Fala tłokorozdzielacza 11mm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Właśnie dziwna sprawa bo większy dym jest na pompie, z afn na tej 988 dymu dawka na 5
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
Fala tłokorozdzielacza 11mm
dawid13132, zdaję sobie z tego sprawę. Rozmawiałem i z Tobą na ten temat i z innymi, którzy podpowiadali mi jak zakładałem pompę. Większość nawet twierdziła, że korpus z reni 988 nie podejdzie do 1z.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Dzięki chłopaki za objaśnienia.
dawid13132, do tej pory też tak myślałem:
Sam, mam u siebie podobno taką hybrydę, na korpusie z 988, fali DE143 i niby po jakimś modzie. Po założeniu tego do samochodu, auto zaczęło jechać, jak kiedyś po zmianie wtrysków z 0,205, na 0,216, czyli odczuwalnie lepiej.
Kiedyś przy jakiejś robocie, chyba zajrzę do środka, co tam jest, bo sam jestem ciekaw, czy mnie ktoś nie zrobił znów w bambuko.
Jeszcze raz dziękuję.
To jeśli by przerzucił wstępną z AFNa do korpusu 988, czy coś się poprawi, na +, czy nie ma sensu, trzeba pakować cały korpus?
dawid13132, do tej pory też tak myślałem:
jednak, teraz już sam nie wiemdawid13132 pisze:Tomku korpus 988 jest ok, testowane u mnie.
Sam, mam u siebie podobno taką hybrydę, na korpusie z 988, fali DE143 i niby po jakimś modzie. Po założeniu tego do samochodu, auto zaczęło jechać, jak kiedyś po zmianie wtrysków z 0,205, na 0,216, czyli odczuwalnie lepiej.
Kiedyś przy jakiejś robocie, chyba zajrzę do środka, co tam jest, bo sam jestem ciekaw, czy mnie ktoś nie zrobił znów w bambuko.
Jeszcze raz dziękuję.
To jeśli by przerzucił wstępną z AFNa do korpusu 988, czy coś się poprawi, na +, czy nie ma sensu, trzeba pakować cały korpus?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 10, 2016 17:12 przez tomek08, łącznie zmieniany 2 razy.
Tomek
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Napisał kolega, że składał na korpusie 988 więc to już są żebrowane korpusy, tak myślę - ja tylko takie biorę na dawce.
ASV+dół ASZ, wałek 38E, pompa 11, turbo ASZ, sprzęgło G60
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
Re: Fala tłokorozdzielacza 11mm
To na pewno poszarpywania nie byly winne temu ze korpus 988 jest jakiś "gorszego sortu"KLICHO pisze:Z własnego doświadczenia nie ale kręcę się wokół paru tunerów i nie były one za wydaje Potem przekładali do korpusów z AFN czy nawet 107J i była inna bajka. Nawet sam znajomy był przykładem bo chciał iść na łatwiznę i wkładał pompę od renówki pamiętam że miał problem z poszarpywaniami . Mimo iż zrobił korektę dalej nie było tak jak trzeba. Przełożył do korpusu AFN gładkiego samochód odżył. Jeszcze pamiętam że sagon się wypowiadał w +/- korpusach pomp.
Miałem hybryde na kiepskim korpusie 988 , potem złożyłem na takim po niedużym przebiegu i inna jazda.
Daj spokój, szkoda roboty. Renówki kręca zdecydowanie mniejsze przebiegi niż AFNy , stąd łatwiej o zdrowszą wstępną.tomek08 pisze:To jeśli by przerzucił wstępną z AFNa do korpusu 988, czy coś się poprawi, na +, czy nie ma sensu, trzeba pakować cały korpus?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 10, 2016 17:11 przez dawid13132, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Myślisz że ten nastawnik hdk 248 Reno coś pomoże? Tu miałem problem bo przelutowalem wtyczkę analogicznie od tej z afn i nie hulal masz może rozpiskę jak to podłączyć? Mówisz o podsadzeniu tłoczka założyłem z 1z z tego co wiem i afn ma to samo nie pamiętam jaki ma wymiar w Reno oryginalnie ciensza jest?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 10, 2016 17:11 przez soprano89, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Ale i tak w sofcie musiał byś nieco zmienić mapę nastawnika jak byś wkładał HDK 248. Oczywiście można wsadzić. Ale najlepiej trzeba by nieco zmienić mapę nastawnika i tyle
Ostatnio zmieniony ndz kwie 10, 2016 17:12 przez KLICHO, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Czyli poprawa na +?dawid13132 pisze:To na pewno poszarpywania nie byly winne temu ze korpus 988 jest jakiś "gorszego sortu"
Miałem hybryde na kiepskim korpusie 988 , potem złożyłem na takim po niedużym przebiegu i inna jazda
Tomek
Fala tłokorozdzielacza 11mm
No ale na pompie z afn mam nastawnik hdk 196 i na tej też jest taki sam więc powinno być ok to chyba raczej nie to tylko może i podsadzenie co myślisz?
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
Re: Fala tłokorozdzielacza 11mm
Tak, zdecydowanie.tomek08 pisze:Czyli poprawa na +?dawid13132 pisze:To na pewno poszarpywania nie byly winne temu ze korpus 988 jest jakiś "gorszego sortu"
Miałem hybryde na kiepskim korpusie 988 , potem złożyłem na takim po niedużym przebiegu i inna jazda
Wstępna była podjechana , brakło paliwa.
Loteria co trafisz, ale na pewno nie można powiedzieć że na korpusie i wstępnej z 988 nie zrobi sie mocy.
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
Fala tłokorozdzielacza 11mm
soprano89, w reni jest dużo cieńsza podkładka. Co do nastawnika HDK 248 polutowałem wtyczkę tak jak w kazdym innym nastawniku w 1z czy AFNie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości