AFN po programie, jak zwiększyć moc
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
AFN po programie, jak zwiększyć moc
Pacjent:
AFN'97 (map sensor w ecu)
-turbo awx (dmucha 1,5 bara)
- pompa 11 (hybryda)
- wtryski 216
-fmic
itd
Wszystko ładnie i płasko i bezdymnie wystrojone (170KM i 355Nm). Tylko, że powoli robi się mało, moim zdaniem można było wykręcić kosztem dymienia.
Planuję zwiększyć vagiem dawkę paliwa na niskich obrotach i wrzucić wtryski 230.
Teraz pytanie, czy jak zamontuję 230 to konieczna będzie korekta programu? I w razie czego kogo oprócz Rogala w Warszawie polecacie?
Kombinowanie z opornikiem w mapsensorze chyba nie ma sensu ?
AFN'97 (map sensor w ecu)
-turbo awx (dmucha 1,5 bara)
- pompa 11 (hybryda)
- wtryski 216
-fmic
itd
Wszystko ładnie i płasko i bezdymnie wystrojone (170KM i 355Nm). Tylko, że powoli robi się mało, moim zdaniem można było wykręcić kosztem dymienia.
Planuję zwiększyć vagiem dawkę paliwa na niskich obrotach i wrzucić wtryski 230.
Teraz pytanie, czy jak zamontuję 230 to konieczna będzie korekta programu? I w razie czego kogo oprócz Rogala w Warszawie polecacie?
Kombinowanie z opornikiem w mapsensorze chyba nie ma sensu ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob sty 08, 2011 12:43
AFN po programie, jak zwiększyć moc
przedewszystkim turbo brd i 230 i zmiana map sensora chociaz na tym moze sie uda i 190 w zasiegu
AFN po programie, jak zwiększyć moc
Myślę, że się nie uda na tym map sensorze bo ciśnienie 2560 kończy się notlaufem.
Turbo z ciśnieniem atmosferycznym pompuje 2519,4.
Turbiny wolałbym na razie nie zmieniać bo BRD trochę zbyt późno wstaje.
Jednak moc w TDI bierze się z paliwa, mam pompę 11 i trochę szkoda ją blokować wtryskami 216 (wiem, mogłem od razu wstawić 230 )
I dobry tuner, który w razie korekty by to ogarnął...
Turbo z ciśnieniem atmosferycznym pompuje 2519,4.
Turbiny wolałbym na razie nie zmieniać bo BRD trochę zbyt późno wstaje.
Jednak moc w TDI bierze się z paliwa, mam pompę 11 i trochę szkoda ją blokować wtryskami 216 (wiem, mogłem od razu wstawić 230 )
I dobry tuner, który w razie korekty by to ogarnął...
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
Re: AFN po programie, jak zwiększyć moc
w tej kwestii mam inne zdaniearmi pisze: Turbiny wolałbym na razie nie zmieniać bo BRD trochę zbyt późno wstaje
tak jak już wcześniej kolega napisał, 230, BRD, i MAP 2 bar
i korekta u Rogala
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
AFN po programie, jak zwiększyć moc
Czy ja gdzieś w ogóle wspominam o zmianie na BRD?
Rozumiem, że jak się ma pompę 10 to szansę na zwiększenie mocy daje większa turbina a nie wtryski. Tyle, że ja mam pompę 11.
Chcę wrzucić wtryski 230. Zastanawiam się, czy po takim zabiegu trzeba jechać na korektę (nie do Rogala).
Rozumiem, że jak się ma pompę 10 to szansę na zwiększenie mocy daje większa turbina a nie wtryski. Tyle, że ja mam pompę 11.
Chcę wrzucić wtryski 230. Zastanawiam się, czy po takim zabiegu trzeba jechać na korektę (nie do Rogala).
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
AFN po programie, jak zwiększyć moc
armi, ale napisałeś że turbo BRD późno wstaje i tu się mylisz, a AWX dmuchająca 1,5 B to już sporo dla niej, jak zapodasz 230 to korekta by sie przydała, zależy jak ktoś zrobi korektę czy zrobi korektę czy będzie od nowa wgrywał program, dlaczego nie chcesz u tego samego tunera??
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
AFN po programie, jak zwiększyć moc
O BRD słyszałem sporo złego, tzn że na rynku są dobre turbo ale większość jest złych czytaj późno wstających. Znając mnie trafiłbym na tę drugą i znów słuchał marudzenia.
Miałem tego nie pisać bo generalnie jestem zadowolony z kresek na wykresie ale nie chciał bym wracać do atmosfery w jakiej odbyło się strojenie.
Chodzi o marudzenie na pompę 11 hybrydę. Że powinienem ją wyrzucić itd. Pompa składana, sprawdzona i montowana w Nadarzynie. Podkowiński lipy nie odwala, nawet na moją prośbę znalazł czas by mi ją przed programem sprawdzić praktycznie za free (bo 50zł za demontaż i sprawdzenie pompy,wtrysków, nastawnika to żadne pieniądze). Taka zła pompa a wypluła całkowicie bezdymne 170KM 355Nm.
Miałem tego nie pisać bo generalnie jestem zadowolony z kresek na wykresie ale nie chciał bym wracać do atmosfery w jakiej odbyło się strojenie.
Chodzi o marudzenie na pompę 11 hybrydę. Że powinienem ją wyrzucić itd. Pompa składana, sprawdzona i montowana w Nadarzynie. Podkowiński lipy nie odwala, nawet na moją prośbę znalazł czas by mi ją przed programem sprawdzić praktycznie za free (bo 50zł za demontaż i sprawdzenie pompy,wtrysków, nastawnika to żadne pieniądze). Taka zła pompa a wypluła całkowicie bezdymne 170KM 355Nm.
AFN po programie, jak zwiększyć moc
armi, wstrzymaj sie na razie z 230... moze bedę miał cos lepszego !
moze kup BRD z opcją zwrotu jesli nie bedzie OK, albo od kogoś jak bedzie zmieniał na większą ?
no Bogdan zawsze dba o klienta .. duzo ludzi z A4-klubu tam zajeźdża nie wiem czy jestes tam jako armistead ?
moze kup BRD z opcją zwrotu jesli nie bedzie OK, albo od kogoś jak bedzie zmieniał na większą ?
nie wiedziałem że dla tunera to jakas róznica ?armi pisze:Chodzi o marudzenie na pompę 11 hybrydę. Że powinienem ją wyrzucić itd. Pompa składana, sprawdzona i montowana w Nadarzynie. Podkowiński lipy nie odwala,
no Bogdan zawsze dba o klienta .. duzo ludzi z A4-klubu tam zajeźdża nie wiem czy jestes tam jako armistead ?
AFN po programie, jak zwiększyć moc
Tak, tak to ja
Z .230 na razie się i tak wstrzymuję bo nie minął nawet miesiąc odkąd zrobiłem program. Na razie się orientuję a później będę odkładał złotówki.
Z .230 na razie się i tak wstrzymuję bo nie minął nawet miesiąc odkąd zrobiłem program. Na razie się orientuję a później będę odkładał złotówki.
AFN po programie, jak zwiększyć moc
spoko, jak bede wiedział dokładnie co i jak to zapodam info na A4-klub - moze bedziesz pierwszy w PL miał okazjie przetestowacarmi pisze:Tak, tak to ja
Z .230 na razie się i tak wstrzymuję bo nie minął nawet miesiąc odkąd zrobiłem program. Na razie się orientuję a później będę odkładał złotówki.
powiem tylko tyle, że bedą to zestawy BOSCH o 10-15% wiekszej wydajności niz BOSIO .230 jak sie tylko zakonczy etap research & development
moim zdaniem przy pompie 11 bedzie za duży ogień przy pełnym bucie, jednak 11 daje koksu, a 230 potrafią wlać paliwa..armi pisze:czy jak zamontuję 230 to konieczna będzie korekta programu?
AFN po programie, jak zwiększyć moc
moze kup BRD z opcją zwrotu jesli nie bedzie OK, albo od kogoś jak bedzie zmieniał na większą ?
u kolegi z forum są turbawki BRD z 3miesięczną gwarancją,więc jest czas żeby ja sprawdzić dobrze...
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
AFN po programie, jak zwiększyć moc
armi, pomyśl lepiej nad nowym motorem z lepszym smarowanie silnika, bezpieczne podkręcanie AFN kończy się na około 180 KM, potem już niestety AFN zaczyna niedomagać i przy dłuższym butowaniu możesz zajechać motor, nawet jeśli dodasz sobie +10 KM (myślę że samym softem teraz to ogarniesz) to i tak widzę że będzie ci mało a nowe turbo zostaw sobie do lepszej bazy.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
AFN po programie, jak zwiększyć moc
Aż tak źle jest ze smarowaniem AFNa?
Silnik i turbina są smarowane tylko full syntetykiem Motula.
Na forum pojawił się 200konny passat AFN.
Pogadałem z właścicielem i chyba za jakiś czas wpadnie BRD + .260.
Silnik i turbina są smarowane tylko full syntetykiem Motula.
Na forum pojawił się 200konny passat AFN.
Pogadałem z właścicielem i chyba za jakiś czas wpadnie BRD + .260.
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
AFN po programie, jak zwiększyć moc
Zapytaj ludzi na forum, możesz sobie zrobić AFNa nawet i 230 KM (bezpieczny setup to około 180 KM), ale co z tego jeśli będziesz się tym mógł cieszyć tylko chwilowo z obawy że coś się zatrze. Tu nie chodzi o użyty olej i smarowanie turbiny tylko o konstrukcję motoru.
Na twoim miejscu jeśli masz zdrowy ten motor (zakładam że tak) to sprzedaj go komuś i wsadź PD, w którym ten problem nie występuje i np. z ARL możesz sobie bezpiecznie te 220-230 KM wyskrobać dokładając turbo BRD lub GT22.
Na twoim miejscu jeśli masz zdrowy ten motor (zakładam że tak) to sprzedaj go komuś i wsadź PD, w którym ten problem nie występuje i np. z ARL możesz sobie bezpiecznie te 220-230 KM wyskrobać dokładając turbo BRD lub GT22.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości