Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » ndz lut 05, 2012 10:26

krzys-jeruzal, dołóż ogranicznik


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » ndz lut 05, 2012 11:00

wesol, to znaczy gruszka musi byc dokładnie odwrotnie znaczy przesunięta przełożona o 180stopni
Obrazek
Obrazek
i teraz na zerowym podciśnieniu kierownice otwarte są na max a na maksymalnym wysunięciu cięgna nie zamykają sie do końca . wydaje mi sie ze nie powinny sie zamknąć na max ???
bo jak bede potrzebował to przespawam swoje cięgno o 2-3mm bliżej osi obrotu i gruszka będzie sterować w całym zakresie , w tej chwili grucha jest tylko złapana prowizorycznie muszę zrobić stelaż coby swobodnie działała...



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: wesol » ndz lut 05, 2012 12:06

chwila, chwila. gruszke masz od czego? Gdzie ma kruciec od podcisnienia- po stronie sztangi czy po przeciwleglej? Chodzi oto gdzie jst kruciec od zasysania wzgledem membrany w gruszce. JEsli masz ta gruszke ze tak powiem blizniacza jak w tradycyjnych 1.9 tdi i po zaciagnieciu próżnia sztanga sie skraca to kierunek gruszki tak jak na poprzendiejs tronie jest okej. Chodzi oto ze tym kluczykiem płaskim przesunąles i wydluzylesz stange a nie skróciłeś i to wskazuje na to ze uklad podcisnieniowy bedzie sztange wydluzał to faktycznie gruszka o 180 stopni do odwrocenia.
Z tym zamknieciem geometri na max ze az nie ma szczeliny to tez ni epowinno byc bo normalnie powinien byc ogranicznik od tego by w pozycji max doladowania była niewielka szczelina na geografi. Zbijanie cisnienia doladowania to towieranie łopatek ( ale to wiesz).
Przydalo by sie foto tej gruchy to by bylo wiadomo na czym stoimy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » ndz lut 05, 2012 12:32

ta gruszka jest od cbab taka jak w cah 2.0 170ps kkk. tu ciegno wysuwa sie z gruszki... ok 20mm jest odwrotnie niż jak np w awx



arwam

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: arwam » ndz lut 05, 2012 14:52

krzys-jeruzal pisze:cah 2.0 170ps kkk
chłopcze takie turbo mam u Siebie w aucie i to że jest skierowane do góry nie znaczy że działa odwrotnie.

jak podajesz podciśnienie to kierownice się zamykają i turbina zaczyna pompować. jak spuszczasz podciśnienie to sztanga się wysuwa, kierownice się wysuwają, a tubo zmniejsza doładowanie. tak jak masz to poskładane to pierwszy odpał i pierwszy but i wyprawisz turbo do krainy wiecznych łowów :)

jak podajsze podciśnienie na gruszkę to masz tak to zrobić żeby kierownice się zamykały.
widać że nie do końca rozumiecie zasady działania turbiny.



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » ndz lut 05, 2012 17:11

arwam pisze:chłopcze takie turbo mam u Siebie w aucie i to że jest skierowane do góry nie znaczy że działa odwrotnie.
a gdzie ja napisałem ze dział odwrotnie to turbo ???? napisałem ze z tej gruszki wysuwa się ciego anie wciąga...
a ciekawości ile na nim wyciągnołes ???

a ktos podpowie w jakich momentach zrobić ogranicznik???

http://przyspieszenie.pl/455/vtg-zmienn ... k-turbiny/" onclick="window.open(this.href);return false;



arwam

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: arwam » ndz lut 05, 2012 18:45

krzys-jeruzal pisze:a gdzie ja napisałem ze dział odwrotnie to turbo ???? napisałem ze z tej gruszki wysuwa się ciego anie wciąga...
a ciekawości ile na nim wyciągnołes ???

jeszcze nie wiadomo bo autem nie wyjeżdżałem z garażu ze względu na pogodę,


po drugie jak masz gruszkę z CAHAczy nawet CAG to we wszystkich gruszka po podaniu podciśnienia wciąga sztangę a nie wypycha...
jak wypycha to nie jest to ori gruszka.
co do tego jak się zachowuje w porównaniu z GT2052V to na pewno ma mniejszą bezwładność i trzeba będzie pomyśleć nad tym żeby nie dmuchneło z samego dołu.

jak wyjadę to powiem jak to się zachowuje na drodze.



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » ndz lut 05, 2012 19:00

odkręcałem sam ją od turbiny tej co miałem wcześniej CBBB 03L253016G
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/580 ... 2e06d.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wątpię żeby była od innej turbiny skoro kupiłem z tą gruchą nawet byłą zalakowana farbą



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » ndz lut 05, 2012 19:31

arwam pisze:po drugie jak masz gruszkę z CAHAczy nawet CAG to we wszystkich gruszka po podaniu podciśnienia wciąga sztangę a nie wypycha... jak wypycha to nie jest to ori gruszka.
buuuuuuuuuuu zla wypowiedz


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

arwam

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: arwam » ndz lut 05, 2012 19:36

krzys-jeruzal, ja też mam CAHA i podpiąłem pod stary układ podciśnieniowy jakim sterowałem GT2052V i działa poprawnie.
więc gdyby działała odwrotnie to by u mnie nie mogło działać poprawnie. musiało Ci się poplątać.


masz jeszcze jakieś foto tej turbiny?

nie jest to czasem turbo z silnika TSI.

Edit. przejrzałem inne fotki i u ciebie faktycznie będzie działać odwrotnie. to masz gruszkę skierowaną do góry ale jest z tyłu turbiny. żeby ona u nas prawidłowo działał to byś musiał założyć gruszkę np z AFN i dać ją na dół, wtedy by to mogło pracować bez ruszania softu.


i tu się przyznaje w tym kontekście moja poprzednia wypowiedź jest błędna.

poszukaj lepiej gruszki od AFN'a albo podobnej jak nie chcesz się motać.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: wesol » ndz lut 05, 2012 20:22

A bo te fotki bez gruchy widocznej i wypowiedzi zamotaly ze ja sam juz tez nie wiedzialem co i jak i wcale sie nie dziwie.
Ja na poczatku odrazu przyjalem ze tu gruszka taka jak wlasnie w AFN czy pokrewnych wiec mi to odrazu nie pasiło. Albo z tą zrobic pozadek albo faktycznie dac taka tradycyjną.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » ndz lut 05, 2012 20:24

krzys-jeruzal pisze:wesol, to znaczy gruszka musi byc dokładnie odwrotnie znaczy przesunięta przełożona o 180stopni
Obrazek
Obrazek
i teraz na zerowym podciśnieniu kierownice otwarte są na max a na maksymalnym wysunięciu cięgna nie zamykają sie do końca . wydaje mi sie ze nie powinny sie zamknąć na max ???
bo jak bede potrzebował to przespawam swoje cięgno o 2-3mm bliżej osi obrotu i gruszka będzie sterować w całym zakresie , w tej chwili grucha jest tylko złapana prowizorycznie muszę zrobić stelaż coby swobodnie działała...
rozumiem ze tak ustawione kierownice , z dodaniem ogranicznika żeby za mocno się nie zamykały będzie dobrze ???



arwam

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: arwam » ndz lut 05, 2012 20:38

krzys-jeruzal pisze:rozumiem ze tak ustawione kierownice , z dodaniem ogranicznika żeby za mocno się nie zamykały będzie dobrze ???

tak. z tym że jak nie chcesz się motać z programem i w przyszłości w razie awarii gruszki dostępność tradycyjnych odnp AFN'a lub większych od AWX'a będzie lepsza niż tej co zapodałeś.



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » ndz lut 05, 2012 20:56

będzie dobrze bo grucha będzie nie taj jak na tym fofo tylko dokładnie u góry i po wjechaniu na kanał będę mógł sobie regulować... Golfie 5 BKD 4 motion
Obrazek



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości