Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Daron7 » pn maja 28, 2012 19:54

evolution pisze:
Daron7 pisze:
toffic pisze:Niech zgadne: 2 razy większy flasz?? i masowanie pewnej nóżki zmienia punkt startowy "czytania" pamięci??
2x29f400b + Przemiennik szesnastokrotny + 4 oporniki + switch
jakbym tak kombinowal to bym elektrownie atomowa w ecu wytworzył :rozpacz:
Każdy robi tak jak umie :-)



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » pn maja 28, 2012 20:50

Daron7 pisze:Każdy robi tak jak umie
owszem tyle ze nikt o zdrowych zmyslach nie montowałby takiego zestawu mogac to zrobic na jednej pamieci i kilku elementach przeciwzakloceniowych. Rozwiazanie na dwoch pamieciach to tak jakbys probowal jechac z warszawy do berlina przez NY


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: fasd » wt maja 29, 2012 00:56

evo powiedz mi jakie doładowania masz przy gtb w dolnej czesci obrotów i jak najbardziej optymalnie zrobić zeby turbo sprawnie wstawało
wstawało?


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Daron7 » wt maja 29, 2012 16:50

evolution pisze:to tak jakbys probowal jechac z warszawy do berlina przez NY
Robię tak jak umiem ale jak wiadomo człowiek całe życie się uczy. Nieraz trzeba "pojechać" przez NY żeby dojechać do Berlina :pub:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » wt maja 29, 2012 22:07

fasd pisze:evo powiedz mi jakie doładowania masz przy gtb w dolnej czesci obrotów i jak najbardziej optymalnie zrobić zeby turbo sprawnie wstawało
wstawało?
looknij tu [youtube][/youtube] to taki standard do osiagniecia


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: fasd » wt maja 29, 2012 22:16

Evo powiedz mi dlaczego przy 2000 sa 2 bary a potem cisnienie spada do 1,5?


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » wt maja 29, 2012 22:45

czytaj forum, sprzeglo sie slizgalo w tym zakresie wiec odjete jest boostu na wysokich biegach w taki sposob by na niskich biegach trzymal rame 2 bar, wszyscy wiemy ze sprzegło siada najszybciej na wysokich biegach, a na niskich daje rade mimo ze teoretycznie ciagnie duze wartosci


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: grabiec » śr maja 30, 2012 10:30

a ja mam na wyzszych obrotach i na wyzszych biegach 2.3bara i taka wartosc sie utrzymuje non stop rosnie stopniowo dovhodzi do 2.3 i tak trzyma

bede mial chwilke to nagram jak cisnienie rosnie na poszczegulnych biegach moze nie budzi sie jak evo ale jest :)


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » śr maja 30, 2012 19:34

grabiec pisze:a ja mam na wyzszych obrotach i na wyzszych biegach 2.3bara i taka wartosc sie utrzymuje non stop rosnie stopniowo dovhodzi do 2.3 i tak trzyma

bede mial chwilke to nagram jak cisnienie rosnie na poszczegulnych biegach moze nie budzi sie jak evo ale jest :)
co ty masz w aucie 300 ps ze takie cisnienie???


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
pavo71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 826
Rejestracja: sob lut 14, 2009 14:44
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: pavo71 » sob cze 02, 2012 13:34

Grabca golf 300 ps nie ma ale batory jak u mało kogo " onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony sob cze 02, 2012 14:20 przez pavo71, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9196
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: wesol » sob cze 02, 2012 13:38

ten program pod te mody to racjz enie za dobrze zlepiony jest.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

arwam

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: arwam » sob cze 02, 2012 14:07

ja bym nieco opuźnił przy dolnych obrotach kąt wtrysku i albo nieco ujął paliwa albo dorzucił szczyptę powietrza.

ale setup nie jest najgorszy.
jak z trakcją?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9196
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: wesol » sob cze 02, 2012 14:12

Nieco ujac paliwa. Z dolu i tak nie poszalejesz bo i po co a napewno ulzy tarczy sprzeglowej no i mi sie wydaje mniej wstydu jak ten batory sie zmniejszy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: grabiec » sob cze 02, 2012 14:47

auto bylo wtedy wstepnie wystrojone bo pojawily sie nieszczelnosci w IC teraz juz nie kopci tak strasznie troszke ale nie duzo ale przeciez bez dymu przy ponad 200KM raczej sie nie obejdzie

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=MVU ... =endscreen

co do trakcji przy 4motion nie ma problemu na suchym bo jak poleje jest inaczej :D


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości