2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

Post autor: arturkw » czw gru 02, 2010 18:46

jako ze sa 2 sposoby przejścia ze sterowania turbinka z WG na VNT chciał bym prosic o wypowiedz ludzi którzy stosowali sposób nr 2 czyli bez gruszki ciśnieniowej , tylko za pomoca zaworka egr bo ponąc tam jest potrzebne podciśnienie do sterowania pracą VNT, na to wychodzi zeby tak przejsc to potrzebne nam bedzie zaworek n75 od powiedzmy afna i troche przewodu i to wszystko. Kto tak przerabiał tn temat? moze jakie opinie sugestie wady zalety?


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

Post autor: evolution » czw gru 02, 2010 18:51

jest i 3 sposob wykorzystujac stare sterowanie turbiny, praktycznie kazdy wg->vnt robiony u mnie jezdzi w ten sposob


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

Post autor: arturkw » czw gru 02, 2010 19:37

evolution pisze:jest i 3 sposob wykorzystujac stare sterowanie turbiny, praktycznie kazdy wg->vnt robiony u mnie jezdzi w ten sposob
a o tym nie wiedziałem możesz cos bliżej wyjaśnić.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

Post autor: arturkw » czw gru 02, 2010 19:39

evolution pisze:stare sterowanie turbiny
czyli n75 zostaje? czy jednak trzeba robić podmiankę?


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

Post autor: evolution » czw gru 02, 2010 21:20

zaworek metalowy ktory na codzien steruje wg steruje pozniej vnt musisz naukowo do tego podejsc, mi sie udalo w pierwszym aucie za drugim razem zrobic stabilne cisnienie


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

Post autor: arturkw » czw gru 02, 2010 22:48

evolution pisze:pozniej vnt musisz naukowo do tego podejsc
nie mam takiej wiedzy jak ty i nawet nie mam z czego zasięgnąć info, moze powiesz jak kto zrobić?


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

Post autor: Fahoo » pt gru 03, 2010 09:10

evolution, oświeć szersze grono swoim patentem....
po co stosujesz swoje 3cie rozwiazanie skoro mozna zmienic instalacje na wzór ori z każdej vnt?
Czy twoje rozwiazanie ma jakieś korzyści? Czy tylko jedyną korzyścią jest wykorzystanie starego n75?

arturkw, zrób tak jak trzeba
Obrazek


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
ringel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 19:58
Lokalizacja: Munchen

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

Post autor: ringel » pt gru 03, 2010 15:26

Ostatnio w trasie padł mi N75 w 1z, co chwile tryb awaryjny. Podmieniłem z N18 i jechałem dalej ale już bez notlauf. Problem był taki, że nie dmuchało około 1bar, tylko 0,8-0,9bar. Niewiem czy ten N18 był w miarę ok ale na ten czas spełnił swoją funkcję. A tu wszyscy piszą że się nie da do 1z. POzdro



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: 2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

Post autor: evolution » pt gru 03, 2010 19:45

Fahoo pisze:evolution, oświeć szersze grono swoim patentem....
po co stosujesz swoje 3cie rozwiazanie skoro mozna zmienic instalacje na wzór ori z każdej vnt?
Czy twoje rozwiazanie ma jakieś korzyści? Czy tylko jedyną korzyścią jest wykorzystanie starego n75?

arturkw, zrób tak jak trzeba
Obrazek
lubie sie bawic i udowadniac ze sie da bez dodatkowych zbednych kosztow zrobic to na fabrycznym zaworze, a program i tak sie do tego robi wiec cale naukowe podejscie to zasadniczo ingerencja w kilka bitow softu i podejscie do sprawy z punktu widzenia cisnien bezwzglednych a nie nadcisnien i podcisnien przy czym mozna zostawic ta cala dobra poniekad magistrale w aucie miejskim, ktora ty na rysunku wyprules :) oraz nie wymusza wsadzenia w ecu softa od asv czy ahf by dzialalo z fabryczna n75, bo jakbys nie patrzyl cala ta piekna zabawa z n75 sprowadza sie do tego iz robisz seryjne 110 ps ewentualnie z wieksza dmuchawa


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

Post autor: wesol » sob gru 04, 2010 08:18

prosciej zrobic taka dzwignie ( rodzaj wagi szalkowej) i bedzie odwracac dzialanie gruszki od WG. Inaczje mowiac zamiast wypychac jak to jest w ukladzie nadcisnieniowym ramie bedzie wciagane. Proste i skuteczne. Silniki turbobrnzynowe maja tak jak wiekszosc starszych dielsow na WG sterowanie nadcisnieniem i sztanga jest wypychana. Jednak np w astrze G z silnikiem 2.0 siesla mialem turbo GT15 na Wg i byla gruszka taka jak w vnt czyli wciagala sztange. Poporstu bylo tak to rozwiazane ze wciaganie zamykalo WG. Odwracasz gruszke albo dobudowujesz ramie z zawiasem w polowie i odwracasz dzialanie czyli zamiast wybychac bedzie sztanga wciagana.
Juz to walkowalismy pare miechow temu w innym chyba temacie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: 2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?

Post autor: evolution » sob gru 04, 2010 09:44

wesol pisze:prosciej zrobic taka dzwignie ( rodzaj wagi szalkowej) i bedzie odwracac dzialanie gruszki od WG. Inaczje mowiac zamiast wypychac jak to jest w ukladzie nadcisnieniowym ramie bedzie wciagane. Proste i skuteczne. Silniki turbobrnzynowe maja tak jak wiekszosc starszych dielsow na WG sterowanie nadcisnieniem i sztanga jest wypychana. Jednak np w astrze G z silnikiem 2.0 siesla mialem turbo GT15 na Wg i byla gruszka taka jak w vnt czyli wciagala sztange. Poporstu bylo tak to rozwiazane ze wciaganie zamykalo WG. Odwracasz gruszke albo dobudowujesz ramie z zawiasem w polowie i odwracasz dzialanie czyli zamiast wybychac bedzie sztanga wciagana.
Juz to walkowalismy pare miechow temu w innym chyba temacie.
poco rzezbic????z gruszkami i dzwigniami jak zostawiasz turbo seryjne a podchodzacdo tematu w sposob jak opisalemwyzej dziala wszystko jak nalezy


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości