AHF swap na ARL problem z IC
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
AHF swap na ARL problem z IC
Witam panowie. Wiem, że wrzucenia IC z ARL'a nie obejdzie się bez rzeźby (pasa niestety nie posiadam) a mam ten IC na stanie, więc pytanie czy ktoś na forum wrzucał to cudo do siebie bez wymiany wszystkiego co z przodu, i jak ewentualnie można to najszybciej wpasować?
AHF swap na ARL problem z IC
pas generalnie niewiele sie różni, nie ma aż takiej rzeźby
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
AHF swap na ARL problem z IC
ja wrzucałem i jest mega rzeźba, do tego stopnia że po około roku założyłem inny,
całkowicie odradzam, jak masz na stanie to sprzedaj i dołóż do customowego. bo tak to i roboty na maxa i zawsze coś będzie źle.
co prawda pas można dociąć seryjny (i de facto ten od arl, wygląda jak zwykły tylko docięty)
ale do tego dochodzi inna chłodnica wody inne wiatraki, inna chłodnica klimy, bo z seryjnymi koliduje wylot z ic, do tego przeróbka przewodów itp.
dodatkowo puszczenie rury od IC do dolotu to metaloplastyka a i tak tu się opiera, tam trze itp. jednym słowem porażka
jak ktoś mówi że rzeźba mała to znaczy nigdy tego nie robił.
stanowczo odradzam
ps. to Ty silnik masz na pompie czy pompowtryskach? bo jak ARL to będzie troszeczkę łatwiej ale i tak całkowicie i stanowczo odradzam
klime masz?
całkowicie odradzam, jak masz na stanie to sprzedaj i dołóż do customowego. bo tak to i roboty na maxa i zawsze coś będzie źle.
co prawda pas można dociąć seryjny (i de facto ten od arl, wygląda jak zwykły tylko docięty)
ale do tego dochodzi inna chłodnica wody inne wiatraki, inna chłodnica klimy, bo z seryjnymi koliduje wylot z ic, do tego przeróbka przewodów itp.
dodatkowo puszczenie rury od IC do dolotu to metaloplastyka a i tak tu się opiera, tam trze itp. jednym słowem porażka
jak ktoś mówi że rzeźba mała to znaczy nigdy tego nie robił.
stanowczo odradzam
ps. to Ty silnik masz na pompie czy pompowtryskach? bo jak ARL to będzie troszeczkę łatwiej ale i tak całkowicie i stanowczo odradzam
klime masz?
AHF swap na ARL problem z IC
Ja się podepnę pod temat. Jest po swapie z agr na arl. Chłodnica wody, klimy zostały moje, sprężarka również moja. Moje pytanie, jakich węży użyć żeby klimę poskładać (wszystko połączyć), od arl czy custom trzeba będzie dorabiać.
AHF swap na ARL problem z IC
może źle sie wypowiedziałem, jak IC ma być od 150 to tylko kompletny, łącznie z wodą, klimą w wszystkim co do niego jest przypięte
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
AHF swap na ARL problem z IC
co do przewodów to nie jestem pewien czy po wymianie silnika podpasują
a jakby nie podpasowały to trzeba przerobić bo ori od ARL z kolei nie podejdą do ori chłodnicy klimy z AHF.
trzeba sprawdzić ale część na pewno będzie pasowała
a jakby nie podpasowały to trzeba przerobić bo ori od ARL z kolei nie podejdą do ori chłodnicy klimy z AHF.
trzeba sprawdzić ale część na pewno będzie pasowała
AHF swap na ARL problem z IC
No to czeka mnie w takim razie rzeźbienie jakiegoś customowego fmic, nie wiem tylko czy goście u których stoi auto to ogarną. Ale dzięki panowie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości