Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: wesol » wt kwie 24, 2012 19:09

Mozesz nawet zalozyc turbo od ciezarowki i mozna smigac. Poporstu mocy nie przybedzie wiecej jak bylo. Dopiero jak tuner uwolni turbo- zapoda wiecej powietrza to bedzie mozna i podlac paliwem a wtedy mocy przybywaj.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

krystian821
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 01:14

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krystian821 » wt kwie 24, 2012 21:32

Auto bedzie jezdzilo tak samo (o ile wszystko bedzie dobrze zrobione) u mnie po zalozeniu gtb1756vk jest nawet lepiej niz na seryjnej turbawce ktora padla.poprostu turbo napompuje tyle ile ma zadane w programie wiec smialo zakladaj i sie nie przejmuj.


Flansze wydechu pod gtb1756vk,zaslepki egr ze sali kwasoodpornej inne elementy wycinane woda,turbiny gtb1756vk gtb2260vk takze przerobione

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: zgredd » wt kwie 24, 2012 23:01

Wszystko fajnie ale u kolegi w programie było ustawione 1,72b sprężarka gt2256v później był rozwiert i przy tym samym programie ładowało do końca zakresu map sensora, podpięciu wskaźnika podchodziło pod 2,5 bara.



monopolowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: monopolowy » śr kwie 25, 2012 22:45

zgredd ma rację. Po dołożeniu gruchy do GTB mogą pojawić się spore overboosty (ustawienie sztangi), trzeba porządnie zlogować auto i wtedy podkorygować sztangę tak, żeby chociaż było ciśnienie jak na serii :)


Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797

krystian821
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 01:14

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krystian821 » czw kwie 26, 2012 16:16

monopolowy pisze:zgredd ma rację. Po dołożeniu gruchy do GTB mogą pojawić się spore overboosty (ustawienie sztangi), trzeba porządnie zlogować auto i wtedy podkorygować sztangę tak, żeby chociaż było ciśnienie jak na serii :)
przeciez to normalne ze trzeba ustawic sztange ale jak bedzie dobrze ustawiona to nie dmuchnie wiecej niz ma zadane


Flansze wydechu pod gtb1756vk,zaslepki egr ze sali kwasoodpornej inne elementy wycinane woda,turbiny gtb1756vk gtb2260vk takze przerobione

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: wesol » czw kwie 26, 2012 18:15

Sztange to sobie mozna ustawic prawie idealnie majac nawet turbo na stole bez zakladania do auta. Ja tam nie widz eproblemu. Jest zakres w jakim pracuje grcha i jest zakres pracy łopatek. Chyba to zgrac to nie wielka filozofia. Zreszta zawsze sie raczje daje sztange nieco dluzsza by nie bostowało i jak cos to bedzie widac w logach co i jak.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

monopolowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: monopolowy » czw kwie 26, 2012 19:00

krystian821, wesol, macie rację. Chodzi mi o to że po założeniu turbo lepiej profilaktycznie zlogować auto i zobaczyć jak chodzi turbo, żeby nie było niespodzianek


Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797

krystian821
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 01:14

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krystian821 » ndz kwie 29, 2012 21:42

Dokladnie ja logow to chyba z 20 robilem zeby to dobrze ustawic,nie wiem jak w innych silnikach ale u mnie jest to tak ustawione zeby kierownice nie zamykaly sie do konca-musi zostac dosyc duza przerwa.


Flansze wydechu pod gtb1756vk,zaslepki egr ze sali kwasoodpornej inne elementy wycinane woda,turbiny gtb1756vk gtb2260vk takze przerobione

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: wesol » pn kwie 30, 2012 06:45

Jest srubka na korpusie korasa ktora ogranicza wychylenie tej łapki od geo. Ona powinna byc ograniczeniem fabrycznie ustawionym. Dostosowujesz jedynie dlugosc sztangi by byla zakres caly do wysterowania geo.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » pn kwie 30, 2012 11:20

wesol, w gtb22 nie ma ogranicznika trzeba go dorobić


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: wesol » pn kwie 30, 2012 17:18

No to migomacik i jechana. Zadna wielka filozofia by to wykonac.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

krystian821
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 01:14

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krystian821 » pn kwie 30, 2012 21:00

wesol pisze:No to migomacik i jechana. Zadna wielka filozofia by to wykonac.
chyba wiertarka i gwintownik :grin: i lapke tez przydalo by sie przespawac na krotsza


Flansze wydechu pod gtb1756vk,zaslepki egr ze sali kwasoodpornej inne elementy wycinane woda,turbiny gtb1756vk gtb2260vk takze przerobione

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: grabiec » pn kwie 30, 2012 22:39

panowie a bez tego ogranicznika mozna dobrze wyregulowac turbo bo ja mam tak wyregulowane jezdzi elegancko ale czy nie bedzie zadnych klopotow w przyszlosci ???


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » wt maja 01, 2012 10:05

grabiec, lepiej zeby był ze wzgledu na to że:
lepiej było by aby ramie opierało sie na kołku niż odległość pracy vnt w połozeniu max "zamkniete" ustalana była przez wewnętrzne elementy aktuatora czyt. gruszki


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości