AHF swap na ARL problem z IC

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

AHF swap na ARL problem z IC

Post autor: paja » wt sty 25, 2011 23:19

Witam panowie. Wiem, że wrzucenia IC z ARL'a nie obejdzie się bez rzeźby (pasa niestety nie posiadam) a mam ten IC na stanie, więc pytanie czy ktoś na forum wrzucał to cudo do siebie bez wymiany wszystkiego co z przodu, i jak ewentualnie można to najszybciej wpasować?


Obrazek

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

AHF swap na ARL problem z IC

Post autor: Cinek » wt sty 25, 2011 23:34

pas generalnie niewiele sie różni, nie ma aż takiej rzeźby


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

AHF swap na ARL problem z IC

Post autor: grzegorzp » śr sty 26, 2011 04:59

ja wrzucałem i jest mega rzeźba, do tego stopnia że po około roku założyłem inny,
całkowicie odradzam, jak masz na stanie to sprzedaj i dołóż do customowego. bo tak to i roboty na maxa i zawsze coś będzie źle.

co prawda pas można dociąć seryjny (i de facto ten od arl, wygląda jak zwykły tylko docięty)
ale do tego dochodzi inna chłodnica wody inne wiatraki, inna chłodnica klimy, bo z seryjnymi koliduje wylot z ic, do tego przeróbka przewodów itp.
dodatkowo puszczenie rury od IC do dolotu to metaloplastyka a i tak tu się opiera, tam trze itp. jednym słowem porażka
jak ktoś mówi że rzeźba mała to znaczy nigdy tego nie robił.
stanowczo odradzam

ps. to Ty silnik masz na pompie czy pompowtryskach? bo jak ARL to będzie troszeczkę łatwiej ale i tak całkowicie i stanowczo odradzam

klime masz?



Awatar użytkownika
pawel99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 19:36
Lokalizacja: lbn

AHF swap na ARL problem z IC

Post autor: pawel99 » śr sty 26, 2011 09:07

Ja się podepnę pod temat. Jest po swapie z agr na arl. Chłodnica wody, klimy zostały moje, sprężarka również moja. Moje pytanie, jakich węży użyć żeby klimę poskładać (wszystko połączyć), od arl czy custom trzeba będzie dorabiać.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

AHF swap na ARL problem z IC

Post autor: Cinek » śr sty 26, 2011 09:14

może źle sie wypowiedziałem, jak IC ma być od 150 to tylko kompletny, łącznie z wodą, klimą w wszystkim co do niego jest przypięte


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

AHF swap na ARL problem z IC

Post autor: grzegorzp » śr sty 26, 2011 10:22

co do przewodów to nie jestem pewien czy po wymianie silnika podpasują
a jakby nie podpasowały to trzeba przerobić bo ori od ARL z kolei nie podejdą do ori chłodnicy klimy z AHF.
trzeba sprawdzić ale część na pewno będzie pasowała



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

AHF swap na ARL problem z IC

Post autor: paja » śr sty 26, 2011 12:07

No to czeka mnie w takim razie rzeźbienie jakiegoś customowego fmic, nie wiem tylko czy goście u których stoi auto to ogarną. Ale dzięki panowie


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości