-(
Sam, mam u siebie podobno taką hybrydę, na korpusie z 988, fali DE143 i niby po jakimś modzie. Po założeniu tego do samochodu, auto zaczęło jechać, jak kiedyś po zmianie wtrysków z 0,205, na 0,216, czyli odczuwalnie lepiej.
Kiedyś przy jakiejś robocie, chyba zajrzę do środka, co tam jest, bo sam jestem ciekaw, czy mnie ktoś nie zrobił znów w bambuko. :?
Jeszcze raz dziękuję.

To jeśli by przerzucił wstępną z AFNa do korpusu 988, czy coś się poprawi, na +, czy nie ma sensu, trzeba pakować cały korpus?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 10, 2016 17:12 przez tomek08, łącznie zmieniany 2 razy.


Tomek

banshee12
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: wt lis 05, 2013 19:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: banshee12 » ndz kwie 10, 2016 17:07

Napisał kolega, że składał na korpusie 988 więc to już są żebrowane korpusy, tak myślę - ja tylko takie biorę na dawce.


ASV+dół ASZ, wałek 38E, pompa 11, turbo ASZ, sprzęgło G60

Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

Re: Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: dawid13132 » ndz kwie 10, 2016 17:08

KLICHO pisze:Z własnego doświadczenia nie ale kręcę się wokół paru tunerów i nie były one za wydaje :) Potem przekładali do korpusów z AFN czy nawet 107J i była inna bajka. Nawet sam znajomy był przykładem bo chciał iść na łatwiznę i wkładał pompę od renówki pamiętam że miał problem z poszarpywaniami . Mimo iż zrobił korektę dalej nie było tak jak trzeba. Przełożył do korpusu AFN gładkiego samochód odżył. Jeszcze pamiętam że sagon się wypowiadał w +/- korpusach pomp.
To na pewno poszarpywania nie byly winne temu ze korpus 988 jest jakiś "gorszego sortu" :helm:
Miałem hybryde na kiepskim korpusie 988 , potem złożyłem na takim po niedużym przebiegu i inna jazda.
tomek08 pisze:To jeśli by przerzucił wstępną z AFNa do korpusu 988, czy coś się poprawi, na +, czy nie ma sensu, trzeba pakować cały korpus?
Daj spokój, szkoda roboty. Renówki kręca zdecydowanie mniejsze przebiegi niż AFNy , stąd łatwiej o zdrowszą wstępną.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 10, 2016 17:11 przez dawid13132, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: soprano89 » ndz kwie 10, 2016 17:09

Myślisz że ten nastawnik hdk 248 Reno coś pomoże? Tu miałem problem bo przelutowalem wtyczkę analogicznie od tej z afn i nie hulal masz może rozpiskę jak to podłączyć? Mówisz o podsadzeniu tłoczka założyłem z 1z z tego co wiem i afn ma to samo nie pamiętam jaki ma wymiar w Reno oryginalnie ciensza jest?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 10, 2016 17:11 przez soprano89, łącznie zmieniany 1 raz.



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: KLICHO » ndz kwie 10, 2016 17:10

Ale i tak w sofcie musiał byś nieco zmienić mapę nastawnika jak byś wkładał HDK 248. Oczywiście można wsadzić. Ale najlepiej trzeba by nieco zmienić mapę nastawnika i tyle :)
Ostatnio zmieniony ndz kwie 10, 2016 17:12 przez KLICHO, łącznie zmieniany 1 raz.



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: tomek08 » ndz kwie 10, 2016 17:12

dawid13132 pisze:To na pewno poszarpywania nie byly winne temu ze korpus 988 jest jakiś "gorszego sortu" :helm:
Miałem hybryde na kiepskim korpusie 988 , potem złożyłem na takim po niedużym przebiegu i inna jazda
Czyli poprawa na +?


Tomek

soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: soprano89 » ndz kwie 10, 2016 17:13

No ale na pompie z afn mam nastawnik hdk 196 i na tej też jest taki sam więc powinno być ok to chyba raczej nie to tylko może i podsadzenie co myślisz?



Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

Re: Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: dawid13132 » ndz kwie 10, 2016 17:13

tomek08 pisze:
dawid13132 pisze:To na pewno poszarpywania nie byly winne temu ze korpus 988 jest jakiś "gorszego sortu" :helm:
Miałem hybryde na kiepskim korpusie 988 , potem złożyłem na takim po niedużym przebiegu i inna jazda
Czyli poprawa na +?
Tak, zdecydowanie.
Wstępna była podjechana , brakło paliwa.
Loteria co trafisz, ale na pewno nie można powiedzieć że na korpusie i wstępnej z 988 nie zrobi sie mocy.


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: palio » ndz kwie 10, 2016 17:14

soprano89, w reni jest dużo cieńsza podkładka. Co do nastawnika HDK 248 polutowałem wtyczkę tak jak w kazdym innym nastawniku w 1z czy AFNie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości