AFN na M-TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
AFN na M-TDI
Witam, mam takie szybkie pytanie, wkladam AFN"a do MK2 ale chce to konieczne w M-TDI , elektryke dalym rade ogranac bez problemu , ale nie chce... , w org. tyl tam SB , niestety umarl , pekla tuleja o glowicy nie wspomne, nie wiem kto mu tak dal w piec ale to juz nie istotne. Wiem jaka pompa powinna byc tzn. przerobka org. 1.6 TD lub 1.9 TD na gratach z TDI, ale najlepiej to Iveco lub ducato. Moje pytanie takie czy org. pompa po regeneracji z SB"ka z swietnym stanie da rade ruszyc AFN"a i jak bedzie boost pin/lda/ gover/ timing czy da to rade . Turbo KKK24 lub custom kkk26.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
AFN na M-TDI
da radę ale to będzie sę ledwo toczyć niezbęna będzie przeróbka dozownika .
możesz podpatrzyć jak wygląda gotowa dźwignia dozownika u mnie w temacie.
a nie chcesz elektroniki od AFN'a opchnąć?
ja byłbym chętny.
ale na dłuższą metę polecałbym żeby przeróbka pompy była na bazie pompy z silnika 1.9 ( korpus ma lepiej rozwiązane łożyskowanie wałka)
co to turbiny to TDI nie chętnie zabiera się do pracy na wysokich obrotach.
jeśli masz skrzynię od AFN lub 1Z to załóż T2
chyba że masz skrzynię od MK2 no to wtedy raczej K24 lub jeszcze lepiej T3.
T3 ma większą szczelinę wydechową i mocniejszy wałek.
w przypadku K24 zdarzało się słyszeć o urwanych wałkach.w przypadku T3 poza przypadkami przegrzania wirnika i na sutek tego wyszczerbania łopatek po stronie gorącej złych opinii nie słyszałem.
osobiście znam tylko jeden przypadek wyszczerbania wirnika w T3 ale to tak jak mówiłem na skutek przegrzania od zbyt późnego kąta wtrysku
możesz podpatrzyć jak wygląda gotowa dźwignia dozownika u mnie w temacie.
a nie chcesz elektroniki od AFN'a opchnąć?
ja byłbym chętny.
ale na dłuższą metę polecałbym żeby przeróbka pompy była na bazie pompy z silnika 1.9 ( korpus ma lepiej rozwiązane łożyskowanie wałka)
co to turbiny to TDI nie chętnie zabiera się do pracy na wysokich obrotach.
jeśli masz skrzynię od AFN lub 1Z to załóż T2
chyba że masz skrzynię od MK2 no to wtedy raczej K24 lub jeszcze lepiej T3.
T3 ma większą szczelinę wydechową i mocniejszy wałek.
w przypadku K24 zdarzało się słyszeć o urwanych wałkach.w przypadku T3 poza przypadkami przegrzania wirnika i na sutek tego wyszczerbania łopatek po stronie gorącej złych opinii nie słyszałem.
osobiście znam tylko jeden przypadek wyszczerbania wirnika w T3 ale to tak jak mówiłem na skutek przegrzania od zbyt późnego kąta wtrysku
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
AFN na M-TDI
Przerobka dozownika czyli co? Z turbo to wlasnie nad T3 tez myslalem bo to dosc dobre T, skrzynia org. mk2 diesel 4T. Nad elektronika pomyslimy, napisz co chcesz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
AFN na M-TDI
jeszcze jedno małe pytanie zakładam że silnik nie pochodzi z A4 i Passata B5.
bo jak tak to Cię czeka ładna rzeźba z pompą wspomagania
bo jak tak to Cię czeka ładna rzeźba z pompą wspomagania
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: AFN na M-TDI
Heh, wiem o tym ze nie podchodzi , ale to nie jest z Paska B5 ani Audi A4
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości