turbo wg do agr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
turbo wg do agr
szukam informacji na temat turbinki do agr
vnt niestety nie wchodzi w rachubę
setup to 216, pompa ori 10, fimc, sprzęgło g60, kolektor pd, przelot albo pusty ori wydech
chciałbym na max wykorzystać 216 i pompę i sądzę że realny wynik na tych gratach to ok 150km
motor jest na dotarciu, 40tyś przebiegu więc może coś więcej
czyli pewnie będzie trzeba dmuchnąć te 1.4 bara
i pytanie jakie turbo można by zastosować??
propozycje jakie podpowiedzieli mi ludzie to k14 i t3 z omegi 2.3
chciałbym żeby jakoś to turbo wstawało, i żeby przy ok 2300 miało boost
wiadomo pompa 10 i 216 nie zdziałają cudów ale żeby jakoś się podnosiło
wiem że to ciężkie do zrobienia żeby turbo na wg ciągnęło od dołu i nie kończyło się po 3000obr
może ktoś będzie miał jakieś propozycje
tematów o agr jest kilka ale wszyscy uciekają w vnt, czego wolał bym uniknąć
vnt niestety nie wchodzi w rachubę
setup to 216, pompa ori 10, fimc, sprzęgło g60, kolektor pd, przelot albo pusty ori wydech
chciałbym na max wykorzystać 216 i pompę i sądzę że realny wynik na tych gratach to ok 150km
motor jest na dotarciu, 40tyś przebiegu więc może coś więcej
czyli pewnie będzie trzeba dmuchnąć te 1.4 bara
i pytanie jakie turbo można by zastosować??
propozycje jakie podpowiedzieli mi ludzie to k14 i t3 z omegi 2.3
chciałbym żeby jakoś to turbo wstawało, i żeby przy ok 2300 miało boost
wiadomo pompa 10 i 216 nie zdziałają cudów ale żeby jakoś się podnosiło
wiem że to ciężkie do zrobienia żeby turbo na wg ciągnęło od dołu i nie kończyło się po 3000obr
może ktoś będzie miał jakieś propozycje
tematów o agr jest kilka ale wszyscy uciekają w vnt, czego wolał bym uniknąć
turbo wg do agr
Zapytam tylko dlaczego unikasz VNT .... boisz się zapiekania kierownic ? czy po prostu nie chcesz ?
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
turbo wg do agr
z kierownicami tak jest, że prędzej czy później i tak zaczynają szwankować
nie mówię że o to nie dbam ale jak żona pojeździ to robi się problem
poza tym robię też krótkie odcinki, co wiadomo jak działa
nie boje się bo obecnie mam vnt i wieczny z nimi problem
zrobię a za 3 miechy a piać to samo
a samochodu nie oszczędzam i latam często po całej skali obrotka
turbo w środku nie miało rys itd, gruszka wężyki i n75 sprawne
ostatnio ratowałem się skręceniem sztangi i przeholowałem
teraz wygląda to tak he he
przy 2300 dopiero jest max boost
gdyby było tak samo na wg np t3 i góra była by o niebo lepsza
to po co wtedy bawić się i martwić vnt
na cyferki nie patrzcie bo nie realne jest żeby silnik alh po kapitalce +216 legitymował się takimi wartościami
nie mówię że o to nie dbam ale jak żona pojeździ to robi się problem
poza tym robię też krótkie odcinki, co wiadomo jak działa
nie boje się bo obecnie mam vnt i wieczny z nimi problem
zrobię a za 3 miechy a piać to samo
a samochodu nie oszczędzam i latam często po całej skali obrotka
turbo w środku nie miało rys itd, gruszka wężyki i n75 sprawne
ostatnio ratowałem się skręceniem sztangi i przeholowałem
teraz wygląda to tak he he
przy 2300 dopiero jest max boost
gdyby było tak samo na wg np t3 i góra była by o niebo lepsza
to po co wtedy bawić się i martwić vnt
na cyferki nie patrzcie bo nie realne jest żeby silnik alh po kapitalce +216 legitymował się takimi wartościami
turbo wg do agr
Co to znaczy? Może ta Twoja to jakiś syf?jaro860929 pisze:nie boje się bo obecnie mam vnt i wieczny z nimi problem
turbo wg do agr
najlepsza na pewno nie jest
ale szybko łapie kierownice
2 tyg po czyszczeniu potrafiły już w piku skakać o 0.3bar, niby naturalne
a jazda po mieście i zima i problem gotowy nawet po 2 tygodniach
wiecznie trzeba przedmuchiwać
do tego doszedł problem źle ustawionej sztangi
1533 1050,6 1203,6 38,6
1554 1060,8 1203,6 38,6
1554 1060,8 1213,8 38,6
1617 1795,2 1213,8 46,6
1680 1815,6 1458,6 24,7
1785 1856,4 1825,8 45,8
1911 1948,2 2131,8 63,8
2037 1948,2 2376,6 74,1
2184 1948,2 2366,4 72,1
2331 1948,2 2050,2 63,4
2457 1948,2 2009,4 66,9
2604 1948,2 2040 70,5
2730 1948,2 2091 73,3
2856 1948,2 2101,2 74,5
2961 1948,2 2111,4 76,9
3087 1948,2 2101,2 78,5
3213 1948,2 2101,2 80,1
3339 1948,2 2101,2 82,1
3444 1948,2 2091 84,1
3549 1948,2 2091 85,7
3675 1948,2 2080,8 87,3
3759 1948,2 2060,4 88,5
3864 1948,2 2050,2 90,4
3969 1948,2 2040 92,4
4053 1938 2040 94,4
log po czyszczeniu, i ciągle przeładowanie o 150mbar
i szukam jakiejś alternatywy
ale szybko łapie kierownice
2 tyg po czyszczeniu potrafiły już w piku skakać o 0.3bar, niby naturalne
a jazda po mieście i zima i problem gotowy nawet po 2 tygodniach
wiecznie trzeba przedmuchiwać
do tego doszedł problem źle ustawionej sztangi
1533 1050,6 1203,6 38,6
1554 1060,8 1203,6 38,6
1554 1060,8 1213,8 38,6
1617 1795,2 1213,8 46,6
1680 1815,6 1458,6 24,7
1785 1856,4 1825,8 45,8
1911 1948,2 2131,8 63,8
2037 1948,2 2376,6 74,1
2184 1948,2 2366,4 72,1
2331 1948,2 2050,2 63,4
2457 1948,2 2009,4 66,9
2604 1948,2 2040 70,5
2730 1948,2 2091 73,3
2856 1948,2 2101,2 74,5
2961 1948,2 2111,4 76,9
3087 1948,2 2101,2 78,5
3213 1948,2 2101,2 80,1
3339 1948,2 2101,2 82,1
3444 1948,2 2091 84,1
3549 1948,2 2091 85,7
3675 1948,2 2080,8 87,3
3759 1948,2 2060,4 88,5
3864 1948,2 2050,2 90,4
3969 1948,2 2040 92,4
4053 1938 2040 94,4
log po czyszczeniu, i ciągle przeładowanie o 150mbar
i szukam jakiejś alternatywy
turbo wg do agr
Szukaj T3 ,a zobaczysz jak idzie powyzej 3000RPM .bannnnnan murowany.A jak dobrze wystroisz to 1600-1800 RPM idzie ogniem!
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
turbo wg do agr
Ładuj porządne turbo a przynajmniej VNT. Nie to, że reklamuję, ale mam pewną suszarę z ASVki.
turbo wg do agr
glus, już jeździsz na T3 ?
moze opisz wrażenia? może i ja się jeszcze skuszę i spróbuję w swoim M-TDI się pobawić z T3 bo niedługo i tak się przesiadam na AAZ'a
moze opisz wrażenia? może i ja się jeszcze skuszę i spróbuję w swoim M-TDI się pobawić z T3 bo niedługo i tak się przesiadam na AAZ'a
turbo wg do agr
proponuję przy strojeniu w tych obrotach nieco opuźnić dynamiczny kąt wtrysku przy obciążeniach bliskich max po to żeby turbo szybciej reagowało na pedał gazu.glus pisze:.A jak dobrze wystroisz to 1600-1800 RPM idzie ogniem!
szczeże to po doświadczeniach z AAZ'em to myślałem że pełne ciśnienie uzyska na wysokich biegach przy około 2500rpm z tym ze zapomniałem o tym że w TDI na bezdymną dawkę wchodzi sporo więcej paliwa niż w TD.
turbo wg do agr
Chula jak wsciekla cisnienie 1.3 bar od 1800RPM z mojego SGH zrobila sie rakieta ,chwilke zabralo dogranie .Po wyzej 3000RPM auto sie nie dusi.
Musze shamowac bo jestem ciekawy ile wyszlo z 216.
Nic nie powiem o spalaniu bo dopiero jakas 100 zrobilem jezdzac do pracy a jek sie silnik nie zagzeje nie ma jazdy,a jak zlapie to jestem juz w domu. Za jekies 2-3 tygodnie pojade nad morze jakies 300km to bede wiedzial jak ze spalaniem.
Jak przeskoczysz z t15 na t3 to wrazenia niesamowite!
Musze shamowac bo jestem ciekawy ile wyszlo z 216.
Nic nie powiem o spalaniu bo dopiero jakas 100 zrobilem jezdzac do pracy a jek sie silnik nie zagzeje nie ma jazdy,a jak zlapie to jestem juz w domu. Za jekies 2-3 tygodnie pojade nad morze jakies 300km to bede wiedzial jak ze spalaniem.
Jak przeskoczysz z t15 na t3 to wrazenia niesamowite!
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
turbo wg do agr
phanteon vnt to ja teraz mam z alh i wieczny problem
wg na miasto i w trasę by się sprawdzał
wiadomo nie taki dół jak w vnt ale coś za coś
glus ma pare pytań:
1. z jakiego silnika masz te turbo??
z golfa, z opla może z czegoś jeszcze innego? najlepiej numery
2. zapakowane do 1z a jakie jeszcze masz mody
fimc? jakiś dolot? przelotowy tłumik itd
3. może masz jakieś logi, wykresy itd
chętnie wszystko pooglądam
logi by wiele wyjaśniły i rozwiały wątpliwości
z kąd jesteś? czy mieszkasz tj w podpisie?
wg na miasto i w trasę by się sprawdzał
wiadomo nie taki dół jak w vnt ale coś za coś
glus ma pare pytań:
1. z jakiego silnika masz te turbo??
z golfa, z opla może z czegoś jeszcze innego? najlepiej numery
2. zapakowane do 1z a jakie jeszcze masz mody
fimc? jakiś dolot? przelotowy tłumik itd
3. może masz jakieś logi, wykresy itd
chętnie wszystko pooglądam
logi by wiele wyjaśniły i rozwiały wątpliwości
z kąd jesteś? czy mieszkasz tj w podpisie?
turbo wg do agr
T3 siada na flansze po T15??
nie , zmienilem kolektor .
Jak na razie wtryski ,zmienione kolekrory dolotowy to 1y ,a wydach chyba z 1.6 td , chlodniczka oleju od ASZ i teraz wskoczylo turbo.
Jestem zadowolony ale sprzeglo nie wytrzyma raczej dlugo, po wtryskach potrafilo sie usliznac a teraz jeszcze nie deptalem.
Jak czas pozwoli to jedziemy dalej :duzy IC+dolot custom, a jak wybuduje garaz to sie pobawie w tuning pompy wtryskowej!
Z logow nici bo corcia zniszczyla kabelek
Szkoda ze 1.9 kreci sie tylok do 4500RPM bo wyzej 3000 ciagnie dalej i to jak!
Mieszkam pod Bruksela do polski ostatnimi czasy czyli od stycznia nie wybieram sie ,ewentualnie na wekend i to samolotem bo szybciej.
A suszarka kupiona do ARWAMA
nie , zmienilem kolektor .
Jak na razie wtryski ,zmienione kolekrory dolotowy to 1y ,a wydach chyba z 1.6 td , chlodniczka oleju od ASZ i teraz wskoczylo turbo.
Jestem zadowolony ale sprzeglo nie wytrzyma raczej dlugo, po wtryskach potrafilo sie usliznac a teraz jeszcze nie deptalem.
Jak czas pozwoli to jedziemy dalej :duzy IC+dolot custom, a jak wybuduje garaz to sie pobawie w tuning pompy wtryskowej!
Z logow nici bo corcia zniszczyla kabelek
Szkoda ze 1.9 kreci sie tylok do 4500RPM bo wyzej 3000 ciagnie dalej i to jak!
Mieszkam pod Bruksela do polski ostatnimi czasy czyli od stycznia nie wybieram sie ,ewentualnie na wekend i to samolotem bo szybciej.
A suszarka kupiona do ARWAMA
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości