2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?
jako ze sa 2 sposoby przejścia ze sterowania turbinka z WG na VNT chciał bym prosic o wypowiedz ludzi którzy stosowali sposób nr 2 czyli bez gruszki ciśnieniowej , tylko za pomoca zaworka egr bo ponąc tam jest potrzebne podciśnienie do sterowania pracą VNT, na to wychodzi zeby tak przejsc to potrzebne nam bedzie zaworek n75 od powiedzmy afna i troche przewodu i to wszystko. Kto tak przerabiał tn temat? moze jakie opinie sugestie wady zalety?
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?
jest i 3 sposob wykorzystujac stare sterowanie turbiny, praktycznie kazdy wg->vnt robiony u mnie jezdzi w ten sposob
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?
a o tym nie wiedziałem możesz cos bliżej wyjaśnić.evolution pisze:jest i 3 sposob wykorzystujac stare sterowanie turbiny, praktycznie kazdy wg->vnt robiony u mnie jezdzi w ten sposob
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?
czyli n75 zostaje? czy jednak trzeba robić podmiankę?evolution pisze:stare sterowanie turbiny
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?
zaworek metalowy ktory na codzien steruje wg steruje pozniej vnt musisz naukowo do tego podejsc, mi sie udalo w pierwszym aucie za drugim razem zrobic stabilne cisnienie
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?
nie mam takiej wiedzy jak ty i nawet nie mam z czego zasięgnąć info, moze powiesz jak kto zrobić?evolution pisze:pozniej vnt musisz naukowo do tego podejsc
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?
evolution, oświeć szersze grono swoim patentem....
po co stosujesz swoje 3cie rozwiazanie skoro mozna zmienic instalacje na wzór ori z każdej vnt?
Czy twoje rozwiazanie ma jakieś korzyści? Czy tylko jedyną korzyścią jest wykorzystanie starego n75?
arturkw, zrób tak jak trzeba
po co stosujesz swoje 3cie rozwiazanie skoro mozna zmienic instalacje na wzór ori z każdej vnt?
Czy twoje rozwiazanie ma jakieś korzyści? Czy tylko jedyną korzyścią jest wykorzystanie starego n75?
arturkw, zrób tak jak trzeba
2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?
Ostatnio w trasie padł mi N75 w 1z, co chwile tryb awaryjny. Podmieniłem z N18 i jechałem dalej ale już bez notlauf. Problem był taki, że nie dmuchało około 1bar, tylko 0,8-0,9bar. Niewiem czy ten N18 był w miarę ok ale na ten czas spełnił swoją funkcję. A tu wszyscy piszą że się nie da do 1z. POzdro
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Re: 2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?
lubie sie bawic i udowadniac ze sie da bez dodatkowych zbednych kosztow zrobic to na fabrycznym zaworze, a program i tak sie do tego robi wiec cale naukowe podejscie to zasadniczo ingerencja w kilka bitow softu i podejscie do sprawy z punktu widzenia cisnien bezwzglednych a nie nadcisnien i podcisnien przy czym mozna zostawic ta cala dobra poniekad magistrale w aucie miejskim, ktora ty na rysunku wyprules oraz nie wymusza wsadzenia w ecu softa od asv czy ahf by dzialalo z fabryczna n75, bo jakbys nie patrzyl cala ta piekna zabawa z n75 sprowadza sie do tego iz robisz seryjne 110 ps ewentualnie z wieksza dmuchawaFahoo pisze:evolution, oświeć szersze grono swoim patentem....
po co stosujesz swoje 3cie rozwiazanie skoro mozna zmienic instalacje na wzór ori z każdej vnt?
Czy twoje rozwiazanie ma jakieś korzyści? Czy tylko jedyną korzyścią jest wykorzystanie starego n75?
arturkw, zrób tak jak trzeba
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?
prosciej zrobic taka dzwignie ( rodzaj wagi szalkowej) i bedzie odwracac dzialanie gruszki od WG. Inaczje mowiac zamiast wypychac jak to jest w ukladzie nadcisnieniowym ramie bedzie wciagane. Proste i skuteczne. Silniki turbobrnzynowe maja tak jak wiekszosc starszych dielsow na WG sterowanie nadcisnieniem i sztanga jest wypychana. Jednak np w astrze G z silnikiem 2.0 siesla mialem turbo GT15 na Wg i byla gruszka taka jak w vnt czyli wciagala sztange. Poporstu bylo tak to rozwiazane ze wciaganie zamykalo WG. Odwracasz gruszke albo dobudowujesz ramie z zawiasem w polowie i odwracasz dzialanie czyli zamiast wybychac bedzie sztanga wciagana.
Juz to walkowalismy pare miechow temu w innym chyba temacie.
Juz to walkowalismy pare miechow temu w innym chyba temacie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Re: 2 sposoby przejścia z WG na VNT opinie?
poco rzezbic????z gruszkami i dzwigniami jak zostawiasz turbo seryjne a podchodzacdo tematu w sposob jak opisalemwyzej dziala wszystko jak nalezywesol pisze:prosciej zrobic taka dzwignie ( rodzaj wagi szalkowej) i bedzie odwracac dzialanie gruszki od WG. Inaczje mowiac zamiast wypychac jak to jest w ukladzie nadcisnieniowym ramie bedzie wciagane. Proste i skuteczne. Silniki turbobrnzynowe maja tak jak wiekszosc starszych dielsow na WG sterowanie nadcisnieniem i sztanga jest wypychana. Jednak np w astrze G z silnikiem 2.0 siesla mialem turbo GT15 na Wg i byla gruszka taka jak w vnt czyli wciagala sztange. Poporstu bylo tak to rozwiazane ze wciaganie zamykalo WG. Odwracasz gruszke albo dobudowujesz ramie z zawiasem w polowie i odwracasz dzialanie czyli zamiast wybychac bedzie sztanga wciagana.
Juz to walkowalismy pare miechow temu w innym chyba temacie.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości