Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » pn sie 06, 2012 11:06

arwam, fajnie sie czyta co piszesz ale weź daj chociaż foto tych wszystkich twoich wynalazków


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » pn sie 06, 2012 11:39

Muszka.d, popierwsze nie rozliczylismy sie jeszcze to fakt pare zlotowek mi wiszisz za robote dla ciebie. wiec przeznaczylem je juz na cele charytatywne- w sensie licze sie z tym ze ich nie zobacze, dwa masz *#cenzura#* niefarta. tych budzacych sie do 2 bar w samym lipcu wyszlo odemnie 4 auta, chcesz filmiki to i beda, twoich przerobek i moich zeby nie bylo. po 3 jestem wstanie przyjac na klate pomiar na obciazeniowej hamowni twojego wozka, obadamy czy i ile ma twoj leonik . co do klienteli... wybacz ale nie otrzymalem nic poza pretensjami ze przeciez ja ci przerabiam - A WIEMY DOSKONALE ZE TAK NIE JEST I NIE BYLO - wiec dlaczego nie wstaje jak i godzinami dodatkowej pracy, nie mowiac o tym ze na tej mojej robocie tez ty zarabiales ZENIAC KIT KLIENTOM I dmuchawy marnej jakosci.. moze zmaiast przebaiac i poprawiac ostatnia Twoja dmuchawe po prostu ci ja odeslemy co???
co do bezdymnych, fajnie sie pisze o tym ze mialbyc bezdymny w oczy mowiac co innego- druga sprawa ze ladnie widac na hamowni ze twoj leon dymi TYLKO gdy budzi sie turbo i na odcince :bajer: ale o tym to zapomniales wszak lepiej nie powiedziec ze chcialo sie miec jak najlepiej postawiona dmuchawe nawet kosztem jakiegos dymu a probowac sie w jakis sposob odegrac za wyjawienie prawdy niewatpliwej o Twoich walkach z dmuchawami( jak chcesz powiem ci to tez w twarz zreszta raz nie pierwszy) ... ale daje mi to pewien obraz skoro boisz mi sie obrobic dupe mowiac to w twarz to wyglada na to ze czegos sie boisz....
A propo allegro moja aukcja ma charakter ogloszenia, a poza allegro wykorzystanie wynikow nie swojej pracy w celach reklamowych ma swoje konsekwencje, a nikt ci nie udostepnil praw... - wymysl jakie... tak czy inaczej kiedys sie spotkamy live, na neutralnym gruncie
Ostatnio zmieniony pn sie 06, 2012 11:59 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » pn sie 06, 2012 11:49

arwam pisze:po tym że pogorszyła się elastyczność na niskich obrotach która i tak jest marna, ale za to szybkość wstawania jak, góra sporo sie polepszyły
Moim zdaniem nie ma szans na odczucie 20-30Nm w dolnych obrotach na zasadzie "dupohamowni", już nie mówiąc o górnych obr. Nie raz się wydaje że jest lepiej a hamownia weryfikuje i w rzeczywistości jest gorzej, lub odwrotnie.

Jak chcesz coś robić to musisz wyniki swojej pracy weryfikować na hamowni, najlepiej jednej hamowni w tym samym miejscu, sam wynik nie jest aż tak ważny jak przyrosty i porównania przed i po.

Niestety na odczucia z "dupohamowni" mają wpływ nie tylko Twoje zmiany ale szereg innych czynników chociażby droga po której jedziesz i temperaura powietrza.

Projekt TD ciekawy nie powiem bo nikt nie grzebie TD, ale postaraj się o jakieś miarodajne wyniki a nie opis odczuć.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: arwam » pn sie 06, 2012 12:14

Fahoo pisze:arwam, fajnie sie czyta co piszesz ale weź daj chociaż foto tych wszystkich twoich wynalazków
a co chcesz zobaczyć ? :los2:

turbo jak każde inne, silnik też...
Obrazek

takie może być? :los2:


Dario84, dobrze mówisz ale ale zawsze psrawadzam w tym samym miejscu. niestety nie stać mnie na to żeby każdą modyfikację sprawdzać na hamowni. jeden wjazd na hamownię 100zł to dla mnie trochę za dużo, dodatkowo sprzęgło raz ciągnie jak się wcześniej przez dłuższy czas jeździ spokojnie a raz się totalnie ślizga. a na hamowni na bank się rozleci bo ono już ledwo zipie...




co do grzebania TD to jeszcze raz zbuduję pompę 11mm i chyba jeśli nie opanuję problemów ze skaczącą temp to trzeba bedzie sie



przesiąść na coś innego, mocniejszego.
pompa jest przesądzona, zastanawiam sie jeszcze nad jakimś projektem Bi-turbo na VNT ale to jest w fazie przemyśleń i projektowania.


co byś proponował na problemy ze skaczącą temp przy butowaniu?



evolution, nie żebym się przechwalał ale to bezdymny soft nie jest.... wiem, wiem wina przeróbki...

mniej dymu to moje TD produkuje nawet teraz, tylko wtedy kiedy turbo wstaje wtedy uświadczysz dym.

[youtube][/youtube]

co Ty na to?
w leonie masz znacznie nowszy silnik o bezpośrednim wtrysku i o znacznie większej sprawności, a tutaj taki stary Kibel? robi nieznacznie gorsze parametry a dymu jakby sporo mniej :jaja:



Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Muszka.d » pn sie 06, 2012 12:52

user evo stworzyl nowa ''dyscypline sportu motorowego'' - kto szybciej obudzi GTB :)

Przypomina mi to rozmowe dzieci w piaskownicy, kto ma lepsza babke z piasku... Dzieci maja taka przewage ze bawia sie w jednej piaskownicy, jednakowym piaskiem a tutaj kazdy pracuje na innym silniku i chce na sile pokazac swoje umiejetnosci....

nastepnie jak juz wiemy evo posiada swoj regulamin, ktory zawiera miedzy innymi :
pkt 1. evo ma zawsze racje !

pkt 2. Nawet gdy evo nie ma racji - patrz pkt 1.
itp itd...

Wiec po co dyskutowac?

Nie bede prowadzil z Toba dyskusji bo zaraz zaczniesz wyliczac wzorami i sprowadzisz Nas wszystkich do pkt. 0 w ktorym nikt inny nie istnieje tylko ty i twoje krolestwo...


Mowisz ze tyle GTB schodzi z twojego stolu operacyjnego a jak narazie to widze ze CTR, TUNE-UP i kilku innych wrzuca swoje ''wydumki'' jakie zdolali uzyskac.... A jakos od evolution motor sport.... Cichosza.... ciekawe dlaczego ? Wyniki gorsze ? Nie ma sie czym przypucowac ?

Na specjalne zyczenie dzisiaj nakrece filmik jak moj bezdymny batorowoz przemierza po naszych pieknych PL drogach....

Chcesz zobaczyc swoja robote jaka wykonales u mnie pod maska ? Tz ''wykonales'' to pojecie wieloznaczne bo Ty to napisales jedynie program a cala reszta byla w moich rekach...bo w innym wypadku auto staloby u Ciebie kolejne 2 miesiace...


Btw. Troche szkoda mi czasu na zrzucanie dmuchawy z silnika bo w tym czasie moge zrobic to w aucie klienta i miec z tego profity, a na udowadnianie czegokolwiek a tym bardziej tobie nie mam najmniejszej ochotki ;)

ps. Mozesz podac nr kodowania to wtedy nakrece rowniez filmik na ''bezdymnym'' programie ?


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » pn sie 06, 2012 13:12

arwam, dwie sprawy, fakt twoj dymi mniej ale napewno nie budzac dmuchawe. dwa mysle ze roznica w mocach jest dosyc konkretna w dwoch przypadkach,
Muszka.d, ode mnie wyjezdza odpowiednio duzo gtb, tyle ze nie mam potrzeby jak i wiekszosc moich klientow pucowac sie na forach jakich to modyfikacji nie maja/ wykonuja w autach. Walcze teraz z inna dmuchawa niz gtb2260vk, tyle ze bede madrzejszy i sie lepiej przed kopiowaniem zabezpiecze. Co do stania, sam chciales robic auto - umozliwilem ci , przerobilem ci dmuchawe choc moglem miec wyj...- dziala jak wiemy wysmienicie, bo bys sie w innym przypadku nie reklamowal jaka ona nie jest zajebista.. Jesli chcesz bezdymne kodowanie "naś klijent naś pań" - przyjedz bardzo chetnie ci wykonam takowe- przy okazji wyjasni sie pare spraw mniej lub bardziej oczywistych.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

arwam

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: arwam » pn sie 06, 2012 13:38

evolution pisze:arwam, dwie sprawy, fakt twoj dymi mniej ale napewno nie budzac dmuchawe.

tak bo na w pełni mechanicznej pompie nie masz możliwości tak precyzyjnie dozować paliwa w zależności od ciśnienia dołdowania.
dwa różnice w sterowaniu VNT, u mnie nie masz cały czas zamknietych kierownic, jak jedziesz spokojnie to masz małe doładowanie i mocno OTWARTE kierownice, a zamykają się dopiero kiedy wciskasz pedał gazu. może spowodować znacznie szybsze wstawanie turbiny ale kosztem wiekszego obciążenia termicznego i mechanicznego silnika kiedy jedziesz spokojnie. jak jest na sztywno na nadciśnienei zrobione sterowanie czyli niemal tak jak w TDI gdzie tylko bardziej lub mniej zbijasz doładowanie ja nie chcę walić doładowaniem juz przyt małych obrotach bo jest to zbyt niebezpieczne dla układu korbowego silnika który notabene pracuje przy wyższym stopniu sprężania niż TDI to raz w dwa nie jest tak mocny jak w TDI PD.


co do różnicy w mocy to byś się mocno zdziwił, z tym ze teraz dużo wiecej paliwa trafia do garczków i znacznie więcej dmucham bo już w okolice 2.2bara, ( tak jak mówiłem będę stopniowo podnosił dawkę i doładowanie, jesli to będzie miało sens) bo jeśli będzie miało nadmiernie, obficie kopcić, a doładowanie będzie kosmiczne to nie będę takim kosztem opłacał kilku koni tym bardziej że są problemy z utrzymaniem temp w ryzach.
co do mocy to jest zaledwie kilka koni różnicy, dóżą różnica jest w momencie obrotowym bo u mnie nie przekracza od 380Nm co uważam za swój duży sukces, przynajmniej tyle sprzęgło przenosi i tutaj się Cieniem położyła poprzednie turbina która dawała ogromny moment obrotowy już poniżej 2000rpm i do tego lekkie koło zamachowe.


może oddam Ci swojego paszczurka i pochwalisz się się jak można moment obrotowy wymodelować mając tylko do dyspozycji mechaniczną pompe i mechaniczno-podciśnieniowy układ sterujący VNT?

jest tylko jedno zatrzeżenie, jesli sie rozleci odbudowywujesz projekt na takich samych częściach jak te użyte do jego budowy...

jak to widzisz?

i jeszcze jedno nikt Ci nie zarzuca że nie umiesz swojego fachu wykonywać należycie, baa miałem się okazję karnąć AFN'em z pod Twojej ręki z mocą ponad 210KM na GT2052V, i powiem że to był prawdziwy majstersztyk, w miarę mało dymu, właściciel sobie życzył żeby dół nie urywał biustu i polm z zębów za to powyżej 2500rpm było małe piekło.

ale Twoje zarozumialstow jest nie do przyjęcia, jak widać nie tylko dla mnie ale i dla innych też...

zapewnie Ci którym sie udało obudzić GTB przy małych obrotach skopiowali Twój soft?

to już zaczyna być śmieszne, albo nawet nie śmieszna a żałosne, nie tylko Ty masz rozum i nie tylko Ty z niego potrafisz korzystać inni też go mają, i powiem Ci jedno, zarówno w mojej dziedzinie jak i Twojej są ludzie znacznie lepsi niż Ty czy ja i choćbyś chciał nie zmienisz tego, pozostaje Ci to tylko zaakceptować, no chyba że Ty tego nie potrafisz.

ostatni raz grzecznie proszę o spokój i porządek oraz rzeczową i na temat dyskusję....
Ostatnio zmieniony pn sie 06, 2012 13:50 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » pn sie 06, 2012 13:42

arwam pisze:jak to widzisz?
ja widze tak ze zawsze jestem otwarty na propozycje. tez na ta.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7844
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: wesol » pn sie 06, 2012 17:08

sorry evo ale musze przyznac racje tu nielicznym chłopakom ze za bardzo cwaniakujesz. Obrażasz innych itp. Mialem Cie za pożadnego gościa, ba nawet myslelem kiedys nad zrobieniem programu u Ciebie ale jednak sorry wole Roberta raz ze blizej to wydeje mi sie ze nie wciska tak kitu. Co do przeróbek to tez jakos nie chce mis ie wierzyć co tam za wydumki stosujesz. Moze sie i nie znam az tak dobrze ale swój umysł mam i conieco wiem. Sorry ale starciles w moich oczach i mysle ze kilku klientów tym sposobem myslenia. Teksty w stylu "kuuuurwa" kierowane do innych userów ja odbieram jako obrazliwe mimo to ze literki sa pozmieniane. Na innym forum dostał byś umnie szlaban na pisanie przynajmniej na miech za takie coś.


Touran bls+ oraz Touran cayc+

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » pn sie 06, 2012 17:30

evolution pisze:taaaaaaaaaaaaaaaaaaaki kuuuurwa dym jest...
jaka kwiecista polszyzna ...jaki człowiek taki poziom-żena


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » pn sie 06, 2012 19:52

wesol pisze:sorry evo ale musze przyznac racje tu nielicznym chłopakom ze za bardzo cwaniakujesz. Obrażasz innych itp. Mialem Cie za pożadnego gościa, ba nawet myslelem kiedys nad zrobieniem programu u Ciebie ale jednak sorry wole Roberta raz ze blizej to wydeje mi sie ze nie wciska tak kitu. Co do przeróbek to tez jakos nie chce mis ie wierzyć co tam za wydumki stosujesz. Moze sie i nie znam az tak dobrze ale swój umysł mam i conieco wiem. Sorry ale starciles w moich oczach i mysle ze kilku klientów tym sposobem myslenia. Teksty w stylu "kuuuurwa" kierowane do innych userów ja odbieram jako obrazliwe mimo to ze literki sa pozmieniane. Na innym forum dostał byś umnie szlaban na pisanie przynajmniej na miech za takie coś.
Widzisz nie zgodze sie tylko z tym ze kogos obrazam, na chwile obecna nikogo nie obrazilem i nawet nie mialem zamiaru, co do kitu wydumek etc... nie musisz w nic wierzyc, taka wolna wola czlowieka, ja nie mam zamiaru Cie do niczego zmuszac, a jesli interesuje cie co za wydumki stosuje to odpowiedz jest prosta - FIZYKA- fizyki Pan nie oszukasz... nie wiem czy znasz te powiedzenie??? Tylko nie kazdy potrafi ja wykorzystac...
Co do klientow nie obraz sie ale nie sadze zebym stracil jakiegokolwiek klienta z targetu... Po co mam sie stresowac ze nastepny ktos bedzie na sile probowal z marnym skutkiem kopiowac rozwiazania , lub tez dzwonic po moich oczywistych klientach z ofertami kupna rozwiazan, jak i podsylac w wybryku cwaniactwa/ tudziez glupoty swoich klientow na przerobke...( ta ostatnia opcja jest jedna z gorszych to ze nie daje rozwiazan na tacy wiedza wszyscy, a pogadac z madra osoba moglbym zawsze)
A propo pozmienianych literek, jak nie rozumiesz/ rozpoznajesz ironii w tekscie niekierowanym do zadnej osoby lecz do stwierdzenia o niesamowitym dymie zaslaniajacym sfere niebieska , a wrecz przeciwnie czytasz to jako tekst do jakiegos usera to ja sie zastanawiam gdzie ty na lepkcjach polskiego byles w szkole??? :bajer:
De facto nawet gdyby byl to tekst do jakiegokolwiek usera, to Ty powinienes byc ostatnia osoba ktora sie powinna tym jakkolwiek stresowac bo uwazam cie za uczciwego czlowieka, nie sadzisz ze niestety mam znow racje??

Fahoo pisze:
evolution pisze:taaaaaaaaaaaaaaaaaaaki kuuuurwa dym jest...
jaka kwiecista polszyzna ...jaki człowiek taki poziom-żena
Wiesz jakbys uwazal w szkole wiedzialbys dwie podstawowe rzeczy:
1 Te slowo opisane jest dosyc obszernie w słowniku jezyka polskiego
2 Poza znanym tobie okresleniem wulgaryzmu slowo to uzyte jest takze np. do opisu osob, ktore dla osiagniecia korzysci materialnej mowiac kolokwialnie knuja- zachowuja sie w sposob naganny moralnie.
A ze taka osoba nadepla mi lekko na odcisk probujac wybarwic sie na wszelkie mozliwe sposoby to uzywam slow doskonale do niej pasujacych, na jej szczescie nie kierowane w jej strone. :smoke:
Tak bez urazy osobistej prosze :)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości