Tuning 1.4 tdi co oprócz chipa ??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
czarnyblack
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:07
Lokalizacja: Koszalin

Tuning 1.4 tdi co oprócz chipa ??

Post autor: czarnyblack » pn sty 17, 2011 20:13

Witam.

Wiem, ze temat poruszany byl wiele razy, ale jest pare pytan na ktore nie uzyskalem odpowiedzi. Wiem, ze po samym chipie ludzie robia troche ponad 100 kucy. Po dolozeniu turbo z zemienna geometria lopatek z silnika 1.4 tdi 90 ps z Audi A2 + IC+wydech+ cos jeszcze uzyskuja cos kolo 120km? I teraz pytanie, czy ktos juz to robil w Polsce ? Jakie to sa koszta? Czy adekwatne do przyrostu mocy?



Awatar użytkownika
czarodziej6969
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 691
Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Tuning 1.4 tdi co oprócz chipa ??

Post autor: czarodziej6969 » pn sty 17, 2011 20:54

mysle ze nie ma sensu w tym silniku robic cos wiecej niz program, ale to juz niech madrzejsze glowy sie wypowiedza ;)



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Tuning 1.4 tdi co oprócz chipa ??

Post autor: grzegorzp » pn sty 17, 2011 21:59

miałem 1,4 tdi w ibizie, i 100km to sam chip, dłubanie go mocniej to będzie dużo kasy by zrobić 130km i na dodatek komfort będzie tragiczny, silniczek raczej długo nie pochodzi na te 130km ale brzmi fajnie, jak boxer.
zrób program, i zapomnij,

ps, koszty robienia tego silnika na powyżej 100-110km będą nie adekwatne do przyrostów.
pomijając komfort to na szybko licząc koszty zrobienia na 130-140km to minimum 6-7tys a tak na prawdę to pewnie koło 8tys. a moim zdaniem komfort będzie nie do zaakceptowania, więc sam oceń
Ostatnio zmieniony wt sty 18, 2011 00:55 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4746
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Tuning 1.4 tdi co oprócz chipa ??

Post autor: Adamm » wt sty 18, 2011 00:13

grzegorzp, a jakby zapodac wydajniejsze pompki np AL lub power + i do tego wieksze turbo i ogarnac to softem to powinno przyzwoicie latac :D w koncu to 1,9 bez jednego cylindra


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Tuning 1.4 tdi co oprócz chipa ??

Post autor: grzegorzp » wt sty 18, 2011 00:57

turbo, pompki, sprzęgło, ic, to na pewno
i pewnie wydech, więc 6tys minimum... realnie 7-8tys, moim zdaniem raczej się nie opłaca, a zrobione na 100km będzie ładnie jeździło
Ostatnio zmieniony śr sty 19, 2011 11:12 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Tuning 1.4 tdi co oprócz chipa ??

Post autor: evolution » wt sty 18, 2011 22:07

1,4 tdi mozna smialo wykrecic w okolice 180 ps.. 200 ps przy zdrowym motorze fakt bedzie to sporo kosztowac (9.5kpln silnik, plus mocne sprzeglo w razie potrzeby) ale sie da:)
turbo
dolot
wtryski
wydech
strojenie


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Tuning 1.4 tdi co oprócz chipa ??

Post autor: CrocodileReggae » śr sty 19, 2011 01:00

małe lekkie i niepozorne lupo ma swoje zalety
osobiście bym poprzestał na chipie
a jeśli jest geld to zmiana auta np na ibi w asz - i soft na 170 KM na początek


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Tuning 1.4 tdi co oprócz chipa ??

Post autor: grzegorzp » śr sty 19, 2011 02:01

Evolution mógłbyś dać linka do przykładów 1,4tdi zrobionych na 180-200KM? bo ja znam tylko przykład zrobionego na 150KM i wydaje mi się, że podane przez Ciebie wartości są przesadzone, ale mogę się mylić, stąd moja prośba o przykłady.



Awatar użytkownika
czarnyblack
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:07
Lokalizacja: Koszalin

Tuning 1.4 tdi co oprócz chipa ??

Post autor: czarnyblack » śr sty 19, 2011 02:06

To fakt, tez nie widzialem niczego mocniejszego niz 150 kucy. Tu jest filmik http://fliiby.com/file/422823/fyst26dln8.html" onclick="window.open(this.href);return false;

A ile samym chipem da sie maksymalnie wyciagnac z takiego 1.4 tdi? Moze byc nawet wersja dymna ; ]



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Tuning 1.4 tdi co oprócz chipa ??

Post autor: evolution » śr sty 19, 2011 09:01

grzegorzp, prosze przykladzik... :helm:


Obrazek


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

anderllh
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pt lut 12, 2010 20:30
Lokalizacja: Gliwice/Rybnik
Kontakt:

Tuning 1.4 tdi co oprócz chipa ??

Post autor: anderllh » śr sty 19, 2011 10:25

ładnie :bigok:
nie dźwiga czapy, bo pewnie z 2.4-2.5b boostu jest zadane? :hmm:


Diagnostyka
Chiptuning

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Tuning 1.4 tdi co oprócz chipa ??

Post autor: grzegorzp » śr sty 19, 2011 10:32

o kurcze, mega grubo.
a jeździłeś tym samochodem? bo z mojego doświadczenia to 1,4tdi na jednomasie to już powinna być tragedia...
wiesz ile silnik pojeździł? albo od ilu kkm już jeździ bez awaryjnie?
ale wynik konkret, jakby z tego silnika zrobić te 200KM w a2 to będzie szatan, niecałe 6kg/KM
a to lupo cholera ma niecałe 5kg/KM niezły zapie...lacz



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Tuning 1.4 tdi co oprócz chipa ??

Post autor: evolution » śr sty 19, 2011 12:20

anderllh, nie dzwiga bo z boostem nie zblizone jest nawet do 2 bar :) nie wszystko robi sie cisnieniem a sam wykres pokazuje od ilu wstaje doladowanie :bajer:
grzegorzp, jezdzilem przez 2 tyg zeby ogarnac choroby wieku dzieciecego, auto jezdzi teraz w holandii poki co bezawaryjnie po przebiegu 25 kkm
jedyna awaria to sprzeglo po drodze sie spalilo. i wymiany oleju nalezy znaczaco skrocic to lupo jezdzi na 8kkm miedzy wymianami


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Tuning 1.4 tdi co oprócz chipa ??

Post autor: grzegorzp » śr sty 19, 2011 12:33

a jak z telepaniem, bo z mojego doświadczenia to przy takim satupie to pewnie dość mocno telepie/rezonuje budą?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości