Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » ndz mar 11, 2012 18:13

primo:
cisnienie nie okresla "mapy turbiny"
drugie primo mapa ma w sobie dwa zalozenia cisnienie i wydatke
duo:
mozesz miec 1,1 bara i byc poza mapa przy turbinie ktora w serii pompuje 1,5, wystarczy ze zalozysz ja do za malego lub za duzego silnika
Nawet idealna turbina bedzie zawsze poza mapa w warunkach nieustalonych. Mape okresla sie dla stalego i maksymalnego obciazenia. wystarczy ze zmienisz obroty turbiny in minus od razu idealna turbina pracuje poza mapa - masz za duze cisnienie i za male obroty- chwilowo ale zawsze. tak samo gdy bedzie na odwrot. to co teraz pisze jest kontynuacja tego co pisalem dawno temu w innym temacie, SURGE a nawet FLUTTER w warunkach nieustalonych( naprzyklad zdjecie obciazenia czy tez przygazowka na postoju) jest rzecza naturalna i walka z nim powoduje pojawienie sie laga, ale nie zliwkiduje zjawiska surge. producenci o tym wiedza doskonale, a ze zalezy im na wyprodukowaniu auta przewidywalnego i reagujacego na zmiany gazu i nie wykazujacego sie zjawiskiem laga tudziez turbodziury, to kosztem odglosow z dolotu robia sprawne auta. Ty na sile chciales usunac flutter mowiac o tym surge. wlasciwego surge nie zlikwidowales bo jest to niemozliwe z samej konstrukcji sprezarki odsrodkowej.
Lag jak sam napisales wystepuje juz u ciebie, chcesz go usunac- ok zwiekszysz wystepowanie surge. te rzeczy zyja mowiac kolokwialnie razem jak malzenstwo i nie rozdzielisz ich nigdy chyba ze zatrzymasz turbo.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: TuneFORCE » ndz mar 11, 2012 18:29

1. Proponuje edytować posty a nie pisać jeden pod drugim
2. Przenieście te rozmowy na PW bo robicie śmietnik w temacie.

EVO sfolguj trochę i tonuj swoje wypowiedzi bo nie raz w przeszłości były sytuacje gdzie na różnych forach wdawałeś się w polemikę, którą "przegrywałeś", dzisiaj jesteś bardziej doświadczony, masz większą wiedzę niż kiedyś i w większości wypadków masz rację, ale mimo wszystko nie upoważnia Cie to do traktowania rozmówcy z pewnego rodzaju pogardą czy drwiną :chytry:


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » ndz mar 11, 2012 18:35

TuneFORCE pisze:1. Proponuje edytować posty a nie pisać jeden pod drugim
2. Przenieście te rozmowy na PW bo robicie śmietnik w temacie.

EVO sfolguj trochę i tonuj swoje wypowiedzi bo nie raz w przeszłości były sytuacje gdzie na różnych forach wdawałeś się w polemikę, którą "przegrywałeś", dzisiaj jesteś bardziej doświadczony, masz większą wiedzę niż kiedyś i w większości wypadków masz rację, ale mimo wszystko nie upoważnia Cie to do traktowania rozmówcy z pewnego rodzaju pogardą czy drwiną :chytry:
spoko.. prosbe mam tylko, zacytuj te "przegrane polemiki" chetnie je ogarne i przeczytam gdzie niby racji nie mialem i o tym nie wiedzialem :hmm:
a co do pogardy czy drwin, nie wiem czy czytales te same posty co ja pisalem...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » ndz mar 11, 2012 22:01

matgym pisze:Fuck... kolega nissin po 2 miesiacach doslal mi ten pierscien dystansujaco uszczelniajacy i juz bylem calyy happy ze wreszcie mam kompletne turbo, a tu takie rzeczy czytam ze to nie ma prawa dzialac :/ Turbo juz napewno nie uda mi sie oddac bo uzytkownik nissin to baran i oszust niestety...
evolution a w czym problem lezy? Duzo trzeba bedzie porzezbic zeby to dzialalo? Bo nie ukrywam ze w kwietniu chcialem sie do Ciebie wybierac na strojenie... Napisz mi poprosze cene ewentualnej przerobki zeby to mialo szanse dzialac, na pw moze byc...


Mi sie nie podoba to ze trochę na prościnę poszedł z ta gruszka ,
W GTB możemy regulować niezależnie obie muszle ale 2 sprawa to zasilanie olejem i odpływ trzeb by było tak ostwic turbinę tak jak ma być w samochodzie w pionie zasilanie odpływ
, i w przypadku mojego samochodu to w ten sposób zamontowana gruszka uniemożliwiał by wł włożenie turbiny bo by o półos wadziła ...
Ja jako laik to skróciłem cięgno od kierownic żeby gruszka mogła sterować kierownicami w pełnym zakresie , dołożyłem ogranicznik coby nie zamykać kierownic do końca ,
choć teraz go podkręciłem za dużo o 1 obrót i troszkę za mocno sie zamykają kierownice i słychać z turbiny ze spaliny maja za ciasno troszkę jest szum jak ciśnienie wzrasta od 1 do 1.5 bara w okolicahc 2 t rpm później juz cicho jest....
na 2 i 3 biegu przy 2t rpm mam 1.65 na 4. 5.6 to tyle ile jest zdane to 1.7 przy 1500 to na na niskich biegach to do 0.6b a powyżej 3 to prawie 1B .. najważniejsze ze dobrze sie jeździ dołem a na górze po korekcie będzie blisko 250ps...



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: TuneFORCE » pn mar 12, 2012 00:58

krzys-jeruzal pisze:....i w przypadku mojego samochodu to w ten sposób zamontowana gruszka uniemożliwiał by wł włożenie turbiny bo by o półos wadziła ...
mogłeś półoś wyciągnąć i dopiero turbo montować :satan:


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » pn mar 12, 2012 20:40

TuneFORCE pisze:mogłeś półoś wyciągnąć i dopiero turbo montować :satan:
Tak też zrobiłem dodatkowo przystawkę tylnego napędu wyjąłem bo dopiero dało sie cos robic przy turbinie...



krystian821
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 01:14

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krystian821 » ndz mar 18, 2012 20:32

Mam pytanko-czy przy gtb1756vk trzeba zmienic ciegno od kierownic i dolozyc ogranicznik czy dac gruszke na to ciegno co jest?montowana bedzie w a4 avf i chcialbym skierowac gruszke do dolu tak zeby wszedl ori filtr powietrza.I czy do dp pasuje uszczelka z jakiejs innej turbiny bo ori w a6 byl pierscien osadzony we flanszy dp.


Flansze wydechu pod gtb1756vk,zaslepki egr ze sali kwasoodpornej inne elementy wycinane woda,turbiny gtb1756vk gtb2260vk takze przerobione

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Ral1n » ndz mar 18, 2012 23:18

Ja pozwolę sobie na krótkie pytanie TAK/NIE.

Czy można zamontować 1756 do ASZ nie zmieniając (tymczasowo) wydechu, tylko wykonując DP? Spostrzegłem, że CTR wykonał taką modyfikację?

EDIT: Nie chodzi o to, że sam odpowiedziałem sobie na pytanie - tylko, nurtuje mnie pytanie czy przy seryjnym wydechu istnieje szansa na standardowe wystrojenie na 210+ PS?
Dziękuję.



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fucker » pn mar 19, 2012 09:46

Ral1n pisze:Spostrzegłem, że CTR wykonał taką modyfikację?
Jest to pytanie, czy stwierdzenie ?
Tobie robili teki setup ?

podkreślam "tymczasowo"
Ral1n pisze: nie zmieniając (tymczasowo) wydechu, tylko wykonując DP
Widocznie, ktoś się rzucił na mody, nie mając już kasy na wydech.
Uwierz mi, CTR wie co robi. Ale z tego co się orientuję to wydech ASZ/ARL 2,25" starcza do 220KM



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » pn mar 19, 2012 10:20

Ral1n, tu nie martw sie wydechem a czym innym czy ci wahy styknie :pub:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » pn mar 19, 2012 11:46

Wykonaliśmy taki setup bo klient chciał seryjny wydech, klient płaci, klient wymaga... ;). Wyszło 213 KM na seryjnym ARLu + GTB17.

Na poodbnym setupie + 2,5" wyszło 220KM i to już jest raczej koniec GTB17.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Ral1n » pn mar 19, 2012 12:49

Dzięki Panowie za odpowiedź. Turbo powinno być zmienione jak najszybciej - a że jest zamysł na większe to niech będzie od razu większe. Przy następnej, czy jeszcze kolejnej wypłacie będzie wykonany wydech.

Z pozdrowieniami.



krystian821
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 01:14

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krystian821 » pn mar 19, 2012 19:45

A co z ta przerobka,dodawac ogranicznik i zmienic dzwigienke sterowania kierownicami na ta z avf(o ile sie da oczywiscie)?


Flansze wydechu pod gtb1756vk,zaslepki egr ze sali kwasoodpornej inne elementy wycinane woda,turbiny gtb1756vk gtb2260vk takze przerobione

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: caro86wlkp » czw mar 22, 2012 22:02

http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... 0-tdi.html" onclick="window.open(this.href);return false;


http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 164&page=6" onclick="window.open(this.href);return false;



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości