Garrett GTB do TDI PD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Garrett GTB do TDI PD
Fahoo, chłopcze takie posty zatrzymaj dla Siebie i swoich kolegów.
a jeśli to co na foto pokazałeś jest ori turbo GTB2260VK z audi to smacznego panu i do widzenia.
a jeśli to co na foto pokazałeś jest ori turbo GTB2260VK z audi to smacznego panu i do widzenia.
Garrett GTB do TDI PD
Dobra, dosyć chłopaki.
Dostałem cynk, że do Golfa MK4 oprócz kolektora z 1.6GTD - można użyć kolektora z TDI 90 albo z 1.9gtd (to chyba z MK3???). Prawda czy fałsz? Turbo z przesyłką nieco ponad €700.
Dostałem cynk, że do Golfa MK4 oprócz kolektora z 1.6GTD - można użyć kolektora z TDI 90 albo z 1.9gtd (to chyba z MK3???). Prawda czy fałsz? Turbo z przesyłką nieco ponad €700.
Garrett GTB do TDI PD
Ral1n, jak będziesz zakładał GTB1756VK to zakładaj na kolektorze od 1Z'a
między kolektor a turbo robisz flanszę ale wszystko potem będzie ładnie pasować
między kolektor a turbo robisz flanszę ale wszystko potem będzie ładnie pasować
Garrett GTB do TDI PD
Będzie na 100% GTB2260VK. Na kolektorze 1,9TD - ale nie wiem z jakiego auta bo sama nazwa nic mi nie mówi? Zdaje się, że z MK3? Kolektory na alledrogo nawet po 75-90PLN widziałem, więc sa dostępne. Ciekawy jestem czy nowy można gdzieś dostać?
To pewnie coś takiego będzie: http://allegro.pl/vw-golf-iii-1-9td-kol ... 13887.html" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT:
Albo właśnie z 1Z taki: http://allegro.pl/vw-golf-3-passat-1-9- ... 80501.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To pewnie coś takiego będzie: http://allegro.pl/vw-golf-iii-1-9td-kol ... 13887.html" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT:
Albo właśnie z 1Z taki: http://allegro.pl/vw-golf-3-passat-1-9- ... 80501.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Garrett GTB do TDI PD
Ral1n, rozczaruje cieale jak chcesz to zrobić na kolektorze z 1.9TD to cię dopiero rzeźba czeka. zrób to albo na kolektorze od 1Z'a albo AFN'a lub podobnego.
chyba że będziesz turbo zwracał zimną stroną w stronę lewego błotnika
jeśli będiesz jazakładał do silnika poprzecznego to bierz ten drugi kolektor
chyba że będziesz turbo zwracał zimną stroną w stronę lewego błotnika
jeśli będiesz jazakładał do silnika poprzecznego to bierz ten drugi kolektor
Garrett GTB do TDI PD
Fahoo,
tak też można tylko po co aż tak sobie życie komplikować jak można zrobić z grubszej blaszki gdzie kształt flanszy jest kształtem powstałym przez nałożenie na siebie konturów obydwóch flanszy i wtedy parę otworów więcej a nie trzeba się bawić w spawanie wymyślnych konstrukcji.
tak też można tylko po co aż tak sobie życie komplikować jak można zrobić z grubszej blaszki gdzie kształt flanszy jest kształtem powstałym przez nałożenie na siebie konturów obydwóch flanszy i wtedy parę otworów więcej a nie trzeba się bawić w spawanie wymyślnych konstrukcji.
Garrett GTB do TDI PD
Fahoo, to miałeś turbo z innego auta niż audi
to tak jak z GT2052V
inna jest z LT, inna z audi , i inna np alfy romeo. niby to samo a jednak coś innego
to tak jak z GT2052V
inna jest z LT, inna z audi , i inna np alfy romeo. niby to samo a jednak coś innego
Garrett GTB do TDI PD
Koledzy turbo ze sprintera nada sie.Kumplowi padl silnik moge wziasc za flaszke.
Dex P99r >Macrom 59.16[Dynaudio md100&Macrom Md.4] >Audison vr203 & Hifonics falcon >PPI 4200AM >Sony XES S-12
- cobreti
- Sprzedawca
- Posty: 74
- Rejestracja: pn wrz 03, 2007 20:25
- Lokalizacja: Piaseczno
- Auto: Skoda Octavia 2 FL
- Silnik: BLT
- Kontakt:
Re: Garrett GTB do TDI PD
@Fahoo moje turbo smiga jak narazie zajebiscie i nie mam potrzeby zmeiniac aleeee... te 250 Km juz mi za malo i chcialoby sie coraz wiecej. Na oim Gt2256V juz wiecej pewnie nie wyciagne wiec bedzie trzeba za jakis czas brac GTB2260VK.
@slaw gt2256V jest takie jak moje wlasnie od Sprintera. Moje jest od ML270 dokladnie ale to podobne turbinki od sprintera moze troche wolniej wstawac.
Co do flanszy jaka pokazal Fahoo niestety u mnie nie zdala egzaminu. Caly czas odkrecaly sie sruby albo od kolektora albo od turbiny i nie pomagal nawet czerwony najmocniejszy klej do gwintow:)
Teraz mam zrobione flansze z grubego kawalka metalu, dospawane do kolektora i wszystko smiga idealnie.
Poprostu interesuje mnie ta turbina GTB2260VK bo wstaje wczesnie a na te 280-300 Km wyda z metanolem bez problemu
Tak wstaje moje Gt2256V nie jest zle ale jak ma GTB lepiej wstawac to trzeba cos pokombinowac
W pazdzierniku 2010 bylo tak:
Aktualnego po zrobieniu glowicy i duzych pompek nie mam jeszcze bo musze jechac na poprawke(poszla mi vacupompa) ale bylo 238 KM i 452 Nm, zjechalismy na 230 Km i 452 Nm i po strzale z metanolu jest 250-255 Km i 500 Nm. Dokladny pomiar juz niedlugo.
@slaw gt2256V jest takie jak moje wlasnie od Sprintera. Moje jest od ML270 dokladnie ale to podobne turbinki od sprintera moze troche wolniej wstawac.
Co do flanszy jaka pokazal Fahoo niestety u mnie nie zdala egzaminu. Caly czas odkrecaly sie sruby albo od kolektora albo od turbiny i nie pomagal nawet czerwony najmocniejszy klej do gwintow:)
Teraz mam zrobione flansze z grubego kawalka metalu, dospawane do kolektora i wszystko smiga idealnie.
Poprostu interesuje mnie ta turbina GTB2260VK bo wstaje wczesnie a na te 280-300 Km wyda z metanolem bez problemu
Tak wstaje moje Gt2256V nie jest zle ale jak ma GTB lepiej wstawac to trzeba cos pokombinowac
W pazdzierniku 2010 bylo tak:
Aktualnego po zrobieniu glowicy i duzych pompek nie mam jeszcze bo musze jechac na poprawke(poszla mi vacupompa) ale bylo 238 KM i 452 Nm, zjechalismy na 230 Km i 452 Nm i po strzale z metanolu jest 250-255 Km i 500 Nm. Dokladny pomiar juz niedlugo.
Skoda Octavia 2FL kombi powered by PowerTDI 365KM&664Nm
Wtryskiwacze, Turbiny, Sprzęgła i inne - http://powertdi.pl
REGENERACJA WTRYSKIWACZY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p6915064
Wtryskiwacze, Turbiny, Sprzęgła i inne - http://powertdi.pl
REGENERACJA WTRYSKIWACZY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p6915064
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości