zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI
Dobrze powiedziane.Chyba nie szkoda kilku zlociszy ,a pewnosc bedziesz mial!A jak sam wyjmiesz to bedzie szybciej.
Moja duda tez polila od strzala , nie wazne czy lato ,czy zima; j jak wyjolem wtryski i dalem do sprawdzenia to do razu szukalam innych ,cisnienia rozjechane ,a pan VAG mowil ze jeszcze dobre.
Moja duda tez polila od strzala , nie wazne czy lato ,czy zima; j jak wyjolem wtryski i dalem do sprawdzenia to do razu szukalam innych ,cisnienia rozjechane ,a pan VAG mowil ze jeszcze dobre.
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI
Wracając do chłodnic oleju , czy posiada ktoś chłodniczkę z ASV ma większy radiator od asz/arl , powinna lepiej schładzać olej .
silnik AGR,ALH : Wymiary radiatora 90x90x54
silnik ARL,ASZ : Wymiary radiatora 118x96x40
silnik ATD,AXR : Wymiary radiatora 90x90x54
silnik ASV,AHF : Wymiary radiatora 98x95x72
Zamierzam kupić sobie nową chłodniczke do mojego ahu, problem bedzie jeszcze ze śrubą.... potrzebna jest dłuższa..... skąd takową wyrwać czy muszę dorobić
silnik AGR,ALH : Wymiary radiatora 90x90x54
silnik ARL,ASZ : Wymiary radiatora 118x96x40
silnik ATD,AXR : Wymiary radiatora 90x90x54
silnik ASV,AHF : Wymiary radiatora 98x95x72
Zamierzam kupić sobie nową chłodniczke do mojego ahu, problem bedzie jeszcze ze śrubą.... potrzebna jest dłuższa..... skąd takową wyrwać czy muszę dorobić
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI
Moja byla z alegro z podstawa ,wiec mialem komplet.
Ostatnio zmieniony pn kwie 18, 2011 20:22 przez glus, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI
Nie tylko troche zmeczony bylem i do tego sie spieszylem!
Juz poprawione.
Juz poprawione.
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
Re: zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI
wystarczy przytrzymac wirnik palcem i poczekac, i problem znika.Stavros pisze: Zalewajac olej z pusta chlodniczka i gotujac go zeby zalac chlodniczke zrobi sie ''bak'' powietrza ktory walnie w uklad na czas pompowania chlodniczki czyli te 3 sekundy co skutecznie moze przytrzec turbo.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI
Witam, Stavros, jaki zastosowałeś termostat i jak go zabudowałeś? Czy dałeś podstawkę z termostatem?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI
Pompa oleju w TDI na pewno wydoli przy 16rzędowym mocalu, więc montowanie czujnika jest dla mnie bez sensu...to nie ciśnienie oleju może być powodem awarii ale brak wydajności pompy która musi przepompować ileś tam oleju więcej w zależności od długości węży i pojemności chodniczki.
Ja mocala nie polecam, jest to przereklamowany badziew, w moim aucie chłodnica pękła dwa razy zupełnie sama z siebie, bez ingerencji kamienia...nawet na allegro można znaleźć takie chłodnice po10zł...z podobnymi awariami jak moja.
Oczywiście zapomnijcie tez o tym że adapter mocalowski podejdzie P&P...to tez dla mnie lekka wiocha ze producent tego jeszcze nie ogarnął...
Ja mocala nie polecam, jest to przereklamowany badziew, w moim aucie chłodnica pękła dwa razy zupełnie sama z siebie, bez ingerencji kamienia...nawet na allegro można znaleźć takie chłodnice po10zł...z podobnymi awariami jak moja.
Oczywiście zapomnijcie tez o tym że adapter mocalowski podejdzie P&P...to tez dla mnie lekka wiocha ze producent tego jeszcze nie ogarnął...
Ostatnio zmieniony sob paź 01, 2011 21:57 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI
skad Ci sie takie dane wziely ?Stavros pisze:Powinno byc 10bar/1000rpm
producent podaje cisnienie 2 bary przy 2000 rpm
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI
Stavros to ja cie proszę,
- jak ostro pałujesz to nawet bez dodatkowej chłodnicy, węży itd ciśnienie oleju może spaść więc wiesz...
- nie porównuj diesla "na codzień" do benzyny na tor...dla mnie czujnik na wylocie z chłodnicy to przerost formy...no chyba że zamontujesz chłodnice 40rzedową
Wg twoi debilnych torii to cały silnik należy obłożyć czujnikami ciśnienia oleju bo w jakimś miejscu może ciśnienie spaść za bardzo...to się nazywa PARANOJA
- jak ostro pałujesz to nawet bez dodatkowej chłodnicy, węży itd ciśnienie oleju może spaść więc wiesz...
- nie porównuj diesla "na codzień" do benzyny na tor...dla mnie czujnik na wylocie z chłodnicy to przerost formy...no chyba że zamontujesz chłodnice 40rzedową
haha... człowieku czytać się naucz, pisałem o TDI, zakładałem podstawki pod wymienniki ciepła i jeszcze NIGDY nie trafiłem że podpasowała P&P zawsze trzeba dwa elementy w taki sam sposób przerobić...więc proszę cie pi.. bzdur...Stavros pisze:Podstawki w większość pasują P&P nawet mocala, czyba ze kupiles jakis szajs z naklejka mocal. Podobmie jak oleje motula w polsce które nie sa od motula.
sam pe.. farmazony bez żadnych argumentów i będziesz minie pouczał?Stavros pisze:Nie lubie hejterskich wypowiedzi bez wiarygodnych argumentow.
Wg twoi debilnych torii to cały silnik należy obłożyć czujnikami ciśnienia oleju bo w jakimś miejscu może ciśnienie spaść za bardzo...to się nazywa PARANOJA
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI
gościu weź sobie na wstrzymanie!
JAKI ARGUMENT PODAŁEŚ?
Napisałeś jakieś pierdy o 15% i tyle...ja robię przy dieslach i wiem jak to wygląda w praktyce - NIE MA PROBLEMU z ciśnieniem, jakie argumenty mam ci przedstawić? telefony do klientów?
JAKI ARGUMENT PODAŁEŚ?
Napisałeś jakieś pierdy o 15% i tyle...ja robię przy dieslach i wiem jak to wygląda w praktyce - NIE MA PROBLEMU z ciśnieniem, jakie argumenty mam ci przedstawić? telefony do klientów?
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI
Stavros pisze:To taki przyklad procentowego wzrostu ze ma rosna liniow. I wez pod uwage ze chlodnice zaklada sie do raczej 200 i wiecej koni a nie 150 czy 180.
jaki przyklad jak z czapki podajesz cisnienia oleju, co to ma wspolnego z rzeczywistocia...
i przestan sie pienic bo warna dostaniesz
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI
Stavros można zamontować czujnik ciśnienia oleju ale w TDI służącym do codziennej jazdy moim zdaniem jest to nie potrzebne.
Mam kilka zmodyfikowanych aut(w tym moje) które maja nalatane dziesiątki tys km-ów p modyfikacji i nikt nie miał żadnych problemów czy to w aucie z przebiegiem 100tyś czy 300tys km-ów. Myślę że czujnik i wskaźnik temperatury oleju jest tutaj bardziej na miejscu.
Auto na tor to auto na tor...i tutaj się z tobą zgodzę że jest to konieczność.
Mam kilka zmodyfikowanych aut(w tym moje) które maja nalatane dziesiątki tys km-ów p modyfikacji i nikt nie miał żadnych problemów czy to w aucie z przebiegiem 100tyś czy 300tys km-ów. Myślę że czujnik i wskaźnik temperatury oleju jest tutaj bardziej na miejscu.
Auto na tor to auto na tor...i tutaj się z tobą zgodzę że jest to konieczność.
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości